Mikähän mahtaa olla syynä kun esimies ei pidä kehityskeskustelua ollenkaan? Kysyminen ei tuota kunnollista vastausta. Firma on linjannut että kehityskeskustelut on pidettävä kahdesti vuodessa ja dokumentoitava.
En viitsisi olla hankala ja alkaa vaatia sitä, varsinkaan kun toisaalta en sitä itsekään kaipaa. Mutta mitä sanotte, onko OK vaan sopeutua tilanteeseen, että sitä ei pidetä, ja sillä hyvä. Mielipiteitä?
Edelliset esimiehet ovat pitäneet kehityskeskustelut kahdesti vuodessa.
Ei kehityskeskustelua?
4
2059
Vastaukset
- töissä v:sta -81
Kehityskeskustelu on työnantajan velvollisuus (lakisääteinen) ja työntekijän oikeus, eli ei pakollinen.
Kannattaa mainita asiasta luottamusmiehelle,niin sitä kautta homma yleensä hoituu helpoiten,eikä kellään ole siihen mitään vastaan mutisemista.
Meillä ovat myös pariin kertaan jääneet nuo keskustelut pois,mutta vain niin kummankin osapuolen sovittaessa ja jos työntekijä haluaa että se pidetään,niin se on silloin pidettävä. - Näin meillä
Meilläkään ei pidetä kehityskeskusteluja ettei palkkaa vain otettaisi puheeksi. Viimeksi kun toin esiin että en saa työehtosopimuksen mukaista palkkaa sain haukut vähän joka asiasta esim. sairaslomien määrästä (20 päivää tänä vuonna), "uhkauksen" lomautuksista ja kuulla että työni on ulkoistettavissa.
- kaikkea sitä on
Hienoa! (ironisesti)
- pmkmkmkmk
Nykyään ei lomautuksilla voi pelotella, pakkotyö on ainoa keino pelotella jätkiä.
Meillä kehityskeskustelu on sitä että täytellään kivoja kyselyitä, jos tulee huonot vastaukset niin kysymyksiä muutetaan. Tänä vuonna on välivuosi kun kysymykset vaihtuu. 10 vuoden ajan palkka-asiat on käyty läpi niin että joku kysyy palkasta niin vastaus on että täällä ei puhuta palkasta ja tähän ei enää palata.
Sitten kuunnellaan ne joka vuotiset vittuilut että ei noudateta työaikoja, firmalla menee suht hyvin, 10% kate saatu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384