lehden jakajat

turhapuro ei uuno

mikähän on jako ohje esim.enontekiön sanomilla on, minun postilaatikkoon
on vuoden aikana tullut ainakin kahdesti kyseinen lehti olishan sitä mukava
keskiviikko iltana lukea,mutta laatikko on yleensä tyhjä,vaaliaikana oli kyllä
vaali mainoksia useastikin.

13

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lajittelupäällikkö

      Sinun lehet on varhmaan tullu minun laatikhon niinko kyläläisten kirhjeetki . Oikhein käsitä millä oppimäärällä sinne jakehluun otethan töihin .

      • turhapuro ei uuno

        Kiitos postin jakajalle sain tänään postilaatikkooni ihan oman enontekiön sanomat lehden, olen tosi hyvilläni Kiitos vielä kerran.


    • tyytyväinen asiakas

      Kyllä meillä täällä on hyvät jakajat, jos muistaa aina ajoittain jättää jakajalle laatikkoon vaikka pienen suklaalevyn tms. muistamisen, niin sellainen motivoi jakajaa entistä parempiin suorituksiin.
      Joulun alla konvehtirasia on mukava muistaminen.

    • jopas nyt

      ettäkö suklaatia hutiloijille??

    • kaveriystävä

      Niin pitäähän sitä lahjusta saada että homma toimis ,, mutta toimisko sittenkään

    • namut laatikkoon

      No jos homma toimii karkkipatukalla, niin kyllä sen mielellään maksaa.

      • turhapuro ei uuno

        Eipä taaskaan tullut enontekiön sanomia postilaatikkooni se oli tuo edellinen viikko vissiin joku erehdys, että lehti oli laatikossa, eikä oltu otettu sitä suklaa-patukkaakaan,söin sen nyt itse, että näin toimii lehden jako kirkonkylällä.


    • postoffice

      Mulle tuli taas muutama ylimääräinen kirje ,,siis minulle kuulumaton , olen kyllästynyt lajittelemaan ,,näin tosiaan kirkonkylällä

    • tyytyväinen asiakas

      On siinä pölhö jakaja, kerran suklaapatukka ei kelvannut. Vai meinasko että ei ota lahjontaa?
      Meillä kyllä on kelvannut ja lehtikin tullut nyt oikein.

      • mainokset kyllä

        menee posti minne sattuu. liian usein täällä .lie lukutaito postin jakajalla,täysin ,hukassa välillä.
        osoitteettomat mainokset tulee perille.


    • nyt riitti!!!

      mihin päin tuosta postinjakajien huolimattomuudesta ja lukutaidottomuudesta pitäis valituksen tehdä? Postia tuodaan ja haetaan ympäri kyliä!
      ...alkaa vituttamaan jo...

    • porkkanaa ei keppiä

      Et sitten laittanut suklaapatukkaa laatikkoon kannustukseksi? Siinä sen sitten näkee.

    • kaljaa ja suklaata

      Olen samaa mieltä postinjakajien holtittomuudesta , vuosikaudet on saanut selvitellä ja vaihdella postia kyläläisten kanssa . Kirjeitä tuotu iltasella jopa avattuna laatikkoon,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe