Auttissa oli muinaismarkkinat. Kia kun tällaisia jotkut jaksaa järjestää mutta minä en saanut niistä markkinoista mitään irti. mikä on muinaismarkkinoiden sanoma? onko siinä Roaniemen seurakunta mukana?
Muinaismarkkinat
4
205
Vastaukset
- Ex-auttilainen.
Yksityinen Auttilainen se niitä järjestelee niitä. Ei mitään seurakuntaa mukana ja sehän on mukavaa kun järjestetään erikoisempiakin tapahtumia. Vuosia sitten ne oli Auttikönkäällä ja mielestäni se oli parempi paikka.
- itse kävin ja
pettymys oli. Sunnuntaina olivat monet myyjät lähteneet ennen markkinoiden loppumisaikaa. En toiste aio mennä:/
- Yleisö
Paras tapahtuma koko Lapissa.Krääsän myyjät olivat poissa,ainoastaan käsityöläisiä.Ohjelmat aivan loistavia.Kiva tunnelma.
- Thomasson18
HEH! Kait ne jatkuu..Yhteistyö on hyvä, jos kaikki sen tajuaisivat. Mikshän täällä Lapissa ei puhalleta yhteen hiileen? Kaikkien etu. Kuulin jostain uutispätkästä, oliko Karpo, että täällä ovat ihmiset kateellisia toisilleen. Miksi? Eikö ole hyvä, jos on toimintaa ja säpinää? Muutenhan nuo sivu- ja syrjäkylät autioituvat, jäljelle jää -ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018154- 565032
- 244677
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274590Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364400Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h614278- 623873
- 423525
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402804- 452519