Juoksua...onko tylsempää?

Kaaleppi-

Kertakaikkiaan, juosta maantietä ilman päämäärää. Hullua! Uskallan väittää että jokainen äijä joka käy lenkillä enemmän kuin 3 x vko...teidän muija pettää teitä! Eihän se jaksa ilman olla! Vaikkapa sitten nettiseksillä, mutta pettää se.

100

893

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tail Gaitor

      Juurikin noin. Yksikin juoksuleski meillä töissä viettää laatuaikaa kun ukko ryynää viikolopun marareisulla.

      • jhug

        Jaa...meillä se on sitten ukko, joka juhlii, kun vaimo vaan lenkkeilee=)


    • Vaimo valmentajana

      Juoksu on parasta!
      Jos tyydyttyy vaimokin siinä juostessa, niin sehän on kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Saapi ite lepäillä lenkkien välillä, ei se kunto ilman lepoa parane.

    • kuntoa riittää

      Mun muija sitten kai pettää mua TELKKARIA KATSOMALLA.

      Mitä nyt kukainenkin laskee pettämiseksi, mutta minä kykenen antamaan tuon anteeksi.

      Voit varmaan kuvitella ett jos mies pystyy juoksemaan yli kaksi tuntia, niin mihin se pystyy sängyssä.

      • Heh heh...

        Luuletko tosiaan "kuntoa riittää" että kukaan uskoo et ruipelo lenkkeilijä sintti jaksaa höylää kotona enempää kun 2min?
        Mikki Hiiret luulkoon itsestään mitä luulee...luulkoon vaikkapa että vaimo kiltisti kattelee televisiota, hah hah!
        nimim."Monen juoksijasintin vaimoa pumpannut"


      • mikä sinua riepoo
        Heh heh... kirjoitti:

        Luuletko tosiaan "kuntoa riittää" että kukaan uskoo et ruipelo lenkkeilijä sintti jaksaa höylää kotona enempää kun 2min?
        Mikki Hiiret luulkoon itsestään mitä luulee...luulkoon vaikkapa että vaimo kiltisti kattelee televisiota, hah hah!
        nimim."Monen juoksijasintin vaimoa pumpannut"

        Taidat olla "poikamies" jos kuvittelet että väite ole luulo....

        Harvase iltahan tuota mieskuntoa tulee testattua oman vaimokullan kanssa ja hyvin riittää.


      • testattu on

        Ei muuten riitä. Tai ehkä riittää kerran kuussa muttei edes viikottain. Ja se kestävyys urheilijan kestävyys sängyssä johtuu juostessa tunnottomaksi hiertyneistä paikoista.


      • Anonyymi
        Heh heh... kirjoitti:

        Luuletko tosiaan "kuntoa riittää" että kukaan uskoo et ruipelo lenkkeilijä sintti jaksaa höylää kotona enempää kun 2min?
        Mikki Hiiret luulkoon itsestään mitä luulee...luulkoon vaikkapa että vaimo kiltisti kattelee televisiota, hah hah!
        nimim."Monen juoksijasintin vaimoa pumpannut"

        Eläpä punttiukko elämöi. Siulla anabolit vieny mieskunnon


    • voi voi aloittajaa

      Katkeruudesta päätellen joku joku juoksija on käynyt treeninä polkemassa aloittajan vaimokultaa :)

      Juoksijahan ei sovellu pettävälle naiselle millään. Juoksija kun käy treenaamassa epäsäännöllisinä ajankohtina ja epäsäännöllisen pituisia aikoja, ei niiden menojen varaan voi mitään sivusutinoita suunnitella.

      Toista se on kuule sulkapalloilijan tai jalkapalloilijan perheessä. Vaimo voi katsoa harjoitusajankohdat ja pituudet kalenterista ja suunnitella omat juttunsa sen mukaan.

    • ssmiesss

      Ja lähtökohtanahan on, että vaimo pettää jos vaan suinkin saa tilaisuuden.

    • MaratonMies
    • bp

      Tässä on taas viisas ihminen kyseessä... ihmiset tekee hullumpia ja tyhmempiä asioitakin. Maantien rullalle laittaminen "ilman päämäärää" ei ehkä se ole tyhmin asia mitä joku voi tehdä.

    • Liian paljon nähnyt

      Hölkkääjien kapeat hartiat ja ohuet jalat eivät todellakaan ole mikään hyvä palkinto päämäärättömästä juoksentelusta maantiellä. Lisäksi keski-iässä aloitettu "marailu" ei hävitä vyötärölihavuutta. Joten kyllä on säälittävän näköisiä nämä harrastemaraajat. Ja jos vielä lenkkeilevät trikoissa niin ei ole näky komea.

      • kehari=kehitysvamma

        "Lisäksi keski-iässä aloitettu "marailu" ei hävitä vyötärölihavuutta"

        26cm on lähtenyt vyötäröltä alle vuodessa laihdutuksen ja lenkkeilyn aloittamisen jälkeen. Sanoisin olevani aika timmissä kunnossa, eikä nämä hartiatkaan ole ihan kapeimmasta päästä. Tosin tällä ruumiinrakenteella ei kannata haaveilla edes puolimaratonin kärkiporukoihin. Omaksi iloksihan tässä juostaan ja kuntoa kohottaakseen.

        PS. Mitä v.ttua te täällä juokupalstalla roikutte, kun aihe ei tunnu kiinnostovan? Arvaappa olenko ikinä käynyt kehareiden palstalla?


    • aika säälittävä

      ööö... voitoko hieman avata sumeaa logikkaasi?

      Miten mihen harrastus erityisesti kyllästyttäisi vaimoa ja ajaisi vieraisiin?

      Onko esimerkisi venelyä harrastavan miehen vaimo jotenkin innokkaampana odotttamassa kotona kuin juoksijan vaimo?

      Sulla ei taida olla ihan kaikki palkat kohdillaan. Käy sinäkin lenkillä, juostessa on hyvä prosessoida päätään puhtaaksi vaivaavista ajatuksista.

    • Psosessisissi

      Keskustelisit vaimosi kanssa. Mikä päätäsi vaivaa, kun noin joudut prosessoimaan sitä puhtaaksi?
      Juoksisit vain omaksi iloksesi, kuten tämä Murakami, etkä prosessoidaksesi päätäsi puhtaaksi vaivaavista ajatuksistasi.

      http://www.tammi.fi/kirjat/ISBN/9789513160357/alue/902,914/navi/Uutuudet/navi2/9006

    • BodyLady

      Minä olen 43v nainen ja harrastan juoksua n.3 xvk. noin 7km kerta, sekä kuntosalia 1 x vk. mieheni taas on juoksu friikki. 6 x vk 15km lenkki ynnä ohjaus juoksu koulussa, kisamatkat. Ollakseni rehellinen olen yrittänyt houkutella häntä huolehtimaan kehostaan myös eri tavalla, lihaksista ei olisi haittaa. En tarkoita mitään bodaria vaan sillai edes vähän. esm punttailua 1-2 x vk. Vilkuilen mielelläni miehiä joilla sopivasti lihasta. "petän" miestäni ajatuksissani. Sänkyhommissa ollessamme fantasioin tuttava miehestä jolla ihanat rintalihakset sekä litteä vatsa. Mieheni ei edes innostu seksistä kuin n.pari krt kk.
      Miehen kuuluu olla miehekkään vartaloinen. Näin se vaan on!

      • älä vain valita

        Erotkaa, menee hyvä mies ihan hukkaan, kun on akkalla joka ei arvosta häntä.


      • Helposti huomaa

        että sinä olet mies.


    • Cunt & Cock

      Hölkässä (etenkin 6x15km) häviää testosteroonit ja mynä surkastuu (lihasten ohessa). Tätä olen terottanut hölkkääjille, että hoitakaa lihaskuntoa l. reipasta vääntöä kuntosalilla.
      Hölkkämaratoonarien eräs pahimpia puutteita on lihasvoiman ja lihasten puute. Yleisvoimatreeniä pitäisi harjoittaa 1-3 kertaa viikossa läpi vuoden.

      BodyLady tietää mistä puhuu.

      • hohhoijakkaa

        Huolehdi kuule poju ihan vaan omista steroideistasi. Taidat olla joku 16v finninaama joka on käynyt pari kertaa salilla ja himoitsee napurin juoksijasedän puolisoa?


      • -kuntoilija-

        Hah, itse juoksen lähes päivittäin ja välillä pitkiäkin lenkkejä. Eikä testosteronien häviämisestä ole tietoakaan, päinvastoin - ainakaan seksihalujen perusteella :) ja kumppanikin on tyytyväinen. Eiköhän nämä kuitenkin ole melko yksilöllisiä asioita ja toki muutkin elämäntavat vaikuttavat kokonaisuuteen. Niin ja olen samaa mieltä siitä, että lihaskunnosta kannattaa pitää huolta; juoksukin sujuu silloin paremmin.


    • hohhoijakkaa

      Mitä tyhmää on siinä että liikkuu pakasta toiseen nopeasti jalan?

      Jos joku on tyhmää niin joku ***** raudan nostelu sisätiloissa.

      • BodyLady

        Ahaa...selvishän se. Toisaalta se on aina tiedetty: mies ei voi sietää miestä jota naiset ihailee. Lihaksikasta, atleettikroppasta urosta...namnam :)


      • BodyLady

        Hohhoijakkaa tyyppiin ainakin kolahti :) voi hyvät hyssykät...älkää kadehtiko hyväkroppasia uroita vaan MENKÄÄ SALILLE!


      • oiuhjoij
        BodyLady kirjoitti:

        Hohhoijakkaa tyyppiin ainakin kolahti :) voi hyvät hyssykät...älkää kadehtiko hyväkroppasia uroita vaan MENKÄÄ SALILLE!

        vítun huora


      • BodyLady
        oiuhjoij kirjoitti:

        vítun huora

        Ottaako päähän kun sua ei naiset katsele? Hanki lihakset...sintti :)


    • Yksin ja alle 3h

      Älkää hyvät ihmiset vaan kuunnelko tuota BodyLadya! Se yrittää vaan tehdä teistä hitaita painavia maratoonareita. Oikean maratoonarin pitää olla niin laiha, ettei kastu edes sateessa kun ei pisarat osu. On kai onnistunut maratooni paljon parempaa kuin akan tyydyttäminen! Paneminen on muutenkin ihan yliarvostettua hommaa, eihän se kestäkään kuin 5-10 sekuntia! Pääasiassa sitä ihannoi ainoastaan ne reppanat, ketkä ei milloinkaan tai harvoin ovat saaneet. Mutta muistakaa tässä tapauksessa kätenne autuus! Vähän se vaatii mutta paljon antaa, mihin naista tarvitsee kunnon maraton Man? Pistäkää muijat pellolle ja lenkkarit jalkaan, niin tulokset paranee!

      • PilleriKehari

        Paneminen on lällyä, mutta kunnon selkäsaunan antaminen on tosimiesten puuhaa.


    • Muhammad Kali

      Hölkkämaratoonarien toinen ongelma on vauhdin puute. Pitäisi treenata nopeata juoksua vähintään kerran viikossa. Olen yrittänyt tätä teroittaa hitaammille hölkkämaratoonareile mutta ei vaan mene perille. Eli: voimaa kroppaan ja jalkoihin. Sen jälkeen kerran viikossa juoksukuntopiiri, jossa vetoja 60m, 100m, 200m, 400m, 800m. Juoksudrillejä ja koordinaatiotreeniä.
      Liikkuvuutta ja voimaa. Sieltähän se helppo juokseminen lähtee.

      Mutta ei. Vedetään vaan sitä legendaarista PK:ta ja löysää VK:ta. No, mitäpä se mulle kuuluu.

      • BodyLady

        Niin toi kuvastaa hyvin myös muuhunkin...ehdottaa että tehtäis "se" kerrankin joku muu päivä, kellonaika, tai jokin muu asento...niin EI! lähetyssaarnaja n.3min ja sitten tyytyväinen virne naamalla alkaa kuorsaus. Ja itse täytyy mennä suihkuun ja antaa suihkun hoitaa homma loppuun... :)


    • Yksin ja alle 3.15

      Ihan vapaasti, kunhan itse maksat vesilaskusi ja annat ukon käydä lenkillä ja etenkin levätä rauhassa seuraavaa harkkaa varten.
      Ps. Mulla parani eron myötä maraton enkka melkein 7 min. Kannatti. Eli mihin teitä muijia tarvitaan? Ei mihkään. Ainaista vaatimista, niin kuin kirjoituksistasi selvästi näkyy. Milloin sitä, milloin tätä.

      • BodyLady

        Voivoivoi sua pikkureppanaa....kun on vaikea elämä sulla :(
        Tottakai ero on sulle parempi vaihtoehto jos et kerta kykene vaimoas tyydyttään. Saat juosta maratoonia niin paljo kui haluut. Vaimo varmaankin löytänyt jonku Tosi Miehen nytten kun pääsi susta vihdoin viimein eroon. Saa hänkin alkaa nauttia elämästään.
        Kun ei Siima Käsi kykene edes naistaan tyydyttään...
        Mutta onhan Suomi pullollaan Tosi Miehiä :)
        Taisi muuten vaimos olla jonkun Tosi Miehen rajussa käsittelyssä kun olit tylsällä lenkilläs ;)


    • Yksin ja alle 3.15

      Olet aivan oikeassa! Vaimo oli Tosi Miehen rajussa käsittelyssä, kun olin tylsällä lenkillä. Oli kyllä todella huono lenkki, räntääkin satoi. Tottakai ero on mulle parempi vaihtoehto jos en kerta kykene vaimoa tyydyttään. Saan juosta maratoonia niin paljo kui haluun. Vaimo varmaankin löytänyt jonku Tosi Miehen nytten kun pääsi musta vihdoin viimein eroon. Saa hänkin alkaa nauttia elämästään.
      Kun en Siima Käsi kykene edes naistani tyydyttään...
      Mutta onhan Suomi pullollaan Tosi Miehiä :)
      Niinpä olenkin nyt ahkerasti sellaista haeskellut, ja yksi pizzanpaistaja karvakäsi on jo vähän sillä silmällä mua katsellut. Ehtona olisi, ettei hän saisi häiritä mun lenkkeilyjäni, ja hyvänä puolena tässä on entiseen verattuna se, että hänellä on tooosi pitkät työpäivät.

      • BodyLady

        Onnea sulle ja pizzanpaistajallesi, Mustafa vai mikä lie :)


    • Pena58.

      Meillä vaimo lenkkeilee ja minä jään mielelläni hoitamaan lapsia aina kisaviikonloppuina. Lapset mummolaan ja päräytän rakastajattareni luo. Hän onkin pehmeä ja leppoisa nainen. Ei sellainen ylikuntoinen ja kireä harppu, mitä vaimostani on tullut. Naamakin kuin petolinnun perse nykyisin.

      Vaimo kehuu, kuinka minä häntä kannustan lenkkeilyssä. Oikein odotan vaimoni kisaviikonloppuja. Mitä pitempi kisa, sen parempi, koska sen enemmän on aikaa rakastajattaren kanssa peuhaamiseen.

      Eroa en viitsi kuitenkaan ottaa, koska muuten elämä on mukavaa. Vaimo illat lenkillä ja itse saan puuhastella kotona, mitä haluan. Vaimo on iltaisin niin väsynyt, ettei onneksi seksistä välitä vaan kaatuu sänkyyn haaveillen aamulenkistä. Minä kaadun sänkyyn haaveillen pehmeästä ja kurvikkaasta rakastajattarestani.

    • Lise-Lotte von Heine

      Jari Pozzissa esiintyi Ricky Martin perjantaina. Hänellä oli showssa 7 tanssijaa. Neljällä miestanssijalla oli upeat lihaksikkaat vartalot ja tanssijoiden rytmitaju ja ruumiinhallinta. Ruipelot maraajat eivät sytytä tätä tyttöä ollenkaan mutta em. tanssijat saivat tortun märäksi.
      Kolme naistanssijaa oli ryhmässä ja nämä kissat saivat mieskatsojille kuumetta nivusiin. Lopussa muikelot tanssivat valkoisissa pikkuhousuissa ja rintsikoissa. Valtalot ja vatsalihakset olivat kauniisti treenatut. Ottakaa maratonmimmit tekin tuosta vaarin.

      • Tarzanello

        Leivonta palsta on täällä, siellä voi keskustella tortuista ja niiden kosteudesta. Tämä on juoksu palsta.


      • Tarzanello

    • BodyLady

      Jess! Kiitos tuestasi L-L :) Kyllähän kaunista treenattua vartaloa on mukava katsella, ja pakostahan siinä torttu kostuu.
      Ei millään pahalla maratoonarit mut näin se vaan on.

      • Latubody

        Sulla ei ole torttua, mutta uskon että mielelläsi katselet komeita mehiä.


    • Lise-Lotte (sama)

      Kiits itsellesi. Tämän tytön sukat pyörivät jaloissa jo edellisenä iltana, kun estradille nousi miehinen mies Tom Jones! Iiiiiiik!
      Siinä on meillä todella maskuliininen tiikeri. 71-vuotiaanakin hänen kroppansa ja lauluäänensä ovat sheipissä. Tuskin voi samaa sanoa yhdestäkään riutuvasta maratoonarista 70 vuotiaana. Kyllä on hölkätty polvet alta ja lihakset lenkkipoluille.

      Walesin Tiikeri esitti sikermän soulia, gospelia, bluesia ja iskelmää. Ei mitään yleisön kosiskelua vaan karheaa miehisyyttä. Ottakaapa luikut maratoonarit vähän mallia. Dylania, John Lee Hookeria, Ry Cooderia, Randy Newmania, Little Featia, Princeä ja Howard Tatea mm. tarjoiltiin. Sex Bombia ei kuitenkaan, mikä latisti silminnähden monen naiskuulijan tunnelmaa.

      Tämä kissa kehräsi kuitenkin tarjotusta kattauksesta. Ottakaa ruipelomaraajat onkeenne ja lopettakaa se juoksentelu. Liittykää paikalliseen mieskuoroon. Laulava mies on seksikkäämpi - etenkin jos lihaksissa löytyy!

    • EVVK YH

      Ei vois vähempää kiinnostaa joku läski akka, joka täällä kirjottelee että nyt on torttu märkänä. Sorry, mutta näin se vaan menee. Sen sijaan hoikka hölkkääjäneito on aina viehkeä näky ja ansaitsee ihailuni. Ylipäätäänkin juoksen siksi että se on mukavaa ja vältän idioottimaisia junttisaleja, eikä läskien akkojen mielipiteet kiinnosta, joten voitte lopettaa.

    • Puumanainen pääkaupu

      Äläs nyt sentään itkuun pillahda. Lihaksikas nuori mies tekee hyvää varttuneemmankin naisen sängyssä. Voiko sinusta sanoa samaa?

      • BodyLady

        Hah hah, tämä käy mielenkiintoisaksi :)
        Kyllä tosiaan otetaan NIIIN itteensä kun täällä naiset kehuu hyvävartaloisia miehiä. Ja kuules EVVK YH: tottamaar te miehet tykkäätte hoikasta juoksija naisesta, nyt olikin kyse siitä ettei LAIHA MIESJUOKSIJA ole naisten mieleen :).
        Mutta esm joku pikajuoksija jolla on muskelit kohdillaan....NAM!


      • BodyLady
        BodyLady kirjoitti:

        Hah hah, tämä käy mielenkiintoisaksi :)
        Kyllä tosiaan otetaan NIIIN itteensä kun täällä naiset kehuu hyvävartaloisia miehiä. Ja kuules EVVK YH: tottamaar te miehet tykkäätte hoikasta juoksija naisesta, nyt olikin kyse siitä ettei LAIHA MIESJUOKSIJA ole naisten mieleen :).
        Mutta esm joku pikajuoksija jolla on muskelit kohdillaan....NAM!

        Eikä muuten kiinnosta lihava miesjuoksijakaan....yleensäkään pitkänmatkan juoksijat.


      • himohee outoo hommoo
        BodyLady kirjoitti:

        Eikä muuten kiinnosta lihava miesjuoksijakaan....yleensäkään pitkänmatkan juoksijat.

        Olet silti rekisteröidyssä parisuhteessa sellaisen kanssa (vrt. 1. viestisi)


      • BodyLady
        himohee outoo hommoo kirjoitti:

        Olet silti rekisteröidyssä parisuhteessa sellaisen kanssa (vrt. 1. viestisi)

        Oletko aivan pösilö? Mun mies on laiha, lihakseton maratoonari. Mielluummin Olisin toisen naisen kanssa kuin maratoonarin kanssa. Toinen nainen edes tietää kuinka tyydyttää nainen.


    • Not Fat Mama

      Laiha maraaja/lihava maraaja. What's the difference? Tylsimyksiä. Kiinnostavammat miehet ovat ihan muualla. Esimerkiksi vankkajalkainen jalkapalloilija sytyttää.

    • EVVK YH

      Ette vaan kertakaikkiaan tajua. Miten tän nyt sanoisi niin, että menee perille pienemmälläkin äo:llä? Teidän mielipiteenne, mielihalunne, kiinnostuksen kohteenne, inhokkinne tai tussun kosteusprosenttinne ei nyt vaan yhtään kiinnosta, kuten ei muukaan loputon höpötyksenne. Älkää olko noin herkkänahkaisia pikkusieluja. Tyhmyydellenne ette mitään voi, mutta jos olisitte edes hiljaa, niin sitä ei huomaisi monikaan, muuten vaan kaihtaisi, koska teillä ilmiselvästi on huono maku ja halpahallin vaatteet.

      • BodyLady

        Hah hah :D aivan ilmiselvästi olet aika huonon itsetunnon omaava luuseri joka juoksee paljon eikä muskeleista tietokaan :)
        Ajateleppas tätä: JOKAINEN muija fantasioi lihaksikkaasta miehestä sängyssään vaikka kuinka sanovat että sinä riität mulle just tollasena kuin olet.kultsi...
        Hah hah, pure sitä :)


    • YHKJHPV

      Olet sinä bodylady sitten harvinaisen yksinkertainen ihminen, ja naiseksi (jota en edes usko että olet) harvinaisen luotaantyöntävää tyyppiä.

      • BodyLady

        Nooooh...Luotaantyöntävksi en itseäni kutsuisi.Miehet tsiigaa mua sen verran ahkeraa missä vaan kuljenkin ;) Kroppa on sen verran hyvässä kunnossa katsos...Mutta tää on niin tätä: epävarmat hoikkeliinit tuntee mustasukkaisuutta kun hoksaavat oman vaimonsa/tyttöystävän katselevan muita!


    • Camilla Hesast

      Ihmettelen tuota vastakkainasettelua YHKJHPV. Miksi olet kateellinen lihaksikkaille miehille. Pelkäätkö, että he vievät kaikki parhaat naiset nenäsi edestä. Tietysti on selvää, että harteikas ja hauiksen omaava mies herättää naisessa alemmat vaistot. Mutta luulen, että on myös naisia, jotka järkisyistä valitsevat hoikan tai jopa laihan miehen. Jos nimittäin näillä sattuu olemaan riittävästi lompakkoa.

    • bodybalance

      Kyllä maileri on ihan eri maata kuin joku maratoonari tai ultraaja. Nam.

    • normanmaileri

      Norman Maileri: Kovat kundit ei tanssi, eikä hölkkää. Kovat kundit nostaa rautaa.

    • penkki yli 100

      Muuta en tiedä mutta eräs paikkakuntalainen mies on sanonut melko osuvasti että kaikki miehet jotka salilla käyvät ovat homoja :)

      • KarvalakkiKarju

        Tyypillinen kommentti sintti ukolle joka on kateellinen. Kaikki juoksijarimpulat sanoo näin.


    • maratoonari42195

      Ei noista BodyLadyn ja muiden kommenteista kannata provosoitua. Todennäköisesti keksittyjä juttuja ainakin suurimmalta osin. Mutta jos ovatkin totta, niin huono tuuri näyttää kyseisellä nimimerkillä sattuneen miesvalinnan suhteen. Kokemukseni mukaan ei tuollaisella juoksumäärällä (6x15 km viikossa) pitäisi olla seksihaluihin vielä ainakaan vähentävää vaikutusta. Oliskohan sitten muissa elämäntavoissa (ravinto yms) korjattavaa? Työstressiä? Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

      Kannattaa ottaa huomioon sekin vaihtoehto että kyseisellä miehellä on jossain salainen rakastaja - ehkä juoksija itsekin? - jonka kanssa ne parhaat mehut menevät eikä vaimokullalle riitä enää energiaa ;)

      • Pertti Kynäniska

        Huomaa: BodyLady ei aloittanut keskustelua vaan KAALEPPI! Varmaa joku gigolo joka tietää että juoksijavaimot on kiimassa kun oma äijänrimpula ei kiinnostu pumppaamaan niitä ku tietää vaan juoksemisesta. Mies joka pumppaa rautaa ja harrastaa Miehekkäitä lajeja ietää kuinka muijaa pumpataan!


    • Madam Bovary

      Mikä yleensä on maratoonari? Sellainenko, joka juoksee tuon 42km alle 2.30? Vaiko sellainen, joka suoriutuu siitä vatsa pomppien ajassa 3.55?
      Sellainen, joka on harrastanut urheilua koko elämänkaarensa aikana, vaiko sellainen, joka on saanut kipinän siksi, että maraaminen on nyt niin muodikasta?
      Henkilökohtaisesti ole kyllästynyt tuollaisiin tavismaratoonareihin, jotka sösöttävät joka paikassa sitä kuntoiluaan ja ovat kuin uskoon pamahtaneita. Arvostan enemmän itsenikaltaisia ihmisiä, jotka harrastavat arkiliikuntaa mm retkeilyä, veneilyä, pyöräilyä, uintia ja kävelyä, puutarhatöitä sekä puiden pilkkomista. Lisäksi luen päivittäin sanomalehtiä, hyvää kirjallisuutta (n. 80-120 kirjaa vuodessa), käyn elokuvissa, konserteissa, taidenäyttelyissä, tapaan tuttaviani jne. Lisäksi hoidan työni ja kotitalouteni, johon kuuluu puoliso ja kaksi lasta.
      On sanottava, että mielenkiintoisempia ihmisiä tapaa kulttuuriharrastajien parista kuin hölkkääjien. Tänäänkin olen keskustellut hyvistä elokuvista Mullholland Falls sekä In the Mood for Love, jotka tulivat eilen televisiosta. Ei kiinnosta mitkään ajatuksenvaihdot, jostain hikisistä urheilutekstiileistä, sykemittareista, hiilareista, pronaatioista, akillesvaivoista tai piriformiksesta, tulosten vertailemisesta tai eilisestä pitkiksestä.

      • hra 76

        Jaa-a onpas neidillä melkoiset käsitykset pomppumahojen juoksemista maratonajoista. Alle neljän tunniin maratoonareista ei taida kovin usea omata pomppuvatsaa. Eihän se nyt niin mene että jos olen ikäni liikuntaa harrastanut niin harjoittelemalla juoksua voisin koska tahansa käydä juoksemassa maratonia alle 3 tuntiin puhumattakaan alle 2 h 30 min ajoista. Pitää olla erityisen lahjakas kyetäkseen alle 2 ja puolentunnin aikoihin.

        Kyllä se neiti Madam Bovary on niin että ne pomppuvatsat ovat niitä 5-6 tunnin juoksijoita. Toki poikkeuksiakin näkee eli lajitaustaa omaava keski-ikäinen maratonukko voi juosta maratonin aika kovaankin aikaan olutvatsasta huolimatta sillä ratkaisevaa on se harjoittelutausta ja se miten taloudellisesti hyllyvää kehoaan kuljettaa. Ihan vaan täsmennyksinä, kun et tunnu olevan tarkkaan perillä juoksusuorituksen yksityiskohdista.


      • MoloMan-
        hra 76 kirjoitti:

        Jaa-a onpas neidillä melkoiset käsitykset pomppumahojen juoksemista maratonajoista. Alle neljän tunniin maratoonareista ei taida kovin usea omata pomppuvatsaa. Eihän se nyt niin mene että jos olen ikäni liikuntaa harrastanut niin harjoittelemalla juoksua voisin koska tahansa käydä juoksemassa maratonia alle 3 tuntiin puhumattakaan alle 2 h 30 min ajoista. Pitää olla erityisen lahjakas kyetäkseen alle 2 ja puolentunnin aikoihin.

        Kyllä se neiti Madam Bovary on niin että ne pomppuvatsat ovat niitä 5-6 tunnin juoksijoita. Toki poikkeuksiakin näkee eli lajitaustaa omaava keski-ikäinen maratonukko voi juosta maratonin aika kovaankin aikaan olutvatsasta huolimatta sillä ratkaisevaa on se harjoittelutausta ja se miten taloudellisesti hyllyvää kehoaan kuljettaa. Ihan vaan täsmennyksinä, kun et tunnu olevan tarkkaan perillä juoksusuorituksen yksityiskohdista.

        Ja sinä hra 76 et ole perillä siittä mistä on kyse: Juoksijat on tylsiä sängyssä, heidän vaimo/tyttöystävät ovat puutteessa. Jos juoksija on nainen, hän on hyvinkin aktiivinen seksihommissa, he ovat haluttavia. Miesjuosija...hah hah, naurettavia narukuikeleita!


    • Testicle-

      Puutarha räpeltäjät tästä viä puuttukin! Ne vasta tylsiä on! Ja kirjojen kans istuvat laiskat vetelykset! TV ja kirja ihmiset vasta tylsiä on seksuaalielämässä. Ei minkäänlaista mielikuvitusta. Harmaavarpusia collegeasussa sohvannurkassa kirja kädessä....aaargh!

    • 35-v-nuori

      Se nyt vaan on niin että jos joku kokee saavansa valtavaa hyötyä siitä että juoksee yli 3 kertaa viikossa niin siitä vaan. Itellä nyt jo järki sanoo että keho ei kestä 2-3 lenkkiä enempää kun lisäksi tykkään vetää kunnon voimaharjottelua ja jääkiekkoa talvella useamman kerran viikossa.
      Kehokin on sopeutunut omiin harrastustarpeisiin eli kun lihaksia on tullu 15 kiloa lisää ei juokseminen olekaan enää yhtä kevyttä kuin nuorena pojankloppina.

      Ehkä toiset on ohjelmoitu mieleltään siten että ne ei tahdo muuta tehdä kuin juosta. ittellä nää juoksemiset on tähän asti ollu kyllä aina projektiluontoisia. Eli päätän juosta syksyllä puolimaratonin niin alan muokata harjoittelua juoksupainotteisemmaksi mutten kuitenkaan koskaan lopeta muuta oheisharjoittelua. Pää ei sitä kestäisi.

    • Vicky-Cristina

      Uskallan olla eri mieltä. Hölkkääjät ne vasta tylsiä onkin. Kulttuurifriikit pitää hauskaa baareissa ja yleensäkin sosiaalisissa harrasteissa. tapaavat kauniita esteettisiä ja älyllisiä ihmisiä, joilla on hyvä kulttuurinen habitus ja maku mm. musiikin, puheutumisen, kirjallisuuden, kulutuksen yms suhteen.
      Hälkkääjät nyt vain hölkkäävät. Ovat keski-ikäisiä ja keskinkertaisia kaikessa. Ajavat keskihintaisilla autoillaa töihin, kotiin ja lomille. Ovat kateellisia toisille samanmoisille.

      Tästä mielipiteestäni en tingi hiukkaakaan.

      • Mr.Kovanaama

        Asian ytimeen! Juoksijat ON TYLSIÄ!
        Kaikessa. Piste.


      • Forrest Gump

        En näe mitään hauskaa baarissa olossa, mikä sielä on hauskaa? viinan juonti? kaljan juonti? Paljon hauskempaa on olla kavereiden kanssa. kun pyöriä jossain baarissa.

        Kullttuurillinen habitus: farkut ja t-paita ja kirjoittaa kännissä runoja joista ei saa selvinpäin mitään tolkkua? Vankilaan pitäisi moiset laittaa ja sinne ne ennen pitkää joutuukin taikka sossun jonoon, kunnollisten ihmisten elätettäviksi.

        Tuollaisten manjaana aseenteellisten Etelä-Eurooppalaisten tai sellaiseksi itseään kuvittelevin työtävieroksuvien runoilijataiteilijoiden vuoksi koko maailma on menossa ihan perseelleen.

        Jees, tässä sulle kulttuuria:

        Kai saaan, kai saan, oi naiset ja herrat nyt itseni täten esittäää teillle, olen Vicky-christina ja vanhat tutut naamiot nyt illalla te nätte,

        ja vanha tapa vaatii, että näytelmä... , kirojituksen aiheen, nyt teille kerron
        mutta nyt ei voi sanoa näin,
        vaan valhetta on surumme ja tuskamme myös, älkä siis uskoko,
        ei ei, päinvastoin Vicky-Cristina kuvata tässä elämää tosin
        hän tahtoo, näyttää, että känninen hippi on ihminen myös
        tämän hän tahtoo sieluunne painaa, häntä kalj.. kultuuri vain kiinnostaa,
        kun muuan vanha muisto tekijän sielussa helkähti soimaan,
        niin aatteen hän sai
        hän kirjoitti tämän murhe näytelmän,
        no niin nyt saatte nähdä nyt kun valtava voima on rakkaus aina
        nyt näette myös vihan seuraukset, mustasukkaisten murheitten
        kuulette raivon huudot ja
        ja naurun kaamean.

        nyt teitä mä pyydän että ette vain katsoisi Vicky-Cristinan mustiin legginsseihin, miksi ette voi katsoa sieluun
        känninen hippi kai on myös ihminen hänkiin
        niinkuin te hän maailmaan syntyi ja kanssanne on
        hän ilmaa hengittää

        tää on näytelmän aihe, saatte nähdä miten kehittyy kaikki

        nyt voitte alkaa.


      • V-C
        Forrest Gump kirjoitti:

        En näe mitään hauskaa baarissa olossa, mikä sielä on hauskaa? viinan juonti? kaljan juonti? Paljon hauskempaa on olla kavereiden kanssa. kun pyöriä jossain baarissa.

        Kullttuurillinen habitus: farkut ja t-paita ja kirjoittaa kännissä runoja joista ei saa selvinpäin mitään tolkkua? Vankilaan pitäisi moiset laittaa ja sinne ne ennen pitkää joutuukin taikka sossun jonoon, kunnollisten ihmisten elätettäviksi.

        Tuollaisten manjaana aseenteellisten Etelä-Eurooppalaisten tai sellaiseksi itseään kuvittelevin työtävieroksuvien runoilijataiteilijoiden vuoksi koko maailma on menossa ihan perseelleen.

        Jees, tässä sulle kulttuuria:

        Kai saaan, kai saan, oi naiset ja herrat nyt itseni täten esittäää teillle, olen Vicky-christina ja vanhat tutut naamiot nyt illalla te nätte,

        ja vanha tapa vaatii, että näytelmä... , kirojituksen aiheen, nyt teille kerron
        mutta nyt ei voi sanoa näin,
        vaan valhetta on surumme ja tuskamme myös, älkä siis uskoko,
        ei ei, päinvastoin Vicky-Cristina kuvata tässä elämää tosin
        hän tahtoo, näyttää, että känninen hippi on ihminen myös
        tämän hän tahtoo sieluunne painaa, häntä kalj.. kultuuri vain kiinnostaa,
        kun muuan vanha muisto tekijän sielussa helkähti soimaan,
        niin aatteen hän sai
        hän kirjoitti tämän murhe näytelmän,
        no niin nyt saatte nähdä nyt kun valtava voima on rakkaus aina
        nyt näette myös vihan seuraukset, mustasukkaisten murheitten
        kuulette raivon huudot ja
        ja naurun kaamean.

        nyt teitä mä pyydän että ette vain katsoisi Vicky-Cristinan mustiin legginsseihin, miksi ette voi katsoa sieluun
        känninen hippi kai on myös ihminen hänkiin
        niinkuin te hän maailmaan syntyi ja kanssanne on
        hän ilmaa hengittää

        tää on näytelmän aihe, saatte nähdä miten kehittyy kaikki

        nyt voitte alkaa.

        Hahhahhahaaaa;)) Hyvä ForrestGump. Eihän tuossa "runossa" ole päätä ei häntää mutta lempeästi ajateltuna se kuuluu runouden alalajiin nonsense.:))

        Huomaa, että et ole oikein perillä kulttuuria harrastavan eliitin elämäntavasta. Kuvaamasi alkoholinkäyttötapa ei kuvaa meitä. Ei viinibaareissa ammenneta kaksin käsin:) Ja nuo mustat legginsit. Voi hyvänen aika!

        Jatka toki runouden parissa. Huomaat, että se on mukava tapa paikantaa itsensä maailmassa.


      • Forrest Gump
        V-C kirjoitti:

        Hahhahhahaaaa;)) Hyvä ForrestGump. Eihän tuossa "runossa" ole päätä ei häntää mutta lempeästi ajateltuna se kuuluu runouden alalajiin nonsense.:))

        Huomaa, että et ole oikein perillä kulttuuria harrastavan eliitin elämäntavasta. Kuvaamasi alkoholinkäyttötapa ei kuvaa meitä. Ei viinibaareissa ammenneta kaksin käsin:) Ja nuo mustat legginsit. Voi hyvänen aika!

        Jatka toki runouden parissa. Huomaat, että se on mukava tapa paikantaa itsensä maailmassa.

        Huomaan, että et ole harrastanut kulttuuria jos et ymmärtänyt mistä tuo oli.

        Kumminkin fakta homma on, että suurin osa taiteilijoista ja muista runoilijoina itseään pitävistä on alkoliongelmaisia ja sossun elätettäviä.

        Jostain syystä nuo konserteissa käyvät naiset käyttävät niinki härskejä vaatteita kuin mustia legginseejä.


    • Mezzanina

      Mua pännii koko tää juoksemisen tuotteistuminen ja kaupallistuminen. Se on seurausta siitä, että urheilun arvomaailma on nykyään reväisty ostamisen/myymisen maailmasta.
      Ensin viihteellistyneestä ja läpimädästä kilpaurheilusta revitään irti kaikki kaupallinen potentiaali. Televisioinnit sun muut sponsorisopimukset ovat hinnoiltaan poispilattuja. Sitten kun tavikset on saatu jymäytettyä urheiluviihteen kuluttajiksi ja parhaassa tapauksessa harrastelijoiksi niin niiltä nyhdetään sitten kaikki mikä on revittävissä. Juoksukin on nykyään lenkkikenkää, trikoota, cool-maxia, kompressiota, rannetietokonetta, hooceeämmää, maratonkoulua, personal-traineria. Lista on loputon.

      Tuollaisessa ei vain itse halua olla mukana.

    • Karvajalka-

      Forrest gumppi ihan pihalla siitä mistä täällä puhutaan. FG: Shut up ja mee kotias!

    • Vedomeum

      Jos miehellä menee marathonin juoksemiseen 4 tuntia niin ei voi vielä puhua juoksemisesta. Kyllä siinä tallustaa möhömaha, joka kuvittelee olevansa juoksija. Samoin tämä uusi villitys eli ultrat .
      Joku jo aiemmin kirjoittikin, että juoksijan näköiset seisovat kannustamassa kun lylleröt laahustaa reitillä. Kummallakaan ryhmällä en usko olevan kovin vientiä seksin saralla.
      Ketä kiinnostaa sängyssä penikkatauti ja irronneet varpaankynnet. Mieluummin silittelee lihaksikkaita reisiä kuin laihoja penkkataudin riivaamia tikkuja. Miehestä ja ei naisestakaan tee seksikästä se, että kesken aktin saa kuunnella, kuinka pitkiksellä piti käydä puskapaskalla ja kuinka ripuli lensi ja krampit vaivasi jaloissa.

    • Svennis

      Mun on ihan pakko kompata tota edellistä. Mun mielestäni tommoset kuivakat naisjuoksijatkin on aivan turn off. No sellaisia pitkän linjan marapuurtajanaisia ei onneksi ole kauhean paljon.
      Voisin kuvitella, ettei useimpia naisia kiinnosta kuivakat rasvattomat äijämaraajat. Luisevia luikkuja ja lihaksettomia käppänöitä näkee noissa tapahtumissa. Veteraaneja, jotka on juosseet ryhdin kumaraan. Polvet on koukistuneet kilometrien saatossa.

    • Boogie Nights

      Hei kaikki!
      Olen pääkaupunkiseudulla vaikuttava 32v miespuolinen hipsteri (elektroninen musa jne harrastuksena).
      Harrastuksiini kulluu samanhenkisten kavereitteni kanssa ironisoida kaikki mahdollinen mm. pukeutuminen, taide, musiikki, harrastukset.

      Olemme pähkäilleet, millä tavalla voisimme ironisoida kuntoilun, juoksemisen ja hölkkätapahtumiin osallistumisen. Jotenkin tuntuu, että se on melko vaikeaa, koska kuntoilua harrastavat ovat itse tehneet koko harrastuksesta naurettavaa. Esimerkiksi mielestäni ei ole yhtään hauskaa pukea päälleen joku humoristinen kokovartalopuku esim. gorilla ja mennä juoksemaan HCM, tai tumma puku ja lakerikengät.

      Elikkä kertokaa hyvät kuntoilijat, millä tavalla te otatte itse etäisyyttä omaan harrastukseenne. Miten teette itseironisesti pilaa itsestänne tai kanssakuntoilijoistanne?

    • Sammy tässä

      Juu eli itseironisesti teen pilaa itsestäni ostamalla Mänttälän Lidlistä juoksuvermeet ja sitte kirjoittelen juoksuvoorumille kaikkiin ketjuihin, oli sitten jotain järkevää sanottavaa tahi ei

      • Iron mään

        Sammy. Sä oot niin ÄIJÄ! My man! Oon seurannu sun kirjoittelua "palstalla" ja sä todella osaat olla ärsyttävä. Sä ironisoit itseäs esittämällä tyhmää mohnoa.
        Moni on sanonut, ettei viitsi ees lukea sun mohnotusta.


    • Daa daa da daada

      Noh noh...Sammy on mielipidejohtaja ja menee heittämällä läpi ens eduskuntavaaleissa PerSujen listalta - ns. MEGAJYTKYNÄ. Kateelliset tiällä haakkuu, kun neivät saa turpaans auki voorumilla

    • mr.shephard

      Onko tylsempää... Taitaa olla huonokuntoisen puhetta. Ei se mitään, treenaamalla se kunto paranee. :)

    • Elli Velli

      Mittaako maratonkunto todellista kuntoa? Minusta hyvä kunto on muutakin kuin maratonin ravaamista.

    • voi sitä aikaa...

      Pakko kertoa tähän ketjuun, että tapailin aikani erästä maratoonaria ja sellaista seksiä en ole eläissäni saanut, enkä varmaan enää saakkaan :(
      Yli 40v mittarissa ja kyvyt kuin nuorella pojalla. Huh.
      Elämäni pahin paikka olikin se, miten toinen mokoma (naismaratoonari) vei hänet minulta :/

    • guulapojat

      Juoksija jaksaa juosta maratonin, mutta jääkiekkoilijat ja muut ei pysty sitä tekemään. Kyllä juoksu on kuninkuuslaji. Siitä ei pääse mihinkään.
      Katselin kerran tellusta jotain urheiluohjelmaa. Naurettavaa pelleilyä jonkun kuulan kanssa. Kaljupäiset jätkät leikki kuulalla ja heitteli sitä. Panisivat lenkkikengät jalkaan ja alkaisivat kohottaa oikeasti kuntoa, eikä millään pehmeällä matolla pelleile kuulien kanssa.

    • kapteeni kaihi

      Maantietä pitkin juoksee mielellään! Se vasta hullu on, joka juokee samaa rataa kymmeniä kertoja ympäri...

    • -

      Entäpä se sakki, joka viettää aikaansa kaukalossa luistimet jalassa ja mätkii joutessaan muita läsnäolijoita?

    • hailesselassie

      Juoksu on tylsin laji.

      Juoksen 2 lenkkiä viikossa, 5km nopeata, 10km vauhtia 4min 30sek/km, tai 20km vauhtia 5min 30 sek/km.

      Juoksen koska se pitää minut kunnossa. Käyn myös kuntosalilla, se on lähes yhtä tylsää.

      En pidä juoksusta, outoa jos joku pitää.

      • -

        Joo. Tylsää ja mälsää.

        Harteiden välissä tylsämielinen pää.


      • Anonyymi
        - kirjoitti:

        Joo. Tylsää ja mälsää.

        Harteiden välissä tylsämielinen pää.

        Onpa tutun kuulosta tekstiä.


      • Anonyymi
        - kirjoitti:

        Joo. Tylsää ja mälsää.

        Harteiden välissä tylsämielinen pää.

        Juoksu sopii meille tylsämielisille. Jännää on!


    • Anonyymi

      No sitä minäkin.

      Ei hitto tuu mitään
      Että tosiaan äijät juoksee parta kuurassa
      Niinkuin jatkuvasti ois kiire jonnekkin.

      Mä oon ainakin väsyny jo kattomaan tuotakin.

      Aarrrgg.

    • Anonyymi

      Hölkkä kuuluu kaikille.

      • Anonyymi

        Hölkkä ei kuulu kaikille! Kuten ei kuulu tyttöystävätkään kaikille.


    • Anonyymi

      En usko että pettää minua. Käyn lenkillä aamuisin kun muija nukkuu. Seksiä harrastamme itaisin.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Minulla ei mitään tyttöystävää ole enkä haluakaan.


    • Anonyymi

      En usko että pettää, koska mitään muijaa ei ole.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hidas hölkä tylsää. Juokse all in niin tylsyys katoaa.

      • Anonyymi

        Kolme kertaa viikossa maksimijuoksua, niin kunto kohoaa. Kuka keksi hitaan hölkän? Lydiardin metodit karhunpalvelus taviksille.


      • Anonyymi

        Juu. Pitää olla tekemisen meininki. Hidas hölkkä kyllästyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Pitää olla tekemisen meininki. Hidas hölkkä kyllästyttää.

        Ei kyllästytä ollenkaan hölkkä. Juoksu on erittäin jännää toimintaa näin tylsämieliselle ukkelille.


    • Anonyymi

      Juokse matolla ja katso töllöö

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe