Zilpa,Castello vai Chapel?

Kyselevä Äiti

Kaksi tyttöäni 8v ja 10v aikoisivat alkaa ratsastaa :) ja lupasin heille ratsastus tunteja kesälomaksi molemmat ovat Pollux sin hevoskerhossa ja keppari kerhossa ja rakastavat hevosia. Olen kuullut eniten Zilpasta,Castellosta ja Chapelista mikäköhän olisi paras? :) voisitteko kertoa esim. kokemuksia? itselläni on 8 vuoden kokemus ratsastuksesta.

7

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • castello tai chapel

      Öööö....castellossa ehkä kannattais alottaa.Mutta jos tytöt haluaa kehittyä niin ehdottomasti Chapel.


      Zilpa:

      Maneesi
      Isot tallit (ei välttis plussa)
      Miniponi kurssi
      Opettaja tosi rento
      -Ratsastaja joka haluaa kehittyä ei opi zilpan opetuksessa
      -Suurtalli meininkiä
      -Ilkeitä tallityttöjä (joka tallilla)

      Chapel:

      Iso kenttä (ei maneesia mutta ei se ole miinus?)
      Tiukka opetus.Oppii varmast
      Kilttejä poneja ja hevosia
      Alussa mennään aika pitkään talutuksessa että oppii perus jutut ennen kuin menee ilman talutusta.
      -Herkät ratsastajat voivat jäädä zilpan tunneille kävelemään
      -Talli ei parhaassa kunnossa

      Castello:

      Hienot maastot
      Kivat hepat
      siistit tallit
      -Vähän kaukana joka paikasta

    • ZILPA!!!

      Zilpa tai Kylänpää!! (: Chapel on huono! Varsinkin P&O on SURKEE!!!-.-

      • Dui Tui

        Jos haluaa oppia hyvin ja tasokkaasti niin laita tyttös Chapeliin!!!


      • LOL!-.-
        Dui Tui kirjoitti:

        Jos haluaa oppia hyvin ja tasokkaasti niin laita tyttös Chapeliin!!!

        Kuule Zilpa tyyppi!!! P&O on paras!! Zilpa on ihan SYVÄLTÄ! KUN SE MYY HEVOSEN NI SE EI MUIST MITÄÄ SIIT EDELLISEST!!


      • Hää???!!!
        LOL!-.- kirjoitti:

        Kuule Zilpa tyyppi!!! P&O on paras!! Zilpa on ihan SYVÄLTÄ! KUN SE MYY HEVOSEN NI SE EI MUIST MITÄÄ SIIT EDELLISEST!!

        EIko se oikeesti tiiä mitää ku se myy hepan????!!! :o IHA HULLU!!!


      • Ratsastaja!
        Hää???!!! kirjoitti:

        EIko se oikeesti tiiä mitää ku se myy hepan????!!! :o IHA HULLU!!!

        Itse olen ratsastanut noin 5 vuotta zilpalla ja siellä on tasokasta opetusta kaiken ikäisille! Kivoja tyyppejä! hyvä ope! ihanat hepat ja ponit! Opettavaisia tunteja!!! Siis se on paras paikka! ja ne jokka väittää toisi häipyy helvettiiin! sinne ne syvälle kuuluukin jotka väittää vastaa!!!


    • Kyselevä äiti

      8v:tyttöni aloitti Zilpalla vakiotunnit! ja 10v:Tyttöni aloitti Chapelissa (: Kiitos kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe