Hei!
Olen 18 vuotias ja ratsastin viimeksi 5 vuotta sitten poneilla. Olen haaveillut lopettamisen jälkeen ratsastuksen uudelleen aloittamisesta, koska pidin siitä niin kovasti. Jouduin lopettamaan ku kävin nokialla ja se kävi kalliiksi kun vanhempani maksoivat sen. Asun tampereella ja haluaisin tietää onko tampeerella ratsastus talleja? Minulle ehdotettiin jos rupeaisin säästämään ratsastusta varten, kun se on niin kallista. Miten ilmoittaudun ja mille kurssille minun sitten pitäisi mennä? Olen aloittelija. En kerennyt kauaa harrastamaan ratsastusta niin varmaan jonnekkin alkeiskurssille? Mutta minne, kun olen jo 18v?
Kuinka paljon maksaa ratsastus kerrat ja onko mitään lipukkeita millä voisin ratsastaa vuoden tai jotain vuosi korttia? Tai siis yritin etsiä tietoa netistä mutta kaikki oli niin epäselvästi ilmoitettu. Puheet sarjalipuista jne. En oikein tajunnut.. Auttakaa... Haluaisin kovasti aloittaa tämän harrastuksen... :(
Kiitos etukäteen :)
Ratsastuksen aloittaminen aikuisena?
3
523
Vastaukset
- Kokeneemmasta päästä
http://www2.hevostalli.net/tallit/selaa?action=search
Talleja
SRL : llän hyväksymillä talleilla pidetään hevosen hoito -ja käsittelykursseja .
On olemassa kymppikortteija joilla maksetaan 10 - kertaa ratsastus samalla kerralla eli ku meet ratsii ni sun ei tarvi huolehtii et onko rahaa :-)
Ratsastustunti maksaa 15-20 euroon (vaihtelee talleilla )
Miten ilmoittaudun ja mille kurssille minun sitten pitäisi mennä ?
Vastaus : Katsot noista talleista mitkä on tossa ihan ensimmäisenä niin katsot onko kursseja . :) Alkeiskurssi on aika hyvä sulle . Kerrot nimen , iän , kuin kauan oot ratsastanu , mitä askel lajei osaat ja millainen olet hevosten lähellä (arka vai varma ) :) TOIVON että auttoi :-D - Kokeneemmasta päästä
LISÄYS : siellä alhaalla on haku niin pistät siihen tampere niin sieltä tulee talleja :-D
- äääääää
Mie oon 36v ja alotin kesäkuussa ratsastuksen. Ihanaa ihanaa ihanaa. Menin yhteistunnille tyttärieni kanssa, sit ope katto mitä me osataan ja passitti minut toisten aikusten sekaan ja tytöt lasten seuraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891