En keksinyt muuta palstaa kun tämän eli kysyn täältä. Ostin kuntopyörän ja kun sitä rupesin kokoomaan kotona tuli vaijeri ongelma. Vaijerien ns navat tai päät ei kosketa toisiaan kun eivät mahtuisi olemaan siellä missä niiden pitäisi olla eli toista vaijerin päätä ei saa suoristettua toista vastaan ja siksi sitä ei saa paikalleen ja kokoominen ei edisty. Saako tuossa käyttää voimaa? En uskaltanut voimaa käyttää ettei vaijerille tapahdu mitään, mutta ei se paikalleenkaan muuten mene jos menee edes väkisinkään. Kestääkö vaijeri väkisin painamista muutenkaan? Rupesin epäilemään että tuossa kohtaa on joku valmistusvirhe!?
Kuntopyörän vaijeri
Voiman käyttö?
3
250
Vastaukset
- Vai niin tai näin
Katso, että säädin on asennossa yksi, niin vaijeri on pisimmillään ja kyllä siinä hiukkasen voimaa tarvitaan. Olen kasannut elämäni aikana ainakin 50 kuntopyörää ja yhdessäkään niista ei tuo ole ollut ongelma.
- Voiman käyttö?
Kiitos vastauksesta. Väkisin se piti laittaa vaikka varotettiin ettei vaijeria saa venyttää. Joopa joo ja miten se paikalleen saa ilman voimaa. Pyörä siis kunnossa. Ei varmaan pitäisi tunnontarkasti lukea ja toimia ohjeiden mukaan jos ne ei toimi.
- Anonyymi
vaijerin alapää irti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949