Unohin jo miltä se maistuu :
En ole syönnyt pizzaa 8 vuotee
12
203
Vastaukset
- elliivo
Nooh mistäs moinen johtuu?
Omatekemä pizza on kunnon ruokaa ja todellista herkkua. Eikä ole vaikea tehdä. Ja saa itse päättää mitä aineita siihen laittaa.
Minä teen taikinan tavallisista jauhoista, vedestä, kuivahiivasta, suolasta ja rypsiöljystä. Tyttäreni tekee kokojyväjauhoista.
Laitan päälle kinkkua tai jauhelihaa tai molempia, joskus sieniä. Yleensä tomaattia sekä paprikaa, valkosipulia, pizzamaustetta, mustapippuria, meetwurstia, juustoraastetta, homejuustoa, ananasta ym...
Tytär laittaa aina oliiveja ja joskus katkarapuja, tonnikalaa........
Muuta ei sitten tarvitsekaan, se riittää koko päiväksi ja vielä osa jää iltapalaksi.- really....
Etkö eliivo provoa tunnista kun siihen törmäät... älä edes koeta vastata näihin goottiääliön juttuihin.
- goottipojka
really.... kirjoitti:
Etkö eliivo provoa tunnista kun siihen törmäät... älä edes koeta vastata näihin goottiääliön juttuihin.
Joo olen aikamoinen protestantti. Mulla on myös tapana liikkua kylttien kaa pizzerioiden edessä vastustamassa sitä safkaa. Äsken itseasiassa vapauduin juuri vankilasta, kun heittelin kivillä ikkunoita päin niitä pizzerioita.
Yleensä goottien juttuihin ei kannata vaivautua, sillä ne on pimeetä sakkia. Itse kuiteskin olen cyberpunkgootti eli vähän erillainen. Cyberpunkeilla on tapana protestoida asioita, mutta se tulee hyvästä sydämestä tätä mätää valtiota vastaan. - kersantti Karoliina
goottipojka kirjoitti:
Joo olen aikamoinen protestantti. Mulla on myös tapana liikkua kylttien kaa pizzerioiden edessä vastustamassa sitä safkaa. Äsken itseasiassa vapauduin juuri vankilasta, kun heittelin kivillä ikkunoita päin niitä pizzerioita.
Yleensä goottien juttuihin ei kannata vaivautua, sillä ne on pimeetä sakkia. Itse kuiteskin olen cyberpunkgootti eli vähän erillainen. Cyberpunkeilla on tapana protestoida asioita, mutta se tulee hyvästä sydämestä tätä mätää valtiota vastaan.No nii menehän sinne pizzerialle sitten juntti, tai vaihda palstaa. Tää ei ole lasten leikkikenttä.
- goottipojka
kersantti Karoliina kirjoitti:
No nii menehän sinne pizzerialle sitten juntti, tai vaihda palstaa. Tää ei ole lasten leikkikenttä.
Miks oletat mun haluavan syödä jotain roskaruokaa? :) Ja oikeassa olet, että tää ei ole leikkipaikka. Sopivampi lasten leikkipaikka olisi vaikka armeija.
- Koponen.
goottipojka kirjoitti:
Miks oletat mun haluavan syödä jotain roskaruokaa? :) Ja oikeassa olet, että tää ei ole leikkipaikka. Sopivampi lasten leikkipaikka olisi vaikka armeija.
no nii, hei hei ja hyvästi = häivy. ketään ei jaksa kiinnostaa mitä syöt ja mitä et.
- goottipojka
Koponen. kirjoitti:
no nii, hei hei ja hyvästi = häivy. ketään ei jaksa kiinnostaa mitä syöt ja mitä et.
Niin no miks ylipäätensä kiinostaa kenenkään tuntemattoman ihmisen syömiset. Ehkä meidän olisi syytä poistaa ruoka ja juoma osio kokonaan.
Vai johtuukohan se vain mun ruokavaliosta? Sun tapaisten ihrojen ruokavalio kiinnostaa varmasti enempi? :) - Koponen.
goottipojka kirjoitti:
Niin no miks ylipäätensä kiinostaa kenenkään tuntemattoman ihmisen syömiset. Ehkä meidän olisi syytä poistaa ruoka ja juoma osio kokonaan.
Vai johtuukohan se vain mun ruokavaliosta? Sun tapaisten ihrojen ruokavalio kiinnostaa varmasti enempi? :)Kukaan ei ole kiinnostunut siitäkään. Sun pitäisi poisitua täältä osiosta n.y.t nyt.
Jos ihra on NAINEN 59/170 ja urheilunharrastaja, viljelee itse suurimman osan omasta ruoastaan, kokki, niin kummankohan tässä kuuluu lähteä ?
Sen jolla on työtatakissa kullanväriset napit vai sen joka kivittää pizzeroiden ikkunoita koska on ilmiselvä psykopaatti. Just go. - goottipojka
Koponen. kirjoitti:
Kukaan ei ole kiinnostunut siitäkään. Sun pitäisi poisitua täältä osiosta n.y.t nyt.
Jos ihra on NAINEN 59/170 ja urheilunharrastaja, viljelee itse suurimman osan omasta ruoastaan, kokki, niin kummankohan tässä kuuluu lähteä ?
Sen jolla on työtatakissa kullanväriset napit vai sen joka kivittää pizzeroiden ikkunoita koska on ilmiselvä psykopaatti. Just go.Okei sori mä meen, unohin et omistat tän saitin.
Vaikeaa uskoa kuvausta itsestäsi. Netissä tuhat sanaa kertoo vähemmän, kuin vaikka yks video. Noh voihan se olla mahdollista. Jotkut osaa syödä kohtuudella ja enemmistö ei. Selittää ainaskin miksi armeijassa oli rupusakkia kaikki mitä kuntoon tulee.
Mitä ikkunoihin tulee, niin se oli vain sarkasmia. Alkee nakertaa noi viestit missä jokainen vähänkin eri mielipide leimataan provoks. - goottipojka
goottipojka kirjoitti:
Okei sori mä meen, unohin et omistat tän saitin.
Vaikeaa uskoa kuvausta itsestäsi. Netissä tuhat sanaa kertoo vähemmän, kuin vaikka yks video. Noh voihan se olla mahdollista. Jotkut osaa syödä kohtuudella ja enemmistö ei. Selittää ainaskin miksi armeijassa oli rupusakkia kaikki mitä kuntoon tulee.
Mitä ikkunoihin tulee, niin se oli vain sarkasmia. Alkee nakertaa noi viestit missä jokainen vähänkin eri mielipide leimataan provoks.Joo ja jos armeijan kundit ei pysty vetää 3k cooperist, nii osaan kuvitella millainen enemmistö sivaris on.
- dhfdfgdfg
Itsekkään en ole syönyt pizzaa aika tasan 5 vuoteen, kun muistelen. Onhan se varinainen ihme juu... hohhoijjaa
- jelena_maarit
Harva nyt pitsaa syö - maistuu pahalta ja sisältää kehnojen raaka-aineiden lisäksi paljon rasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875