mä oo 13 noin 14 ja nostan puntteja takno puntit siinä.. niin oon 13 tai koht 14 ja painoo vähän päälle 50 kg ja jotain 163 cm pitkä ,, eli nostan 10kg tankoo ja siihen muutama paino homma tankoon lisättynä yhteensä jotain 18kg ja nostan seisaalta haukkarailta puhtaana noin 16 ja treenaan muutenki niin ''jäänkö lyhyeksi'' jos jatkan samaa hommaa... lisään painoja aina kun jaksan nostaa onki mitää mitta listaa mistä näkee paljo voisin nostaa etten jäisi lyhyt kasvuseksi ?? auttakaa äkkii (eli yhteensä on 18kg haukkareille ja nostan joskus hartille niskan taakse ja teen kyykkyjä kunnes on melkein taju kankaalla) (ja treenaan muutenkin aika paljon koko kehoa en jaksa selittää kaikkea ojentajat jne. kaikkea mitä kehossa on treenattavaa niin yritän treenata)
treenaanko liikaa (13v / 14 v)
vastaa nopee /
1
56
Vastaukset
- tähhhhhhhhhhhhhhhhhh
ööö miks kukaan jäis lyhytkasvuseks ihan vaan siks koska nostaa painoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760