Kaksi tyttöäni 8v ja 10v aikoisivat alkaa ratsastaa :) ja lupasin heille ratsastus tunteja kesälomaksi molemmat ovat Pollux sin hevoskerhossa ja keppari kerhossa ja rakastavat hevosia. Olen kuullut eniten Zilpasta,Castellosta ja Chapelista mikäköhän olisi paras? :) voisitteko kertoa esim. kokemuksia? itselläni on 8 vuoden kokemus ratsastuksesta.
Zilpa,Castello vai Chapel?
7
132
Vastaukset
- castello tai chapel
Öööö....castellossa ehkä kannattais alottaa.Mutta jos tytöt haluaa kehittyä niin ehdottomasti Chapel.
Zilpa:
Maneesi
Isot tallit (ei välttis plussa)
Miniponi kurssi
Opettaja tosi rento
-Ratsastaja joka haluaa kehittyä ei opi zilpan opetuksessa
-Suurtalli meininkiä
-Ilkeitä tallityttöjä (joka tallilla)
Chapel:
Iso kenttä (ei maneesia mutta ei se ole miinus?)
Tiukka opetus.Oppii varmast
Kilttejä poneja ja hevosia
Alussa mennään aika pitkään talutuksessa että oppii perus jutut ennen kuin menee ilman talutusta.
-Herkät ratsastajat voivat jäädä zilpan tunneille kävelemään
-Talli ei parhaassa kunnossa
Castello:
Hienot maastot
Kivat hepat
siistit tallit
-Vähän kaukana joka paikasta - ZILPA!!!
Zilpa tai Kylänpää!! (: Chapel on huono! Varsinkin P&O on SURKEE!!!-.-
- Dui Tui
Jos haluaa oppia hyvin ja tasokkaasti niin laita tyttös Chapeliin!!!
- LOL!-.-
Dui Tui kirjoitti:
Jos haluaa oppia hyvin ja tasokkaasti niin laita tyttös Chapeliin!!!
Kuule Zilpa tyyppi!!! P&O on paras!! Zilpa on ihan SYVÄLTÄ! KUN SE MYY HEVOSEN NI SE EI MUIST MITÄÄ SIIT EDELLISEST!!
- Hää???!!!
LOL!-.- kirjoitti:
Kuule Zilpa tyyppi!!! P&O on paras!! Zilpa on ihan SYVÄLTÄ! KUN SE MYY HEVOSEN NI SE EI MUIST MITÄÄ SIIT EDELLISEST!!
EIko se oikeesti tiiä mitää ku se myy hepan????!!! :o IHA HULLU!!!
- Ratsastaja!
Hää???!!! kirjoitti:
EIko se oikeesti tiiä mitää ku se myy hepan????!!! :o IHA HULLU!!!
Itse olen ratsastanut noin 5 vuotta zilpalla ja siellä on tasokasta opetusta kaiken ikäisille! Kivoja tyyppejä! hyvä ope! ihanat hepat ja ponit! Opettavaisia tunteja!!! Siis se on paras paikka! ja ne jokka väittää toisi häipyy helvettiiin! sinne ne syvälle kuuluukin jotka väittää vastaa!!!
- Kyselevä äiti
8v:tyttöni aloitti Zilpalla vakiotunnit! ja 10v:Tyttöni aloitti Chapelissa (: Kiitos kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711273Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210415- 514483
- 244187
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164132Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363940Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573839No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413663- 573379
- 423075