Olenpa kuvitellut aina inhoavani kookosta, ja nyt vasta oppinut mm. keittoihin, joiden pohjana on kookosta.
Kertoisko joku, mikä ero on kookosmaidolla ja kookoskermalla... lehmäähän eo lie nähneet?
kookosmaito/kerma
1
2486
Vastaukset
- kookos rasvasta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kookosmaito
" Kookoskerma on paksumpaa ja rasvaisempaa kuin kookosmaito. Kun kookosmaidon rasvaprosentti on jotain 14-16, niin kookoskermassa rasvaa on about 22 %. Valmistetaan samasta kamasta eli uuttamalla kookospähkinän hedelmälihasta. Käsittääkseni voi myös käyttää molempia ruokiin samalla tavalla. Yleensä maito myydään peltipurkissa ja kerma pienemmässä.
protskut : 2.02
rasvat: 21.33
hh: 2.81
kermassa rasvoja enemmän.
tuotesisältö: tosi monissa, lähes kaikissa, on kaikenlaisia säilöntä-/ lisäaineita!!! Ite olen kokenut parhaaksi Santa Maria Extra creamy coconut milk -kermaisen kookosmaidon. Hh 3, pro 3, rasvaa 18g. EI lisä-tai säilöntäaineita vaan kookospähkinäuutetta (80%) ja vettä."
Löytyvät yleensä mausteosastolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894