Osaako joku mulle selventää, että miksi pitkät (yli190cm) miehet valitsevat aina rinnalleen lyhyen (160-175cm) naisen???? Itse pitkänä sinkkunaisena alan menettää toivoa, että löytyisi enää pitkiä sinkkumiehiä...
mittaa miehestä
7
174
Vastaukset
- Winwin situation
Siksi, että voivat korostaa tätä erityisominaisuuttaan. Samaan tapaan kuin nämä lyhkäset naiset voivat korostaa omaa lyhyyttään sen pitkän miehen rinnalla.
Tuntuukin että miehen tärkein ulkonäköön liittyvä ominaisuus onkin juuri pituus, naisen taas kuuluisi olla pieni ja siro jotta miehen suojeluvaistot heräävät ja hän saa tuntea olevansa Suuri Uros.
Pitkien naisten ja lyhyiden miesten kannalta tämä onkin aika surullista, koska suurin osa miehistä haluaa itseään pienemmän naisen ja naiset taas haluavat pitkän miehen... - No1234
Emmä tosta varsinaisesta kysymyksestä tiedä (Itse 183 senttisenä miehenä pidän naisista, jotka eivät ole mitään kääpiöitä, ettei suudellessa tarttis mennä kyykkyyn :) ), mutta toi lyhyeen naisen määritelmä musta on aika outo. Keskivertopituus, kun suomalaisilla naisilla jotain 165-167cm, niin 172-175 on musta jo pitkä enemmistöönn nähden
Mä en ainakaan tykkää siittä jos joutuu kumartumaan... juu oon yli ton pituuden. Mutta en tiiä miksi sen mittasta naista "valitsevat", kun ei sitä valita vaan se jonka kanssa synkkaa niin voi olla yhdessä.
Niin ja ei mulla ainakaan oo ketään, eikä varmaan helpolla ole...- piitkä miäs
Useimpien miesten mielestä kumppanin pituus ei ole kovin olennainen asia, muut tekijät ovat paljon tärkeämpiä. Yli 175-senttisiä naisia on vähän. Ja näistä pitäisi vielä löytää se itselle sopiva....
Lyhyenä pari senttiä vajaa 190 miehenä olen samaa mieltä kuin "piitkä miäs". Pituus ei ole valintakriteeri. Ei ole muuten rintojen kokokaan. Ainakaan minulle.
- ehkä siksi
Kun muut eivät ole näyttäneet kiinnostustaan. Oletko itse näyttänyt kiinnostuksesi näille pitkille miehille? Vai meneekö se niin, että niille ei tarvitse näyttää kiinnostusta joiden automaatisesti luullaan olevan kiinnostuneita.
- jepajee...
Se on se kuuluisa SUIHINOTTOKORKEUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604