huikean pitkä ura takana, enemmän ollu ylämäkeä tällä bändillä.
2000-luvullakin on tehneet jokusen levyn(Just, Häkää ja Täydelliset miehet).
Jokaiselta levyltä löytyy hitti(Just=Kun mies unelmoi, Häkää=Savusuudelma ja Täydelliset miehet=Aino) .
Soittaneet urallaan vähän erityylistä musaa, mainettaan vähän monipuolisempi bändi, ei aivan yhden tempun poni.
Kyenneet luomaan uraa ennenkaikkea upeana live-bändinä.
Bändin kulta-aika oli about vuosien 80-90 välillä, 92 tekivät upean, ehkä parhaan levynsä ja onnistuivat hyvin myös 94 levyllään luoden mm mieleenpainuvan hitin Tahdotko mut tosiaan, mut se ei ole välttämättä edes levcyn paras biisi koska levy sisälsi mm Rokkikoneen(ehtaa Popeda-kamaa sanoisin), Siankorvan(sama sävel meno mahtipontista jopa), Kulmabaarin kantakundin ja älyttömän härski Erotomanian(jos pillua saan) sekä uskon vielä Rolling Stonesiin-biisin(joka ehkä bändin yksi aliarvostetuimmista biiseistä ikinä).
Bändillä on melkoisen paljon sellaisia biisejä jotka eivät ole tulleet tietoisuuteen vaikka olisivat ansainneet tulla, no tässä on niitä kyseisiä biisejä(Autovaras, Savusuudelma, Ape ja Riitta, Hullu tarttui kirveeseen, Älä vokota mua baby, Laitimmainen kerta, RamboT ja AkseliK, Kummituskrapu, Isä aurinkoinen, Heavy lutaa, Sä lähdit taas, Miustajärvellä 12.7, Lilli Kupponen, Jäin täryjyrän alle Pispalassa, Kulmabaarin kantakundi, uskon vielä Rolling Stonesiin, Nukke, Kaikki päättyi taas, Beibi lähtee vankilaan, Kylän suurin kypärä, Enkeliblues, Kansainvälinen herrain pelko ...)
Upea ura takana, Top10-12 bändi Suomessa kautta aikojen.
Popeda
juha82222
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831459Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671245Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191214Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79811
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808