Miesten omituiset käsitykset naisista

naislukija

Miksi täällä pidetään naisia ihan täysinä hirviöinä? En minä ainakaan ole sellainen hirviönainen kuin monissa ketjuissa miehet kuvaavat. Ehkä jotkut ovat, mutta minä en ole.

39

681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sir Von Baughen

      Nii,palstalta löydät kaikki kyynisimmät ihmiset ja ne joilla elämän keskittymä on panemisessa.Sitten on se vähemistö niitä joilla on on ihan järkeviä ajatuksia.
      Joten,en ottaisi kovin tosissaan mitään haukkumisia jos jossain on(tai siis kun on).

      • Vähän realismia

        Sir von Baughen alias Mies1985, voisitko sinä lopettaa sen naisten romantisoinnin kerrankin ja tajuta että jos jollakulla on paskoja kokemuksia naisista niin se selittää aika helposti palstan negatiiviset mielipiteet naisista.

        Mtuta nähtävästi kaltaisesi anteeksipyytelijät haluavat välittää näkökulmaa jossa naisia ei saa koskaan arvostella vaikka kaikki muut palstat sekä vielä tämäkin on täynnä miehiä syytteleviä ja miehiä luusereiksi leimaavia kirjoituksia täynnä.

        Nekö ovat niitä "järkeviä ajatuksia"?

        Ne pikkupilii eivät ole vain mitään "haukkumisia" vaan voivat olla ihan tosiasioita kun naisista sanotaan jotain huonoa. Oppisit kuuntelemaan niitä niin pääsisit eroon niistä typerän naiiveista romanttisista haaveistasi sekä aivan omituisista teorioistasi joiden välillä häivyt kun et tajua naisia.

        Kun tajuat että naiset ovat itsekkäitä elukoita joka kuitenkaan ei poista heiltä vastuuta teoistaan eikä ajatuksistaan niin opit näkemään että monet heistä ovat puhtaasti täysin läpimätiä.

        Toki hyviäkin on joukossa, mutta he ovat harvassa ja heitä ei kaikille riitä.


      • Sir Von Baughen
        Vähän realismia kirjoitti:

        Sir von Baughen alias Mies1985, voisitko sinä lopettaa sen naisten romantisoinnin kerrankin ja tajuta että jos jollakulla on paskoja kokemuksia naisista niin se selittää aika helposti palstan negatiiviset mielipiteet naisista.

        Mtuta nähtävästi kaltaisesi anteeksipyytelijät haluavat välittää näkökulmaa jossa naisia ei saa koskaan arvostella vaikka kaikki muut palstat sekä vielä tämäkin on täynnä miehiä syytteleviä ja miehiä luusereiksi leimaavia kirjoituksia täynnä.

        Nekö ovat niitä "järkeviä ajatuksia"?

        Ne pikkupilii eivät ole vain mitään "haukkumisia" vaan voivat olla ihan tosiasioita kun naisista sanotaan jotain huonoa. Oppisit kuuntelemaan niitä niin pääsisit eroon niistä typerän naiiveista romanttisista haaveistasi sekä aivan omituisista teorioistasi joiden välillä häivyt kun et tajua naisia.

        Kun tajuat että naiset ovat itsekkäitä elukoita joka kuitenkaan ei poista heiltä vastuuta teoistaan eikä ajatuksistaan niin opit näkemään että monet heistä ovat puhtaasti täysin läpimätiä.

        Toki hyviäkin on joukossa, mutta he ovat harvassa ja heitä ei kaikille riitä.

        "Sir von Baughen alias Mies1985, voisitko sinä lopettaa sen naisten romantisoinnin kerrankin ja tajuta että jos jollakulla on paskoja kokemuksia naisista niin se selittää aika helposti palstan negatiiviset mielipiteet naisista."

        Ensinnäkin,olemme kaksi erihenkilöä,sori vaan.Siinä osuit kyllä oikeeseen että mies olen ja syntynyt 85:D

        Tarkoitukseni ei ollut romantisoida nimenomaan naisia kohtaan olevaa kritiikkiä vaan yleisesti.About viimiset 2kk:tta olen seurannu tätä palstan touhoa niin täältä saisi kyllä joku varhaisteini oikein kunnon kuvan miehistä,naisista ja niiden välisestä suhteesta sekä vaatimus tasosta.

        Tänne on selkeästi ajautuneet kaikki pettyneet,itseään itkevät yksilöt jotka eivät kestä tosi maailmaa.Kyllä,ei kaikki ihmiset tykkää tai rakastu suhun.Se on vaan fakta.Ethän säkään tee niin.
        Lisäksi tänne ajautuu kaikki jotka huutelee vain pillun perään ja ajattellaan että rumalla miehellä/naisella ei tee mitään.

        Erittäin pinnallinen ja musta-valkoinen maailma.

        Ja se kun aloittaja kysyi;Miksi täällä pidetään naisia ihan täysinä hirviöinä?

        niin tarkoitin juuri sitä että ei täältä kannatta kysyä mitään tai ottaa tosissaan mitään.Täältä kun ei saa mitään galluppi kestoista tavaraa,tänne kun ajautuu kaikki saasta ja yksinäisyyden runtelemat ressukat.

        Itse kyllä tiedän että kaikki naiset ei ole unelma tapauksia syystä tai toisesta,joten jätän sellaiset jo hyvissä ajoin pois laskuista.

        Kyseinen sadattelu ja katkeruus naisia kohtaan ei vie sinua elämässä yhtään minnekkään.Joten sinuna lopuisin siitä.Tai,sitten voit kantaa sitä mukana ja elää katkeruudessa.Oma on valintasi.


    • Vähän realismia

      Pitääkö tämä jokaiselle naiselle selittää erikseen.

      Vaikka olet nainen niin se ei tarkoita että jos sinä et ole ettei joku toinen nainen olisi, jopa enemmistö naisista.
      Aivan kuten jos naisista sanotaan yleistäen jotakin niin se ei tarkoita että sinä olisit sellainen tai toisaalta sitä että jos olet erilainen kuin tuo yleistys että se kumoaisi sen yleistyksen.

      Itteäni ärsyttää taas se että kukaan ei ota tosissaan että naiset voisivat olla pinnallisia ja vittumaisia tai että se koskisi vain pientä ryhmää jotain barbiepissiksiä.

      Koska jos alkaisin kertomaan oikeita tarinoita tosielämästä niin ne leimattaisiin taas palstan naisten ja joidenkin ruikkujen kuten tämän sirin toimesta "katkeraksi valitukseksi" vaikkeivät ne koskisi edes suoraan minun omaa elämääni.

      Keskimäärin ihmiset ovat oikeasti itsekkäitä ja paskoja olentoja mukaanluettuna iso osa naisista. Se on vaan puhdas tosiasia enkä sen taki ihmettele että noita hirviötarinoita liikkuu.

      • Suuri Isä

        Mieheltä sen itsekkyyden ja paskuuden voi hyväksyä, mutta naisten kuuluu olla kaikkea kunnollista ja hyvää.


    • srhwrh

      Kuten itsekin sanoit AP, jotkut ovat. Et ehkä sinä, mutta minun kokemukseni mukaan suurin osa naisista on hirviöitä tuntemattomille miehille jotka yrittävät tehdä aloitteen. Ehkä he voivat olla oikein mukaviakin ihmisiä muuten, mutta jokin tuntemattomissa miehissä herättää heidän sisiäiset demoninsa.

      • Demonihoro

        Miettikää nyt itsekin, mitä suustanne päästätte; jos nainen ei teitä huoli, se on Demoni, jos huolii, se on Horo.
        Ja sitäpaitsi, jos naiset on niin läpeensä paskoja, niin antaa olla koko demonihoro sukupuolen!!


      • srhwrh
        Demonihoro kirjoitti:

        Miettikää nyt itsekin, mitä suustanne päästätte; jos nainen ei teitä huoli, se on Demoni, jos huolii, se on Horo.
        Ja sitäpaitsi, jos naiset on niin läpeensä paskoja, niin antaa olla koko demonihoro sukupuolen!!

        "Miettikää nyt itsekin, mitä suustanne päästätte; jos nainen ei teitä huoli, se on Demoni, jos huolii, se on ****."

        Ei kyse ole siitä huoliiko nainen. Kyse on siitä, että kun olen tekemässä aloitetta, nainen heti suuttuu ja alkaa tulla sitä Painu vittuun siitä-settiä. En ole siis edes ehtinyt kertoa mitä minulla on sanottavana. Usein olen ehtinyt sanoa vasta Anteeksi... tarkoituksenani jatkaa lausetta, kun nainen jo suuttuu. Mielestäni jotain sisäisiä demoneitä tällaisilla ihmisillä kyllä on. Enkä pitäisi todellakaan naista huorana jos hän sattuisi suostumaan treffipyyntöön.

        "Ja sitäpaitsi, jos naiset on niin läpeensä paskoja, niin antaa olla koko demonihoro sukupuolen!! "

        Käyttäydyt juuri niinkuin suurin osa naisista joita lähestyn. Olet täysin ennakkoluulojen sokaisema. Mikset voi kohdella jokaista ihmistä yksilönä? Mikä siinä on vaikeaa? En ole koskaan sanonut että kaikki naiset ovat paskoja. Enkä ole koskaan nimittänyt yhtäkään naista huoraksi.


      • yksin.kotona
        srhwrh kirjoitti:

        "Miettikää nyt itsekin, mitä suustanne päästätte; jos nainen ei teitä huoli, se on Demoni, jos huolii, se on ****."

        Ei kyse ole siitä huoliiko nainen. Kyse on siitä, että kun olen tekemässä aloitetta, nainen heti suuttuu ja alkaa tulla sitä Painu vittuun siitä-settiä. En ole siis edes ehtinyt kertoa mitä minulla on sanottavana. Usein olen ehtinyt sanoa vasta Anteeksi... tarkoituksenani jatkaa lausetta, kun nainen jo suuttuu. Mielestäni jotain sisäisiä demoneitä tällaisilla ihmisillä kyllä on. Enkä pitäisi todellakaan naista huorana jos hän sattuisi suostumaan treffipyyntöön.

        "Ja sitäpaitsi, jos naiset on niin läpeensä paskoja, niin antaa olla koko demonihoro sukupuolen!! "

        Käyttäydyt juuri niinkuin suurin osa naisista joita lähestyn. Olet täysin ennakkoluulojen sokaisema. Mikset voi kohdella jokaista ihmistä yksilönä? Mikä siinä on vaikeaa? En ole koskaan sanonut että kaikki naiset ovat paskoja. Enkä ole koskaan nimittänyt yhtäkään naista huoraksi.

        Oon kyl samaa mieltä Monelle naiselle ei ehdi ku kaks sanaa sanoo niin ne
        sanoo jo et mitä vittuu sää haluat, painu vittuun tai sit ne vaan kattoo vihaisesti kuin olisin joku marssilainen.


    • ovatko he

      *omot ?

    • ja pöh

      Hittoako te miehet sitten akkojen perään ruikutatte kun me kerran ihan niin kamalia ollaan. Täällähän teillä on seuraa pilvin pimein toisistanne. Kaikki sen jälkeen yhtä onnea ja autuutta eikä tulisi yhtään yh-ruikuttajaakaan lisää.

      Tai sitten voidaan ottaa toinen hyvä vaihtoehto, voitte jatkossakin tyytyä loistavaan, tasoiseenne seuraan = itseenne.

      Joo, elämä opettaa eikä aina pumpulihanskoin. En silti ajattele että jos yksi ukko on täysi ääliö, niin kaikki on. Katkeroituminen on varma tie yksinäisyyteen.

      • suosittelen!

        Jos ei kiinnosta muu kuin pillu, sitä saa ostamalla.


      • DI-mies-sinkku

        Tämä palsta ja tämä ketju oikeasti naurattaa =)
        Olen korkeasti koulutettu.


    • jackaroo

      No onhan se tämän palstan naiskuva melko omituinen, mutta kyllähän tuo vähän paremmaksi on "änkyrä filtterin" asentamisen jälkeen mennyt.

      Kyllä kai se minullakin on vähän omituiset käsityksen naisista, mutta minusta se on ihan ymmärrettävää kun ei minulla kovinkaan paljoa kokemusta heistä ole. Ihmiset eivät vain pidä siitä että omassa tiedoissa on tyhjiä kohtia, joten sitä usein täyttää ne tyhjät kohdat olettamuksilla ja muiden tiedoilla aina siihen saakka kunnes sitä sitä saa itse hankittua omakohtaista tietoa.

      Joissakin asioissa tuo on ihan järkevää kun yksittäisellä ihmisellä on vain rajallinen määrä aikaa ja resursseja hankkia sitä tietoa, mutta näissä parisuhdeasioissa tuo "tyhjien kohtien" täyttely voi olla melko kohtalokasta jos sitä omaa tietoa ei voi omien väärien päätelmiensä ansiosta edes hankkia (esim. pari palstan vakio häirikköä).

      • Joku saa

        susta vielä joskus tosi hyvän miehen itselleen :)


      • nössön kohtalo
        Joku saa kirjoitti:

        susta vielä joskus tosi hyvän miehen itselleen :)

        Mutta jostain syystä se et ole sinä?


      • jackaroo
        Joku saa kirjoitti:

        susta vielä joskus tosi hyvän miehen itselleen :)

        ---susta vielä joskus tosi hyvän miehen itselleen :) ---

        Olen tuon kuullut melko monen ihmisen suusta, mutta ei se minun ongelmani oikeastaan ole siinä parisuhteessa olemisessa, vaan siihen pääsemisessä.


      • Jaska'

        Älä jack pengo liikaa,et ehkä pidä siitä mitä löydät.


      • Naiset ovat elukoita
        jackaroo kirjoitti:

        ---susta vielä joskus tosi hyvän miehen itselleen :) ---

        Olen tuon kuullut melko monen ihmisen suusta, mutta ei se minun ongelmani oikeastaan ole siinä parisuhteessa olemisessa, vaan siihen pääsemisessä.

        Vaikutat mukavalta hepulta.
        Tarvitset vain terästä selkärankaan.

        Ensimmäisenä tulisi tajuta miten yksinkertaisia elukoita naiset ovat ja sitä kautta ymmärtää mitä he haluavat miehestä ja ennen kaikkea mikä heitä kiihottaa.

        Koska tuo viimeinen ratkaisee pääsetkö suhteeseen vai et. Koska se herättää naisen tunteet. Naiset eivät sinun muista "hienoista" ominaisuuksista välitä pätkän vertaa jos he eivät kiihotu sinusta.


      • Pauliinainen

        Olen lueskellut näitä palstoja nyt parin viikon ajan ja pakko sanoa että vaikutat kyllä todella symppikseltä ja järkevältä mieheltä. Erotut eduksesi näistä naisia halventavista ääliöistä. Osaat perustella kantasi ja esittää asiasi ja mielipiteesi ilman toisten mollaamista vaikka näkemyksesi olisi eri kuin keskustelukumppanisi. Et vaikuta katkeroituneelta vaikka sinkkuna ainakin toistaiseksi oletkin ja omien sanojesi mukaan et omaa paljoa kokemusta seurustelurintamilla. Eivätkä juttusi mene överiksi toiseenkaan ääripäähän niin että mielistelisit silti ketään. En tiedä miksi olet edelleen sinkkuna, mutta asia ihmetyttää minua suuresti näiden lukemieni kommenttien valossa.

        Ja ennen kuin joku alkaa sitten sivusta huutelemaan että jos näin niin miksi en sitten itse sinua ala piirittämään, niin uskompa olevani auttamatta liian vanha verrattuna sinuun. Mutta halusin vain kertoa miten mieltäni on lämmittänyt nähdä ja lukea näiltä palstoilta että täyspäisiä ja fiksujakin miehiä näemmä täältäkin löytyy ja etteivät kaikki miehet ajattele pelkkää pahaa naisista ja koe tarvetta mollata joka välissä.

        Pidä sama linja ja älä lotkauta korvaasikaan näille palstan mölyapinoille jotka yrittävät käännyttää kaikkia kunnollisia miehiä kaltaisikseen örmyiksi.
        Onnea mukavan elämänkumppanin hakuun. Uskon että kohdallesi osuu vielä nainen joka ymmärtää arvosi.


      • jackaroo
        Pauliinainen kirjoitti:

        Olen lueskellut näitä palstoja nyt parin viikon ajan ja pakko sanoa että vaikutat kyllä todella symppikseltä ja järkevältä mieheltä. Erotut eduksesi näistä naisia halventavista ääliöistä. Osaat perustella kantasi ja esittää asiasi ja mielipiteesi ilman toisten mollaamista vaikka näkemyksesi olisi eri kuin keskustelukumppanisi. Et vaikuta katkeroituneelta vaikka sinkkuna ainakin toistaiseksi oletkin ja omien sanojesi mukaan et omaa paljoa kokemusta seurustelurintamilla. Eivätkä juttusi mene överiksi toiseenkaan ääripäähän niin että mielistelisit silti ketään. En tiedä miksi olet edelleen sinkkuna, mutta asia ihmetyttää minua suuresti näiden lukemieni kommenttien valossa.

        Ja ennen kuin joku alkaa sitten sivusta huutelemaan että jos näin niin miksi en sitten itse sinua ala piirittämään, niin uskompa olevani auttamatta liian vanha verrattuna sinuun. Mutta halusin vain kertoa miten mieltäni on lämmittänyt nähdä ja lukea näiltä palstoilta että täyspäisiä ja fiksujakin miehiä näemmä täältäkin löytyy ja etteivät kaikki miehet ajattele pelkkää pahaa naisista ja koe tarvetta mollata joka välissä.

        Pidä sama linja ja älä lotkauta korvaasikaan näille palstan mölyapinoille jotka yrittävät käännyttää kaikkia kunnollisia miehiä kaltaisikseen örmyiksi.
        Onnea mukavan elämänkumppanin hakuun. Uskon että kohdallesi osuu vielä nainen joka ymmärtää arvosi.

        ---En tiedä miksi olet edelleen sinkkuna, mutta asia ihmetyttää minua suuresti näiden lukemieni kommenttien valossa.---

        Siihen miksi olen sinkku on monta syytä. Yksi suurimmista syistä on se etten ole oikeastaan kovinkaan paljoa edes yrittänyt lähestyä naisia. En ole lähestynyt naisia romanttisessa mielessä käytännössä lainkaan sillä:

        a) en ole uskaltanut
        b) en ole osannut
        c) olen ollut melko tyytyväinen elämääni ilman naisiakin

        Nyt kuitenkin elämä on muuttunut siihen suuntaan että halu päästä parisuhteeseen on kasvanut niin suureksi että olen alkanut kehittämään itseäni parisuhdekelposeksi mieheksi.


      • turn-offff

        No kyseessä on yksinkertaisesti parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneisyys, ja sitä myötä omakohtaisten naiskokemusten puute. Kun tämä asia taas on naisille täydellinen turn-off, niin ei sitten voi alkuunkaan sitä vaadittavaa omakaohtaista kokemusta naisista hankkia, ja näiltä markkinoilta pysyvästi syrjäyttävä itse itseään ruokkiva kierre on valmis. Ei siinä tähän mitään ihmeempiä katkeruuksia tai muita tunteita tarvita.
        ästä syrjäytyneisyydestä ei siis voi mitenkään päästä ulos sen jälkeen kun siihen on kerran ajautunut, ei edes millään persoonansa muuttamisella jos vaikka sellainen mahdollistakin olisi.


      • jackaroo
        turn-offff kirjoitti:

        No kyseessä on yksinkertaisesti parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneisyys, ja sitä myötä omakohtaisten naiskokemusten puute. Kun tämä asia taas on naisille täydellinen turn-off, niin ei sitten voi alkuunkaan sitä vaadittavaa omakaohtaista kokemusta naisista hankkia, ja näiltä markkinoilta pysyvästi syrjäyttävä itse itseään ruokkiva kierre on valmis. Ei siinä tähän mitään ihmeempiä katkeruuksia tai muita tunteita tarvita.
        ästä syrjäytyneisyydestä ei siis voi mitenkään päästä ulos sen jälkeen kun siihen on kerran ajautunut, ei edes millään persoonansa muuttamisella jos vaikka sellainen mahdollistakin olisi.

        No kyllä minä tästä aion vielä nousta. Keinolla millä hyvänsä!


    • Kertis

      Mitenkään tiettyjä palstan tilaamattomia oksennusreaktioita puolustelematta - siinä miten naiset kohtelevat miehiä arkisissa ympyröissä ja jossain tuolla raadollisessa yöelämässä, on kyllä aika raju kontrasti, joka varmasti voi tottumatonta hämmentää.

      • Jaska'

        Näin on. Kyllä yökerhoissa heikot jää jalkoihin, se on selvä asia se.
        Ei semmoiset kiltit naapurin tytöt juurikaan liiku noissa paikoissa.


      • Oikee herrasmies

        Joo, en vittu ymmärrä! Aina kun baarissa meen kourimaan jonkun panokelpoisen hotbeiben tissejä tai persettä, niin heti se alkaa naama punaisena huutaa ja kiroilla. Ei niinku mitään käytöstapoja näillä ämmillä.


      • Se jostakin

        Aivan. Iso osa naisista käyttäytyy baareissa todella ylimielisesti. Vaatii itsensä kovettamista herkemmältä mieheltä, jos aikoo naisen baarista iskeä. Kusipäisyyttä ei naisesta tunnista usein päältäpäin.


    • No mä en ainakaan pidä, toki asiaan vaikuttaa se että mulla tuota kokemustakin on kanssakäymisestä naisten kanssa jonkin verran...
      Hei oikeesti ei mulle oo ollut kukaan nainen tai tyttö ns. vihamielinen livessä. Koska mitä paremmin käyttäytyy niin samaa saa takaisinkin päin eli hyvää käytöstä.
      Mut joo mä tuun kyllä naisten kanssa paljon paremmin toimeen kuin toisten miesten kanssa, se on vaan jotenkin luontevaa. Ai niin elämäni ensimmäinen kaveri oli tyttö, et se voi vaikuttaa asiaan tai sitten ei.

      • fsfhh

        Hmm... Et varmaan asu Helsingissä jos et ole koskaan saanut naisilta vihamielistä kohtelua, vai?


      • Jaska'

        Kyllä on joltain känniseltä ämmältä joskus tullu jotain mutinaa, mut laitan nää kyllä hyvin nopeesti ojennukseen. Kattokaa pojat ettette anna näiden pissisten hyppiä silmille. Niille täytyy tehdä heti selväks kuka on ravintoketjussa siellä ylä portaalla.


      • fsfhh kirjoitti:

        Hmm... Et varmaan asu Helsingissä jos et ole koskaan saanut naisilta vihamielistä kohtelua, vai?

        No en todellakaan asu. Siitä taitaa olla ehkä jo vuosikymmen kun oon viimeksi edes käynyt hesassa.


      • fsfhh
        itmies kirjoitti:

        No en todellakaan asu. Siitä taitaa olla ehkä jo vuosikymmen kun oon viimeksi edes käynyt hesassa.

        Se oli helppo arvata. Käytännössä aina kun lähestyn jotain naista täällä hesassa, jos hän onkin yllättäen mukava ihminen, voin heti arvata ettei hän ole kotoisin täältä päin.
        Sillä ei ole siis mitään tekemistä sen kanssa tuleeko naisten kanssa hyvin toimeen ja oliko lapsuuden ensimmäinen kaveri tyttö. Naiset ovat mukavampia Helsingin ulkopuolella, todennäköisesti, koska muualla naiisa ei lähestytä yhtä paljon. En silti ymmärrä miten he oikeuttavat itselleen suuttua tuntemattomille miehille, jotka eivät ole ehtineet edes kunnolla suutansa avata.


    • Naiset ovat elukoita

      Ongelmana näissä väärin käsityksissä on väärät alkuperäiset odotusarvot.

      ALUNPERIN katsos nämä miehet ovat pitäneet teitä oikeina enkeleinä, mutta kun on tullut kohdalla huonoja kohtaamisia niin lopputulos on hirviö.

      Toisaalta leijonakaan ei ole enää hirviö jollekulle joka tajuaa sen luonteen sekä ymmärtää että se on vain elukka.

      Elukan luonteen tuntemalla ei tule tällaisia madonna/huora-syndroomia kun petoa voi alusta asti katsoa silmästä silmään.

      • rtyiopåojhg

        No johan oli taas ruudulle oksennettu avautuminen.

        Minua naisena loukkaavat nämä tälläiset ilkeämieliset kommentit. Itse olen elämäni pyrkinyt kohtelemaan miehiä reilusti ja toisen tunteet huomioon ottavasti. Ilmeisesti tämän kaltaista sappea ruudulle tihkuttavat ovat sitten törmänneet niihin naisiin jotka eivät kunnollisia ole, mutta tälläisiä katkeria kuonaa sisältäviä viestejä lukiessa tulee väistämättä mieleen että varmaankin on ansaittukin juuri sellaisia naisia. Olen itsekin kokenut kovia miesten taholta, mutta en silti leimaa kaikkia miehiä samanlaisiksi surkeiksi paskoiksi ja hauku täällä koko miessukukuntaa, niitäkin jotka ovat olleet naisia kohtaan kunnollisia, vuodattamalla palstalle ala-arvoisia yleistyksiä.


    • Reipas Poikamies

      Kyllä. Jos kokee toistuvaa vääryyttä parisuhde&seksimarkkinoiden markkinavoimien toimimisessa kohdallaan niin yksinkertaisinta ja mielenrauhan antavinta olisi luultavastikkin siirtyä maksulliseen seksiin sopivina annoksina ja vannoa pysyvänsä sinkkuna.

      Se ett'ä luonne ja kemia on "oikea" jotta saa niin paljon naisia pantavakseen kuin haluaa ei voi olla triviaali juttu vaan tietty käytös malli joka toimii useimmalle naiselle- yleistäen että on olemassa laadukkaan miehen malli joka ei ole siis se tylsä olmimies baarin nurkasta.

      Oletteko kuulleet miehestä joka vittuilemalla ivaamalla antaa naiselle pakit, katoaa vessaan eikä tule takaisin, ei puhu mitään pöydässä, tai tekee treffit baariin miehen kanssa sovitusti ja alkaakin sitten siellä toisen miehen kanssa vehdata. (Harva kohta mun elämässä kun oli lähellä etten vetänyt kahta henkilöä nenän varteen kysymättä sillä reissulla), muutaman kevyen mainitakseni.

      Se että naisen suosio on miesten keskuudessa baarissa suurempi kuin jonkun miehen on selviö kulttuurissamme josta tämä asetelma johtuu: miehen tulee olla jännä iskijä ja naisen naurattaja jos meinaa onnata baarissa- ihan sama lukeeko mies Eino Leinoa himassa vai Tex Willeria, kun kemia ja panohalut antavat draivin naisen kansa käymisen sujumiselle.

      Jostain luin että liiat tunteet sokaisevat näkemään realistisesti, joskin ilman tunteita ei miehen ja naisen välille juuri kamumiehen roolia kummempaa syntyne.

      Se oli mulle iso silmien aukaisu kun tajusin ja näin, miten härskisti ihmisten kanssa jotkut pelaavat jos tahtovat onnistua. Ei siinä naisen romantisointi auta, vaan raaka kyynärpää tekniikka torpata kilpakosijat ensiksi ja sitten tehdä selväksi muijalle kuka iskee ja kenet ja miks.

    • Jees jep

      Joo o..ja me kaikki ei olla sellasii hiriöitä kuin meistä kerrotaan...
      Tämä on kovin ihmeellinen asia...Kyllä se jako nyt vähintäs
      50/50 tälläkin palstalla on...Puolesta ja vastaan.

      Molempia löytyy täällä hirviönä ja ilman..

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1468
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1082
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1037
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      54
      983
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      851
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      58
      827
    Aihe