Syitä miksi olet jättänyt/pakittanut

kysentelijä

1. Kerro syitä, miksi olet antanut asiallisesti lähestyvälle ihmiselle pakit

2. Kerro syitä, miksi olet päättänyt hyvin alkaneen tapailun

3. Kerro syitä, miksi olet päättänyt seurustelusuhteen/ avioliiton
(voit vastata vain ykköseen ja kakkoseen, jos et ole jättänyt ketään tällaisesta suhteesta)

Ja huomio kaikki! Ei sitten mitään juttuja kemioista tai kipinöistä. Jätetään turhat valheet muualle, tässä ketjussa ollaan rehellisiä.

24

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin tänään

      1. - Nainen oli aivan liian humalassa tai muuten epämiellyttävän oloinen.
      - Naisen ulkonäkö ei sytyttänyt.
      - Nainen oli varattu.

      2. - Nainen alkoi parin viikon kuluttua jo puhumaan yhteen muuttamisesta ja lapsen hankkimisesta.
      - Nainen osoittautui itsekeskeiseksi ja kohteli ihmisiä huonosti.
      - Nainen sääti muidenkin miesten kanssa, tai ainakin flirttasi röyhkeästi.
      - Nainen oli liian lapsellinen ja naiivi minun makuuni (suuri ikäero)
      - Nainen oli tyhmä tai/ja yksinkertainen
      - Minua alkoi muuten vaan ahdistamaan naisen ainainen minussa roikkuminen ja halusin omaa rauhaa.

      3. - Ihastuin toiseen naiseen
      - Meillä oli naisen kanssa erilaiset suunnitelmat tulevaisuudelle

    • joku nainen

      1. Kerro syitä, miksi olet antanut asiallisesti lähestyvälle ihmiselle pakit

      Minulla oli aiemmin ollut, noh "romanssi" hänen hyvän ystävänsä kanssa ja hän oli tästä tietoinen. Olin edelleen todella ihastunut tähän kaveriin ja vaikka hänellä ei enää ollutkaan sellaisia tunteita (kai) minua kohtaan. Kieltäydyin treffikutsusta, koska a) olin ihastunut toiseen b) en halua olla minkään kaveriporukan kiertopalkinto c) mies ei muutenkaan sytyttänyt, vaikka meillä oli toki paljon yhteistä.

      Joskus surkeina hetkinäni olen tätä vähän katunut. Ehkä olisinkin voinut ihastua häneen?

      2. Kerro syitä, miksi olet päättänyt hyvin alkaneen tapailun

      Mies oli muuttamassa ja sitten muutti ulkomaille.

      Itse muutin toiseen kaupunkiin työn perässä.

      3. Kerro syitä, miksi olet päättänyt seurustelusuhteen/ avioliiton
      (voit vastata vain ykköseen ja kakkoseen, jos et ole jättänyt ketään tällaisesta suhteesta)

      Ei kokemuksia.

    • 1) Tupakointi on suurin syy miksi en oo ryhtynyt millekään, en voi sietää sitä. Toinen syy on se että nainen on ollut itseäni reippaasti vanhempi.

      2) Paljastui että nainen sääti toisen miehen kanssa, joten loppui siihen paikkaan. Itse kun keskityn vain yhteen kerrallaan, samaa edellytän myös toiselta.

      Pieniä asioita, mutta silti joka ainut on noissa failannut siksi edelleenkin olen sinkkuna.

    • Miss Fury

      1.
      Olin kavereiden kanssa pitämässä hauskaa
      Toinen oli liian humalassa
      Minä olin liian humalassa
      En jaksanut olla sosiaalinen
      Olin toisen kanssa
      Ei ollut kiinnostavan oloinen(tyyliin verkkarihousut ja Suomen leijona paita=nationalisti, Oli seksistisen tai muuten ärsyttävän oloinen yms.)
      Oli kokeillut jo useita ystäviäni sitä ennen

      2.
      Kiinnostuksen kohteet eivät kohdanneet
      Sain tietää jotain epämiellyttävää hänestä
      Toinen tuntui riippakiveltä tai oli muutoin liian riippuvainen

      3.
      Muutimme eri kaupunkeihin/maihin.

      Kemia tarkoittaa vain sitä, että kykenee toimimaan yksikkönä...viihtyy keskenään ym. Ei se mitään mytologiaa ole.

    • FF

      "Ei sitten mitään juttuja kemioista tai kipinöistä. Jätetään turhat valheet muualle, tässä ketjussa ollaan rehellisiä."

      Miksi se on valhe, jos sanoo, että joku ihminen ei sytyttänyt = ei ollut kemioita, ei "iskenyt kipinää"?

      1. Kerro syitä, miksi olet antanut asiallisesti lähestyvälle ihmiselle pakit

      Hän ei ole kiinnostanut ulkonäöltään/olemukseltaan/lähestymistavaltaan ja/tai olen jo iskenut silmäni johonkin toiseen ja/tai en ole ollut ulkona hakemassa seuraa. Nuo nyt ainakin tulevat mieleen.

      2. Kerro syitä, miksi olet päättänyt hyvin alkaneen tapailun

      Kiinnostus on loppunut, koska mies on osoittautunut erilaiseksi kuin luulin. Se taas voi pitää sisällään vaikka mitä, esimerkiki mustasukkaisuus, huono itsetunto, huonot käytöstavat, tyhmyys, tylsyys, huumorintajuttomuus...

      3. Kerro syitä, miksi olet päättänyt seurustelusuhteen/ avioliiton
      (voit vastata vain ykköseen ja kakkoseen, jos et ole jättänyt ketään tällaisesta suhteesta)

      Ripustautuminen/mustasukkaisuus, iso elämäntapamuutos, alkoholin käytön lisääntyminen.

      Ja huomio kaikki!

    • nir-

      1. Kerro syitä, miksi olet antanut asiallisesti lähestyvälle ihmiselle pakit

      Sukupuolinen suuntautuminen. Eli olen hetero.

      2. Kerro syitä, miksi olet päättänyt hyvin alkaneen tapailun

      Hmm, en ole tainnut päättää hyvin alkanutta tapailua. Huonosti alkaneet ovat päättyneet aika itsestään :)

      3. Kerro syitä, miksi olet päättänyt seurustelusuhteen/ avioliiton

      Iskin silmäni toiseen naiseen ("rakkautta ensi silmäyksellä") ja oli pakko vapautua entisestä suhteesta joka oli ihan ok, mutta ei olisi mihinkään pidemmälle edennyt (se "kipinä puuttui" ;-D) että pääsi yrittämään tuota uutta. Ihan pakko.

    • kaikke sitä...

      case 1
      Nainen oli niin kännissä että tuupertui ojaan.

      case 2
      Sokkotreffikumppani paljastui itseäni puoli metriä pidemmäksi ja 150 kg painavammaksi superamazooniksi. Yhdessä totesimme että nyt ei taida vastakohdat natsata.

      case 3
      Ekat treffit meni okei. Toiset treffit loppuivat kun naisen exä ilmaantui kuvioihin ja nainen totesi että hän viettää lopun iltaa exänsä kanssa. Jäin ns. yksin pöytään, julkisessa tilanteessa vielä. Kolmansia treffejä ei tullut vaikka nainen soitti perään. Jonkin moiset käytöstavat sentään pitäisi olla.

      case 4
      Nainen antoi ristiriitaisia viestejä, halusi tehdä kaikkea yhdessä ja keskustelimme maat ja taivaat. Valitettavasti joka kerta jutut kääntyivät ennemmin tai myöhemmin siihen että nainen alkoi kehua toisella paikkakunnalla asuvaa poikaystäväänsä (?) ja kuinka tämä on maailman komein mies. Homma kävi luonnon päälle, enkä halunnut kehittää kohtalokasta kolmiodraamaa. Lopulta nainen muutti toiseen osoitteeseen ja muutti tietonsa salaisiksi (miksi?). Minun tehtäväkseni jäi kuitenkin löytää hänet koska hänen ystävänsä pyysivät minua (?) selvittämään mihin tämä oli kadonnut.

      case 5
      Tutustuin naiseen, nainen pisti samantien poikki ulkomaille muuttaneen miesystävänsä kanssa, mutta emme koskaan edenneet kuin poskisuukkoon asti. Halauskin oli jo liikaa. Sitten minullekin tuli lähtö maailmalle ja nainen vannotti palaamaan, otti omaisuuttani pantiksikin. Tulin aikanani takaisin ja nainen oli kylmä kuin pakastettu turska. Sain kamani. Eikä hänestä enää kuulunut, enkä kyllä perään soitellutkaan. Paljon myöhemmin tapasin hänet sivumennen ja kerroin seurustelevani erään toisen naisen kanssa, mistä nainen otti pultit - vaikka hänestä itsestään ei ollut kuulunut vuoteen. En tiedä kuka jätti kenet ja missä vaiheessa.

      Yhteenvetona ja karkeana yleistyksenä tapaamistani naisista; tervejärkiset ovat harvassa.

    • 1. Kerro syitä, miksi olet antanut asiallisesti lähestyvälle ihmiselle pakit
      -hlö ei ole ollut fyysisesti kiinnostava

      2. Kerro syitä, miksi olet päättänyt hyvin alkaneen tapailun
      -joko seksi ei ole pelittänyt/sitä ei ole ollut tarpeeksi tai on ollut liian poikkeavat elämänarvot.

      3. Kerro syitä, miksi olet päättänyt seurustelusuhteen
      -mielenkiinto kyseistä ihmistä kohtaan on vaan lopahtanut

    • heinette

      1. Olen ujoutunut/on ollut huono päivä/ en ole tajunnut lähestymisyritystä ja olen ehkä tahtomattani antanut pakit, päästänyt sammakoita suusta TAI Olen ollut kännissä eli en luota arvostelukykyyni tai turvallisuuteeni (ja niin kännissä en koskaan ole, että itsehillintä pettäisi). Yksi iso syy on myös ilkeys kanssaihmisiä kohtaan ts. minua asiallisesti lähestynyt ihminen on käyttäytynyt epäasiallisesti ystäviäni (tai joskus jopa omiaan) kohtaan.

      2. Alkoi kahlita minua jo parin viikon tapailun jälkeen, vaikka olenkin hyvin nopea sitoutumaan seurusteluun, niin en sentään ole ensimmäisen viikon jälkeen yhteen muuttamassa yhteen tai kihloihin menossa.
      Toisen päätin, kun ei olisi pitänyt aloittaakaan, tai huomasin liian myöhään että mikä minulta oli tavanomaista ystävällisyyttä (ei seksiä, vaan siis ihan kuuntelemista, keskustelua, vitsailua jne. ) oli toinen tulkinnut romanttiseksi seurusteluksi

      3. Mies petti.

    • violet.

      1. - ulkonäkö/olemus ei miellyttänyt
      - tilanne tuli yllätyksenä
      - lähestyminen sisälsi tai tulkitsin sisältävän välittömän seksiehdotuksen, joka ei kiinnostanut
      - olin liian ahdistunut, masentunut ja itsetunto-ongelmainen mihinkään
      - väärä aika ja paikka
      - liian pelottava tapaus
      - pannut (useaa) kaveriani
      - pannut inhoamaani naista
      - kaverin ihastus/säätö/exä, johon oli kielletty koskemasta
      - mies oli varattu
      - olin itse varattu

      2. - ei vaan kiinnostanut tarpeeksi enkä nähnyt jutulle tulevaisuutta
      - mies oli kaverin lähipiiristä enkä halunnut vaarantaa ystävyyttämme, koska tapailin häntä lähinnä aikani kuluksi mutta mies oli liikkeellä ns. tosimielellä

      3. - ihastuin toiseen
      - miehessä alkoi ärsyttää ja inhottaa kaikki
      - erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat
      - muut ylitsepääsemättömät ongelmat

    • 1+4

      1.
      - Olen hetero.
      - Nainen oli varattu ja en periaatteesta koske varattuihin.
      - Nainen makasi miehen kanssa, jota pidän täytenä ihmispaska psykopaatti narsistina ja mies vielä rehenteli minulle kaadollaan.

    • wdwg

      1. Kerro syitä, miksi olet antanut asiallisesti lähestyvälle ihmiselle pakit

      En ole antanut pakkeja. Koska olen mies, kukaan ei ole ikinä lähestynyt minua. Eikun joo kyllä yläasteella lähestyi. Silloin en lähtenyt mukaan leikkiin koska en ollut vielä valmis seurustelemaan.

      2. Kerro syitä, miksi olet päättänyt hyvin alkaneen tapailun

      Naisella oli tietty vamma joka olisi rajoittanut liikaa elämää. En voinut kuvitella häntä tulevaksi vaimokseni. No en tiedä oliko tuo hyvin alkanut tapailu siinä mielessä, että se vamma oli minulle kyllä alusta alkaen ongelma ja tein sen hänelle myös selväksi. Kyllä meillä silti oli onnellisia hetkiä yhdessä.

      Tätä kolmatta juttua minulla ei ole. Mutta pistän tähän sen sijaan ihan uuden kolmannen kysymyksen:

      3. Kerro syitä, miksi asialliselle lähestymisellesi on annettu pakit

      - lähestymiseni tuli hänelle yllätyksenä
      - lähestymiseni tulkittiin virheellisesti sisältävän välittömän seksiehdotuksen.
      - Hän oli liian ahdistunut, masentunut ja itsetunto-ongelmainen mihinkään
      - väärä aika ja paikka
      - hän olikin varattu

      • hjgjghjghj

        Miten sait selville 3. kohdan syyt? Erityisesti tuon ahdistus-masennus-itsetunto-ongelmat? Mitä sanoit tai teit, jotta sinut tulkittiin virheellisesti seksin ehdottajaksi?


      • menee näin

        Kolmas kysymyksesi on huono, koska naiset eivät ole rehellisiä kasvotusten. Et ikinä saa kuulla naisilta totuutta kasvotusten.


      • wdwg
        hjgjghjghj kirjoitti:

        Miten sait selville 3. kohdan syyt? Erityisesti tuon ahdistus-masennus-itsetunto-ongelmat? Mitä sanoit tai teit, jotta sinut tulkittiin virheellisesti seksin ehdottajaksi?

        No joo arvauksiahan nuo jossain määrin ovat. Mutta kun ei se ulkonäöstäkään voi johtua ainakaan kaikissa tapauksissa. Kaikkialla koko ajan saa kuulla miten hyvän näköinen mies olen. Ja miksei minulla ole tyttöystävää jne...

        No tässä selityksiä mihin oletukseni perustuu:

        -Näkeehän sen naisen naamasta, kun hän yllättyy ja sanoo automaattisesti ei ilman mitään harkintaa. Siksi tulkitsen että lähestymiseni tuli liian yllätyksenä.

        -Usein olen saanut naiselta vastauksksi että en ole mikään maksullinen ja sen jälkeen hän on nopeasti poistunut paikalta etten edes ehdi sanoa ettei sellainen todellakaan ollut minulla mielessäkään. Ja siis mitä muuta kaikki saman tien töykeät "Painu vittuun siitä" kommentit sitten tarkoittaisi kuin että oletetaan että olen pillunvonkaaja. Sanomiseni tulkitaan helposti väärin. En nyt lähestymistapojani ajatellut tässä paljastaa, mutta kyseessä on sellainen humoristinen vähän yllättävä heitto. Toiset tajuaa sen vitsin, toiset jotenkin vainoharhaisesti tulkitsevat sen väärin vaikkei siinä ole mitään seksuaalista vihjailua.

        -No joskus näkee että toinen on masentunut tai pahalla päällä. Silloin oletan että se on päällimmäinen syy miksi hän pyytä jättämään rauhaan.

        -Moni nainen on sanonut ettei ikinä voisi harkitakaan suostuvansa keskellä kaupunkia tuntemattoman miehen treffipyyntöön. Ja kun kaupungilla yleensä naisia lähestyn, niin siksi oletan että ainakin muutamassa tapauksessa ongelmana on nimenomaan ollut aika ja paikka. Väärä aika jo senkin puolesta että toisilla on kiire jonnekin.

        -Voihan se tietysti olla valettakin kun nainen sanoo että on varattu. Pari kertaa lähestymiseni on kuitenkin melkein vienyt jalat alta naiselta siis romanttisessa mielessä. Nainen on selvästi harmistuneena joutunut myöntämään olevansa varattu. Toinen niistä antoi numeronsa siitä huolimatta.


    • Jotakin joo

      1. Kerro syitä, miksi olet antanut asiallisesti lähestyvälle ihmiselle pakit

      -Naiset olivat pyöreitä tai ylipainoisia

      2. Kerro syitä, miksi olet päättänyt hyvin alkaneen tapailun

      -Nainen antoi kuvan itsestään ettei ymmärrä sosiaalisesti korrektia käytöstä
      -Nainen antoi ymmärtää ettei minun mielipiteellä ole väliä koska hän on eri mieltä
      -Nainen kertoi että mitä kaikkea tulisi miehen tehdä että parisuhde olisi onnellinen ja yhteiselo sujuvaa (jos olisin kertonut puolestani vastaavan listan naisesta, hän olisi poistunut takuuvarmasti paikalta sanaakaan sanomatta) -kaksoisstandardit toisin sanoen oli syynä
      -Jutut olivat täysin eri maailmoista
      -Minulla oli umpitylsää

      3. Kerro syitä, miksi olet päättänyt seurustelusuhteen/ avioliiton

      -Näin ettei seurustelu etenisi koskaan yhtään mihinkään
      -Yhteiselon hetkellinen kokeilukin tuntui ahdistavan aneemiselta

    • 1. Kerro syitä, miksi olet antanut asiallisesti lähestyvälle ihmiselle pakit
      -Hän ei sytyttänyt ensi silmäyksellä
      -Vuosia olen ollut sellaisessa tilanteessa etten oman henk. koht elämän vuoksi halua alkaa oleen kenenkään kanssa ts. torppaan yrittäjät heti vaikka olisivat kuinka hyvältävaikuttavia tms.
      -Monesti mua ei kiinnosta tutustua uuteen ihmiseen ja varsinkin uuteen miehen tutustuminen on semmoinen rasite että välttelen sitä ja olen ennemmin ilman.

      2. Kerro syitä, miksi olet päättänyt hyvin alkaneen tapailun
      -Jos toinen osoittautuu (tai tekee jotain) joksikin semmoiseksi että tappaa kiinnostuksen.

      3. Kerro syitä, miksi olet päättänyt seurustelusuhteen/ avioliiton
      (voit vastata vain ykköseen ja kakkoseen, jos et ole jättänyt ketään tällaisesta suhteesta)
      -Osoittautuu että miehestä/suhteesta tulee mulle liian paljon negatiivista oloa.

    • nainen--

      1. Kerro syitä, miksi olet antanut asiallisesti lähestyvälle ihmiselle pakit
      Asiallisia lähestymisiä ei kyllä juuri ole ollut! :D
      Mutta... tässä parit pakit:
      - On ollut kuin eri planeetalta kanssani. Sekä ulkonäön että luonteen puolesta, eli kiinnostukseni ei herännyt, annoin kohteliaat pakit.
      - Mies puhui aiheista jotka ei kiinnostaneet mua ollenkaan -> sotajutut, armeijajutut, hän itse, hän itse, hän itse.....
      - Mies ei puhunut mitään. Lähestyi, sanoi "moi" ja mä sanoin "moi" ja kysyin "miten ilta on mennyt?" jolloin hän tuijotteli kenkiään vaan, ei sanonut mitään. Lopulta lähdin pois.
      - Hänellä oli sormus vasemmassa nimettömässä, ja sanoi olevansa varattu mutta ihastuneensa juuri minun ulkonäkööni.. sanoin että joo kiitos ei nyt tällä kertaa
      - Puhui halventavaan sävyyn eräästä naisesta joka kulki ohi, ja sanoi että mieluummin ottaisi minut jne. jolloin sanoin että ei kiitos
      - Kysyi tanssimaan hitaita, sanoin että ei kiitos, mutta mielellään juttelisin ihan vaan, jolloin hän suuttui. Joten haistatin paskat ja lähdin menemään.

      2. Kerro syitä, miksi olet päättänyt hyvin alkaneen tapailun
      - Yhteisiä kiinnostuksenkohteita ei sit ollutkaan tarpeeksi, miehellä koiria jotka vei kaiken ajan ja itse oon koirille allerginen enkä voi sietää mitään agilityä tms
      - Mies osoittautui liian mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi
      - Mies oli suudellut kaverini kanssa baarissa, jolloin sanoin että nyt on parempi että jos vaan oltais kavereita, suhdetta tästä ei tule.

      3. Kerro syitä, miksi olet päättänyt seurustelusuhteen/ avioliiton
      (voit vastata vain ykköseen ja kakkoseen, jos et ole jättänyt ketään tällaisesta suhteesta)
      - Mies petti

    • 1.

      - Baarissa lähestyjä oli mies. Häntä sain hätistellä pariin otteeseen. Ihan hyvän näköinen kaveri, mutta olen hetero.

      - Laivalla yllättäen tanssimaan vetänyt nainen oli 30 vuotta vanhempi, varmaan 30 kiloa painavampi, päissään ja haisi vanhalle viinalle (en kyllä pitänyt asiallisena lähestymisenä, joten ei ehkä kuulu tähän.)

      - Tuttu nainen kysyi baari-illan jälkeen, halusinko panna häntä. Tottta kai halusin, mutta olin vielä neitsyt ja aloittanut jokin aika aiemmin tapailemaan toista, joten sanoin, että seksi vain pilaisi hyvän ystävyyden.

      - Kiinnostavan oloinen nainen laittoi aloitetta S24 deitissä, mutta toisen tapailu oli etenemässä hieman vakavammaksi, joten laitoin ystävällisen viestin takaisin ja toivotin parempaa onnea seuraavan kanssa. :)

    • mies 35vee

      1. En ole antanut pakkeja ikinä
      2. Naisella ei ollut aikaa tapailla kovinkaan usein.
      3.Nuorempana kun seurustelin niin tyttöystäväni varasti
      7000 markkaa mun tililtä. Se oli siis markka aikana. Sain rahat takas onneksi
      oikeuden kautta.

    • sir_eino

      1. Kerro syitä, miksi olet antanut asiallisesti lähestyvälle ihmiselle pakit
      - Olen pakittanut tyttöjä mm. humalatilan takia (sekä naisen että oman), iän (aivan liian vanha tai nuori), ulkonäön ja ulosannin takia.

      2. Kerro syitä, miksi olet päättänyt hyvin alkaneen tapailun
      - Kun ei mee pää sekaisin naisesta niin ei mee. Naisen pitää herättää mussa sellaisia tunteita joita tiedän että nainen voi mussa herättää. Aika pian sen huomaa jos ei herätä. Ei naisessa tarvitse olla mitään "vikaa", ihan perusnätti ja kiva ja mielenkiintoinen tyttö ei välttämättä vaan kuitenkaan saa mua ihastumaan. Ja jotta suhteesta voi tulla jotain niin totta helvetissä mun täytyy voida ihastua siihen naiseen jota tapailen.

      No, on sitten ollut muitakin juttuja kuten persoonallisuushäiriö ja huumeongelma mutta en mä niihinkään hullun ihastunut ollut.

      3. Kerro syitä, miksi olet päättänyt seurustelusuhteen/ avioliiton
      (voit vastata vain ykköseen ja kakkoseen, jos et ole jättänyt ketään tällaisesta suhteesta)
      - Minut on jätetty kahdesti ja yhden suhteen olemme päättäneet yhteisymmärryksessä. En ole jättänyt naista mistään vakavasta suhteesta, tosin ensimmäisessä suhteessa edesautoin asiaa omalla käytökselläni aika reippaasti.

      • sir_eino

        Ai niin, ja puolituttuja ja tuttuja tyttöjä olen pakittanut kun en ole ollut mitenkään erityisen ihastunut ja pelkästä panemisesta ihastuneeseen tyttöön ei seuraa mitään hyvää jos liikutaan samoissa piireissä.


    • .........

      1. Nainen ei ole ollut fyysisesti riittävän viehättävä.

      2. Naisen jutut olivatkin pidemmän päälle tylsiä. Nainen osoittautui tyhmäksi. Nainen ei ollut päässyt yli eksästään. Naiselle oli epämääräisiä kavereita (jotain pilvi- ja huumeveikkoja).

      3. Nainen halusi lapsen kanssani.

    • GG

      1. Mitä lasketaan asialliseksi lähestymiseksi?
      - Tolkuton känni ja siitä seuraava tolkuton käytös,
      - nainen on ollut liian vanha (esim. 15 v. vanhempi)
      - olen tuntenut naisen poikaystävän, tai nainen juuri eronnut kaveristani
      - hyvin hyvin harvoin ulkonäkö ei ole vain kolahtanut

      2. Olen päättänyt vain huonosti alkaneita tapailuja.

      3. Nainen on kohdellut huonosti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      380
      1948
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1647
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1330
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      975
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      812
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      107
      775
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      746
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      670
    Aihe