EU vaatii lypsykarjan laiduntamista. Kittilässä jossaki kylässä on lypsykarja kesät talvet parressaan. Missähän kittilän kylistä tällaista harjoitetaan.
Auswitz vai Birkenau
16
286
Vastaukset
- karjakko
Enpä tuota tiedä millä maatilalla ei laiduntamispakkoa toteuteta, mutta ehdottomasti olen sitä mieltä, että tälläiset tilat boikottiin.
Eläimilläkin on oikeutensa.
Haluan onnellisten kanojen munia, laiduntavien lehmien maitoa, luomusikojen lihaa ja olen valmis maksamaan siitä! Ainakin silloin haluat jos saat ne SS etukortilla puoleen hintaann ja reilusti boonusta tilille?eiköstä vain?
- ei nupopäitä
Lypsykarja on vanhanaikaista, nyt pitää ottaa vaan liharotuja, jotta saadaan kunnon laatuista piffilihaa kauppoihin.
Charoleeta tai ylämaata - Gunde
Se on niin että näitten leirien lehmien maito on mustaa, mutta se sitten jossain vaiheessa valkaistaan. Vishin ne on mustat niitten lehmien utarhet, hyi hitto soikoon. Juokaahan ruokajuomana vettä, se on terveellistä. Ruottissa asiat ovat toisin. Siellä voi vapaasti juoda maitoakin.
- Huhuja
Olen kuullut että könkäällä olisi karjatila, jossa ei laidunnettaisi lypsykarjaa.
- Könkäältä lypsäjät
Soita aluehallintovirastoon, läänineläinlääkärille asiasta.
- Huhuja
Taisipa sattua.
- onko muilla tällasta
Mulla se on asettunu aappa pyllyyn. Minä ite ulostan aina aamusella ja se apina kakkaa iltasella, se laskee minun suoleen ja minun on mentävä päästämään senki kakka pois. Öisin se örisee ja puhkuu, pahaa hajua leviää ympäristöön, sillä on huonon hajunen henki.
Matolääkkeet otin, mutta ei tullut apinaa ulos, jossain se siellä asustaa, eroon haluaisin mokomasta elukasta. Öisin näen unta kuinka se huutaa "persiis onki pimiää" ja sen jälkeen alkaa sellanen rupatus että. - aappa ulos vaan
kokeile kuule ulostuslääkettä, sillä saa isokin apina kyydit.
- Kirkonkylä
Olet tainnut sekoittaa asiat keskenään. Eläimiä kyllä laidunnetaan ja ulkoilutetaan joka tilalla lakisääteisesti. Oletko mahdollisesti sekoittanut vanhainkodin ja maatilan keskenään? EU:n määräyksestä ihmisten ei tarvitse välttämättä joka vuosi käväistä ulkona.
- Gunde
Eipä taija kirjoittaja olla kirkonkyläläinen. Taitaapi olla se karjakko könkäältä. Aika sairasta verrata vanhuksia lehmiin. Toivottavasti karjakko joutuu itte sinne vanhainkotiin ilman ulkoilutusta.
- höpitystä vain
niin eikä kellän mitään apinoita peräsuolessa ole.
- nautanen
Tiedoksi eläinsuojelu aktivisteille, että könkäällä olisi tällainen karjatila, jossa karja ei ikinä pääse haukkaamaan happea.
- Mäkinahka
Eihän ne voi laiduntaa lehmiä, kun niillä on aita langat henkseleinä.
- Karjakko
Nyt eläin aktivistit, tarkastakaapa lypsykarjatilat. Ettei vaan löytyisi sikamaisia puutteita?
- könkhäältä moi
Ei meillä ole sikoja, me vaan kidutetaan lehmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760