Suomen viisut meni poskelleen tänä vuonna jo Suomen karsinta vaiheessa kun Dusseldorfiin lähetettiin väärä biisi. Da Da Damissa ei ollut periaattessa mitään suurta vikaa, mutta siitä puutui se jokin.
Niin nyt te kysytte, että kuka sinne olis pitänyt lähettää
No Blessed with Love ja Saara Aalto. Ei ole kysymystäkään oliko parempi biisi. Ihan ehdottomasta joka osa-alueella selkeesti parempi. Siinä oli kaikki palaset huomattavasti paremmin kohdillaan. Niin jälkiviisaus on paras viisaus, mutta te suomalaiset teitte virheen kun jätitte Saaran Suomeen ja päästitte Oskarin Saksaan. En väitä, että Saarallakaan oltais viisuja voitettu, mutta ainakin oltais sijoituttu paremmin.
Saaran ääni on ihan fantastinen, jotku kuuluvat kritoisoivan sitä, että biisis oli Disneymäinen fiilis, mutta onkos se muka pahasta, ei se tee mielestäni biisistä mitenkää lapsellista. Niin siis ääni on ihan mahtava ja muutenkin musikaallisuutta on vaikka ja kuinka ja kun ulkonäöltäänkin Saaran on tosi sulonen niin ei mielestäni paketti olis voinut enää paremmin kasassa olla
Väärä biisi edusti Suomea tänä vuonna!
Janizio
2
63
Vastaukset
- 2011-07-19
Saaran ääni on valtavan hyvä, mutta biisi liian simppeli ja yllätyksetön. Jokseenkin samanlainen menestys tällä olisi ollut kuin Paradise Oskarillakin.
- länkyti...
Milloin tämä väärä-biisi-länkytys oikein loppuu? Tämänvuotisen edustuskappaleen äänesti jatkoon enemmistö äänestäneistä, jopa selvä enemmistö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203