Hei meidän opettaja maikkarin mainoksessa. On hyvä tyyppi, ja harrastanut keskiaikaa. Voi, olet monta auttanut. Jatka samaan malliin. Tsemppiä.Kannustat aina muita. Etkä näyttele, vaan oot ihan oma ittesi.
Pirre ope mainoksessa
10
399
Vastaukset
- harmaa alue
NO MIE TEILE KANSALAISET!!!!!!!!!!!!!!!
NÄIN KESÄISENÄ MITTI-HITTI-HIKI PÄIVÄNÄ
ajatteen sinnuu........senkin pikkupaviaani...olet minun LEMPIGORILLANI... tiedät swen sen ,kunhan
kampaat naamasi
ja jos aikasi ei ole nii kortilla , että saat vaihettuu ne "isukki" pöksyt, joihin lennätin
MÄLLIT (JA ilmeisesti myös laukesin)- Jarijerkki
No oot varmaan seko, sanoo oppilas, joka on saanut apua. Sullekin pitäs järkiä takoa päähän, kun sekoja puhut. Paree olisi sullekin, jos miettisit elämän kriteerejä. Sainpa töitä ja koulutuspaikan. Märehi sinä siellä rähmässäsi, kun et osaa yrittää parempaan elämään. Mutta tyhymiä riittää.
- y66990
no OK
riisuin likaset pöksyni´
tule,oi yön veeti - harmaa-aivo
tarkooooooooooooootuksi ei oo loukata,,,tarkooooooooooooootuksi ei oo wipun lippuu salakoon nostaa
ja six toisexseen
nostanhan mie sen
olokoon kuitekin siniristi lippumme
merkkinä siitä , että olemme yhtenäisenä YHTEISÖNÄ puolesta ISÄNMAAN
jätti ajatuksia
nimimerkillä jättiajatuksia - Caius23
Jes! Tsemppari! Thanks! Olet hyvä tyyppi. Jatka samaan malliin!
- Jussikka
OOT KYLLÄ IHANA IHMINEN, IHIMISEN TASOLLA. OON SAANU APUA.
- juluma emäntä
no niin,mieki parasiitti olen palannu "sivistyksen" pariin
oottako oppilhat pysyny "suht" kuosisa
neuvona neuvottomile neuvon , jotta jos tuntuu, että oot eksyksisä,nii neuvon kävelemmään kottiin,ja jos vanahempi ei nakkase pihale,nii pysy sielä..
tulet sitte ilimoile, ku skole taas alakaa ja pääset kiusiin opeja - POPETTAJAS
ja toivon kesäisiä pärinäpäiviä teille, oi, isänmaan toivot, kuhan jätättä minun kotikadun rauhaan.
tai LOPETAN TÄN TEIJÄN VALISTAMISEN - haraa vastaan
?
kommuististisi on parasta lääkettä sunkii vajakkiuteesi
olen peRSTA nut yhteisön "rollon yön hämyisät viisaat"
pääsyvaatimuksena vitunmoinen läppä
ja
muutenki hervoton asenne
es'erkkinä voin kertoo, että vähintään puolet päästä
ON PUUTUTTAVA
tai olla MUUTEN puutunut, että saan valtuudet
TAKOO sitä järkee sun päähäs - pirjoPE
joks poppilaat on alottanu skolen?
muistakaaki lukee läksynnä, että päihitättä ton kasari-pullamössö-sukupoloven reippauvessa..
se ei SUURIA vaadi ;D ;D
palataan taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780