Molemmat blondeja, suosittuja kirjoittajia. Aiheet samantapaiset. Etäisiä, vaikka tuttavallisia. Näin on!
Iivar-runoilija= yksinkertainen.blondi
34
90
Vastaukset
- :-)
Sama tullu miäleen.
- kitkaavastakohdista
mielenkiintoinen yhdistelmä: etäinen, mutta tuttavallinen. Millainen sellainen ihminen on sosiaalisissa tilanteissa?
- ?
Riippuu varmaan kenestä kyse, seurustelukumppanista vai satunnaisesta tuttavuudesta, esim.
- haravoijatar
Molemmat lemppareitani. Luen molempien kirjoitukset aina.
- hauki on kala
Mitä jos keskustelisit asioista, etkä moninikkipersoonistasi,..mua nyt jaksa moiset kiinnostaa. Onko sulla onkea, nyt tulisi hyvin kalaa ja matojakin varmaan kompostista löytyisi,..lähdetkö ongelle=? mulla on vanha kylpyamme ja takapihalla kasvaa paju, josta sais ehkä ongen,..matoja en kaiva...jos sä?
Pepsi on cola! Monet eivät ota palstalaisten jorinoita vakavasti. Yksi syy siihen on, että täällä uskotaan lukemattomiin juoruihin ja monien palstalaisten roolit olivat ristiriidassa keskenään tai päällekkäisiä toistensa kanssa.
modelli kirjoitti:
Pepsi on cola! Monet eivät ota palstalaisten jorinoita vakavasti. Yksi syy siihen on, että täällä uskotaan lukemattomiin juoruihin ja monien palstalaisten roolit olivat ristiriidassa keskenään tai päällekkäisiä toistensa kanssa.
Minä en usko mitään... olen uskomaton... =)))
- leikitäänsanoilla
iivar-runoilija kirjoitti:
Minä en usko mitään... olen uskomaton... =)))
minä taas uskon...vaikken ole uskossa...
leikitäänsanoilla kirjoitti:
minä taas uskon...vaikken ole uskossa...
En ole uskossa vaikka uskoisin.... =)
- voihansenäinkinvoiol
En ole uskossa vaikka uskoisin.... =)
...vaikket ehkä uskokkaan, niin olen uskottu...
voihansenäinkinvoiol kirjoitti:
...vaikket ehkä uskokkaan, niin olen uskottu...
.... uskot olevasi uskottu, eli et usko muita.... =)
- ehkäsuamäuskonkin
.... uskot olevasi uskottu, eli et usko muita.... =)
...ei uskotun tarvitse uskoa... jokaikistä...
ehkäsuamäuskonkin kirjoitti:
...ei uskotun tarvitse uskoa... jokaikistä...
.....uskottu voi menettää vain uskottavuuden... =)
- uskonasioillaeileiki
.....uskottu voi menettää vain uskottavuuden... =)
uskohhan sinä Usko uskonveliseni mitä uskot...mut nyt uskonasioilla leikkiminen loppuu...
uskonasioillaeileiki kirjoitti:
uskohhan sinä Usko uskonveliseni mitä uskot...mut nyt uskonasioilla leikkiminen loppuu...
Usko uskoi olevansa uskottumies, uskomaton.... usot sie.... =)
- uskouskousko
uskonasioillaeileiki kirjoitti:
...joo uskomaton juttu, että Usko uskoi sen uskotun Uskon uskonvärittämiin uskonasioihin vaikka Uskokin epäili uskonsa uskottavuutta uskotun miehen uskomattomia juttuja uskottuaan...
- kummansevalkkaa
kysyt sä tolta haravalta vai multa filosofilta?
- haki on kala
Lähdet sä ongelle mä kysyn, älä intä vaan vastaa.
- hauki on hauki ;)
haki on kala kirjoitti:
Lähdet sä ongelle mä kysyn, älä intä vaan vastaa.
Sori tuo nimimerkki, mut voi se hakikin olla kala mistä sitä tietää :OOO
- myrkkyahveniaei
hauki on hauki ;) kirjoitti:
Sori tuo nimimerkki, mut voi se hakikin olla kala mistä sitä tietää :OOO
KYLLÄ, mut riippuu järvestä...
Hmmm.... blondi...juu, olen... yksinkertainen juu.... mutta nimimerkki yksinkertainen,blondi ehen.... kyllä nyt meni ideasi kahdeksanravilaukkaa metsään ja syvälle.... älä ihmettele jos Imatranvoima kyselee piakkoin kenelle maksetaan linjanraivauksesta palkka... =)
- <+
On teissä jotain samaa. Ootte sisaruksia? Hähä..
- Olisko?
<+ kirjoitti:
On teissä jotain samaa. Ootte sisaruksia? Hähä..
Eiku ne seukkaa keskenään?
Olisko? kirjoitti:
Eiku ne seukkaa keskenään?
Nyt mennään jo kuustoistaravilaukkaa ja suossa.... =)
Tjaa...... sisaruus mahdollisuus on kutakuinkin yhtä suuri kuin että voitan huomenna pääpotin lotossa.... =)
Iivari poju ota sikaari ( http://youtu.be/dB1xjTbuD-E ) ja lasi konjakkia, meikä tarjoo. Ja jumalat ollkoot puolellasi sunnuntain lotto arvonnassa.
modelli kirjoitti:
Iivari poju ota sikaari ( http://youtu.be/dB1xjTbuD-E ) ja lasi konjakkia, meikä tarjoo. Ja jumalat ollkoot puolellasi sunnuntain lotto arvonnassa.
En huoli....sitä ei kosteutettu... sikari olisi hyvä " kastaa " ja mieluiten ....hmmm... niin... mutta toisaalta, en edes polta... mutta jos voitan lotossa ostan sinulle laatikollisen Kuubassa käsin käärittyjä ja kastettuja sikaareja... =)
En huoli....sitä ei kosteutettu... sikari olisi hyvä " kastaa " ja mieluiten ....hmmm... niin... mutta toisaalta, en edes polta... mutta jos voitan lotossa ostan sinulle laatikollisen Kuubassa käsin käärittyjä ja kastettuja sikaareja... =)
...konjakki käy....skool.... =)
- d
Voi juma sä olet....sanonko?
- Maybe babe
Olisko? Kuvitellaan tuohon iivarin pää...
http://aijaa.com/v.php?i=007927959208.jpg - matti.
sisarukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847