Olen yrittänyt etsiä tietoa, kokemuksia ja vinkkeja miten voisi vaalentaa hiuksia ns. kotikonstein. Nyt tarkoitan siis aurinkoa, sitruunaa ja kaiken maailman hunaja mössö sekoituksia, en mitään värinpoisto pakkauksia joita voi ostaa kaupasta. Huonosti löysin tieto. Tuosta "hunaja hoidosta" kirjoitettiin paljon mutta mitään ei kerrottu tarkalleen. Minulla on siis ruskeat hiukset ja haluan niistä vain vaalean ruskeat. En siis halua blondikis, mutta haluan vaalentaa hiusteni väriä.
Tiedän että se on suurimmaksi osaksi mahdollista kotikonstein mutta kun niitä konsteja ei löydy mistään! Nyt siis tarkat tiedot jos jotain satut tietämään! :)
Kotikonsteja vaaleampiin hiuksiin
8
587
Vastaukset
eikö olis helpompi vaan ostaa muutaman asteen vaalentavaa hiusväriä kaupasta tai sitten vaaleita raitoja esim..niillä ei ainakaan tuu blondiksi mutta vaalenee kivasti :)
- olisinkiitollinen
niin, jos mä sitä olisin halunnu en olis kirjottanu tätä viestiä :)
- näin katos...
2 rkl hunajaa ja 12 rkl KYLMÄÄ vettä. tää toimi ainaki mulla ja hiuksista tuli heli pari astetta vaaleemmat. lisäksi seokseen voi lisätä kaardemummaa tai kanelia, siis jauhettua, sillä se korostaa hunajan vaalentavaa aines osaa
- kylkylkylkylkyllykly
Jep toi toimii
- mumsgrr
Miten toi hunajavesisekoitus oikeasti toimii? Onko kokemuksia? Kuulostaa vähän epäilyttävältä, mutta voisihan sitä kokeilla. Miten seosta käytetään? Laitetaan päähän joksikin ajaksi ja vedellä/shampoolla pois vai?
- yftyf
asdfghjklöä
- 2+14
Mun mielestä aurinko on paras ilmainen vaalentaja. Kesää odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203