Miten netistä poikaystävä?

esshy95

Oon kohta 16v ja mun kaveri on löytäny muutaman kerran poikaystävän netistä. Oon kysyny siltä mistä se niitä löytää, mutta hän ei ole kertonut tarkemmin. Sanonut vaan sieltä täältä. Haluisin poikaystävän, vaikka tosin monet ovat selittäneet etten sellaista vielä tarvitsisi ;D Mutta olisi se kiva että olisi joku. Etsisin jtn 16-19v poikaystävää. Harrastan jääkiekkoa, piirrän/katson/luen animea ja mangaa. Jos haluaa tietää enemmän niin voi tutustua (:

11

725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stadista94

Kyllä varmasti löytyy. Monet parit ovat löytäneet toisensa gallerian kautta, sitten on myös fbn kauttakin. Ja jos olet rohkea, niin tämän saitin treffi-osasto on myös hyvä. Mutta vinkkinä annan sen, että älä kirjoittele kauaa, vaan kannattaa tavata pian. Jos juttua tulee, se tulee, mutta jos ei, se ei kirjoittamalla parane :)

Ja varaudu sitten 20v viesteihin, niitä tulee reippaasti.

• Onnea treffailuun!

Galleria ja täällä s24 treffit on hyviä paikkoja löytää poikaystävä :) Netissä on se hyvä puoli, että löytää hyvin niitä joiden kanssa on yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja niistä on hyvä lähteä sitten juttelemaankin.

Tapaamisten sopimisessa kannattaa luottaa vaistoon, jso tyyppi yhtään epäilyttää niin jätä näkemättä, mutta ujostella ei kannata. Muutaman viestin jälkeen jo usein näkee onko tyypissä potentiaalia :)

• Hei Haloo

HEI HALOO!!!!!!!!
      "Oon kohta 16v ja mun kaveri on löytäny muutaman kerran poikaystävän netistä"
      Millaista "poikaystävää" Sinä olet hakemassa?!?! Kaverisi on löytänyt MUUTAMAN!!! ei kuulosta kovinkaan hyvältä, eli älä ainakaan samasta paikasta etsi. Missäänhän ei ole kerrottu, missä se oikea vastaan tulee, mutta olet VASTA 16v, joten MITÄÄN KIIRETTÄ asian tiimoilta ei ole.

• Anonyymi

Voisitko etsiä sun kaverien kautta minulle poikaystävän

• mitäsittes

Joo 16v ja ei kiirettä.. niinkun ei oo 40v neitsyilläkää mikään kiire, onhan heillä vielä n.50% elämästään jäljellä.
      Omg tätä nykyajan nuorison paapomista, ihmekkää kun eivät itse osaa mitään aikuistuttuaan.

• Anonyymi

Olen )14 v

• vittuuntunuaikuisiin

miks hemmetissä nää aikuiset jotka itsekään ei seurustele tulee sanomaan että ei 16 vuotiaalla sais olla mikää kiire seurusteluu o__O wut?? tosiaan niinkuin tossa yks jo sano niin jotain 50% elämästä jäljellä eikä mitää kiirettä viel? Monella ois tossa vaihees elämää jo aika kiire, mulla ainki. netistä saa aivan varmasti poikakaverin juuri itselleen sopivan! joten te joilla ei ole mitään muuta sanomista kuin: liian nuori (tai vastaavaa)
      niin painukaa jollekin aikuisten ruikustus sivustolle!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Minä haluaisin poikaystävän

• Anonyymi

Ootko tyttö

• Anonyymi

Vastatkaa

• Anonyymi
      UUSI

Etsisitkö sun kaverin kautta minulle poikaystävän

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2233
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      223
      1984
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1538
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1265
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1088
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      999
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      63
      954
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe