Tutkija: Yhä useampi sinkkumies ei löydä koskaan naista

ATM-liike leviää

114

1277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "tutkija" :D

Mikset sano suoraan että tutkija on Laasanen? Otsikosta saa kuvan, että aihetta olisi ihan oikeasti tutkittu.

• Laasanen on saanut

höpö höpö-juttunsa johonkin juttupulasta kärsivään paskaan ilmaisjakelulehteen, jonka toimittaja ilmeisesti kuvittelee Laasasen olevan joku vakavastikin otettava tutkija.

• top ATM
        Laasanen on saanut kirjoitti:

höpö höpö-juttunsa johonkin juttupulasta kärsivään paskaan ilmaisjakelulehteen, jonka toimittaja ilmeisesti kuvittelee Laasasen olevan joku vakavastikin otettava tutkija.

Tilastot on höpöhöpö-juttuja?

"Nopeimmin kasvaa lapsettomien sinkkunaisten määrä. EU:n tilastolaitos Eurostatin keväällä julkaiseman vertailun mukaan lapsettomien sinkkunaisten osuus on Suomessa suhteellisesti EU-maiden suurin: toissa vuonna jo lähes 23 prosentissa suomalaistalouksista asui lapseton nainen.

Myös sinkkumiesten kotitalouksia (16,5 %) on Suomessa selvästi EU-keskiarvoa (13 %) enemmän. Sinkkumiesten osuus on Suomea korkeampi vain Saksassa."

• Aivoni ajattelevi...
        top ATM kirjoitti:

"Nopeimmin kasvaa lapsettomien sinkkunaisten määrä. EU:n tilastolaitos Eurostatin keväällä julkaiseman vertailun mukaan lapsettomien sinkkunaisten osuus on Suomessa suhteellisesti EU-maiden suurin: toissa vuonna jo lähes 23 prosentissa suomalaistalouksista asui lapseton nainen.

Myös sinkkumiesten kotitalouksia (16,5 %) on Suomessa selvästi EU-keskiarvoa (13 %) enemmän. Sinkkumiesten osuus on Suomea korkeampi vain Saksassa."

Tilastot eivät ole höpöhöpö-juttuja, mutta niistä tehdyt mielivaltaiset päätelmät Laasasen tyyliin ovat.

• faffaf
        top ATM kirjoitti:

Miten mahdollista, että Saksassa on vielä enemmän sinkkumiehiä? Siellähän kotirouvakulttuuri on ollut vallalla aivan toisessa mittakaavassa kuin Suomessa.

• .....

Miten niin Laasanen muka ei ole oikea tutkija? Siksikö, koska tutkinustulokset eivät miellytä feministejä?

• -m88-

Siis mitä ihmettä te kitisette? Vaikka tässä ei olisikaan kyse mistään sadan ihmisen tekemästä tutkimuksesta on se silti täysin totta. Nainen saa seuraa koska tahansa, mies joutuu tekemään kaikki mahdolliset ja mahdottomat temput löytääkseen minkäänlaista seuraa. (äläkä vaivaudu selittämään mistään George Clooney look-alikeista, tässä puhutaan jumalauta normaalista suomalaisista) Mies on syystäkin tullut epätoivoiseksi kun mikään tavallinen ei riitä vaan naiset hakevat jenkkileffojen fantasiaa ja luulevat sellaisen oikeasti tapahtuvan. Miestä saa arvostella ja ulkonäköä kommentoida raskaalla kädellä, mutta helvetti pääsee irti jos saman tekee naiselle. Voi kunpa KAIKKI ymmärtäisivät elää todellisuudessa, jättää ne turhat muurit ja harhakuvitelmat pois ja oikeasti huomata, että eihän tuo henkilö nyt yhtään hullumpi olekaan.

• totuus kirpaisee

-m88-:lle: voin ertoa sinulle TOTUUDEN mistä se johtuu, koska et itse ymmärrä
        kysyä.
        Tämä asia johtuu siitä että sinkku naisen on parempi ja turvallisempaa olla yksin ja elää sinkkuna kuin väkivaltaisen ja juopottelevan tai luuserimiehen kanssa (rikollinen, vankilakundi, tappaja, huumeenkäyttäjä, pahoinpitelijä, varas, ...jne). Naiset ovat parempia ihmisiä kuin miehet, siksi miehet täyttävät vankilat. Kuinka moni mies suostuisi nukkumaan samassa asunnossa väkivaltarikollisen kanssa? ei yksikään. Ja mitähän niin väärää on siinä jos nainen puolustaa henkeään torjumalla narkkarit seurastaan? voi voi, onpas se niin ikävää niille rikollismiehille...byää

• mikä menee väärin?
        totuus kirpaisee kirjoitti:

-m88-:lle: voin ertoa sinulle TOTUUDEN mistä se johtuu, koska et itse ymmärrä
        kysyä.
        Tämä asia johtuu siitä että sinkku naisen on parempi ja turvallisempaa olla yksin ja elää sinkkuna kuin väkivaltaisen ja juopottelevan tai luuserimiehen kanssa (rikollinen, vankilakundi, tappaja, huumeenkäyttäjä, pahoinpitelijä, varas, ...jne). Naiset ovat parempia ihmisiä kuin miehet, siksi miehet täyttävät vankilat. Kuinka moni mies suostuisi nukkumaan samassa asunnossa väkivaltarikollisen kanssa? ei yksikään. Ja mitähän niin väärää on siinä jos nainen puolustaa henkeään torjumalla narkkarit seurastaan? voi voi, onpas se niin ikävää niille rikollismiehille...byää

Mutta kun olet täys raitis ja ilmoitat sen vaikka deitti saitilla kukaan ei "usko tai ei kiinnosta naisia"?

• FF

"Laasanen kumppaneineen on sikäli vastenmielinen ilmiö, että markkina-arvoteoria ATM-kitinöineen on itseään toteuttava profetia. Markkina-arvoteoriamiehistä tulee ihmeellisiä kitisijöitä ja pimpanpuutteensa tieteeksi tekijöitä, jotka ovat todella ärsyttävää kuunneltavaa jo miehenkin mielestä - en ihmettele että sillä asenteella ei käy flaksi naismarkkinoilla."

I agree.

• kkkkkkkkllllll

Joo, mutta miksi ei sinua ärsyttävistä asioista saisi kukaan edes puhua. Onko tullut mieleesi että myös ne asiat joita sinä haluaisit vatvoa voivat ärsyttää tai vaikuttaa tylsiltä joidenkin toisten mielestä.

Myös selvästi propagandistinen ja halventavaksi tarkoitettu on tuo kun lunnehdit AT-miehiä pimpanpuutteessa kitisijöiksi. Kyllä tässä asiassa on kyse paljon muustakin kuin vain jostain miesten pimpanpuutteesta, sillä tämä asia on myös kulttuurinen ilmiö kaikkine ulottuvuuksineen.

• ghjghjghj
        kkkkkkkkllllll kirjoitti:

Joo, mutta miksi ei sinua ärsyttävistä asioista saisi kukaan edes puhua. Onko tullut mieleesi että myös ne asiat joita sinä haluaisit vatvoa voivat ärsyttää tai vaikuttaa tylsiltä joidenkin toisten mielestä.

Myös selvästi propagandistinen ja halventavaksi tarkoitettu on tuo kun lunnehdit AT-miehiä pimpanpuutteessa kitisijöiksi. Kyllä tässä asiassa on kyse paljon muustakin kuin vain jostain miesten pimpanpuutteesta, sillä tämä asia on myös kulttuurinen ilmiö kaikkine ulottuvuuksineen.

Myös ktm ja ytm miehet voi olla ilman naista.

• ghjghjghj
        ghjghjghj kirjoitti:

Myös ktm ja ytm miehet voi olla ilman naista.

Syynä tähän on naisen halukkuus olla sinkkuna, tai mies ei aktiivisesti etsi naista, tai ei ole sopivia naisia tarjolla, eli heitä ei tapaa missään.

Siksi mat- teoria on huuhaata.

• ..........

Just, vähän sama kuin nettiriippuvuus aiheuttaisi yksinäisyyttä. /__\

• just detttt
        ghjghjghj kirjoitti:

Syynä tähän on naisen halukkuus olla sinkkuna, tai mies ei aktiivisesti etsi naista, tai ei ole sopivia naisia tarjolla, eli heitä ei tapaa missään.

Siksi mat- teoria on huuhaata.

Ei se teoria mitään huuhaata ole. Käsitteet vaan pitää pitää olla selkeästi määriteltynä. YTM on mies joka nussii paljon naisia ja saa nussittavakseen lähestukoon kenet hyvänsä naisen ja keskittyy elämässään naisten nussintaan. ATM on mies joka.... j.n.e.
        Tosin kysymyksessä ei ole varsinaisesti mikään teoria vaan pelkkä toteaminen siitä miten nämä parisuhde/seksi-markkinamme toimivat ja mikä osa eri miesryhmillä ja naisilla näillä markkinoilla on.

• ghjghjghj
        just detttt kirjoitti:

Ei se teoria mitään huuhaata ole. Käsitteet vaan pitää pitää olla selkeästi määriteltynä. YTM on mies joka nussii paljon naisia ja saa nussittavakseen lähestukoon kenet hyvänsä naisen ja keskittyy elämässään naisten nussintaan. ATM on mies joka.... j.n.e.
        Tosin kysymyksessä ei ole varsinaisesti mikään teoria vaan pelkkä toteaminen siitä miten nämä parisuhde/seksi-markkinamme toimivat ja mikä osa eri miesryhmillä ja naisilla näillä markkinoilla on.

entäs jos ytm ei käy viihteellä eikä iske naisia kaupan kassajonossa?

• kuningas_
        ghjghjghj kirjoitti:

entäs jos ytm ei käy viihteellä eikä iske naisia kaupan kassajonossa?

ei o ytm vaan nyhverö

• ghjghjghj
        kuningas_ kirjoitti:

ei o ytm vaan nyhverö

Ite oot nyhverö. Ihan nyhverö.

• kuningas_
        ghjghjghj kirjoitti:

Ite oot nyhverö. Ihan nyhverö.

En ole. Näkeehän sen jo nimmarista.

• 81Mies

Sinä nyt agreeraat mitä vaan, mikä tukee naisasia-liikettäsi palstalla, naisen oikeutta valita ja lajitella miehiä.

"Markkina-arvoteoriamiehistä tulee ihmeellisiä kitisijöitä ja pimpanpuutteensa tieteeksi tekijöitä, jotka ovat todella ärsyttävää kuunneltavaa jo miehenkin mielestä - en ihmettele että sillä asenteella ei käy flaksi naismarkkinoilla.""

Se "asenne" kouliutuu sadoille ja tuhansille Suomalaisille miehille kuin näkee baareissa millaiset tyypit ne naiset iskevät ja vievät.

Jos itse tähän malliin ei luonteeltaan itse sovi, on aika kuutamolla näiden "naisten" hempeiden arvojen kanssa, miten "löytää kuin on oma itsensä" ei-vaan juuri se iskemis malli jonka nainen näiltä laadukkailta miehiltä sisäistää yleisenä mallina iskeä nainen on se mikä meillä mättää.

Voithan sä iskeä jonkun sokean reetan jostain joka ei ole ikinä muita miehiä tavannut, niin voi se "oma itsensä" riittää silloin.

Peli jonka te naiset luotte viihteellä ollessanne on ihan jumalattoman kova jos siihen mies haluaa osalliseksi kiilautua seuraannne.

jotkut naiset jopa näyttävat nauttivan miesten iskuyritysten tylytyksestä.

Mies kestää kivun muttei häpeää, on korpikansan vanha viisaus. Ja noin se onkin. Mies kuihtuu naisasiansa suhteen vähitellen jos ei saa omana itsenään kuin pakkeja. Se on suurin motiivi laittaa rukkaset naulaan ja antaa olla.

Onko se oikea kohtalo minä kysyn teiltä naiset?

Tätä minä olen ajanut että tähän meidän parisuhde kulttuuriin pitää tulla ulkomaalaisia naisia pehmentämään nykyisiä iskemisen arvoja, näyttämään se malli että nainen voi olla kiva miehelle tahtoessaan kun tutustutaan jossain muualla kuin pimeässäluolassa- myös niille jotka siellä baarissa ovat vähemmän perse edellä heilujia.

Ihan turhaanhan mä paasaan, kun supliikki ja mowssit komeuden kanssa ratkaisevat. Nainen saa kyllä olla harmaahiiri, toivoen suulasta jäkispelaajaansa. Miehillä on vähemmän kortteja siinä kädessä.

"Naismarkkinat"- Nimenomaan! Naisten markkinat joissa naiset toimivat valitsijoina sen perusteella miten mies iskee ja tuleeko "kemiaa".

Flaksi käy markkinoilla kunhan on komea ja supliikki mies. Sitten kemian luoja ja muutenkin naisen mieluinen.

Mä sanon että jumalattoman moni YTM elää kauniiden kuorien kanssa, sitten tulee "kemia" kun on vain tarpeeksi nätti nainen.

• lisbet.salander
        kkkkkkkkllllll kirjoitti:

nykymiehet etsivät panoa ja kodinhoitajaa... eivät oikeaa parisuhdetta. Turha valittaa kun on sinkku jos ei osaa antaa arvoa naiselle.

• puuta kaatuu
        kuningas_ kirjoitti:

En ole. Näkeehän sen jo nimmarista.

näkeehän sen jo nimmarista get a life!

• ghhjghjghj

Mielestäni on typerää selittää sinkkuutta miehen eri tasoilla, kun pitäisi miettiä sitä että miksi naiset haluavat olla nykyisin sinkkuja.

Nämä on kaksi täysin eri asiaa.

Suuri sinkkuus johtuu nimenomaan naisten "säännöstelystä", ei niinkään miesten tasosta.

• FF

Mistä sinun mielestäsi johtuu se, että naiset haluavat nykyisin olla sinkkuja?

Itse uskoisin, että takana ovat ainakin ne valtavat paineet, mitä naisille asetetaan: kelvatekseen naisen pitää olla langanlaiha povipommi-nymfomaani, joka hoitaa kodin, työn ja miehen ja siinä ohessa zumbaa ja bodaa, jotta ei vaan pääse repsahtamaan. Mikään ei tunnu olevan nykyisin vastenmielisempää kuin lihominen ja vanheneminen.

Onko siis ihme, että nainen valitsee sinkkuelämän ja hyvät ystävät, jotka eivät hylkää vaikka vanhenisi tai sairastuisi - päinvastoin. Seksiä saa halutessaan, vaikka vyötärönympärys olisi yli 60 cm ja lapsenkin voi kasvattaa yksin. Toki useimmat edelleen haluavat tehdä sen perheessä tai sitten elää kokonaan yksin, ilman lapsia.

• ATM ihmettelee
        FF kirjoitti:

Itse uskoisin, että takana ovat ainakin ne valtavat paineet, mitä naisille asetetaan: kelvatekseen naisen pitää olla langanlaiha povipommi-nymfomaani, joka hoitaa kodin, työn ja miehen ja siinä ohessa zumbaa ja bodaa, jotta ei vaan pääse repsahtamaan. Mikään ei tunnu olevan nykyisin vastenmielisempää kuin lihominen ja vanheneminen.

Onko siis ihme, että nainen valitsee sinkkuelämän ja hyvät ystävät, jotka eivät hylkää vaikka vanhenisi tai sairastuisi - päinvastoin. Seksiä saa halutessaan, vaikka vyötärönympärys olisi yli 60 cm ja lapsenkin voi kasvattaa yksin. Toki useimmat edelleen haluavat tehdä sen perheessä tai sitten elää kokonaan yksin, ilman lapsia.

"kelvatekseen naisen pitää olla langanlaiha povipommi-nymfomaani"

"Seksiä saa halutessaan, vaikka vyötärönympärys olisi yli 60 cm"

Tässä on nyt joku naisen logiikka mikä ei kerta kaikkiaan aukea AT-miehelle.

Miehen näkökulmasta ei saa yhtään mitään, ei EDES seksiä (paitsi korkeintaan riihikuivaa käteistä vastaan), jos on vyötärönympärys yli ihannerajan. Tai mikä kriteeri tuohon nyt sitten otetaankin tilalle.

• ghjghjghj
        FF kirjoitti:

Ei noi ole mitään oikeita syitä sille miksi nainen haluaa olla sinkkuna. Miehet ei aseta ulkonäköpaineita naiselle. Ja tottakai voi lapset kasvattaa yksin jos haluaa että lapsi on isätön, onko se sitten lapsen etu.

Voitaisko keskustella oikeista syistä, eli miks naiset haluaa olla sinkkuna?

• olen yksin. koska.
        ghjghjghj kirjoitti:

Ei noi ole mitään oikeita syitä sille miksi nainen haluaa olla sinkkuna. Miehet ei aseta ulkonäköpaineita naiselle. Ja tottakai voi lapset kasvattaa yksin jos haluaa että lapsi on isätön, onko se sitten lapsen etu.

Mun mielestä yksi syy on se, että naisilla on niin paljon huonoja kokemuksia miehistä. Kun on niitä seksinvonkaajia ihan todistetusti kokoajan kimpussa, ja tulevia alkoholisteja, varattuja limaisia päiväkahviseuraa hakevia jne jne jne...

Miehet jotka mua lähestyvät, on juuri tollaisia. Ja jos ite lähestyn jotain kiltimmän oloista, on se niin ujo ettei saa sanaa suustaan. Ite oon tosi puhelias ja sosiaalinen.

Olen mieluummin yksin, koska en ole mitenkään kovin seksuaalinen (en välttämättä tartte seksiä), ystäviä on paljon jne. En tarvitse miestä.

Haluan elää elämäni yksin.

• FF
        ghjghjghj kirjoitti:

"Miehet ei aseta ulkonäköpaineita naiselle."

Johan vitsin murjaisit.

Mutta kerroin jo oman näkemykseni asiasta, kerro nyt sinä niistä "oikeista syistä" sinun näkökannaltasi.

• ghhjghjghj
        olen yksin. koska. kirjoitti:

Mun mielestä yksi syy on se, että naisilla on niin paljon huonoja kokemuksia miehistä. Kun on niitä seksinvonkaajia ihan todistetusti kokoajan kimpussa, ja tulevia alkoholisteja, varattuja limaisia päiväkahviseuraa hakevia jne jne jne...

Miehet jotka mua lähestyvät, on juuri tollaisia. Ja jos ite lähestyn jotain kiltimmän oloista, on se niin ujo ettei saa sanaa suustaan. Ite oon tosi puhelias ja sosiaalinen.

Olen mieluummin yksin, koska en ole mitenkään kovin seksuaalinen (en välttämättä tartte seksiä), ystäviä on paljon jne. En tarvitse miestä.

Haluan elää elämäni yksin.

Eli kyse ei ole miesten tasosta tai huonoudesta/hyvyydestä, vaan siitä että nainen haluaa elää yksin. Siksi myös kelvolliset miehet joutuvat tahtomattaan elämään yksin kun naiset haluavat sinkkuilla.

• ghjhgjghj
        FF kirjoitti:

"Miehet ei aseta ulkonäköpaineita naiselle."

Johan vitsin murjaisit.

Mutta kerroin jo oman näkemykseni asiasta, kerro nyt sinä niistä "oikeista syistä" sinun näkökannaltasi.

Eli pitäiskö mun nyt alkaa arvuuttelemaan niitä oikeita syitä, niin voisit sitten vastailla, ei joo jne??

• olen yksin. koska.
        ghhjghjghj kirjoitti:

Eli kyse ei ole miesten tasosta tai huonoudesta/hyvyydestä, vaan siitä että nainen haluaa elää yksin. Siksi myös kelvolliset miehet joutuvat tahtomattaan elämään yksin kun naiset haluavat sinkkuilla.

Kyllä, juuri näin.

Yksi ratkaisu voisi olla se, että miehetkin opettelisivat elämään yksin. Elämä voi olla erittäin antoisaa ilman parisuhdetta.

Ja lopettaisivat sen vonkaamisen. Näin tilanne tasoittuisi, kun esim. nainen ei enää saiskaan ilmoitukseensa 100 vastausta, vaan vaikka vain 5 kpl...

• keskustelua, please
        ghjhgjghj kirjoitti:

Eli pitäiskö mun nyt alkaa arvuuttelemaan niitä oikeita syitä, niin voisit sitten vastailla, ei joo jne??

Ei, vaan sun pitäisi kertoa niitä oikeita syistä, jotta saataisiin jotain keskustelua aikaan.

• Ei miesten vika
        FF kirjoitti:

No itsehän naiset tuon vankilan itselleen luovat. En tiedä yhtäkään miestä, joka tuollaista naiselta vaatisi. Naiset buustaavat itse toistensa paineita naistenlehtien naiskuvilla ja Hollowood-elämää palvomalla.

• ghjghjghj

Kyllä, juuri näin.

Yksi ratkaisu voisi olla se, että miehetkin opettelisivat elämään yksin. Elämä voi olla erittäin antoisaa ilman parisuhdetta.

Ja lopettaisivat sen vonkaamisen. Näin tilanne tasoittuisi, kun esim. nainen ei enää saiskaan ilmoitukseensa 100 vastausta, vaan vaikka vain 5 kpl...

Paha vaan jos ikää on 35 ja haluaisi vaikka lapsia ja perheen, niin toi "opetella elämään yksin" neuvo ei silloin oikein toimi.

• vonkamies111

Kyllä, juuri näin.

Jos naisen suurin ongelma on se, että miehet ovat liian kiinnostuneita hänestä ja deitti-ilmoituksiin tulee "liikaa" vastauksia, niin kovin pienet on teidän huolenne.

Miehet vonkaavat, koska se on miehen luonto. Ihan samalla tavalla kuin pihtaaminen on naisen luonto. Ei tämä tästä tule miksikään muuttumaan.

Yhtä lailla minä miehenä voisin sanoa sinulle, että lopeta sen pihtaaminen. Näin tilanne tasoittuisi. Anna kaikille vonkaajille ja vonkaa vielä itsekin lisäksi, niin tilanne on sen jälkeen erittäin tasainen ja reilu kaikille osapuolille.

• FF
        ghjghjghj kirjoitti:

Paha vaan jos ikää on 35 ja haluaisi vaikka lapsia ja perheen, niin toi "opetella elämään yksin" neuvo ei silloin oikein toimi.

Maailma on täynnä naisia. En kyllä usko, etteikö sitä Suomestakin löytyisi, mutta jos ei niin miksi ei hakisi muualta? Jos siis se parisuhteen ja perheen saaminen on tärkeämpää kuin rakastuminen juuri tiettyyn henkilöön. Aika viime tipassa sitä kuitenkin on hakemassa, jos ikää on jo 35, koska ei nainen niitä lapsia voi heti alkaa pukata maailmaan vaan hänelläkin saattaa tulla 35 mittariin ennen kuin niin pitkällä ollaan.

• ghjghjghj
        FF kirjoitti:

Maailma on täynnä naisia. En kyllä usko, etteikö sitä Suomestakin löytyisi, mutta jos ei niin miksi ei hakisi muualta? Jos siis se parisuhteen ja perheen saaminen on tärkeämpää kuin rakastuminen juuri tiettyyn henkilöön. Aika viime tipassa sitä kuitenkin on hakemassa, jos ikää on jo 35, koska ei nainen niitä lapsia voi heti alkaa pukata maailmaan vaan hänelläkin saattaa tulla 35 mittariin ennen kuin niin pitkällä ollaan.

35v mies on vielä aika nuori. Eli ei ole vielä 10 vuoteen mihiinkään kiire jos saa nuorempaa naista.

• olen yksin. koska.
        vonkamies111 kirjoitti:

Jos naisen suurin ongelma on se, että miehet ovat liian kiinnostuneita hänestä ja deitti-ilmoituksiin tulee "liikaa" vastauksia, niin kovin pienet on teidän huolenne.

Miehet vonkaavat, koska se on miehen luonto. Ihan samalla tavalla kuin pihtaaminen on naisen luonto. Ei tämä tästä tule miksikään muuttumaan.

Yhtä lailla minä miehenä voisin sanoa sinulle, että lopeta sen pihtaaminen. Näin tilanne tasoittuisi. Anna kaikille vonkaajille ja vonkaa vielä itsekin lisäksi, niin tilanne on sen jälkeen erittäin tasainen ja reilu kaikille osapuolille.

No mut mähän en oo tässä se joka valittaa jostain markkina-arvoteorioista tai siitä ettei saa naista. Mähän on tyytyväinen omaan tilanteeseeni, sinkkuuteen. Yksinoloon.

Mut jos kerran vonkaaminen on miehen luonto, niin siitä sitten vaan. Jatkakaa vonkaamista sit vaan. Mut älkää sit valittako jos ei naista saa!

• Buahaahahhaaaa
        FF kirjoitti:

FEMALE LOGIC!!!

• totta joka sana
        ghjghjghj kirjoitti:

oot oikeessa siinä käy kyllä niin että elämä saattaa loppua se viimeinenkin huumori ja sit ollaan six feet under

• Hah hah haa

Laasanen on pelle.

• 16+11

Ensimmäinen lause Laasasen bloggauksesta tältä päivältä

"Naisilla on vaikeuksia löytää hyviä miehiä, koska naiset itse ovat niitä hyviä miehiä, joita he ovat etsimässä"

• wtf?
        16+11 kirjoitti:

Ensimmäinen lause Laasasen bloggauksesta tältä päivältä

"Naisilla on vaikeuksia löytää hyviä miehiä, koska naiset itse ovat niitä hyviä miehiä, joita he ovat etsimässä"

WTF?
        En edes ymmärrä, mitä tutkija ajaa takaa tuolla lauseella, saati sitten että se olisi selitys yhtään mihinkään.

• mickey24

Yllätys sinäänsä, ilman "tutkimusta" tuohan on todistettu. Nainen on mielummin sinkku kuin huonossa suhteessa henkilön kanssa joka ei sytytä mitään tunteita tai vetovoimaa. Olen itse mies mutta, tuossa olen samaa mieltä. Samalla tavoin miehetkin ovat valikoivia, etenkin tällä palstalla tuo näkyy. Moni ei kelpuuta "rumaa naista" vaikka ei itsekään olisi mikään adonis, itse aiheutettu ongelma kylläkin. Tuo laasanen on kyllä jonkin sortin vammainen;

"..Laasasen mukaan yhä useampi ”kunnon mies” jää yksin, osa pysyvästi – eikä kaikille naisillekaan riitä sellaisia kumppaneja, joita nämä etsivät, koska etsintä keskittyy ”parhaaseen A-ryhmään.."

Millä perusteella A-ryhmään kuuluvat eivät ole ns. kunnon miehiä koska heillä on enemmän seksikokemuksia ja muutenkin enemmän kokemuksia naisista, niinkö? Olen tämän palstan mittapuulla ja monella muullakin YT-mies mutta, kuitenkin näen itseni "kunnon miehenä"

"..– Nainen löytää esimerkiksi seksikumppanin käytännössä koska tahansa; kyse on pikemminkin siitä, millaisen kumppanin hän hyväksyy. Sen sijaan on olemassa miehiä, joille kävisi melkein kuka tahansa, mutta he eivät saa edes sitä, hän kärjistää.."

Moni mies ei kelpuuta lihavaa tai ns. rumaa naista edes sänkyynsä (AT-miehistä siis) ihan loogista että nainen on seksikumppanin valitsemisen suhteen valkoiva, niin ovat miehetkin.

"..– Ylempitasoisilla miehillä on paljon naisten arvostamia ominaisuuksia tai kykyjä naissuhteiden hankkimiseksi, minkä seurauksena heillä on usein lukuisia seksuaalisia naissuhteita.."

No shit sherlock! Mikä vitun pelle tuo laasanen on, selvä AT-miesten marttyyri..

• Naisasialooseri.

Laasanen puhuu asiaa. Ei ole mikään itsetään selvä asia tuo, että YT-miehillä on paljon naisten arvostamia ominaisuuksia, se on tarkkaan tutkittu juttu.

• lskfsdfjlasd

Näkeehän sen sinustakin, että naisten saaminen ei kerro mitään siitä, onko mies muutenkin hyvä mies kuin pelkästään naisten iskemisessä. Et osaa kirjoittaa (käy ilmi yllä olevasta kommentistasi), olet pinnallinen (käy ilmi aiemmista kommenteistasi palstalla), etkä ole mikään kovin välkky jätkä yleensäkään (käy ilmi aiemmista kommenteistasi palstalla).

• mickey24
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Laasanen puhuu asiaa. Ei ole mikään itsetään selvä asia tuo, että YT-miehillä on paljon naisten arvostamia ominaisuuksia, se on tarkkaan tutkittu juttu.

Onhan se selvää ilman mitään laasasen haista paska tutkimusta. Mies joka erottuu muista mm. hyvällä ulk.näöllä, persoonallisuudella on kaikinpuolin vetovoimainen mies niin saa naista. Aika selvähän tuo on?

• mickey24
        lskfsdfjlasd kirjoitti:

Näkeehän sen sinustakin, että naisten saaminen ei kerro mitään siitä, onko mies muutenkin hyvä mies kuin pelkästään naisten iskemisessä. Et osaa kirjoittaa (käy ilmi yllä olevasta kommentistasi), olet pinnallinen (käy ilmi aiemmista kommenteistasi palstalla), etkä ole mikään kovin välkky jätkä yleensäkään (käy ilmi aiemmista kommenteistasi palstalla).

"..Näkeehän sen sinustakin, että naisten saaminen ei kerro mitään siitä, onko mies muutenkin hyvä mies kuin pelkästään naisten iskemisessä.."

Oikaisen yhden asian kun olin sinkku niin, todella harvoin itse "iskin" vaan naiset ovat lähestyneet minua pienen katseflirtin jälkeen. Tuonkin tein siksi koska kun nainen halukkaasti yrittää saada minut niin se antaa helvetin hyvät fiilikset, enkä vain tehnyt tuota kuin hyvännäköisten naisten kanssa. Kokeilisit sinäkin joskus, mene esim. kauppaan ja anna hymy kauniille naiselle niin ei mene kauaan kun tämä tulee yrittää sua, luulen että kun vaikutat verbaaliselta supliikkimieheltä niin teet tuota harvasen päivä?

Et keskustelupalstan perusteella voi sanoa olenko hyvä mies vai en, vain ihmiset jotka minut tuntee voi niin sanoa.

"..Et osaa kirjoittaa (käy ilmi yllä olevasta kommentistasi)

:-D

"..olet pinnallinen (käy ilmi aiemmista kommenteistasi palstalla).."

yli 90% tämän palstan kirjoituksista koskee ulk.näköä (kova valitus kuinka naisilla on korkeat kriteerit, samalla lauotaan omia vaatimuksia, ylipäätänsä tod. pinnallista porukkaa yms) olen kommentoinut ulk.näköä liittyvissä asioissa ja voin myöntää olen pinnallinen, terveellä tavalla. Olet varmaan sinäkin pinnallinen en usko että ihan terveemmästä päästä mutta, olet kuitenkin.

"..etkä ole mikään kovin välkky jätkä yleensäkään (käy ilmi aiemmista kommenteistasi palstalla).."

Voi voi sua, ei voi muuta sanoa..

• kauneutta...
        mickey24 kirjoitti:

Onhan se selvää ilman mitään laasasen haista paska tutkimusta. Mies joka erottuu muista mm. hyvällä ulk.näöllä, persoonallisuudella on kaikinpuolin vetovoimainen mies niin saa naista. Aika selvähän tuo on?

Jep.
        Aivan kuten sekin, että nainen jolla on hyvä ulkonäkö, persoonallisuus vetovoimainen jne. niin saa miestä. Melko selvää.

• mmm8888887777

No Laasanen siinä käyttää termiä "kunnon miehet" lainausmerkeissä, ja käsittääkseni tarkoittaa tässä kunnon miehillä lähinnä niitä naisettomiksi jääneitä miehiä joilla on nimenomaan muuten asiat suht. kunnossa, ja jotka eivät ole mitään vammaisiakaan y.m.s.
      Vaikka Laasanen ei tuossa erikseen mainitse niin kyllä hän minusta ilman muuta olettaa, että YT-miehilläkin voi nämä samat asiat olla vähintään yhtä hyvällä tolalla, ja siten myös hekin voivat olla hyvinkin 'kunnon miehä". Se vaan että nämä YT-miehet ovat tämän lisäksi aina myös hyvin naisia iskemään ja käsittelemään tottuneita, ja he ovat ylipäätänsä elämässään naisten iskemiseen ja nusssintaan keskittyviä miehiä. Heidän ei myöskään tarvitse ollenkaankaan olla "kunnon miehiä", sillä miehessä se mikä panettaaa naista on ihan jotain muuta kuin tätä "kunnon mies" ominaisuutta.

• asdfqwerty_m85

AT-miehet ovat AT-miehiä, koska eivät laita tikkua ristiin flaksinsa kehittämiseen ja YT-miehet ovat YT-miehiä kokemuksensa ja taitojensa vuoksi. Kyse on siis ensisijaisesti opituista ja kokemuksen myötä hioutuneista ominaisuuksista .

Eikö silloin kuka tahansa näistä kunnollisista AT-miehistä voi ryhtyä YT-mieheksi yksinkertaisesti keskittymällä enemmän "naisten iskemiseen ja nussintaan", kuten asian ilmaisit?

Mitä vain voi oppia, kun hieman asiaan paneutuu.
        Tuo artikkelikin vahvistaa tämän ja sanotaanpa vielä, että tuo miehen luokitus yleensä vaihtelee elämän aikana.

Erityisen kiinnostava oli kohta:

"Mies voi toki muuttaa elämäänsä investoimalla markkina-arvoonsa tai naissuhteiden hankinnassa tarvittaviin taitoihin. Mutta aika monella on edessä vetäytyminen suosiolla pariutumismarkkinoilta, koska osallistumisen vaihtoehtoiskustannukset ovat liian suuret."

Eli toisin sanoen; vässykät väistyvät suosiolla, koska eivät vain viitsi.

Sitten ATM itkee netissä kun se tavallisen näköinen keskiluokkainen "YTM-panoeino-mieshuora" kävi muutama vuosi sitten sanomassa hänen monivuotiselle ihastukselleen "Moi, lähdetkö treffeille?", samalla kun hän itse vemputti työpaikan vessassa neitokaisesta haaveillen. Nyt YTM-panoeino-mieshuora ja mikään-ei-kelpaa-prinsessa-lutka ovat olleet jo pari vuotta naimisissa ja heillä on kaksi lasta. Uudehkon Corollankin ostivat kauppakassiksi ihan ATM:lle vittuillakseen.
        Kunnollinen ja siveä nainenhan olisi hänen vessassa runkkailustaan ymmärtänyt ihastuksen ja lähestynyt häntä!

Prkl, kun elämä on kovaa!

• ...
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

AT-miehet ovat AT-miehiä, koska eivät laita tikkua ristiin flaksinsa kehittämiseen ja YT-miehet ovat YT-miehiä kokemuksensa ja taitojensa vuoksi. Kyse on siis ensisijaisesti opituista ja kokemuksen myötä hioutuneista ominaisuuksista .

Eikö silloin kuka tahansa näistä kunnollisista AT-miehistä voi ryhtyä YT-mieheksi yksinkertaisesti keskittymällä enemmän "naisten iskemiseen ja nussintaan", kuten asian ilmaisit?

Tuo artikkelikin vahvistaa tämän ja sanotaanpa vielä, että tuo miehen luokitus yleensä vaihtelee elämän aikana.

"Mies voi toki muuttaa elämäänsä investoimalla markkina-arvoonsa tai naissuhteiden hankinnassa tarvittaviin taitoihin. Mutta aika monella on edessä vetäytyminen suosiolla pariutumismarkkinoilta, koska osallistumisen vaihtoehtoiskustannukset ovat liian suuret."

Sitten ATM itkee netissä kun se tavallisen näköinen keskiluokkainen "YTM-panoeino-mieshuora" kävi muutama vuosi sitten sanomassa hänen monivuotiselle ihastukselleen "Moi, lähdetkö treffeille?", samalla kun hän itse vemputti työpaikan vessassa neitokaisesta haaveillen. Nyt YTM-panoeino-mieshuora ja mikään-ei-kelpaa-prinsessa-lutka ovat olleet jo pari vuotta naimisissa ja heillä on kaksi lasta. Uudehkon Corollankin ostivat kauppakassiksi ihan ATM:lle vittuillakseen.
        Kunnollinen ja siveä nainenhan olisi hänen vessassa runkkailustaan ymmärtänyt ihastuksen ja lähestynyt häntä!

Puhut täyttä paskaa.

• just detttt

En viitsi muuta kommentoida kuin tähän mitä ilmeisemmin herjatarkoituksessa murjaistuun lauseeseen.

" Eli toisin sanoen; vässykät väistyvät suosiolla, koska eivät vain viitsi."

Miehillä voi olla niin paljon ihan muita tärkeitä asioita kuin naisten iskemiseen ja nussintaan satsaaminen, ja siksi he eivät välttämättä pidä mielekkäänä alkaa satsata aivan tolkuttomasti naisten itselleen pyydystämiseen ja miellyttämiseen, kun he siksi joutusivat luopumaan näistä muista jutuistaan.
        Motivaatiota tällaiseen satsaukseen voi lisäksi vähentää myös se, jos mies havahtuu siihen että hän on naisten käsittelyllisesti tai nussinnallisesti jäänyt vähemmän kokeneeksi(tai kenties kokonaankin kokemattomaksi) kuin mitä ne miehet joidenka nussittavina lähes kaikki naiset kuitenkin ovat pyörineet. Näin siksi kun mies voi tästä päätellä näissä asioissa tuloksia tuottavaan tilaan päästäkseen joutuvansa satsaamaan asiaan aivan tolkuttomasti onnistumisen siltikin ollessa vielä epävarmaa, ja ennen kaikkea siis niiden edes vähänkin parermman näköisten tai nuorempienkin naisten suhteen joista ehkä vielä elämänsä naiseksikin olisi muutoin voinut olla.

• ddfgjdfjdfj

Vässykät, runkkaus ja itkeminen mainittu. Pinnistä vielä vähän, jookos?

• fefccza

Miksiköhän atm:t kokevat tuon investoinnin niin raskaaksi, ettei moni ole valmis edes kokeilemaan? Nuo "kustannukset" ovat lähes täysin henkisiä, ulkoiset lähinnä samaa mitä odotetaan esimerkiksi työelämässä kaikkialla muualla paitsi täysin hanttihommissa. Maailma muuttuu ja sitä se todellakin on tehnyt naisten kyettyä itsenäistymään, atm:t ovat niitä muutosvastarintaisia. Hirvittävä kohtalo, kun ei naista tipu pelkästään sen takia, että on työpaikka, katto pään päällä ja edes auttavat käytöstavat. :D

• just detttt kirjoitti:

En viitsi muuta kommentoida kuin tähän mitä ilmeisemmin herjatarkoituksessa murjaistuun lauseeseen.

" Eli toisin sanoen; vässykät väistyvät suosiolla, koska eivät vain viitsi."

Miehillä voi olla niin paljon ihan muita tärkeitä asioita kuin naisten iskemiseen ja nussintaan satsaaminen, ja siksi he eivät välttämättä pidä mielekkäänä alkaa satsata aivan tolkuttomasti naisten itselleen pyydystämiseen ja miellyttämiseen, kun he siksi joutusivat luopumaan näistä muista jutuistaan.
        Motivaatiota tällaiseen satsaukseen voi lisäksi vähentää myös se, jos mies havahtuu siihen että hän on naisten käsittelyllisesti tai nussinnallisesti jäänyt vähemmän kokeneeksi(tai kenties kokonaankin kokemattomaksi) kuin mitä ne miehet joidenka nussittavina lähes kaikki naiset kuitenkin ovat pyörineet. Näin siksi kun mies voi tästä päätellä näissä asioissa tuloksia tuottavaan tilaan päästäkseen joutuvansa satsaamaan asiaan aivan tolkuttomasti onnistumisen siltikin ollessa vielä epävarmaa, ja ennen kaikkea siis niiden edes vähänkin parermman näköisten tai nuorempienkin naisten suhteen joista ehkä vielä elämänsä naiseksikin olisi muutoin voinut olla.

Ehkäpä muotoilussa oli tiettyä provokaatiota.. :p
        Se kuitenkin heijastelee lähinnä omaa turhautumistani tietynlaiseen saamattomaan asenteeseen, jota monet täällä viljelevät, ja vielä vaikuttavat olevan ylpeitä siitä!

Kuitenkin, vastauksesi oli oivallinen ja osui juuri naulan kantaan! Tämä on nimen omaan koko jutun pointti!

Jos naisten pyydystämiseen tai parisuhteen hankkimiseen tarvittaviin taitoihin satsaamista ei pidä mielekkäänä, onko silloin syytä valittaa kun näitä taitoja ei ole?

Pääsemme oman ajan ja resurssien priorisointiin ja omien saavutusten arvostukseen. Jos ne saavutukset, joita on pitänyt mielekkäämpinä, eivät riitä kompensoimaan niiden saavutusten puutetta, joita ei ole pitänyt mielekkäinä, eikö tällöin omissa arvoissa ja resurssien priorisoinnissa ole jotain vikaa, jolle tulisi mahdollisuuksien puitteissa tehdä jotakin mahdollisimman pian?

Jos taas henkilö valittaa saavutusten puuttumista, joiden kuitenkin sanoo olevan ei-mielekkäitä, näkisin tässä kummallisen ristiriidan.

Itse olen ollut aina todella uuno naisten kanssa, mutta viime syksynä päätin tehdä asialle jotakin. Aloin lueskella kaikenlaista asiaa auttavaa kirjallisuutta. Psykologiasta, elekielestä, flirttailusta, keskustelutaidosta, yms. Yksi player guidekin tuli luettua. Voin sanoa flaksin parantuneen huomattavasti, enkä pidä asialle uhraamiani resursseja mitenkään ylitsepääsemättömänä hintana!

Jos kuitenkin ei kiinnosta opetella, eikä luonnonlahjakkuutta löydy, niin sitten kannattaisi mielestäni mieluummin pyrkiä iloitsemaan olemassa olevista saavutuksista, sen sijaan, että suree niitä, mitä ei ole ja minkä eteen ei viitsi nähdä lainkaan vaivaa..

• Mikä tasa-arvo
        fefccza kirjoitti:

Miksiköhän atm:t kokevat tuon investoinnin niin raskaaksi, ettei moni ole valmis edes kokeilemaan? Nuo "kustannukset" ovat lähes täysin henkisiä, ulkoiset lähinnä samaa mitä odotetaan esimerkiksi työelämässä kaikkialla muualla paitsi täysin hanttihommissa. Maailma muuttuu ja sitä se todellakin on tehnyt naisten kyettyä itsenäistymään, atm:t ovat niitä muutosvastarintaisia. Hirvittävä kohtalo, kun ei naista tipu pelkästään sen takia, että on työpaikka, katto pään päällä ja edes auttavat käytöstavat. :D

Miksi miehen pitää investoida, mutta nainen voi vain istua isolla perseellään ja juoda makeaa siideriä?

• ddfgjdfjdfj kirjoitti:

Vässykät, runkkaus ja itkeminen mainittu. Pinnistä vielä vähän, jookos?

lol
        Ei mun kirjoituksista ole ennenkään täällä tykätty, kun en pureskelematta sulata kaikenlaista negatiivitsta elämä-on-turhaa-et-ikinä-saa-mitään-mene-saunan-taa-ja-ammu-itsesi -skeidaa..

Jos taas sanon, että ATM:t on tuomittu olemaan yksin ja ilman PILLUAaaaarhg!!!11!!!1, ja naiset on syypäitä, niin johan alkaa peukkuja sadella!

Hmm.. Mielenkiintoista...

• Mikä tasa-arvo kirjoitti:

Miksi miehen pitää investoida, mutta nainen voi vain istua isolla perseellään ja juoda makeaa siideriä?

Investoivan laatunaisen erottaa kyllä kaukaa, ja isolla perseellään istuvat siiderin lipittäjät saavat mun puolestani olla ihan rauhassa.

Ei ketä tahansa pidä huolia! Joku roti prkl!

• haamukirjoitin

Ehkäpä muotoilussa oli tiettyä provokaatiota.. :p
        Se kuitenkin heijastelee lähinnä omaa turhautumistani tietynlaiseen saamattomaan asenteeseen, jota monet täällä viljelevät, ja vielä vaikuttavat olevan ylpeitä siitä!

Kuitenkin, vastauksesi oli oivallinen ja osui juuri naulan kantaan! Tämä on nimen omaan koko jutun pointti!

Jos naisten pyydystämiseen tai parisuhteen hankkimiseen tarvittaviin taitoihin satsaamista ei pidä mielekkäänä, onko silloin syytä valittaa kun näitä taitoja ei ole?

Pääsemme oman ajan ja resurssien priorisointiin ja omien saavutusten arvostukseen. Jos ne saavutukset, joita on pitänyt mielekkäämpinä, eivät riitä kompensoimaan niiden saavutusten puutetta, joita ei ole pitänyt mielekkäinä, eikö tällöin omissa arvoissa ja resurssien priorisoinnissa ole jotain vikaa, jolle tulisi mahdollisuuksien puitteissa tehdä jotakin mahdollisimman pian?

Jos taas henkilö valittaa saavutusten puuttumista, joiden kuitenkin sanoo olevan ei-mielekkäitä, näkisin tässä kummallisen ristiriidan.

Itse olen ollut aina todella uuno naisten kanssa, mutta viime syksynä päätin tehdä asialle jotakin. Aloin lueskella kaikenlaista asiaa auttavaa kirjallisuutta. Psykologiasta, elekielestä, flirttailusta, keskustelutaidosta, yms. Yksi player guidekin tuli luettua. Voin sanoa flaksin parantuneen huomattavasti, enkä pidä asialle uhraamiani resursseja mitenkään ylitsepääsemättömänä hintana!

Jos kuitenkin ei kiinnosta opetella, eikä luonnonlahjakkuutta löydy, niin sitten kannattaisi mielestäni mieluummin pyrkiä iloitsemaan olemassa olevista saavutuksista, sen sijaan, että suree niitä, mitä ei ole ja minkä eteen ei viitsi nähdä lainkaan vaivaa..

Kertoisitko lisää lukemastasi kirjallisuudesta.

• fawerf
        Mikä tasa-arvo kirjoitti:

Jos parisuhteesta puhutaan, niin kyllä siihen molemmat investoivat tai se ei ole kovin terve parisuhde. Sille ei kauheasti ole yhteiskunnallisesti tehtävissä, ettei kunnon miehen tuoma tilipussi ja se, ettei hän hakkaa sairaalakuntoon joka viikonloppu, ole kovin suuria valttikortteja tänä päivänä. Joten pitää keksiä houkuttelevampaa tilalle tai tyytyä yksinoloon.

• FF

Loistava kirjoitus! :-D

• haamukirjoitin kirjoitti:

Kertoisitko lisää lukemastasi kirjallisuudesta.

Kirjastosta jos lähtee etsimään niin noita elekieltä käsitteleviä opuksia löytyy hyvin. Myös parisuhde-oppaat, jotka käsittelevät miesten ja naisten välisiä eroja ja niistä kumpuavia viestinnässä tapahtuvia ongelmia, ovat myös mainiota ja avartavaa luettavaa.

Netistä olen lueskellut useitakin deittailua käsitteleviä sivustoja ja blogeja ja hankin joitakin e-bookeja käsitellen keskustelutaitoa ja naisten elekieltä.
        E-book nimeltä Double Your Dating, oli todella hyvää luettavaa. Hieman pelimies-opas, mutta pääsanoma oli, että miehet ja naiset ovat erilaisia, ja naisten kanssa pitää kommunikoida erilailla ja kiinnittää huomiota eri asioihin, kuin miesten kanssa kommunikoidessa. Myös paljon juttua itseluottamuksen tärkeydestä ja kehittämisestä, sekä neuvoja treffailuun ja siihen, kuinka tuoda itsevarmuutta, ja muita hyviä puolia itsessään, paremmin esille.

Eräs silmiä avaava asia myös on ollut se, että miehenä minun on myös osattava olla avoimen seksuaalinen naista kohtaan treffeillä. Oikealla lailla toteutettuna tietenkin. Olen hyvin "kiltti poika" tyyppinen luonnostani, mutta se vain ei oikein sytytä naisia.. Avoin seksuaalisen kiinnostuksen osoittaminen tuntuu toimivan kuin häkä! Se vain täytyy tehdä "avoimesti, mutta vaivihkaa". Lähinnä eleillä ja puheissa korkeintaan erittäin harvakseen vihjaten. Ei millään lailla suoraan sanoen. Naiselle täytyy saada annettua, ainakin alussa, kiinnostunut, mutta välinpitämätön, vaarallinen ja arvaamaton, mutta turvallinen mielikuva. Se vaikuttaisi olevan "se jokin", jota aina jaksavat peräänkuuluttaa.
        Silloin mielenkiinnon saa pidettyä niin kauan, että jotain voi syntyäkin.

Tietenkin täytyy myös osata huomata se, jos vastapuolta ei vain kiinnosta, ja silloin vain kiittää nätisti treffeistä ja siirtyä kokeilemaan onnea seuraavan naisen kanssa.

No.. Siinä tuli myös joitain ajatuksia deittailu-aiheesta..

• Sivusta havainnoija

Täällä on taas nähtävissä tämä perinteinen tapa argumentoida asoita: "Ei tää voi olla totta ku mun kaverin serkullakaan asiat ei näin oo!" ja sitten mustamaalataan tyyppiä, jonka avulla voidaan päästään lopputulokseen: "koska toi tutkijatyyppikin on noin vitun ääliö ei sen tutkimustuloksetkaan voi pitää paikkansa!! Vittu mikä luuseri!"

Vaikka en itse kovin täydestä ota kaikkea Laasasen juttuja, niin ainakin hän esittää perustelut väitteilleen. Ja veikkaan, että noin 95% häntä arvostelevista henkilöistä eivät ole edes perehtyneet siihen mitä tai miten hän oikeasti väittää vaan alkavat mutu-tuntumalta vetämään juttuja hatusta.

Odottelen kyllä kilpailevia teorioita asioista ennenkuin alan vastaan väittämään, yleensä vaan tuppaa nämä kilpailevat teoriat perustumaan yhden tai kahden ihmisen OMAKOHTAISIIN kokemuksiin, ei tilastoihin tai tutkimuksiin.

• ...............

Hyvä tutkija esittää myös ratkaisumalleja ongelmaan. Rivien välistä voisi ajatella, että Laasasen mielestä nainen tulisi pakottaa takaisin nyrkin ja hellan väliin, jotta elo olisi helpompaa "kunnon" miesten kannalta.

• Tuolla on vastaus...

• ..................
        Tuolla on vastaus... kirjoitti:

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/78513-laasas-keskustelun-onneton-taso

Syy miksi Laasanen ei tarjoa mitään ratkaisua ongelmaan on yksinkertaisesti se, ettei sellaista ole ilman yksilönvapauden rajoittamista. Teoria on pelkkä kuriositeetti, missä ei ole edes määritelty niitä ominaisuuksia mitkä määrittelevät yksilön tason. Eikä sellainen olisi edes mahdollista, koska ihmissuhteet ovat niin monisyinen yhtälö, ettei niitä pysty ilmaisemaan millään kaavalla.

• greatdane
    • 40 pillun mies

Käytetyllä tavishuoralla ei tee mitään.

• evaleena89

Minä olen nainen ja sinkku sen takia, koska en jaksa miehiä ja heidän persooniaan. Ulkonäöllä ja sillä miten rikas olet ei ole koskaan ollut mitään väliä, mutta ne ovat ne persoonat mihin ainakin minulla menee pidemmän päälle hermo.
      YT mies on ällöttävä. AT mies on taas tylsä ja persoonaton. Monesti AT miehet eivät osaa muuta tehdä kuin valittaa ja etsiä huomiota.

Mielummin siis sinkku, kun että ottaisin tänne ylimääräistä elättiä. Ehkä sitten, kun löytyy se oikeanlainen persoona, joka sen sijaan munattomana haukkuu naisia palstoilla uskaltaisi olla muiden AT miesten kanssa erimieltä.

• ..........

Kyllä täällä silloin tällöin piipahtaa ritarimiehiä ja muita pillunnuolijoita. Yksi maaninen vegebodari liiankin usein.

• fggng
        .......... kirjoitti:

Kyllä täällä silloin tällöin piipahtaa ritarimiehiä ja muita pillunnuolijoita. Yksi maaninen vegebodari liiankin usein.

"..Kyllä täällä silloin tällöin piipahtaa ritarimiehiä ja muita pillunnuolijoita. Yksi maaninen vegebodari liiankin usein.."

Onneksi! Sillä muuten palstalla pyörisi vain ikuiset peräkammaripojat jotka eivät uskalla vain myöntää että heidän mielessään on vain miehen rektumi..

• mies elättää naiset

Miehet ovat itse mokanneet homman kun ovat antaneet naisille liikaa poliittista valtaa ja etuuksia.

Miehet kollektiivisesti kustantavat naisten elämän, tukevat rahallisesti asumista, elämistä, lisääntymistä, terveydenhuoltoa jne. Ja kuitenkaan eivät välttämättä saa pillua vastapainoksi kuten olisi luonnonmukaista, vaan päinvastoin naiset pihtaavat entistä kovemmin kun mitään pakkoa ei ole antaa pillua kenellekään, kun miehet elättävät hänet joka tapauksessa.

Ja nille, jotka sanovat että maksavathan naisetkin veroja, niin tosiasiassa naiset ovat suureksi osaksi töissä julkisella sektorilla eli eivät tuota rahaa systeemiin vaan päinvastoin kuluttavat sitä entistä enemmän, ja yksityisellä puolellakin olevat naiset ovat pääasiassa töissä miesten perustamissa, omistamissa ja johtamissa firmoissa.

Yhteiskunnassa pyörivä julkinen raha on siis vähintään 75-80 -prosenttisesti miehiltä peräisin.

• Toikin systeemi on miesten luoma, eihän naiset ennen saaneet mennä edes töihin! :-D Että sitä niittää mitä kylvää.

• Kuten sanottua
        tinka_tiger kirjoitti:

Toikin systeemi on miesten luoma, eihän naiset ennen saaneet mennä edes töihin! :-D Että sitä niittää mitä kylvää.

Kuten sanoin, nykytilanne on siinä mielessä miesten oma vika, että ovat päästäneet naiset asemaan, jossa he voivat pihdata pillua ja nauttia erilaisia etuuksia ilman mitään jälkiseuraamuksia.

Voin sanoa, että pillun pihtaaminen esimerkiksi Venäjällä saati Lähi-Idässä tai melkein missä tahansa muuallakin johtaa huomattavasti karumpaan elämään, joka ei välttämättä edes ole kovin pitkä. Useimmissa sivistysmaissakin elintaso paranee huomattavasti, kun hankkii miehen/miehiä itselleen eli jakaa pillua.

• Yksin on paras!

Mihin ihmeeseen ihminen tarvitsee toista ihmistä?Tätä en ole ikinä ymmärtänyt maailmassa.Mihin ihmeeseen perustuu se toisen ihmisen tarve?ihminen voi viettää aivan hyvää ja tasokasta elämää kokonaan yksinkin.

• Mietipä

Mietipä nyt asiaa uudemman kerran. Jos olet nainen, niin voit viettää "tasokasta elämää kokonaan yksin" vain siitä syystä, että sinulle tuntemattomat ihmiset (=miehet) lahjoittavat käyttöösi runsaasti erilaisia tulonsiirtoja.

Jos elettäisiin melkein missä tahansa muualla kuin täällä pohjoismaissa, niin sinulle olisi paljon hankalampaa "elää tasokasta elämää yksin".

On oikeastaan aika röyhkeää, että nykynaiset ottaa miehiltä rahat pois, eivätkä anna edes pillua vastapalvelukseksi. Ja jos antavatkin, niin niille muutamalle alfa-urokselle, joita kaikki muutkin panee.

• ulkomaat

ja naiset kuluttaa terveydenhuollon menoista yli 70 prosenttia jos en väärin muista. hakekaa ulkomailta niitä naisia. thaimaan pattayalla kiljuu koko ajan 100 akkaa perässä ja varmasti saisi jokaisen mukaan suomeen. ja on priimaa.
      näin ainakin minä tulen tekemään ja on miehen arvostus vielä kohillaan.

• kansojen vaellus

Sitähän tällä yhteiskunnan naisten kotkotustieteisiin kouluttamisella ja verovaroin (=pienipalkkaiset yksityisen sektorin ATM:t) kustannetuilla työpaikoilla juuri haetaan, että valkoinen rotu häviäisi.

Se siis ei ole ratkaisu vaan päämäärä.

• just detttt
        kansojen vaellus kirjoitti:

Sitähän tällä yhteiskunnan naisten kotkotustieteisiin kouluttamisella ja verovaroin (=pienipalkkaiset yksityisen sektorin ATM:t) kustannetuilla työpaikoilla juuri haetaan, että valkoinen rotu häviäisi.

Se siis ei ole ratkaisu vaan päämäärä.

En usko että tällaista strtegiaa on missään kulisseissa sovittu, asioita vaan ajetaan niin että tällaiseen lopputulokseen se tulee johtamaan. Asioita ajetaan näin siksi kun se vaikuttaa edulliselta niin naisista kuin myös naisten nussintaan keskittyvistä miehistäkin, ja kun näitä molepia on paljon asioista päättävillä paikoilla.

• ----

Ote artikkelista:

"Miehen tasoluokitus ei ole pysyvä, vaan se voi vaihtua elämänkaaren aikana. Silti osa miehistä on jatkuvasti ilman naista:

– Naisten valikoivuuden ja ylempitasoisten miesten lukuisten naissuhteiden seurauksena miesten seksuaalisen hierarkian alapäähän syntyy toistuvasti naisvaje. Jos esimerkiksi jollakin rocktähdellä on kymmenen bändäriä, miesten seksuaalisen hierarkian alapäähän syntyy vastaavan suuruinen naisvaje, jossa yhdeksän miestä jää ilman yhtään naista."

Tästä jäi vain mainitsematta että naiset nimen omaan hakeutuvat niiden miesten luokse joilla on mahdollisimman paljon kokemusta seurustelusta ja seksistä mahdollisimman monen naisen kanssa ja karttavat näistä seurustelu- ja seksiasioista syrjäytyneitä miehiä kuin ruttoa. Tuollainen mainittu rocktähti kerää ympärilleen lisää naisia pelkästään sen vuoksi että hänellä on jo naisia. Sen sijaan naisettomat miehet joutuvat naisettomina pysymäänkin.

• juust detttt

" Tästä jäi vain mainitsematta että naiset nimen omaan hakeutuvat niiden miesten luokse joilla on mahdollisimman paljon kokemusta seurustelusta ja seksistä mahdollisimman monen naisen kanssa ja karttavat näistä seurustelu- ja seksiasioista syrjäytyneitä miehiä kuin ruttoa. Tuollainen mainittu rocktähti kerää ympärilleen lisää naisia pelkästään sen vuoksi että hänellä on jo naisia. Sen sijaan naisettomat miehet joutuvat naisettomina pysymäänkin."

Näin se juurikin menee, ja tämä on juuri juuri sitä miehiä parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäyttävää kierrettä, joka on ajassa itse itseään vahvistvavsitava kierre. Jostain syystä tämä asia vaan halutaan naisten ja heidän nussintaansa keskittyvien miesten taholta kiistää, ilmeisesti siksi kun se ärsyttä ollessaan liian todemukainen kuvaus asiasta. Toisaalta naiset kyllä ihan avoimestikkin myös tekevät selväksi sen miten parisuhde/seksi-kokematon mies on jo pelkästään tämän asian vuoksi heille täydellinen turn-off. Näin naiset niin monesti tälläkin palstalla kertovat tämän asian olevan, ja aina parhaan kykynsä mukaan herjaavat ilman naisseuraa eläviä miehiä.

• Laasanen Jyväskyläst

Sinänsä mielenkiintoinen tapaus tämä Laasanen, että hän asuu Jyväskylässä, jossa on mm. yliopiston vuoksi huomattavan "hyvä naistilanne" määrällisesti, itse asiassa ehkä parempi kuin missään muussa suomalaiskaupungissa.

Joten jos asuu Jyväskylässä ja silti parisuhdemarkkinat ahdistaa tuossa määrin kuin vaikuttaa, niin miltäköhän Laasasesta tuntuisi monessa muussa kaupungissa... Esim. Lappeenrannassa nuoria miehiä on ehkä noin 3 kertaa enemmän kuin nuoria naisia, johtuen erittäin miesvaltaisista oppilaitoksista (LUT, Maasotakoulu jne.). Siihen verrattuna Jyväskylä on suurin piirtein Pattayaan verrattava paratiisi.

• ...

Ymmärtääkseni Laasanen on itse ollut jo vuosia parisuhteessa. Joten hän ei "ruikuta" oman tilanteensa vuoksi.

• Kuitenkin...
        ... kirjoitti:

Ymmärtääkseni Laasanen on itse ollut jo vuosia parisuhteessa. Joten hän ei "ruikuta" oman tilanteensa vuoksi.

Luulisi silti, että Jyväskylän kaltaisessa kaupungissa asuminen hieman "vääristää" maailmankuvaa, ja totuus on oikeasti vielä karumpi kuin mitä Jyväskylästä katsottuna saattaisi näyttää.

Toista se on jossain maalaispitäjissä, joihin moni nuorimies jää, mutta tytöt lähtee juuri Jyväskylän kaltaisiin yliopistokaupunkeihin. Ei liene sattumaa, että jossain Kainuussa tai Iisalmessa taitaa rikosluvutkin olla aika huimat.

Lappeenranta on sitten tosiaan ihan oma lukunsa, kun sinne tulee nimenomaan sitten nuoria miehiä opiskelemaan ympäri Suomen.

• vitut ATM:stä

voi vittu mitä paskaa! Ensinnäkin jos AT-miehillä olisi samanlaisia mahdollisuuksia harrastaa monen naisen kanssa seksiä kuin YT-miehillä niin samanlaisia hekin olisi. Ei AT-mies olisi vain yhden tai muutaman naisen kanssa jos heillä olisi samanlaiset mahdollisuudet.

Ei kukaan rokkarikaan kieltäydy pillusta ajatuksesta että nyt jää 9 muuta miestä ilman ja ei myöskään AT-mieskään jos hänelle tulisi samanlaiset mahdollisuudet..

• Ottia tuota

Niin? Jos ATM:stä tulee suosittu naisten keskuudessa, niin sitten hän ei enää ole ATM. Sehän on selvä. ATM on ATM, koska ei saa naista tai ainakaan riittävästi.

Sekin pitää muistaa, että YTM:t ovat YTM;iä vain siksi, että erottuvat joukosta edukseen. Jos kaikki miehet olisivat yhtä hyvä naisten kanssa, eikä ATM-miehiä olisi lainkaan, niin sittenhän ei olisi mitään YTM:iäkään, vaan kaikki olisivat tasaista KTM-massaa, ja naisten saanti olisi kaikille yhtä helppoa/vaikeaa, mutta ei kenellekään erityisen helppoa tai erityisen vaikeaa.

Brad Pitt on suosittu seksisymboli vain siksi, että maailmassa on vain yksi Brad Pitt... Jos kaikki maailman miehet olisivat kuten Brad Pitt, niin he olisivat vain KTM-miehiä.

• Tota miksi YT-mies tarkoittaa muka samaa, kuin että yksi nainen ei riitä? Onko se monien kanssa häärääminen siis kuitenkin hyvä juttu, vaikka taas naisen tulis olla neitsyt? Miten tolla systeemillä kävis, jos kaikki olis ns. YT-miehiä ja naiskentelis kaikkien naisten kanssa kuka ketäkin huvittaa kullonkin kataa, niin miten vois enää olettaa että olis ainuttakaan neitsyttä olemassa ja kukaan naisista ei lopulta olis vaan käytetty kurppa miehen mielestä?

heh, melko ristiriitaista. Että jos nainen kun nainen ei anna, se on paska lehmä tms. ikävää. Jos se antaa se antaa Yt-miehelle ja on lutkahtava lehmä, sit jos se antas AT-miehelle se olis taaskin lutkahtava lehmä, joka antaa kaikille, koska AT-miehestä tulis silloin YT-mies ja se panis kaikkia, joten kaikki naiset olis sen jälkeen lutkahtavia lehmiä? Missä logiikka?

Minusta näissä AT ja YT jutuissa ei ole päätä eikä häntää. Kehän kiertämistä täysin huuhaan perässä.

• just detttt
        Ottia tuota kirjoitti:

Niin? Jos ATM:stä tulee suosittu naisten keskuudessa, niin sitten hän ei enää ole ATM. Sehän on selvä. ATM on ATM, koska ei saa naista tai ainakaan riittävästi.

Sekin pitää muistaa, että YTM:t ovat YTM;iä vain siksi, että erottuvat joukosta edukseen. Jos kaikki miehet olisivat yhtä hyvä naisten kanssa, eikä ATM-miehiä olisi lainkaan, niin sittenhän ei olisi mitään YTM:iäkään, vaan kaikki olisivat tasaista KTM-massaa, ja naisten saanti olisi kaikille yhtä helppoa/vaikeaa, mutta ei kenellekään erityisen helppoa tai erityisen vaikeaa.

Brad Pitt on suosittu seksisymboli vain siksi, että maailmassa on vain yksi Brad Pitt... Jos kaikki maailman miehet olisivat kuten Brad Pitt, niin he olisivat vain KTM-miehiä.

Juuri se että nämäkin asiat ovat enimmäkseen suhteellisia johtaa todella paljon ihmisiä harhaan, siksi kun ihmiset eivät niitä suhteellisina miellä, eivätkä taida edes haluta niin tehdä vaikka asian ymmärtäisivätkin. Sekin voi kyllä olla että suurelle osalle ihmisiä asioiden suhteellisuus on mahdoton asia ymmärtää ainakin kunnolla. Tästä kyllä antaa viitteitä sekin kun jo prosenttilasku tai suhteellisten osuuksien käsittely on niin monelle mahdoton asia kunnolla ymmärtää.

Samoin esim. jos kaikki miehet satsaisivat suhteellisesti yhtä paljon lisää saadakseen enemmän naisia nussittavakseen, niin ei näin mennen kukaan miehistä saisi yhtään sen enempää naisia kuin ennen tätä yleistä ylimääräistä asiaan satsausta. Ihan turhaan menisi tuo satsaus, ja naisillekkin se taitaisi olla vain rasittavaa koska heillä kysyntää jo nykymenollakin ihan tarpeeksi riittää.

Usein 'neuvotaan' vailla naista jääneitä miehiä agressiivisesti naisia yrittämään kun ei sieltä 'kotoa' kukaan nainen tule heitä hakemaan. Mutta kun nämä naiset pitäisi mennä tappelemaan itselleen naistenmiesten panoverkostoista(KT-miehillä on omat vaki-naisensa jotka hekin pitävät), niin tuskin siihen mikään satsaus riittäisi mieheltä joka on naisasioissa jokseenkin kokematon. Ovathan nämä naiset tottuneet nimenomaan panomiesten käsittelyyn josta on tullut heille miehen malli, ja tätä miesmallia naisten pähin ajaa myös naisten seuraama mediakin. Kun panomies vielä jatkuvasti kasvattaa suosiotaan naisten silmissä pelkästään ottamalla ja jättämällä alati lisää ja uusia naisia, niin jo tähän panomiehen suosion kasvuun vastaaminen vaatisi hirveitä ponistuksia, puhumattakaan panomiehen etumatkan kiinni kuromisesta. Ja ennen muuta se sinetöi asian mahdottomaksi, kun näitä naisten käsittelytaitoja ei voi juurikaan opetella muuta kuin käytännössä, ainoastaan jotain naisten iskutaitoja voi ehkä alan oppaistakin vähän opiskella mutta ei sen enempää, ja onhan ainakin kokematon mies jo pelkästään tästä syystä naisille täydellinenkin turn-off. Lisäksi meidän kulttuurissamme miesten ei ole sopivaa naisia lähestyä muualla kuin jossain baarissa muiden kuin ulkomaalaisten ja varsinaisten naistemiesten, joidenka lähestymisiä naiset ymmärtävät ja hyväksyvät(ehkä myös jotkut kehitysvammaisetkin saavat lähestyä naisia koska he ovat vain naurettavia). Baareissa taasen on naisia vähän ja erityisesti vain muutama vähän paremman näköinen, joita aina ympäröi hyvin naisia iskemään ja käsittelemään tottuneet panomiehet. Niin että tältä pohjalta se pitäisi olla hyvinkin ymmärrettävä asia miksi joku naisetta elävä mies ei naisia alkuunkaan edes lähesty, ei vaikka hän olisi ihan hyvän näköinen ja o.k . Tällaisen miehenhän pitäisi kelpuuttaa joku jo panomiehille kelpaamattomaksi vanhentunut ja jo kaiken nuoruuden kauneutensa ja mahdollisesti jo naiseutensakin menettänyt nainen, joka sekin vielä vinoilisi miehelle hänen alhaisesta parisuhde/seksi-kokeneisuudestaan(jälleen suhteellinen asia) jota kaikilla naisllamme taasen on mielin määrin takanaan.

• Suhteellisuus
        just detttt kirjoitti:

Juuri se että nämäkin asiat ovat enimmäkseen suhteellisia johtaa todella paljon ihmisiä harhaan, siksi kun ihmiset eivät niitä suhteellisina miellä, eivätkä taida edes haluta niin tehdä vaikka asian ymmärtäisivätkin. Sekin voi kyllä olla että suurelle osalle ihmisiä asioiden suhteellisuus on mahdoton asia ymmärtää ainakin kunnolla. Tästä kyllä antaa viitteitä sekin kun jo prosenttilasku tai suhteellisten osuuksien käsittely on niin monelle mahdoton asia kunnolla ymmärtää.

Samoin esim. jos kaikki miehet satsaisivat suhteellisesti yhtä paljon lisää saadakseen enemmän naisia nussittavakseen, niin ei näin mennen kukaan miehistä saisi yhtään sen enempää naisia kuin ennen tätä yleistä ylimääräistä asiaan satsausta. Ihan turhaan menisi tuo satsaus, ja naisillekkin se taitaisi olla vain rasittavaa koska heillä kysyntää jo nykymenollakin ihan tarpeeksi riittää.

Usein 'neuvotaan' vailla naista jääneitä miehiä agressiivisesti naisia yrittämään kun ei sieltä 'kotoa' kukaan nainen tule heitä hakemaan. Mutta kun nämä naiset pitäisi mennä tappelemaan itselleen naistenmiesten panoverkostoista(KT-miehillä on omat vaki-naisensa jotka hekin pitävät), niin tuskin siihen mikään satsaus riittäisi mieheltä joka on naisasioissa jokseenkin kokematon. Ovathan nämä naiset tottuneet nimenomaan panomiesten käsittelyyn josta on tullut heille miehen malli, ja tätä miesmallia naisten pähin ajaa myös naisten seuraama mediakin. Kun panomies vielä jatkuvasti kasvattaa suosiotaan naisten silmissä pelkästään ottamalla ja jättämällä alati lisää ja uusia naisia, niin jo tähän panomiehen suosion kasvuun vastaaminen vaatisi hirveitä ponistuksia, puhumattakaan panomiehen etumatkan kiinni kuromisesta. Ja ennen muuta se sinetöi asian mahdottomaksi, kun näitä naisten käsittelytaitoja ei voi juurikaan opetella muuta kuin käytännössä, ainoastaan jotain naisten iskutaitoja voi ehkä alan oppaistakin vähän opiskella mutta ei sen enempää, ja onhan ainakin kokematon mies jo pelkästään tästä syystä naisille täydellinenkin turn-off. Lisäksi meidän kulttuurissamme miesten ei ole sopivaa naisia lähestyä muualla kuin jossain baarissa muiden kuin ulkomaalaisten ja varsinaisten naistemiesten, joidenka lähestymisiä naiset ymmärtävät ja hyväksyvät(ehkä myös jotkut kehitysvammaisetkin saavat lähestyä naisia koska he ovat vain naurettavia). Baareissa taasen on naisia vähän ja erityisesti vain muutama vähän paremman näköinen, joita aina ympäröi hyvin naisia iskemään ja käsittelemään tottuneet panomiehet. Niin että tältä pohjalta se pitäisi olla hyvinkin ymmärrettävä asia miksi joku naisetta elävä mies ei naisia alkuunkaan edes lähesty, ei vaikka hän olisi ihan hyvän näköinen ja o.k . Tällaisen miehenhän pitäisi kelpuuttaa joku jo panomiehille kelpaamattomaksi vanhentunut ja jo kaiken nuoruuden kauneutensa ja mahdollisesti jo naiseutensakin menettänyt nainen, joka sekin vielä vinoilisi miehelle hänen alhaisesta parisuhde/seksi-kokeneisuudestaan(jälleen suhteellinen asia) jota kaikilla naisllamme taasen on mielin määrin takanaan.

Markkina-arvon suhteellisuus tarkoittaa toki myös sitä, että suomalainen ATM-mies voi parantaa huomattavasti markkina-arvoaan tekemättä mitään muuta kuin ostamalla lentolipun vaikkapa Kaakkois-Aasiaan.

Onkin varsin paradoksaalista, että surkeinkin suomalainen ATM-mies on koko maailman mittakaavassa varsin haluttua tavaraa. Etenkin jos on tyypillisen suomalaisen näköinen blondi.

• just detttt
        Suhteellisuus kirjoitti:

Markkina-arvon suhteellisuus tarkoittaa toki myös sitä, että suomalainen ATM-mies voi parantaa huomattavasti markkina-arvoaan tekemättä mitään muuta kuin ostamalla lentolipun vaikkapa Kaakkois-Aasiaan.

Onkin varsin paradoksaalista, että surkeinkin suomalainen ATM-mies on koko maailman mittakaavassa varsin haluttua tavaraa. Etenkin jos on tyypillisen suomalaisen näköinen blondi.

" Onkin varsin paradoksaalista, että surkeinkin suomalainen ATM-mies on koko maailman mittakaavassa varsin haluttua tavaraa. Etenkin jos on tyypillisen suomalaisen näköinen blondi. "

Juuri tällaista se sitten on. Kun minä puhuin tuossa suteellisuudesta, niin tarkoitin että nämäkin asiat ovat suhteellisia nimenomaan niin kun arvioimme niitä aina referenssiin verraten.
        Kyllä tämä sinun tässä näin määrittelemäsi miehen markkina-arvon suhteellisuus voidaan näikin tulkita, ja tietenkin se voidaan kun nämä asiat kerran referenseillä määrittyvät. Se vaan että epäilen sinun tässä tarkoittavan suhteellisuudella jotain tyyliin ¨'kaikki on suhteellista sanoi Einstein' eli pikemminkin jotain väljästi määrittyvää asiaa kuin mitän selkeän verrannollisesti määrittyvää.

Seurasin aika pitkään Suomi24:n köyhyys-palstaa, ja siellä usein viisasteltiin tyyliin 'Köyhät vertaavat itseään vauraampiin ja siksi köyhyys ei milloinkaan voi kadota, sillä aina niitä itseään rikkaampia riittää vertailukohteeksi tyhmälle köyhälle, joka ei tätä tajua vaan on taipuvainen kadehtimaan ja katkeroitumaan'
        Ainakin tämän tulo/varallisuus- jutun luulisi olevan selkeästi kaikkien ymmärrettävissä suhteelliseksi asiaksi. Mutta eipä se vaan näytä niin olevan ymmärrettävissä. Ei vaikka tässä pitäisi olla sekin selkeästi havaittavissa, että me kaikki joudumme elämään vallitsevan kulttuurin paineiden alaisina, jonka kulttuurin keskiluokkainen elämäntapa määrittää aina lainsäädäntöönkin asti. Eli tässä vain keskiluokkaista joka kadehtii itseään rikkaampaa vähemmistöä olisi edes mielekästä patistella vähemmän vertailemaan itseään heitä vauraampaan vähemmistöeliittiin. Ja heitä voisi ehkä syyttää suhteellisuuden tajun puuttumisestakin siinä mielessä jos eivät huomaa sitä, että tämän suhteellisuus- tai vertoperiaatteen mukaan hekin kuitenkn näitä asioita arvioivat.

Minä en ole missään aasian seksi-lomakohteissakaan koskaan edes käynyt. Se kuitenkin lie selvä asia, että tällaisissa paikoissa pyöriville naisille tai heidän työnantajilleen on tärkeintä se, että näiltä asiakasmiehiltä saadaan rahaa. Eli tässä miehen markkina-arvo määräytyy suoraviivaisti yksinomaan hänen rahankäyttönsä mukaan. Mitä taasen tulee näihin aasiasta haettuihin vaimoihin niin kyllä ainakin myös niissä tapauksisssa joissa maksut nousevat kymmeniin tuhansiin voidaan katsoa miehen markkina-arvon määräytyvän ensisijaisesti varallisuuspohjalta.

Pyrit selvästi herjaamaan ja leimaamaan tuossa 'surkeinkin ATM-mies' . Miksi teet näin ? Olen nähnyt joitakin suomalaismiehiä aasialaisen naisen kanssa, sellaisia joissa ei ainakaan päällisin puolin ole mitään erityistä vikaa eikä mitään epäsuhtaisuuttakaan bodissa tai naamataulun rumuutta, ainoastaan se on että mies on näissä selvästi naista vanhempi. Ja jos miehellä vielä on talous kunnossa niin en ainakaaan minään surkimuksena voi tällaista miestä pitää.
        Olen huomannut monen pienen sievän aasialaisnaisen katselevan itseänikin vähän ihailevasti, ehkä juuri siksi kun olen heihin nähden niin paljon pidempi ja ulottuvampi, en kyllä ole naamaltanikaan ruma vaikka jo vanhempi äijä olenkin.
        Mutta kyllä nämä aasialaisnaiset tänne ilmeisesti tulevat siis ensisijassa paremman elintason ja vaurauden perässä, mikä on minusta kyllä ihan ymmärrettävä asia.

• efaegfafewf

Enemmän poliitikko- kuin tutkija-ainesta, mutta näinhän ovat tietenkin virkaveljinä toimivat telaketjufeministitutkijatkin.

• -TSS-

Tämä tilannehan ei tule helpottumaan jatkossakaan ainkaan maailmanlaajuisesti sillä koska väestönkasvulle on pakko tehdä jotakin niin poikalapsia kuitenkin suositaan tyttölasten kustannuksella. Myöhemmin niille kaikille miehiksi kasvaville pojille ei riitä naisia. Tämä on todellisuutta jo Kiinassa ja Intiassa, ilmiötä kutsutaan poikamiespommiksi.

Myös länsimaissa tilanne on se, että jokaista 100 tyttölasta kohden syntyy 105 poikalasta. Naisia on kuitenkin enemmän mutta se johtuu siitä, että miesten kuolleisuus on korkeampi. 45v jälkeen naisten määrä on jo suurempi ja mitä vanhemmaksi mennään sen suurempi entisestään. Nuoria miehiä sen sijaan on enemmän kuin nuoria naisia.

• ghhj

hmm... joko kyseessä on ihan helvet1n viisas mies, tai sitten sillä on käytössään kristallipallo.

Otsikko "Yhä useampi sinkkumies ei löydä koskaan naista" kertoo ihan riittävästi ko. lehden journalismin tasosta, en edes viitsinyt lukea loppuun.

• --

Se on vaan joku paikallislehti eikä mikään tieteellinen journaali.;)

• just detttt

Voisitko selventää miten jo tuo pelkkä otsikko kertoo sinulle lehden journalismin tasosta, ja mielestäsi heikosta tasosta jos tässä tarkoituksesi oikein tulkitsen.

• fwefasfda
        just detttt kirjoitti:

Voisitko selventää miten jo tuo pelkkä otsikko kertoo sinulle lehden journalismin tasosta, ja mielestäsi heikosta tasosta jos tässä tarkoituksesi oikein tulkitsen.

Missä on Laasasen kansainväliset julkaisut? Luulisi, että Suomi olisi paras mahdollinen mallimaa tämän kaltaiseen tutkimukseen, kun se yksi kehityksen edelläkävijöistä on.

• hjhjjvhgvfhghv
        just detttt kirjoitti:

"Yhä useampi sinkkumies ei löydä koskaan naista" ja sitten tämä kohta "Markkina-arvoteorian perusteesejä"

kaikenkaikkiaan irvokasta tekstiä, voiko tälläistä tekstiä painava taho kutsua itseään journalistiksi?

• ei aina kansainvälis
        fwefasfda kirjoitti:

Missä on Laasasen kansainväliset julkaisut? Luulisi, että Suomi olisi paras mahdollinen mallimaa tämän kaltaiseen tutkimukseen, kun se yksi kehityksen edelläkävijöistä on.

Minä olen kyllä aika vakuuttunut siitä, että tämä naisten ja miesten asema parisuhde/seksimarkkinoillamme, ja siitä seurauksena oleva poikkeuksellisen suuri vaille naista jäävien miesten suhteellinen osuus on meillä sen verran erikoinen juttu, että ei muulla ole ainakaan kovin lähelle mitään vastaavaa. Meillä on myös kokonaankin vailla mitään naiskokemuksia olevien miesten määrä poikkeuksellisen korkea vielä siksikin kun meillä ammattilaisnaisia on vähän ja huonosti saatavilla, eikä siksi vaille naisseuraa jääneet miehet meillä ala ja totu ammattilaisnaistenkaan palveluksia käyttämään.
        Näin ollen meidän tilanteestamme tehdyt arviot olisivat varmasti vaikeita uskoa todeksi missään muualla maailmassa. Eikä ne paljon edes kiinnostaisi muuta kuin jonain eksoottisena kuriositeettina, siksi koska nämä jutut eivät heitä niin koskisi.

• fawefw
        ei aina kansainvälis kirjoitti:

Minä olen kyllä aika vakuuttunut siitä, että tämä naisten ja miesten asema parisuhde/seksimarkkinoillamme, ja siitä seurauksena oleva poikkeuksellisen suuri vaille naista jäävien miesten suhteellinen osuus on meillä sen verran erikoinen juttu, että ei muulla ole ainakaan kovin lähelle mitään vastaavaa. Meillä on myös kokonaankin vailla mitään naiskokemuksia olevien miesten määrä poikkeuksellisen korkea vielä siksikin kun meillä ammattilaisnaisia on vähän ja huonosti saatavilla, eikä siksi vaille naisseuraa jääneet miehet meillä ala ja totu ammattilaisnaistenkaan palveluksia käyttämään.
        Näin ollen meidän tilanteestamme tehdyt arviot olisivat varmasti vaikeita uskoa todeksi missään muualla maailmassa. Eikä ne paljon edes kiinnostaisi muuta kuin jonain eksoottisena kuriositeettina, siksi koska nämä jutut eivät heitä niin koskisi.

Kyllä sama trendi on nähtävissä erittäin selvänä ja voimakkaana kaikkialla, missä naiset ovat taloudellisesti riippumattomia eikä ole voimakkaita uskontolahkoja taustalla moralisoimassa.

• just detttt
        fawefw kirjoitti:

Kyllä sama trendi on nähtävissä erittäin selvänä ja voimakkaana kaikkialla, missä naiset ovat taloudellisesti riippumattomia eikä ole voimakkaita uskontolahkoja taustalla moralisoimassa.

" Kyllä sama trendi on nähtävissä erittäin selvänä ja voimakkaana kaikkialla, missä naiset ovat taloudellisesti riippumattomia eikä ole voimakkaita uskontolahkoja taustalla moralisoimassa."

No se on kyllä helppo uskoa että juuri nämä ovat ne keskeiset parametrit tässä. Mutta minä tarkoitin sitä, että meillä tämä tilanne on viielä erityisen kärjistyneenä esiintyvä ja erityislaatuinenkin jo siksikin, kun meillä vielä tämä ammattilaisnaissekstorikin on vaatimaton verrattuna muihin näissä asioissa kulttuurisesti vähän samankaltaisiin maihin.

• Mies_101

Itse olen asennoitunut elämään yksin ja voin kertoa, ettei se ole laisinkaan hullumpi vaihtoehto. Toki olen alun perin haaveillut naisesta ja perheestä, mutten siinä tavoitteessani tiettyyn ikähaarukkaan mennessä onnistunut. En siis enää hae aktiivisesti naisseuraa ja indikoin ympäristölleni täysin avoimesti olevani vakiintunut yksineläjä. En ole retkahtanut päihteesiin ja työ- ja harrastuspuoli ovat erinomaisella tolalla.

Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän tieni tuntuu oikealta katsoessani parisuhteessa eläviä/eläneitä tuttaviani ja parisuhdemarkkinoita yleensä.

Merkillepantavaa on, että naiset välttelevät seuraani saatuaan tietää elämäntilanteestani. Olettavasti he etsivät (ja löytävät) vikoja taikka luulevat homoksi. Joillekin tulee taas selvästi närkästyksenä, etten kohdista heihin päällekäypää lähestymistä (jonka he voisivat sitten torjua ja loukkaantua). Olen siinä mielessä ylpeä ja varma tiestäni, etten koskaan pyri oikaisemaan ihmisten käsityksiä yksinelämiseni syistä.

Toki ymmärrän, ettei mallini sovellu kaikille, mutta on myös meitä heteromiehiä, jotka voivat elää täysipainoiselta tuntuvaa elämää ilman parisuhdetta. En tietenkään lähde neuvomaan, miten se käytännössä tapahtuu, sillä se on henkilökohtaisen asennoitumisprosessin tulos. Tämän viestin tarkoitus on antaa toivoa niille miehille, jotka painiskelevat tämän viestiketjun aiheena olevan asian kanssa. Joillekin tämä voi olla ns. viimeinen vaihtoehto, mutta elämää ei kannata pilata viinaan ja epätoivoon ennen sitä.

Mikäli tämä viesti ei koske sinua, voit jättää sen huomiotta.

• just detttt

" Merkillepantavaa on, että naiset välttelevät seuraani saatuaan tietää elämäntilanteestani. Olettavasti he etsivät (ja löytävät) vikoja taikka luulevat homoksi. Joillekin tulee taas selvästi närkästyksenä, etten kohdista heihin päällekäypää lähestymistä (jonka he voisivat sitten torjua ja loukkaantua)."

Näin juuri naiset suhtautuvat vailla naisseuraa elävään mieheen. Tämä on kyllä ihan linjassa sen kanssa, että naisille on turn-off vähemmän parisuhde/seksi-kokenut mies, tai mies joka on elänyt hyvin pitkään ilman naisseuraa.
        Sitten on erikseen nämä tädit jotka nimenomaan haluaisivat miehen yrittävän heitä iskeä, jotta he saisivat antaa pakit. Nämä tädit kyllä titeävät sen, että eivät he miehelle kelpaisi kuitenkaan mutta mukava olisi päästä anatamaan pakit.

• solitary blues

Joku kaipasi perusteluita sille, miksi nainen haluaa pysyä sinkkuna. Tässä omia syitäni:

- en tarvitse elättäjää
      - en halua siivota yksinäni minun JA miehen jälkiä, vaan miehen tulee osata osallistua myös kotitöihin
      - haluan, että mieskin osaa tehdä ruokaa, ettei minun tarvitse aina tehdä ruokaa miehelle
      - tarvitsen omaa aikaa harrastuksilleni. Ahdistaa, jos mies yrittää estää menemästä kuntosalille tai lenkille siksi, että hän on mustasukkainen.
      - haluan myös viettää aikaa ystävieni kanssa ja jutella heidän kanssa puhelimessa ilman, että mies mököttää, että en vietä hänen kanssaan laatuaikaa koko ajan käsi kädessä
      - en käytä päihteitä, joten miksi minun pitäisi katsella juoppoa tai haistella kotonani tupakoivan miehen tunkkaisia vaatteita
      - en kestä tyhmyyttä ja ahdasmielisyyttä

Lyhyesti sanottuna olen mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. En ole neitsyt enkä kaunis, joten ulkonäköni ei riitä normaalin fiksun miehen saamiseen, joka osaa puhua ja pussata.

Yksinollessa ainoa selkeä negatiivinen puoli on seksittömyys. En harrasta yhden yön juttuja, joten kaipaan usein säännöllistä seksielämää ja läheisyyttä. Pelkän seksin vuoksi en kuitenkaan ole valmis ottamaan huonoa miestä.

Ykkösenä hyvä parisuhde, jossa kummallakin hyvä olla.
      Kakkosena yksin eläminen selibaatissa
      Kolmosena (ja pois laskuista) huono parisuhde

Tällä hetkellä en etsi parisuhdetta. Olen ajatellut, että ulkonäkökeskeisyys on niin merkittävää nykyisin, että koska vanhenen vuosi vuodelta, niin en usko, että edes saan uutta parisuhdetta edes kohtuullisesta miehestä. Henkisesti olen varautunut siihen, että elän loppuelämäni yksin.

• gulak

millainen mahtaa olla se normaali mies?

asenteesi on aika negatiivinen, enkä yhtään ihmettelisi jos elävässä elämässäkin katselet maailmaa ja miehiä naama norsun vitulla.

tule hyvä ihminen alas sieltä prinsessatornistasi, tai istu siellä pillu homeessa koko elämäsi.

• ootko ainut?

Mistä sun kaltaisia naisia löytää? Vastaavat ajatukset on itelläkin ja ei vaan löydy?

• FF

"Olen ajatellut, että ulkonäkökeskeisyys on niin merkittävää nykyisin, että koska vanhenen vuosi vuodelta, niin en usko, että edes saan uutta parisuhdetta edes kohtuullisesta miehestä."

Tämän itsekin tuolla yllä totesin eli vaatimukset ovat liian kovia monille naisille. Esimerkkinä eilinen dokkari yksin elävistä. Kivan näköinen kolmekymppinen nainen oli palstamiesten tuomion mukaan "lesbon näköinen" ja vanha.

Heh, jostain nettideittailupuolelta luin sellaisenkin kriteerin, että "jos nainen tulee toisillekin treffeille ilman korkokenkiä, niin ne jäävät viimeisiksi".

Että miehilläkö ei ollut ylettömiä vaatimuksia? :-D

• Siteeraan:

Rumalla naisella ei tee mitään.

• ewfwaqe
        Siteeraan: kirjoitti:

Rumalla naisella ei tee mitään.

Kuten ei myöskään pienellä munalla.

• h4ö6k

"Että miehilläkö ei ollut ylettömiä vaatimuksia? :-D"

:-DADAFAGOGAJOAGJO,öv,öaÖ;F;ÖLOLZ

"Heh, jostain nettideittailupuolelta luin sellaisenkin kriteerin, että "jos nainen tulee toisillekin treffeille ilman korkokenkiä, niin ne jäävät viimeisiksi"."

Ketä kiinnostaa. Minäkin skippaan niiden kaikkien tuhansien naisten profiilit, joissa on se tuttu TÄLLAISTA MIESTÄ MINÄ EN SITTEN HALUA! -lista. Antaa harvinaisen ylimielisen vaikutuksen ihmisestä.

• FF

Esiintyivät omalla naamallaan ja nimellään joten en kamalasti herjaisi nettikeskustelussa. Viestisi on jo laitettu ylläpidolle.

• Lucky number seven

Yksin ei ole aina kiva olla. Usein kaipaan keskustelukumppania, kun tulen töistä hiljaiseen kotiini. Olisi niin paljon mielen päällä, kerrottavaa.

Töissä ollessani tapaan monia miehiä ja ilmassa on satunnaisesti flirttiä, joka tuntuu molemmista hyvältä.

Epäonnistumiset aiheutuvat siitä, että haluan pitää kiinni mielikuvistani joissa on virheeton hyvä parisuhde.

Todellisuudessa pelkään etten viehätä naisena riittävästi ja siksi torjun.

Jokainen ei kätkee taakseen enemmän. Todellisuus ei ole mustavalkoinen vaan harmaa, monisyinen ja arvaamaton.

Ole avoin ja vilpitön.

• ihmettelijä?

Hiljaiseen kotiin tulen minäkin. Vähän aikaa sitten tapailin yhtä kivaa naista, mutta paljastui että on varattu ja hänellä oli menossa "bad romance".

Ei hirveästi innosta ruveta seurustelemaan kun on epäluottamus päällä.

• ei tilastoihin

Niinpä on parasta kunei kommentoi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe