Nautinnollisia lukuhetkiä

Aivan Hanurista

6

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+8

Kuuluukohan ottelun järjestävän joukkueen velvollisuuksiin ja hyvään urheiluhenkeen tietää minkä nimistä joukkuetta vastaan pelaa? Ilmeisesti ei.

• kegf6fffd

Tuon ennakon suurin anti on tieto siitä, että Doss on epävarmojen listalla. Viime vuonna Ahmojen kiito päättyi sillä sekunnilla kun Doss loukkaantui,

Ketjun avaajan ksanssa olen samaa mieltä kieliopillisesta annista. Joskus ne yhdussanat ovat vaan niin kovin vaikeita.....

• 15

mä oon jo pitkään miettinyt on enks nää ottelyraportit hyvä uudistus vai ei. Muutaman vuoden ovat olleet ja vuosi vuodesta huononee todella rankasti. No jaa, kai se on kuitenki tärkeintä että on jotain rustattu vaikka tekstit on niin ympäripyöreetä ettei niistä saa mitään otetta että mimmonen se peli sit on oikeesti ollut.

• tuubaa

Otteluraportit ovat kuvauksia siitä mitä kentällä tapahtui. Tyhjää parempia ne toki ovat mutta tilastojen selaaminen antaa yksityiskohtaisemman kuvan pelistä.

Otteluennakot ovat sitten oma lúkunsa. Esim tuossa esille nostetussa Oulu-Wolvo pelissä yksi tärken spekulointi jäi kirjottajalta tekemättä. Kuten joku nostikin esille Wolvojen Joseph Doss on joukkueen hyökkäyksen korvaamattomin moottori. Kun ennakossa selkeästi on listattuna, että kaveri on epävarmojen pelaajien listalla olisi se yksi keskeisimpiä esille nostettavia ottelun ennakkotekijöitä.

• 19+14

Totta. Vaikka tekstin ulkoasu on noin viideluokkalaisen tasoa, niin sitäkin suurempi puute on, ettei Dossin mahdollista poissaoloa noteerata millään lailla.

• 13+3

Vai että kolmipäinen hirviö nimeltä WolWerines. Voi luoja.... BUAHAHAHAHA !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56