Ohi on onneksi

13

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä että saitte tuon ikävän kesähomman tehtyä..just tuon leikattavuuden takia en orapihlaja-aitaa ole koskaan halunnut...niin ja toinen juttu, kun siinä on niitä piikkejä, niin koirat satuttelee herkästi itsensä...

      Voi mun liljat on vasta nupulla, ei ole yksikään kukka vielä auennut...kyllä on kauniita nuo sun liljat...

      Saat vaihtiksena tämän...
      http://s123.photobucket.com/albums/o316/finessa/?action=view¤t=korento045.jpg

      • The thirdth

        Hah, Minun Rakkaani nimi on Lilian!
        Mikä Beibe!


      • No arvaa mitä sanon...tuli vesi kielelle, on se niin herkullisen näköinen kuva..


      • Sikra kirjoitti:

        No arvaa mitä sanon...tuli vesi kielelle, on se niin herkullisen näköinen kuva..

        Oli kyllä livenäkin tosi hyvä!!

        Näyttää tulevan aika paljon mansikkaa, kukkiikin vielä reippaasti.


    • Meillä oli kolmella sivulla muutettaessa perinteiset orapihlaja-aidat myös.
      Oli päässyt sen verran huonoon kuntoon,että oli helppo ratkaisu vetää entiseksi.
      Ja en kyllä ole moista pahemmin kaivannut...Sen verran mälsää se hoito ja hävitys.
      Tosin melkosen kova homma oli se hävitys o_O
      Nyt on kahdella puolin lauta-aitaa ja parilla verkkoaitaa.Edessä on tuijia,kuusia ja pensaita.Noit on helppoja,kun saa vapaana kasvaa.
      Meillä liljoista kukkii ruskolilja,varjolilja on avautumassa.Tosin ei ole meidän kovin varjolilja,kun voi parhaiten täydessä paahteessa ja varjopaikassa kupsahti oitis.

      Eikös tuo Sikran kuvassa ollut saksankurjenmiekka?Meillä on se kukkinut jo jokusen aikaa sitten (about pari viikkoa).

    • Myy-Pikkuinen

      Mä kerran meidän tädin pihalla leikkasin orapihlaja aitaa ja ei se kivaa hommaa ollut. Onpa hieno kukka!! =)

      • Voimapesä

        Meillä on tilli kukassa


      • just ni.
        Voimapesä kirjoitti:

        Meillä on tilli kukassa

        ja ikkonaverhot räässä.


      • nii nii just just
        just ni. kirjoitti:

        ja ikkonaverhot räässä.

        Ja kaffit näytöllä räkätyksestä......................!


    • issu56

      Mun mielestä hullun idea istuttaa orapihlaja-aita. Meillähän sellainen ikuinen riesa myös on ja aina kun sen tasaa, niin tuntee käsissään mitä on tehnyt.
      Tuhannesti olen yrittänyt ylipuhua isäntää, että otettaisiin tuo riesa pois ja pantaisiin muuta tilalle, mutta kun ei anna tuo periksi siinä asiassa...kuuluu kuulemma alkuperäiseen "asuun" tuo mokoma.

      • kovat käyttöön

        Meidän on pakko laittaa taloyhtiön pihalle kun on kauttakulkijoita ihan yli omien tarpeiden........eivät tajua aidan merkitystä........no, jos piikkinen puska ajaa saman asian, paremmin, niin menköön.........


      • helppo ratkaisu
        kovat käyttöön kirjoitti:

        Meidän on pakko laittaa taloyhtiön pihalle kun on kauttakulkijoita ihan yli omien tarpeiden........eivät tajua aidan merkitystä........no, jos piikkinen puska ajaa saman asian, paremmin, niin menköön.........

        Meillä pantiin juhannusruusuista aita, kun lapsoset pienoiset ihanaiset silmäterät naapureiden pirttiviljelyksen tulokset eivät tahtoneet oppia missä raja menee ja mistä EI saa oikasta. Oppivat jo ensimmäisenä kesänä, kun juoksivat pieniin ruusunpiikkeihin. Ja enää eivät ole oikasseet ja juhannusruusu-aidanne on ihan upea eikä juur kaipaa hoitamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe