Onko kukaan ostanut kyseisiä lehtipihvejä? Hollantilaisia, leikattu tanskassa.
Hinta edullinen, tais olla 14,99 / kg. ~ kilon paketteja.
Millaisia olivat?
Lidlin lehtipihvit
21
7306
Vastaukset
- Lidl on jees
Hyviäå ja laadukkaita. Suosittelen todella kokeilemaan.
- nimetön.
Kokeilin, ja hyviä olivat. Mehukkaita ja mureita, maku kohdallaan.
- nimetön.
nimetön. kirjoitti:
Kokeilin, ja hyviä olivat. Mehukkaita ja mureita, maku kohdallaan.
Valmistin näin:
- Laitoin pihvit lämpenemään huoneenlämpöön 2 tunniksi. Ei marinaadeja!
- Nuijin pihvit lihanuijan piikkipuolella kerran (pihvi sai kauttaaltaan yhden voimakkaan iskun lihanuijasta koko alaltaan, pihvin ala kasvoi noin 1,5 kertaiseksi)
- Laitoin paistinpannun lämpenemään. Kaadoin lorauksen öljyä. Odotin että pannu kuumenisi kuumaksi.
- Paistoin molemmin puolin minuutin (4 kpl kerralla). Kun käänsin pihvin ripottelin pihvien päälle hyppysellisen mineraalisuolaa (yhteensä 1 tl / 4 pihviä).
- Tarjoilin kevyen, viileän punaviinin kanssa (tässä tapauksessa Carlo Rossi California Red, erinomainen kevyt punaviini edullisesti). - pölhöjä riittää
nimetön. kirjoitti:
Valmistin näin:
- Laitoin pihvit lämpenemään huoneenlämpöön 2 tunniksi. Ei marinaadeja!
- Nuijin pihvit lihanuijan piikkipuolella kerran (pihvi sai kauttaaltaan yhden voimakkaan iskun lihanuijasta koko alaltaan, pihvin ala kasvoi noin 1,5 kertaiseksi)
- Laitoin paistinpannun lämpenemään. Kaadoin lorauksen öljyä. Odotin että pannu kuumenisi kuumaksi.
- Paistoin molemmin puolin minuutin (4 kpl kerralla). Kun käänsin pihvin ripottelin pihvien päälle hyppysellisen mineraalisuolaa (yhteensä 1 tl / 4 pihviä).
- Tarjoilin kevyen, viileän punaviinin kanssa (tässä tapauksessa Carlo Rossi California Red, erinomainen kevyt punaviini edullisesti).Voi sinua tomppelia, menit pilaamaan hyvät pihvit. Lapsikin tietää että piikkipäällä ei nuijita kun potkalihoja. Pihvin se pilaa kuivaksi kämpyräksi koska lihanesteet tulee ulos heti. Nuiji tästälähin tasapäänuijalla lituskaiseksi, äläkä pöljä laita pannuun lämpenemään. Lapsikin tietää että pihvi laitetaan vasta kun pannu on kuuma. Lehtipihvi käännetään kuumassa pannussa, suit sait ja se on valmis.
Kyllä kannattaa sinun opetella edes ruoan laiton alkeen, tuntee ihan myötähäpeää tekstisi johdosta. - riittääpä niin
pölhöjä riittää kirjoitti:
Voi sinua tomppelia, menit pilaamaan hyvät pihvit. Lapsikin tietää että piikkipäällä ei nuijita kun potkalihoja. Pihvin se pilaa kuivaksi kämpyräksi koska lihanesteet tulee ulos heti. Nuiji tästälähin tasapäänuijalla lituskaiseksi, äläkä pöljä laita pannuun lämpenemään. Lapsikin tietää että pihvi laitetaan vasta kun pannu on kuuma. Lehtipihvi käännetään kuumassa pannussa, suit sait ja se on valmis.
Kyllä kannattaa sinun opetella edes ruoan laiton alkeen, tuntee ihan myötähäpeää tekstisi johdosta."äläkä pöljä laita pannuun lämpenemään. Lapsikin tietää että pihvi laitetaan vasta kun pannu on kuuma."
Noinhan kirjoittaja kertoi tehneensä. - nimetön.
pölhöjä riittää kirjoitti:
Voi sinua tomppelia, menit pilaamaan hyvät pihvit. Lapsikin tietää että piikkipäällä ei nuijita kun potkalihoja. Pihvin se pilaa kuivaksi kämpyräksi koska lihanesteet tulee ulos heti. Nuiji tästälähin tasapäänuijalla lituskaiseksi, äläkä pöljä laita pannuun lämpenemään. Lapsikin tietää että pihvi laitetaan vasta kun pannu on kuuma. Lehtipihvi käännetään kuumassa pannussa, suit sait ja se on valmis.
Kyllä kannattaa sinun opetella edes ruoan laiton alkeen, tuntee ihan myötähäpeää tekstisi johdosta."Kyllä kannattaa sinun opetella edes ruoan laiton alkeen, tuntee ihan myötähäpeää tekstisi johdosta. "
MInä taas tunnen myötähäpeää laiskaa lukemistasi ja "minä tiedän kaiken"-asennettasi (snobi-asenne) johdosta.
Minä kuuntelen mitä minun makuaistini sanoo. Luuletko etten ole elämässäni kokeillut lehtipihvien valmistamista monin eri tavoin?
Lehtipihvejä paistetaan vain minuutin kummaltakin puolelta. Haluan, että lihanestettä tihkuu riittävästi antamaan makua öljyn kanssa. Tämä tietenkin henkilökohtainen mieltymykseni jonka olen kokenut minulle hyväksi. Saat tietenkin olla eri mieltä, mutta mieluiten vittuilematta.
"Lapsikin tietää että pihvi laitetaan vasta kun pannu on kuuma. Lehtipihvi käännetään kuumassa pannussa, suit sait ja se on valmis."
Luitko ollenkaan mitä kirjotin?!
- alma meater
Tiedä noista, mutta tänään oli Porsaan fileepihvejä tarjouksessa 3,99 e/kg, jotain yrttivalkosipulimarinadia, mutta sitä marinadia oli todella vähän. Normaalihinta oli muka 8,99 e/kg, tiedä sitten.
- alma meater
Zoomailin etikettiä, niissä on kuitenkin vain 75 % lihaa. Olen äimällä lyöty tjs. No, rasvapitoisuuden ilmoitetaan olevan 6 % ja lihan "suomalaista viljapossua". Nimeltään "HK Viljapossun ulkofileepihvi". Yleensä tuolla hinnalla ei saa mitään possunfileetä.
Lihapitoisuuden ne on näemmä oppineet näennäisesti maksimoimaan, kun lilluvaa marinadia ei ole mitenkään näkyviä määriä. Kusetus on sitten edistynyt. Varokaat siis te kalseita karnaalikongeja kahlaavat kanssakuluttajat.
Tässä pakkauksessa ei tosiaan mikää mönjä lillu pohjalla vaikka kuinka kallistelee. - alma meater
alma meater kirjoitti:
Zoomailin etikettiä, niissä on kuitenkin vain 75 % lihaa. Olen äimällä lyöty tjs. No, rasvapitoisuuden ilmoitetaan olevan 6 % ja lihan "suomalaista viljapossua". Nimeltään "HK Viljapossun ulkofileepihvi". Yleensä tuolla hinnalla ei saa mitään possunfileetä.
Lihapitoisuuden ne on näemmä oppineet näennäisesti maksimoimaan, kun lilluvaa marinadia ei ole mitenkään näkyviä määriä. Kusetus on sitten edistynyt. Varokaat siis te kalseita karnaalikongeja kahlaavat kanssakuluttajat.
Tässä pakkauksessa ei tosiaan mikää mönjä lillu pohjalla vaikka kuinka kallistelee.Onko lihapitoisuusprosentit sitten paikkansapitämättömiä? Miten voi samanlainen tuote (marinoitu porsaan fileepihvi) sisältää saman suhteellisen määrän lihaa, kun toisessa laatikossa ei juuri näy marinadia ja toisessa sitä on sentin parin kerros pohjalla?
Tuoteselosteet:
HK Viljapossun fileepihvi yrtti-valkosipuli:
suomalainen porsaanliha (75 %), vesi, rypsiöljy, sokeri, mausteet (mm.valkosipuli, mustapippuri, cayenne, inkivääri), suolaa (0.9 %), hiivauute, stabilointiaineet (karrageeni, E450, E451), etikkajauhe, glukoosi,muunnettu tärkkelys /(peruna), sakeuttamisaineet (guarkumi, ksantaanikumi), aromit (mm. paprika), happamuudensäätöaineet (E315), säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, E211)
Rainbow Kermamarinoitu porsaan ulkofileepihvi (Järvi-Suomen Portti):
Aineosat: sianliha (ulkofilee 70 %), vesi, happamuudensäätöaineet (E 262, E 325, E 330, E 575), kasviöljy, suola (1,1 %), stabilointiaineet (E 450, E 412, E 415), sokeri, kerma, kasvikuitu, maltodekstriini, jogurttijauhe (maitoproteiini), arominvahvenne (E 621), mausteet (mm. sinapinsiemen, kurkuma), aromit (mm. paprika, curry, selleri, hunaja, mustapippuri, muskotti, valkosipuli), säilöntäaineet (E 211, E 202) - alma meater
alma meater kirjoitti:
Onko lihapitoisuusprosentit sitten paikkansapitämättömiä? Miten voi samanlainen tuote (marinoitu porsaan fileepihvi) sisältää saman suhteellisen määrän lihaa, kun toisessa laatikossa ei juuri näy marinadia ja toisessa sitä on sentin parin kerros pohjalla?
Tuoteselosteet:
HK Viljapossun fileepihvi yrtti-valkosipuli:
suomalainen porsaanliha (75 %), vesi, rypsiöljy, sokeri, mausteet (mm.valkosipuli, mustapippuri, cayenne, inkivääri), suolaa (0.9 %), hiivauute, stabilointiaineet (karrageeni, E450, E451), etikkajauhe, glukoosi,muunnettu tärkkelys /(peruna), sakeuttamisaineet (guarkumi, ksantaanikumi), aromit (mm. paprika), happamuudensäätöaineet (E315), säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, E211)
Rainbow Kermamarinoitu porsaan ulkofileepihvi (Järvi-Suomen Portti):
Aineosat: sianliha (ulkofilee 70 %), vesi, happamuudensäätöaineet (E 262, E 325, E 330, E 575), kasviöljy, suola (1,1 %), stabilointiaineet (E 450, E 412, E 415), sokeri, kerma, kasvikuitu, maltodekstriini, jogurttijauhe (maitoproteiini), arominvahvenne (E 621), mausteet (mm. sinapinsiemen, kurkuma), aromit (mm. paprika, curry, selleri, hunaja, mustapippuri, muskotti, valkosipuli), säilöntäaineet (E 211, E 202)Niin no, 5 prosenttia eroa. Kuitenkin tuntuu uskomattomalta. Olen joskus punninnut jäljelle jäävän marinadin määrän nettona (ilman pakkausta), ja se on ollut selvästi yli 5 %).
- alma meater
alma meater kirjoitti:
Niin no, 5 prosenttia eroa. Kuitenkin tuntuu uskomattomalta. Olen joskus punninnut jäljelle jäävän marinadin määrän nettona (ilman pakkausta), ja se on ollut selvästi yli 5 %).
Eikun siis, unohtakaa edellisen viestin viimeinen lause. Tarkoitin, että jostain luokkaa 1,5 kg pakkauksesta on marinadia ollut satoja grammoja. Lillumassa astiassa, kun lihat on poistettu ja valutettu.
- hammasheikki
Idea kiva, mutta ihan mahdottoman sitkeitä, vaikka teki mitä, piti lämpimässä ennen tai haudutti.
Kokeiltu noin 4 pakettia. Eri erää.
Ostaisin silti toistekin, koska idea on niin kiva, saada nopeasti valmista, läpikypsää naudan lihasta. - piri
Olen ostanut ja hyvää tuli.Toisella kertaa haudutin ruokakermassa ja ah;niin maukasta .
- piri
Olen ostanut ja hyvää tuli.
- Hah hah
En ole ostanut,enkä myöskään osta.Parempaa saa ravintolasta ja itse tehtynä,ostettuna jostain muualta kuin mistään lidlistä.Lidlin tuotteet tiedetään kyllä,harvoin mitään kelvollista.
- ulriik
Osta kotimaistalihaa, mikä haluat tukea Suomen työllisyystilannetta.
- En osta enää
Olen ostanut oli paistia, sitkeää ja kuivaa oli...
- hintatietoinen
Ei edes kumiankka ole yhtä sitkeää. jauhaa saa enemmän kuin mitään purukumia se nyt vaan on totta että lidlistä ei paljoakaan löydy hyviä tuotteita, eikä se pärjää edes hinnassakaan , on sen verran hinnet nousseet siellä mikä on sääli kun se olisi mun lähin kauppa.
- Anonyymi
Taidat olla k_kauppias
- Suosinsuomalaista
En osta ulkomaista lihaa, liikaa antibiootteja ja kuljetettu tuhansia kilometrejä. Suosin Suomessa tuotettua vaikka olisi hieman kalliimpaa.
- Anonyymi
Lidlin lehtipihvit meni pannaan. Ei ole hyvää ja kunnon lihaa lehtipihveiksi nuo.
Ja tiedoksi, että valmistuksessa nyt ei vikaa ollut vaan tuossa tuotteessa. Olen meinaan ammattikokko, tosin nyt teen työkseni ruokapuolen muitakin tehtäviä.
Kyseisen tuotteen ongelmana mm. lihaan pumpattu liika neste, osin lihan on turhan jänteistä ja kyseinen tuote ei vaan ole sitä kunnon lehtipihvi-lihaa.
En suosittele (enkä suosittele yleensäkään ostamaan pakastettua lihaa vaan lihat tuoreena ja sekin vaikuttaa tulokseen ja makuun).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182