Olisi tarkoitus ostaa joku halpa pallo, ja tämmöstä huuto.netistä kattelin: http://www.huuto.net/kohteet/baden-amerikkalainen-jalkapallo-jenkkifutispallo-fx9r/182451628 Ei meinaa täältä turustapäin oikein kaupoista löytyä, ja tuossa lukee tuon pallon olevan harjoituspallo, mitä eroa pelipalloilla ja noilla harjoituspalloilla on?
Vastaukset 7
- 1+13
Ei vissiin Ketosella ole lähtenyt bisnes luistamana kun pitää paskojaan myydä huutonetissä??!!
- tietäjä32141413123
eikai näillä mitään eroa ole.
- määnjou
Kateelliset taas räksyttää. Hyvä pallo, ei mene rahat hukkaan.
- 9+15
Viralliset jefupallot ovat aina nahkaa ja tuo linkin pallo on kumia. Taitavat nuo kumipallot olla ennemmin tarkoitettu pihalla viskeltäviksi kuin jenkkifudiksen harjoitteluun. Kumipallolla kun ei saa pelata ja yleensä harjoitellaan ihan niillä samoilla palloilla, joilla pelataan. Ei kumipalloissa mitään vikaa sinänsä ole ja varsinkin jos pinta vastaa komposiittipallon pintaa (myös muovipallo) niin se on ihan hyvän tuntuinen kädessä ja sopii hyvin viskeltäväksi puistoissa ja rannalla.
- Öykkäri
Tuo pallohan on nimenomaan komposiittipallo. Juniorit ja naiset pelaa vastaavilla.
- 7+19
Ei tuo ole komposiittipallo. Tuo "Deluxe Sewn Rubber" on ihan kumipinta ja Baden valmistaa erikseen myös komposiittipalloja. Niiden sivujen mukaan tuokin on NFHS-sertifioitu eli kai silläkin sitten saa pelata. En olisi kyllä uskonut...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493