Aiotteko seurata Helsinki Pridea?

Sehän alkaa

tänään!

44

159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra Jumala

      Me Herra Jumala tuomitsemme homot

      • asdfghjklö?¤#!

        Ketkä me , ovat niin mahtimiehiä että tuomitsevat homot jotka ovat syntyneet tähän maaillmaan kahden heteron yhdessäolon tuloksena, ja saaneet homoseksuaalisen lapsen. Että yksi lapsiperheen monesta lapsesta saattaa olla homo, ei liikuta minua mitenkään, mutta että joillakin näyttää olevan mahdollisuus sanoa että tumitsevat homot. Ei kai taas ole oma kelkka ojassa. Se jioka on pahin vastustaja on usein itse homo. Miksi ihminen on niin ilkeä toiselle ihmiselle. Eikö jo olisi aika kaikkien hyväksyä että me olemme erinlaisia, ja olemme olleet sitä siitä asti kun ihminen on eksisteerannut.
        Ja sinä pöho maha, olet kovana poikana sanomassa että emme hyväksy..... entäs se mitä sinä teet itse vessassa luullen ettei kukaan tiedä, sitä taas en minä hyväksy, silla raamatussa lukee että pitää olla kaksi.hohhoijaa


    • FF

      On vähän turhan pitkä matka, muuten olisin mukana ilman muuta, kuten muinakin vuosina.

    • Ei kiinnosta ei

      Miksi seuraisin? En ole homo, eikä homojen tekemiset kiinnosta sen enempää kuin heteroidenkaan. Miksi sitä täytyy oikein kulkueessa julistaa, että on homo? Ei heterotkaan sitä ympäriinsä huutele.

      • Miss Fury

        Kyllä vaan huutelevat.


      • 8+5=13
        Miss Fury kirjoitti:

        Kyllä vaan huutelevat.

        Missä? Ja koska viimeksi on järjestetty heterokulkue?


      • opåbnmfghh

        Vai ei heterot julista omaa sukupuolista taipumustaan. Haukkumalla ihmisiä jotka ovat SYNTYNEET HOMOIKSI on eräs tapa sanoa että on hetero. Kukas muu kun hetero voisi olla niin korkattu että ylistää omaa seksuaalisuuttaan. Elä ja anna muidenkin elää


      • Ei homoksi synnytä
        opåbnmfghh kirjoitti:

        Vai ei heterot julista omaa sukupuolista taipumustaan. Haukkumalla ihmisiä jotka ovat SYNTYNEET HOMOIKSI on eräs tapa sanoa että on hetero. Kukas muu kun hetero voisi olla niin korkattu että ylistää omaa seksuaalisuuttaan. Elä ja anna muidenkin elää

        homoksi tullaan homoilemalla. Jos ei homoile, ei ole homo


      • Musta Pekka
        Ei homoksi synnytä kirjoitti:

        homoksi tullaan homoilemalla. Jos ei homoile, ei ole homo

        Olet sitä mieltä, että pitäisi olla koko elämänsä homoilematta, vaikka ei halua kuin samaa sukupuolta? Aika rankka on rasti.

        p.s. En homo, mutta ymmärrän kyllä.


      • et silleen
        8+5=13 kirjoitti:

        Missä? Ja koska viimeksi on järjestetty heterokulkue?

        Lätkän MM-mestaruuden aikaan niitä oli ns. muutama... paljon halailua, tosin eivät sentään hyväilleet toistensa kulkusia, tai mistä minä tiedän.


    • En todellakaan

      Inhoan homoja

    • No niiiin
    • hellurei, hellurei

      mu...silmä kovana!

    • hetero-oh

      En aio, sillä se on vähän Gay!

    • En, koska en ole homo/lesbo tms. enkä näe oikeastaan mitään syytä miksi tämän päivän Suomessa pitäisi niiden vuoksi meteliä pitää. Ko. porukka on jo mamujen ohella saanut nostettua itseään siihen asemaan että he saavat tuolla ominaisuudellaan etuja esim. Jani Toivola on hyvä esimerkki. Ihmistä vastaan mulla ei ole todellakaan yhtään mitään mutta se pääsi kansanedustajaksi vain sen vuoksi että on homo ja geeneistä puolet (?) on tullut jostain muualta.

      Minä kannatan tasa-arvoa ja se tarkoittaa sitä ettei syrjitä eikä suosita ketään sukupuolisuuntauksen yms. mukaan.

      • ei uskoisi

        Kyllä Janikin on saanut äänestäjiltä edustajan paikkaansa eikä taustansa&suuntautumisensa vuoksi.


    • En minä sanonut etteikö Toivola olisi saanut äänestäjiltä paikkaansa. Miten sä oikein luet?

      Äänistä suuri osa tuli taustan vuoksi, koska Toivolassa ei ole mitään speciaalia hänen tiedoissaan ja taidoissaan yhteiskunnallisissa asioissa verrattuna suureen osaan muita ihmisiä.
      Hän on speciaali vain homoutensa ja taustansa vuoksi ja se nostaa hänet näkyväksi. Aina kun jotain homoihin liittyvää tulee julkisuuteen, haastatellaan Toivolaa yms. ja hän saa homoutensa/taustansa vuoksi julkisuutta. Ei minkään muun takia.
      Suurin osa hänen äänestäjistään äänesti häntä ihan vain solidaarisuuden tms. osoituksena. "jaa, täällä on rasisteja ja joitakin jotka ei pidä homoista!! Äänestänpä sitten Toivolaa niiin ne saa nenilleen!!"

      Tuo on ihan kylmä fakta, eikä se siitä muuksi muuta vaikka pari äänestäjää olisikin sattunut tutustuun lähemmin Toivolan ajatuksiin.. joita samoja on muuten todella monella muullakin, mutta koska he eivät ole homoja tai puolietnisiä, niin eivät saa itseään esille eivätkä pääse vaikkapa kansanedustajaksi.

      Paljon Toivolaa pätevämpiä politiikan tietotaitajia jäi valitsematta koska he oli ihan tavallisia heterosuomalaisia. Toivola pääsi vain siksi että on homo ja puolietninen ja sai sen vuoksi ääniä ihmisiltä enemmän että mahdollisti valinnan.

      • dhkjghdkgh

        Pääseehän sinne jatkuvasti jonkun mielestä sympaattisia ja sujuvasanaisia tv-hahmoja, joilla ei sen kummempaa politiikan tietoutta (alunperin) ole. Kuten Guzenina.


      • dhkjghdkgh kirjoitti:

        Pääseehän sinne jatkuvasti jonkun mielestä sympaattisia ja sujuvasanaisia tv-hahmoja, joilla ei sen kummempaa politiikan tietoutta (alunperin) ole. Kuten Guzenina.

        Pääseepääsee kaikenmaailman julkkuja mutta mikä on se ensimmäinen asia mikä Toivolasta tulee mieleen? Homous ja etnisyys. Toivola on profiloitunut tuohon puolella. Hänessä ei ole muuta "ihmeellistä" tai siis erottavaa tekijää massasta kuin homous ja etnisyys. Niillä ansioilla hän suurimman osan äänistään sai.

        Se on juuri sitä positiivista syrjintää. Toisaalta pidetään meteliä ettei saa syrjiä syntyperän tms. takia mutta kyllä hyödyt revitään irti äkkiä ja syrjitään toisia niiden avulla. Minulla ei ole edelleenkään mitään Toivolaa vastaan eikä mua haittaa yhtään vaikka se olisi loppuikänsä kansanedustaja mutta tosiasiat pitäisi myöntää. Hän pääsi sinne homoutensa/taustansa ansiosta ja sillä syrjäytti monta pätevämpää pois. Miksi kukaan saateenkaarityypeistä ei puutu tuohon kun se ei ole lähelläkään tasa-arvoista toimintaa?

        Nykyään on semmoinen touhu että jos joukosta pitäisi ottaa 10 töihin, niin eka huudetaan että "onko homoja tms paikalla" "joo, me 5" "okei tulkaa te sitten ettei saada syytteitä homosyrjinnästä" Sitten.. "onko mamuja paikalla??" "jo, meidän 5" "okei, tulkaa tekin ettei me saada syytteitä rasismista ja syrjinnästä". Okei, ja nyt onkin paikat täynnä, joten te kaikki muut voittekin lähteä kotiin, moikka.

        Vaalit pitäisi muutenkin olla semmoiset ettei näkyvillä ole muuta kuin henkilön ajatukset yms ja numero, vain siten saataisiin homma tasa-arvoiseksi eikä toista suosita tissien takia eikä toista julkisuuden jne. takia. Äänestetään sopivalta kuulostavaa numeroa ja katsotaan mitä tapahtuu.


      • ljfölsdkkälas
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Pääseepääsee kaikenmaailman julkkuja mutta mikä on se ensimmäinen asia mikä Toivolasta tulee mieleen? Homous ja etnisyys. Toivola on profiloitunut tuohon puolella. Hänessä ei ole muuta "ihmeellistä" tai siis erottavaa tekijää massasta kuin homous ja etnisyys. Niillä ansioilla hän suurimman osan äänistään sai.

        Se on juuri sitä positiivista syrjintää. Toisaalta pidetään meteliä ettei saa syrjiä syntyperän tms. takia mutta kyllä hyödyt revitään irti äkkiä ja syrjitään toisia niiden avulla. Minulla ei ole edelleenkään mitään Toivolaa vastaan eikä mua haittaa yhtään vaikka se olisi loppuikänsä kansanedustaja mutta tosiasiat pitäisi myöntää. Hän pääsi sinne homoutensa/taustansa ansiosta ja sillä syrjäytti monta pätevämpää pois. Miksi kukaan saateenkaarityypeistä ei puutu tuohon kun se ei ole lähelläkään tasa-arvoista toimintaa?

        Nykyään on semmoinen touhu että jos joukosta pitäisi ottaa 10 töihin, niin eka huudetaan että "onko homoja tms paikalla" "joo, me 5" "okei tulkaa te sitten ettei saada syytteitä homosyrjinnästä" Sitten.. "onko mamuja paikalla??" "jo, meidän 5" "okei, tulkaa tekin ettei me saada syytteitä rasismista ja syrjinnästä". Okei, ja nyt onkin paikat täynnä, joten te kaikki muut voittekin lähteä kotiin, moikka.

        Vaalit pitäisi muutenkin olla semmoiset ettei näkyvillä ole muuta kuin henkilön ajatukset yms ja numero, vain siten saataisiin homma tasa-arvoiseksi eikä toista suosita tissien takia eikä toista julkisuuden jne. takia. Äänestetään sopivalta kuulostavaa numeroa ja katsotaan mitä tapahtuu.

        Toivola on ansainnut paikkansa ihan siinä missä kuin joku Asell-painija tai mitään_koskaan_tekemätön_entinen_hiihtäjä-Mieto. No onneksi aika putsasi näistäkin kullan kimallusta pois.

        Siellä on paljon edustajia jotka pääsevät julkisuutensa vuoksi läpi. Turha alkaa osoittamaan sormella yhtä.


      • ljfölsdkkälas kirjoitti:

        Toivola on ansainnut paikkansa ihan siinä missä kuin joku Asell-painija tai mitään_koskaan_tekemätön_entinen_hiihtäjä-Mieto. No onneksi aika putsasi näistäkin kullan kimallusta pois.

        Siellä on paljon edustajia jotka pääsevät julkisuutensa vuoksi läpi. Turha alkaa osoittamaan sormella yhtä.

        Hohhoijaa. Sulta menee nyt kovaa ja korkealta yli. Itseasiassa en tässä yhtään kritisoikkaan sitä että julkut jne pääsee vaikka kaikkihan me tietysti tiedämme että ne otetaan listoille vain siksi että niiden avulla saadaan kerättyä puolueelle ääniä. Muusta viis.

        Turha alkaa osoittamaan sormella yhtä.
        -En osoittanutkaan muuten kuin esimerkkinä siitä kuinka homo jne. pääsee homoutensa/etnisyytensä ansiosta eduskuntaan. Toivola pääsi.

        Asellin, Mietaan ja Toivolan eroina on se että kaksi ensinmainittua nostetaan omien tekojen vuoksi tapetille, ei syntyperän/seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

        "Ko. porukka on jo mamujen ohella saanut nostettua itseään siihen asemaan että he saavat tuolla ominaisuudellaan etuja esim. Jani Toivola on hyvä esimerkki. Ihmistä vastaan mulla ei ole todellakaan yhtään mitään mutta se pääsi kansanedustajaksi vain sen vuoksi että on homo ja geeneistä puolet (?) on tullut jostain muualta.

        Minä kannatan tasa-arvoa ja se tarkoittaa sitä ettei syrjitä eikä suosita ketään sukupuolisuuntauksen yms. mukaan. "


      • 13+6=19
        ljfölsdkkälas kirjoitti:

        Toivola on ansainnut paikkansa ihan siinä missä kuin joku Asell-painija tai mitään_koskaan_tekemätön_entinen_hiihtäjä-Mieto. No onneksi aika putsasi näistäkin kullan kimallusta pois.

        Siellä on paljon edustajia jotka pääsevät julkisuutensa vuoksi läpi. Turha alkaa osoittamaan sormella yhtä.

        Oletko fiksumpi kuin Jani Toivola?

        http://teemuasikainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/71485-oletko-fiksumpi-kuin-jani-toivola

        :D

        Se joka luulee, että Toivola äänestettiin eduskuntaan minkään muun kuin sen "ansiosta", että on värillinen homo, on joko äärimmäisen naiivi tai täysi idiootti.


      • 13+6=19 kirjoitti:

        Oletko fiksumpi kuin Jani Toivola?

        http://teemuasikainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/71485-oletko-fiksumpi-kuin-jani-toivola

        :D

        Se joka luulee, että Toivola äänestettiin eduskuntaan minkään muun kuin sen "ansiosta", että on värillinen homo, on joko äärimmäisen naiivi tai täysi idiootti.

        Ei vaan sellainen joka tunnustaa tosiasiat. Jos Jani Toivola ei olisi ollut homo ja etninen taustaltaan, häntä ei olisi valittu kansanedustajaksi. Toivolassa ei ole mitään sellaista ylitse muiden olevaa tietotaitoa jne. joka olisi hänet sinne nostanut jos hän olisi ollut tavisheterosuomalainen. Toivola ei siis noussut omien tekemisten ansiosta sinne vaan sellaisten ominaisuuksien vuoksi jotka eivät ole itse valittavissa. Se on sitä rasismia nyt.. vaikkakin "positiivista".

        Se on fakta.


      • fhkdjghk
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ei vaan sellainen joka tunnustaa tosiasiat. Jos Jani Toivola ei olisi ollut homo ja etninen taustaltaan, häntä ei olisi valittu kansanedustajaksi. Toivolassa ei ole mitään sellaista ylitse muiden olevaa tietotaitoa jne. joka olisi hänet sinne nostanut jos hän olisi ollut tavisheterosuomalainen. Toivola ei siis noussut omien tekemisten ansiosta sinne vaan sellaisten ominaisuuksien vuoksi jotka eivät ole itse valittavissa. Se on sitä rasismia nyt.. vaikkakin "positiivista".

        Se on fakta.

        Nyt taisit lukea vähän huonosti. Eikös se ole samaa mieltä kuin sinäkin?


      • fhkdjghk kirjoitti:

        Nyt taisit lukea vähän huonosti. Eikös se ole samaa mieltä kuin sinäkin?

        En mä lukenut noita juttuja ollenkaan koska ei tarvinnut. Suurin osa sen äänestäjistäkään ei ole lukenut Toivolan ajatuksia.

        "Eikös se ole samaa mieltä kuin sinäkin?"
        -No kun en lukenut niin en ota kantaa mihinkään mielipiteisiin yksittäisesti, kun ne eivät ole oleellisia tässä asiassa.

        Yleisesti ottaen samoja mielipiteitä jakaa moni ihminen. Jos 100 on samaa mieltä mutta vain yksi pääsee esittään niitä mielipiteitä, niin täytyy tehdä valintaa että kuka sen sitten esittää. Toivola nousi massasta esiin vain siksi että hän on etninen ja homo, ja sen vuoksi pääsi esittään mielipidettään.

        Toivolan siis erottaa massasta vain etnisyys ja homous ja ne on ne itsestäriippumattomat ominaisuudet joiden avulla hän pääsi eduskuntaan.

        Tuo ero kannattaisi muistaa, koska suuri osa suuttumuksesta ei johdu siitä että kaikki vihaisi tms. homoja yms. vaan siitä että ne saa sen itsestä riippumattoman ominaisuuden vuoksi etulyönti aseman.

        Jos tuota ei tajuta niin edessä on isoja ongelmia jotka eivät ratkea sillä että lisätään kouluissa "suvaitsevaisuuskampanjoita" tms. Koska mikään kampanja ei saa ihmisiä hyväksyyn sitä että vierestä nostellaan ihmisiä ohi jonon muiden kuin omien tekojen vuoksi.

        Kyseessä ei ole siis negatiivinen rasismi vaan suuttumus epäreilua systeemiä kohtaan ja se osuu sitten niiden nilkkaan jotka tästä positiivisesta rasismista hyötyvät.

        Tasa-arvo ja sama lähtöviiva!


      • kirrenyyyvey
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Pääseepääsee kaikenmaailman julkkuja mutta mikä on se ensimmäinen asia mikä Toivolasta tulee mieleen? Homous ja etnisyys. Toivola on profiloitunut tuohon puolella. Hänessä ei ole muuta "ihmeellistä" tai siis erottavaa tekijää massasta kuin homous ja etnisyys. Niillä ansioilla hän suurimman osan äänistään sai.

        Se on juuri sitä positiivista syrjintää. Toisaalta pidetään meteliä ettei saa syrjiä syntyperän tms. takia mutta kyllä hyödyt revitään irti äkkiä ja syrjitään toisia niiden avulla. Minulla ei ole edelleenkään mitään Toivolaa vastaan eikä mua haittaa yhtään vaikka se olisi loppuikänsä kansanedustaja mutta tosiasiat pitäisi myöntää. Hän pääsi sinne homoutensa/taustansa ansiosta ja sillä syrjäytti monta pätevämpää pois. Miksi kukaan saateenkaarityypeistä ei puutu tuohon kun se ei ole lähelläkään tasa-arvoista toimintaa?

        Nykyään on semmoinen touhu että jos joukosta pitäisi ottaa 10 töihin, niin eka huudetaan että "onko homoja tms paikalla" "joo, me 5" "okei tulkaa te sitten ettei saada syytteitä homosyrjinnästä" Sitten.. "onko mamuja paikalla??" "jo, meidän 5" "okei, tulkaa tekin ettei me saada syytteitä rasismista ja syrjinnästä". Okei, ja nyt onkin paikat täynnä, joten te kaikki muut voittekin lähteä kotiin, moikka.

        Vaalit pitäisi muutenkin olla semmoiset ettei näkyvillä ole muuta kuin henkilön ajatukset yms ja numero, vain siten saataisiin homma tasa-arvoiseksi eikä toista suosita tissien takia eikä toista julkisuuden jne. takia. Äänestetään sopivalta kuulostavaa numeroa ja katsotaan mitä tapahtuu.

        Ihan ihmetyttää, oletko vielää kansakoulussa, kun selittelet että paikka on saatu kun on homo, tai onko äiti ja isä sanoneet sinulle miten tämäkin asia on. Tämä on aikuisten sivu, ei lasten


      • 15+9=24
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        En mä lukenut noita juttuja ollenkaan koska ei tarvinnut. Suurin osa sen äänestäjistäkään ei ole lukenut Toivolan ajatuksia.

        "Eikös se ole samaa mieltä kuin sinäkin?"
        -No kun en lukenut niin en ota kantaa mihinkään mielipiteisiin yksittäisesti, kun ne eivät ole oleellisia tässä asiassa.

        Yleisesti ottaen samoja mielipiteitä jakaa moni ihminen. Jos 100 on samaa mieltä mutta vain yksi pääsee esittään niitä mielipiteitä, niin täytyy tehdä valintaa että kuka sen sitten esittää. Toivola nousi massasta esiin vain siksi että hän on etninen ja homo, ja sen vuoksi pääsi esittään mielipidettään.

        Toivolan siis erottaa massasta vain etnisyys ja homous ja ne on ne itsestäriippumattomat ominaisuudet joiden avulla hän pääsi eduskuntaan.

        Tuo ero kannattaisi muistaa, koska suuri osa suuttumuksesta ei johdu siitä että kaikki vihaisi tms. homoja yms. vaan siitä että ne saa sen itsestä riippumattoman ominaisuuden vuoksi etulyönti aseman.

        Jos tuota ei tajuta niin edessä on isoja ongelmia jotka eivät ratkea sillä että lisätään kouluissa "suvaitsevaisuuskampanjoita" tms. Koska mikään kampanja ei saa ihmisiä hyväksyyn sitä että vierestä nostellaan ihmisiä ohi jonon muiden kuin omien tekojen vuoksi.

        Kyseessä ei ole siis negatiivinen rasismi vaan suuttumus epäreilua systeemiä kohtaan ja se osuu sitten niiden nilkkaan jotka tästä positiivisesta rasismista hyötyvät.

        Tasa-arvo ja sama lähtöviiva!

        Kirjoitin:

        "Se joka luulee, että Toivola äänestettiin eduskuntaan minkään muun kuin sen "ansiosta", että on värillinen homo, on joko äärimmäisen naiivi tai täysi idiootti."

        Vastasit:

        "Ei vaan sellainen joka tunnustaa tosiasiat."

        8-)

        Sisälukutaito?


      • 15+9=24 kirjoitti:

        Kirjoitin:

        "Se joka luulee, että Toivola äänestettiin eduskuntaan minkään muun kuin sen "ansiosta", että on värillinen homo, on joko äärimmäisen naiivi tai täysi idiootti."

        Vastasit:

        "Ei vaan sellainen joka tunnustaa tosiasiat."

        8-)

        Sisälukutaito?

        Njoo, my bad! Sisälukutaito on kyllä tosi hyvä kunhan vaan eka lukisi koko tekstin...

        Kiireessä kirjoitin ja oletin että sama jankkaaja jatkaa linjallaan. Nikittömyyden huonoja puolia on juuri se ettei yhdellä silmäyksellä tiedä varmaksi onko kyseessä sama vai eri tyyppi.

        Tuo selvensi sitten tänkin vastauksen tarkoituksen
        "Nyt taisit lukea vähän huonosti. Eikös se ole samaa mieltä kuin sinäkin?"
        -Tämäkin tais olla eri tyyppi eikä tarkoittanutkaan että Toivola on jossain asiassa samaa mieltä kuin mä :D


      • kirrenyyyvey kirjoitti:

        Ihan ihmetyttää, oletko vielää kansakoulussa, kun selittelet että paikka on saatu kun on homo, tai onko äiti ja isä sanoneet sinulle miten tämäkin asia on. Tämä on aikuisten sivu, ei lasten

        Ei kun mä olen kiertokoulussa. Tekis näköjään ihan hyvää sullekkin :D


      • 20+13=33
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Njoo, my bad! Sisälukutaito on kyllä tosi hyvä kunhan vaan eka lukisi koko tekstin...

        Kiireessä kirjoitin ja oletin että sama jankkaaja jatkaa linjallaan. Nikittömyyden huonoja puolia on juuri se ettei yhdellä silmäyksellä tiedä varmaksi onko kyseessä sama vai eri tyyppi.

        Tuo selvensi sitten tänkin vastauksen tarkoituksen
        "Nyt taisit lukea vähän huonosti. Eikös se ole samaa mieltä kuin sinäkin?"
        -Tämäkin tais olla eri tyyppi eikä tarkoittanutkaan että Toivola on jossain asiassa samaa mieltä kuin mä :D

        Joo, kunhan vähän kiusasin. =)

        Mutta aika lailla samaa mieltä olen kanssasi Toivolasta ja tästä koko asiasta. Nykyään asia on mennyt jo överiksi, kun julkisuudessa homoutta ihannoidaan, ja homot nostetaan helposti moraalisesti ylemmiksi kuin heterot vain siksi, että ovat homoja. Logiikka siinä on se, että heteroseksuaalisuuden korostaminen on olevinaan taantumusta ja homouden ylistäminen edistystä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että homostelulla ei lisäännytä, ja jos kaikki olisivat homoja, ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon. Eli heteroseksuuaalisuuden korostaminen on terveen kulttuurin merkki.

        Homoja ei tarvitse haukkua tai sortaa, mutta homoutta ei myöskään tarvitse ylistää ja promotoida julkisesti. Nykyään melkein joka tv-ohjelmassa on "kiintiöhomo" tai useampikin, eli he ovat reilusti yliedustettuja mediassa. Ei kai mediamoguleilla vaan ole tässä jokin agenda?


      • Oikeassa olet
        20+13=33 kirjoitti:

        Joo, kunhan vähän kiusasin. =)

        Mutta aika lailla samaa mieltä olen kanssasi Toivolasta ja tästä koko asiasta. Nykyään asia on mennyt jo överiksi, kun julkisuudessa homoutta ihannoidaan, ja homot nostetaan helposti moraalisesti ylemmiksi kuin heterot vain siksi, että ovat homoja. Logiikka siinä on se, että heteroseksuaalisuuden korostaminen on olevinaan taantumusta ja homouden ylistäminen edistystä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että homostelulla ei lisäännytä, ja jos kaikki olisivat homoja, ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon. Eli heteroseksuuaalisuuden korostaminen on terveen kulttuurin merkki.

        Homoja ei tarvitse haukkua tai sortaa, mutta homoutta ei myöskään tarvitse ylistää ja promotoida julkisesti. Nykyään melkein joka tv-ohjelmassa on "kiintiöhomo" tai useampikin, eli he ovat reilusti yliedustettuja mediassa. Ei kai mediamoguleilla vaan ole tässä jokin agenda?

        Homoja ei tarvitse haukkua tai sortaa, mutta homoutta ei myöskään tarvitse ylistää ja promotoida julkisesti. Nykyään melkein joka tv-ohjelmassa on "kiintiöhomo" tai useampikin, eli he ovat reilusti yliedustettuja mediassa. Ei kai mediamoguleilla vaan ole tässä jokin agenda?

        Kuule, taitaapa olla. http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/49143-miksi-ja-keiden-tahdosta-maailmassa-on-homomyonteinen-buumi


    • En todellakaan, ei kiinnosta lainkaan. Hmm, milloinkahan olen käynyt viimeksi hesassa? 10 vuotta taitaa tulla mittariin, eiku kyllä on enemmän. En muista.

    • sir_eino

      Joo, kävin kaverin seurana vähän pyörähtämässä. Se lähti sitten johonkin bilettään, mä lähdin kotiin. Ehkä loppuviikosta vähän enemmän.

      • Tekeeko mielesi

        taas imettää munaa homolla. Ai niin ½-homo olet itsekin.


      • sir_eino
        Tekeeko mielesi kirjoitti:

        taas imettää munaa homolla. Ai niin ½-homo olet itsekin.

        Ei tee. Ja mielestäni se että olen kerran ottanut vastaan poskihoidon mieheltä on saanut vähän turhan suurta huomiota tällä palstalla.


      • Kirjoittaja
        sir_eino kirjoitti:

        Ei tee. Ja mielestäni se että olen kerran ottanut vastaan poskihoidon mieheltä on saanut vähän turhan suurta huomiota tällä palstalla.

        Ai jaaha! Arvelinkin, että voisit olla niitä miehiä. Nyt ei tarvitse enää epäillä.

        Heteromies ei tuohon pystyisi edes kaatokännissä.


      • et silleen
        Kirjoittaja kirjoitti:

        Ai jaaha! Arvelinkin, että voisit olla niitä miehiä. Nyt ei tarvitse enää epäillä.

        Heteromies ei tuohon pystyisi edes kaatokännissä.

        Se ei ole ainoa asia mihin VHM ei pysty... 8)


    • jackaroo

      En tiedä. Helsingissä asun, joten eipä se välimatka ainakaan olisi este ja hyvää säätäkin on tälle viikkoa luvannut, joten voisihan tuota ehkä käydä katsomassa.

    • Kirjoittaja

      NO EN!

    • Kannattaa ainakin illan hämärtyessä tsekata puistojen ja rantojen cruisingit. Nimestään huolimatta siellä ei haittaa vaikka et ns. automiehiä olekkaan.

    • Mitä tarkoittaa

      cruising tässä yhteydessä?

      • aishoki, totta toki

        Ehkä siellä ajellaan niin sanotusti pystyyn? jääkiekkotermein.


    • Kirjoittaja

      Voisin vähän lieventää suhtautumistani.

      En edes tiennyt, että tapahtuma kestää koko viikon. Tapahtuman näkyvin osa on kulkue, johon osallistuvat miesneidit ja maskuliiniset poikanaiset saavat todennäköisesti taas kyynelkaasua tai pippurisumutetta hengitettäväkseen.

      Homoilla ja lesboilla ei ole periaatteessa mitään yhteistä, ne ovat kaksi erillistä ryhmää. Ne vain nyt kokoontuvat yhteen. Oikeasti ainakin lesbot inhoavat homoja, sillä se on kaikkea mitä he halveksivat. He yleensä vihaavat miehiä ja miehiä rakastava mies on pahin mahdollinen yhdistelmä.

    • juulepin kolmas osin

      khyl. ja arvelin masturboida ankarasti samalla ajatellen kaikkia ihania sinkkupalstalaisia samaan aikaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      381
      1963
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1647
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1330
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      975
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      812
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      107
      785
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      746
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      680
    Aihe