Niin, täällä Kemissä asustelen ja olen alkanut kiinnostumaan Crossfitistä. Onko missään lähellä mahdollisuuksia harrastaa sitä?
Vastaukset 8
- Jarleissoni
Eipä täällä mitään varsinaista paikkaa ole. Seuraa laitetaan varmaan kesäksi pystyyn muutaman kiinnostuneen jampan voimin.
- toiminnallisuuttakehiin
Up!
Joko on porukka kasassa? Vai aletaanko puhaan lajiin sopivasti netissä porukkaa?
- RUNKRUNK.
joukkomasturbaatiota??
- juoppero
kiinnostusta crossfittiin olisi myös täällä, mahtaako olla porukkaa joka treenaa aktiivisesti?
- Jarleissoni
Tällä hetkellä ei oo kuin kaks jantteria jotka käy aktiivisesti treenaileen ja sit on pari muuta jamppaa jotka tulee ja menee vähän miten sattuu. Kunnon tiloja ei valitettavasti vielä ole, niin ollaan jouduttu soveltaan.
- crossfittaaja
nyt saadaan valtakadun BC:lle jonkinlaiset mahdollisuudet lajin harrastamiseen.
- ghjkq
Onko bc:n salilla ohjattuja crossfit treenejä? Nettisivuilta en löytänyt mitään mainintaa.
- crossfittaaja
ghjkq kirjoitti:
Onko bc:n salilla ohjattuja crossfit treenejä? Nettisivuilta en löytänyt mitään mainintaa.
ei taida olla... saas nähä tuleeko ollenkaan. uuden salin toteutuskin oli aika kehno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496