Kesän ainoa kurja homma on hoidettuna tänään, nimittäin orapihlajan leikkuu ja oksien silppuaminen.
Hoitui aika tehokkaasti kun leikattiin isolla porukalla koko kujan aidat.On vuodeksi se riesa ohi.
Tässä vähän näytiksi meidän pihan kukkaskauneutta.
http://s140.photobucket.com/albums/r4/tikkusormi/?action=view¤t=IMG_3002.jpg
Ohi on onneksi
13
176
Vastaukset
Hyvä että saitte tuon ikävän kesähomman tehtyä..just tuon leikattavuuden takia en orapihlaja-aitaa ole koskaan halunnut...niin ja toinen juttu, kun siinä on niitä piikkejä, niin koirat satuttelee herkästi itsensä...
Voi mun liljat on vasta nupulla, ei ole yksikään kukka vielä auennut...kyllä on kauniita nuo sun liljat...
Saat vaihtiksena tämän...
http://s123.photobucket.com/albums/o316/finessa/?action=view¤t=korento045.jpg- The thirdth
Hah, Minun Rakkaani nimi on Lilian!
Mikä Beibe!
Oi kun kaunis kuva.
Suurin osa liljoista on meilläkin vasta alottamassa kukintaa, ehkä viikon kuluttua aukeavat, noi mitkä nyt kukkii on saaneet vähän esikasvatusta.
Mutta mitäs tästä sanot:
http://s140.photobucket.com/albums/r4/tikkusormi/?action=view¤t=IMG_3021.jpgSikra kirjoitti:
No arvaa mitä sanon...tuli vesi kielelle, on se niin herkullisen näköinen kuva..
Oli kyllä livenäkin tosi hyvä!!
Näyttää tulevan aika paljon mansikkaa, kukkiikin vielä reippaasti.
Meillä oli kolmella sivulla muutettaessa perinteiset orapihlaja-aidat myös.
Oli päässyt sen verran huonoon kuntoon,että oli helppo ratkaisu vetää entiseksi.
Ja en kyllä ole moista pahemmin kaivannut...Sen verran mälsää se hoito ja hävitys.
Tosin melkosen kova homma oli se hävitys o_O
Nyt on kahdella puolin lauta-aitaa ja parilla verkkoaitaa.Edessä on tuijia,kuusia ja pensaita.Noit on helppoja,kun saa vapaana kasvaa.
Meillä liljoista kukkii ruskolilja,varjolilja on avautumassa.Tosin ei ole meidän kovin varjolilja,kun voi parhaiten täydessä paahteessa ja varjopaikassa kupsahti oitis.
Eikös tuo Sikran kuvassa ollut saksankurjenmiekka?Meillä on se kukkinut jo jokusen aikaa sitten (about pari viikkoa).- Myy-Pikkuinen
Mä kerran meidän tädin pihalla leikkasin orapihlaja aitaa ja ei se kivaa hommaa ollut. Onpa hieno kukka!! =)
- Voimapesä
Meillä on tilli kukassa
- just ni.
Voimapesä kirjoitti:
Meillä on tilli kukassa
ja ikkonaverhot räässä.
- nii nii just just
just ni. kirjoitti:
ja ikkonaverhot räässä.
Ja kaffit näytöllä räkätyksestä......................!
- issu56
Mun mielestä hullun idea istuttaa orapihlaja-aita. Meillähän sellainen ikuinen riesa myös on ja aina kun sen tasaa, niin tuntee käsissään mitä on tehnyt.
Tuhannesti olen yrittänyt ylipuhua isäntää, että otettaisiin tuo riesa pois ja pantaisiin muuta tilalle, mutta kun ei anna tuo periksi siinä asiassa...kuuluu kuulemma alkuperäiseen "asuun" tuo mokoma.- kovat käyttöön
Meidän on pakko laittaa taloyhtiön pihalle kun on kauttakulkijoita ihan yli omien tarpeiden........eivät tajua aidan merkitystä........no, jos piikkinen puska ajaa saman asian, paremmin, niin menköön.........
- helppo ratkaisu
kovat käyttöön kirjoitti:
Meidän on pakko laittaa taloyhtiön pihalle kun on kauttakulkijoita ihan yli omien tarpeiden........eivät tajua aidan merkitystä........no, jos piikkinen puska ajaa saman asian, paremmin, niin menköön.........
Meillä pantiin juhannusruusuista aita, kun lapsoset pienoiset ihanaiset silmäterät naapureiden pirttiviljelyksen tulokset eivät tahtoneet oppia missä raja menee ja mistä EI saa oikasta. Oppivat jo ensimmäisenä kesänä, kun juoksivat pieniin ruusunpiikkeihin. Ja enää eivät ole oikasseet ja juhannusruusu-aidanne on ihan upea eikä juur kaipaa hoitamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673