Yhden yön seuralainen olikin alaikäinen poika

moka kävi

Kaipaan kipeästi mielipiteitänne!!!
Olen 28-vuotias sinkkunainen..yhden yön suhteet kuuluvat satunnaisesti elämääni ja menen tilanteeseen jos siihen on houkutusta.

Viime perjantaina päätin pitää hauskaa ja teki miestäkin mieli..
olin baarissa yksin jotta voisin keskittyä tanssimaan ja jotta voisin lähteä kenen tahansa matkaan mihin aikaan huvittaa.
Tanssin ja juttelin kivan miehen, tai oikeastaan pojan kanssa..hän tarjosi minulle juomia ja suutelimme pitkin iltaa. Tanssimme ja pidimme hauskaa.
Luulin häntä noin kaksikymppiseksi, mutta yhden yön seuran hieman nuoremmallakaan iällä ei olekaan niin väliä, joten päätin antaa nuorelle miehelle tilaisuuden tulla jatkoille..aika namupalahan hän oli.
Harrastimme seksiä usean tunnin ajan ja otimme aamulla uusinnat.
Sitten ihan muuten vaan kyselin miten hän ei seurustele kun on noin kivannäkönen ja kiva muutenkin. Siitä seurasi shokkifakta!! Hän kertoi että oman ikäiset tytöt eivät juuri kiinnosta ja vanhempien naisten kanssa hän lähinnä harrastaa seksiä. Poika kertoi iäkseen 16 vuotta..ja hän aloittaa vasta lukion!!!!
Sanoin heti pojalle että kiitos ja näkemiin..

En voi käsittää miten hän saattoi olla niin nuori.. hän näytti täysi-ikäiseltä ja oli baarissa eli oletin kaikkien miesten olevan täysi-ikäisiä.. nuoret tytöthän ne lähinnä pääsee baareihin alaikäisenä..
Poika oli lihaksikas, harteikas, matalaääninen, yli 180-senttinen, osasi puhua järkevästi, oli kaikin puolin kaksikymppisen miehen näköinen ja oloinen.

Nyt minulla on kamala morkkis että harrastin seksiä 16-vuotiaan pojan kanssa..olisipa hän jättänyt kertomatta niin olisin luullut häntä kaksikymppiseksi.

13

6910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateellinen vaan.

      No aivan turhaan mietit ja yöunias menetät.jos kumpikin nautti niin perkele,antaa asian jo olla.ei muuta kun uusia seikkailuja kohti vaan,mäkin voisin haluta tavata sut...ja olen jo reilusti täysi-ikäinen.mukavia jatkoja.

    • Poika on aloittanut

      varhain sekstailemaan ja sekin on ehkä vaikuttanut miehiseen ulkonäköön, vaikkei välttämättä.
      Näin voi käydä, että 'polttaa näppinsä' kuten sinä. Harrastit seksiä pikkuveljesi kanssa niin sanoaksemme. Rapatessa roiskuu...:))

      Poika oli päässyt baariin, koska vaikutti ulkonäöltään ikäistään vanhemmalta.

      Tarkista ensi kerralla tällaisten panopoikasi ikä, ennenkuin menet niiden kanssa sänkyyn.

    • mokaaja

      Näin vissiin on että täytyy kysellä ikä ennen kuin sänkyyn päästää :D
      Ja jos ikää on alle 18 ei tule kysymykseen..
      pelottavaa kyllä miten noin nuori poika voi olla noin komea ja hommansa osaava..olisinpa lukiossa hänenlaisensa tuntenut :D onko pojat muuttunut vai eikö vaan ollut hyvä tuuri tai taito iskeä parhaita poikia teininä?

    • miss liberty&pravda

      Suojaikäraja on 17 vuotta, lapsiin sekaantuja saa kovat tuomiot jos kärähtää.
      Oikeuslaitos on ottanut tiukan kannan pedofiiliaan, ja siinä ei selittelyt auta, etemmätiennyjosoisintiennyniinentieteskäänolis.
      Mietippä jos omaa alaikäistä poikaasi viettelisi kokenut, seksinnälkäinen, aikuinen nainen?

      • Korjaajahenkilö

        Väärää tietoa. Suojaikäraja on 16 vuotta, joten touhuilu 16-vuotiaan kanssa on lain mukaan ihan ok, moraalisesta puolesta en sano mitään.

        Pedofilia taas tarkoittaa kiinnostusta alle murrosikäisiin lapsiin, joilla ei ole vielä miehen tai naisen piirteitä. 16-vuotias ei sellainen ole. Rasittavaa kun ihmiset vouhkaa pedofiliasta, vaikka eivät edes tiedä mitä ko. sana tarkoittaa.


    • Nuoret miehet

      Tuntuu, että aika monet nuoret miehet (16-20v.) ovat kiinnostuneita juurikin vähän vanhemmista naisista. Ikäisistäni (20v.) moni mies haluaa 25-30v. naista ja syynä kaiketi naisen kokemus ja "kypsyys". Vaikka aina luulisi, että pelkästään nuoret naiset ovat niitä, jotka etsivät kokeneempaa ja vanhempaa miestä niin kyllä kuule miehetkin ja vielä jopa enemmän! Milffit ja puumat varmaan tehoaa aika moniin jätkiin.

    • mokaaja

      En ole huolissani lakipykälistä..poika minut vietteli ja en ollut hänen iästään tietoinen. Hän näytti vanhemmalta ja on kypsä harrastamaan seksiä omasta halustaan.. tein virheen kun en tarkistanut ikää mutta hänen kohdallaan ei tullut alaikäisyys mieleenkään.
      En usko edes että tapaamme enää.. tein selväksi että hän on nuori sänkyyni eli jätetään tähän :D
      ja tosiaan.. pedofilia on reilusti alaikäisen seuran etsimistä.. nyt poika oli fyysisesti kaksikymppisen tasolla eli lähinnä morkkis minua vaivaa.

      • Pode morkkis ja hetken päästä sinulla on yksi mukava muisto. Kaikilla oli mukavaa, lakia ei rikkonut kuin ravintola ja kyseinen nuori jos käytti vääriä papereita. Kokisin itsekkin maailmanlopun morkkiksen jos sattuisin pistämään 16 vuotiasta, mutta kaippa sitä voi tehdä paljon pahempiakin juttuja kuin tuon.


      • Mies vaan

        Jos minut olisi 16-vuotiaana vietellyt 29-vuotias nainen, olisin ollut ikionnellinen!


    • Faarapo888

      Puumanainen selvästi kyseessä :P

    • Oldyoung

      Moro mokaaja

      Älä huoli, jannu on tyytyväinen. Etkä todellakaan ollut ainoa "huijattu" päätellen kundin osaamistasosta mitä kehuit.
      Turhaan siis ruoskit itseäsi, ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
      Näytin itsekin nuorena vanhemmalta...;)

    • HUONO PROVO

      HUONO PROVO

    • tiedät kyllä kuka

      Mäki haluaisin sen illan uusiks poika16v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe