Perheeni haluaa minut takaisin sairaaksi!

Alice4Good

Terapiassa tuttu klisee että kun sairas perheenjäsen alkaa edistyä muut perheenjäsenet alkavat oireilla tai muuttua kun perheen dynamiikka muuttuu.
Entä sitten jos joudut keskelle kauhutarinaa jossa perheenjäsenet haluavat teoriassa murhata sinut koska olet tervehtymässä ja melkein terve. Minulle on käymässä niin. Sitä paitsi koen koko ajan rasitusta siitä että he yrittävät väkisin pitää kiinni kuvasta minusta sairaimpana ja huonoimpana perheenjäsenenä.Minä en saa olla terve!
Mitä terveempi olen sitä vähemmän he haluavat olla kanssani missään tekemisissä. Kysyvät kuin sairaalapotilaalta kuinka voin ja leikkivät että olen yhä sairaampi ja en siitä tule toipumaankaaan. Yhdellä sisarellani on minusta keksitty kuva että minulla on niin vaikeaa että hän ei halua edes puhua puhelimessa kanssani.
Nauran heille, olen elämäni kunnossa, mitä he teatterillaan tarkoittavat? Kun tarvitsin tukea sitä he eivät halunneet antaa. Nyt kun voisimme kaikki ollla terveitä ja kauniita yhdessä, minusta on vasta tullut riippakivi.
Mitä onnellisempi olen ( sain lapsen kolme vuotta sitten), sitä enemmän he inhoavat seuraani. Nyt olen taas raskaana eikä kukaan onnitellut. Olen turhaan odottanut vauvakutsujen pitoa tai edes kyselyjä tai mitään normaalia lapsen saamiseen liittyvää joka normaaleilla ihmisillä on päässään.
Kun minulla on varmasti taas niin vaikeata...

Eivät kai voi soittaa kun vastaus on ettei minulla ole vanhoja ongelmiani enää eikä uusistakaan ole paljoa haittaa terveelle mielelle!
Ehkä odotan nyt vuorostani heidän tervehtymistään, heidän reagointinsa on täysin sairasta. Sitä en ainakaan itse ole estämässä.

1

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuisena

Älä odota mitään yhteydenottoja, ja välttele vastaamasta puhelimeenkin, jos puhelut ovat aina epämiellyttäviä. Keskity vain ihan omaan elämääsi. Sairaita perheitäkin on, ja silloin pitää pitää välimatkaa, kunnes (ja näinhän ei välttämättä käy, tai sitten ollaan niin loukkaantuneita, että) viesti menee perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      179
      3655
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      68
      2096
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1288
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1094
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1000
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe