Ajattelin kutsua kolme hyvää ystävääni kylään, joista kaksi on siis kasvissyöjiä. Tämän vuoksi aion tehdäkin kaikille kasvisruokaa, vaikka sillä saralla aika kokematon olenkin. Hyvän ohjeen tofun maustamiseen ja paistamiseen löysinkin, mutta siinä ei ollut sanottu, monelleko ruokailijalle se on. Paljon siis yleensä tofua syötte? Riittääkö 250 g neljälle hennolle opiskelijatytölle? Myös hyviä lisäke-ehdotuksia ottaan vastaan. :)
tofun "menekki"?
3
109
Vastaukset
- muita tofuilioita
- -
Kasvissafkoista olisi hyvä muistaa, että monet ihan tosi tavallisetkin ruoat ovat kasvisruokia, esim. hernekeitto tai kesäkeitto (kunhan ei tee maitoon), pasteijat/piirakat sopivilla täytevalinnoilla, risotto (oikeaoppinen kasvisliemeen tehtynä, tosin juuston joutuu jättämään pois, joka ei nyt katastrofi sentään),.... Monesti tuntuu kasvisruoka yhdistyvän juurikin tofuun tai johonkin muuhun täkäläisittäin eksoottisempaan, joka sinänsä vähän harmi.
- tofuton
Hyi samperi, tofua. Ootko tehnyt sitä koskaan ennen. Suosittelen lämpimästi tekemään harjotus ruoan ennen varsinaista kyläilyä.
Siitä ei saa edes maustamalla kun pahvin ja vanerin sekotuksen makuista. Yöks.
Tee mielummin vaikka kasviswokki, siinä ei voi mennä kovin pahasti metsään, tai sitten kasvisrisotto. Tai joku kasviskeitto.
Riippuen nyt siitä miten orjallisa vegaaneita nämä on niin esimerkiks
kesäkeitto tai tomaattikeitto on hyviä ja kai ne leipää / sämpylöitä syö ? Ja salaattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798