Tiedättekö jotain kauppoja Vaasa tai lähellä? Entäs verkkokauppoja? Tarvitsen siis pallon ja kengät kun aloitin vähän aikaa sitten harrastaa korista :) Kiitti vastauksista :))
Vastaukset 5
- koripoju homot
kirjota vaa googlee kikcz
- korispojan mamma
Halpoja kenkiä ei kannata hankkia, saat vaan vaivoja. Nyt saa tarjouksessa laadukkaita koriskenkiä kohtuuhintaan. Ostettiin pojalle kengät norm. 99,99 tarjouksessa 39,99. Yleensä tähän aikaan uusitaan kun saa edullisesti. Poika on pelannut 6-vuotiaasta (nyt 11) ja huonot kengät on koettu ja huonoksi todettu, saa aikaan pitkäaikaisia vaivoja niillä.
- Lagu98
Hyviä kenkiä harvemmin irtoaa halvalla, sillä laatu maksaa ;)
- futaaja9
Täältä jalkapallo-varusteet halvalla!
http://www.t90footballboots.com/ - caimasport
Markkinoille tuli juuri äskettäin uusi koripallokenkäbrändi - Peak. Kenkä on jo käytössä maajoukkueessakin.
Otimme sen omaan mallistoomme ja päivitimme juuri verkkokauppamme.
Kengissä on ainutlaatuinen ulkokenkä - sisäkenkä -rakenne. Fotasin kengät ja sisäkengän rakenteen verkkokauppaamme. Käykäätten katsomassa.
https://www.caima.fi/fi/urheilu/koripallo/koripallokengat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520