mikähän on jako ohje esim.enontekiön sanomilla on, minun postilaatikkoon
on vuoden aikana tullut ainakin kahdesti kyseinen lehti olishan sitä mukava
keskiviikko iltana lukea,mutta laatikko on yleensä tyhjä,vaaliaikana oli kyllä
vaali mainoksia useastikin.
lehden jakajat
13
290
Vastaukset
- lajittelupäällikkö
Sinun lehet on varhmaan tullu minun laatikhon niinko kyläläisten kirhjeetki . Oikhein käsitä millä oppimäärällä sinne jakehluun otethan töihin .
- turhapuro ei uuno
Kiitos postin jakajalle sain tänään postilaatikkooni ihan oman enontekiön sanomat lehden, olen tosi hyvilläni Kiitos vielä kerran.
- tyytyväinen asiakas
Kyllä meillä täällä on hyvät jakajat, jos muistaa aina ajoittain jättää jakajalle laatikkoon vaikka pienen suklaalevyn tms. muistamisen, niin sellainen motivoi jakajaa entistä parempiin suorituksiin.
Joulun alla konvehtirasia on mukava muistaminen. - jopas nyt
ettäkö suklaatia hutiloijille??
- kaveriystävä
Niin pitäähän sitä lahjusta saada että homma toimis ,, mutta toimisko sittenkään
- namut laatikkoon
No jos homma toimii karkkipatukalla, niin kyllä sen mielellään maksaa.
- turhapuro ei uuno
Eipä taaskaan tullut enontekiön sanomia postilaatikkooni se oli tuo edellinen viikko vissiin joku erehdys, että lehti oli laatikossa, eikä oltu otettu sitä suklaa-patukkaakaan,söin sen nyt itse, että näin toimii lehden jako kirkonkylällä.
- postoffice
Mulle tuli taas muutama ylimääräinen kirje ,,siis minulle kuulumaton , olen kyllästynyt lajittelemaan ,,näin tosiaan kirkonkylällä
- tyytyväinen asiakas
On siinä pölhö jakaja, kerran suklaapatukka ei kelvannut. Vai meinasko että ei ota lahjontaa?
Meillä kyllä on kelvannut ja lehtikin tullut nyt oikein.- mainokset kyllä
menee posti minne sattuu. liian usein täällä .lie lukutaito postin jakajalla,täysin ,hukassa välillä.
osoitteettomat mainokset tulee perille.
- nyt riitti!!!
mihin päin tuosta postinjakajien huolimattomuudesta ja lukutaidottomuudesta pitäis valituksen tehdä? Postia tuodaan ja haetaan ympäri kyliä!
...alkaa vituttamaan jo... - porkkanaa ei keppiä
Et sitten laittanut suklaapatukkaa laatikkoon kannustukseksi? Siinä sen sitten näkee.
- kaljaa ja suklaata
Olen samaa mieltä postinjakajien holtittomuudesta , vuosikaudet on saanut selvitellä ja vaihdella postia kyläläisten kanssa . Kirjeitä tuotu iltasella jopa avattuna laatikkoon,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760