Onkohan tuulilasinpyyhkijän moottori hajalla, vai jokin muu vika??? onko siellä jokin rele tai vastaava mikä on hajalla, tai sitten vaan se moottori.
Laittaessani pyyhkijät päälle, ne liikkuvat hitaasti, pätkien tai ei ollenkaan. Ikäänkuin moottorin voima ei jaksaisi liikuttaa pyyhkijöitä. Auto on octavia -02
Olisin kiitollinen vinkeistä.
Tuulilasinpyyhkijät???
11
313
Vastaukset
- Siitä lähtisin
Vivustot kannattaisi ainakin ensitöiksi herkistellä, eli voidella.
- Lisäys
Lisäys edelliseen:
Nosta pyyhkijät irti tuulilasilta pystyyn ja laita pyyhkijät päälle. Liikkuuko nyt herkemmin? Varmista kuitenkin, että varret eivät osu esim. konepellin reunaan, ennenkuin tätä kokeilet. Jos liikkuvat yhtään herkemmin, veikkaisin vivuston olevan rasvan puutteessa. Enpä tunne Soodavaunun laitteita.
Jos tuo voitelu ei auta kuten pelkään, niin vika pitää etsiä. Ei siinä sen kummempaa. Jos, ja kuten nähtävästi, et itse osaa vikaa etsiä niin sitä vähemmän korjata. Niin että vie korjaamolle. Siellä osaavat eikä ole vaikeaakaan. Sinä vain maksat.
- 1+1=3
onko ajokorttia?
- EIPÄ OLE . .
Minulla ainakaan lasinpyyhkijöiden ajokorttia .
- eero11234
octavia 02 on susi, mutta kulje jalan, kun sun ymmärrys autojen päälle on on 0
- sakke45
Skodassa ne pyyhkijät pyyhkii miten sattuu.
- ipunakuono
Hanki munat itelles, niin selviää.
- .. ..
Kyllä sielä on vivusto jumissa, sehän on tyyppivika noissa.. Mulla omasta Golfista puuttui jopa lukitus sokka toisen pyykijän akselista
- llläääjää
Ex muijan faijalla oli aikoinaan skoda ja siitä onkin onneksi todella kauan. Äijä oli rasittava ja auto yhtä rasittava jatkuvine vikoineen. Hanki oikea auto!
- Akseli jumittuu
Voi jumittua pyyhkijän sulan akseli. Kun pari kertaa jumittui, niin olen nyt muistanut suhautella öljyä sinne akselin tyveen. Ei ole enää jumitellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka393570- 113458
- 1523359
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742625Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61558- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos531096Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910