Toivoton unelma?

Masentunut100-4

Olen korviani myöten rakastunut noin neljä vuotta vanhempaan naiseen, joka asuu noin 300km:n päässä, on suhteellisen kuuluisa ja mielestäni (luultavasti monen muunkin) todella kaunis. Minulla oli pieni ihastus päällä häneen jo parisen vuotta sitten, mutta nähtyäni hänet uudelleen noin viikko sitten, historiaa oleva tunne voimistui ja laittoi ajatusmaailman uusiksi. Olen alkanut urheilemaan (ei sinänsä huono asia), ajatellut ottaa laulu- sekä soittotunteja ja opetella puhumaan portugalia (joka on tietääkseni hänen toinen kielensä). Välillä tulee voimakkaita masennuskohtauksia, koska tavallaan sisäistän sen faktan että suhde hänen kanssaan on mahdoton, ensinnäkin siksi että opintoja jäljellä ainakin se vähän alle 2 vuotta, jonka jälkeen pääsisin muuttamaan pääkaupunkiseudulle ja yrittämään jotain epätoivoista, mutta toivo kuitenkin elää... Hän on äskettäin eronnut, ja sehän vasta saikin minut laittamaan lisää pökköä pesään. Sinänsä harmittaa kun luulin että tämmöiset "ihastukset" olisivat jo iässäni (lukiossa olen) ohi, ja pystyisin hallitsemaan tunteitani edes jotenkin. Tunteet näyttävät kuitenkin hallitsevan minua haitaksi asti, pahinta tuossa on tuo masennus.

Uskon että ne ketkä tätä lukevat saattavat jo aavistaa kuka henkilö on kyseessä, ja saatte vapaasti nauraa. Itseäni tämä ei todellakaan naurata, olisin iloinen jos olisin vaikka vain vähän pihkassa, mutta kun tunne on voimakas ja aiheuttaa jopa halua aiheuttaa itselle jotain harmia (en nyt usko että kuitenkaan näin käy).

Muutamalla sanalla voisi kuvalla olotilani tällaiseksi: Elän tällä hetkellä hänen musiikkinsa kautta (joko nyt arvaatte kuka kyseessä?). Tämä voi kuullostaa huvittavalta mutta kuten jo sanottu, on kaikkea muuta.

Pyydänkin teitä anonyymit kaksneloset antamaan jonkilaista tukea/ jonkinlaisia vinkkejä tähän asiaan liittyen. Ja heittäkää toki veikkauksia henkilön identiteetistä.

Mutta nyt anteeksi, menen tekemään vatsalihaksia ja punnerruksia ja muutamaa muuta liikettä, tiedä sitten että onko niistä mitään hyötyä, toivotaan että edes henkistä. Huomenna voisin lauleskella muutaman tunnin hänen kappaleitaan. Ja hiuksetkin voisi värjätä. Ja tämä kaikki vain yhden henkilön tähden...

8

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunotar mut tavis

hei kuules! nyt unohdat tuon epärealistisen fantasiasi..hyvä että kuntoilet..uskon että samannäköäisiä ja kauniimpiakin tytyjä sulla mahdollisuus saada..mene semmosiiin tapahtumiin missä on nuorta jengiä,,,siis nuoria aikuisia ikäsi huomioiden! Onnistust kyllä.---älä murehdi...

• Masentunut100-4.2.

Yritän niin kovasti unohtaa mutta vaikeata on. Ja tosi hyvä neuvo oli myös tuo tapahtumiin meneminen, viimeksi kävin Saimaa Open Airissa, mutta kun olen niin erilainen persoona kun ne muut nuoret/nuoret aikuiset. Olen musikaalinen, rauhallinen ja mielestäni suhteellisen huumorintajuinen. On todella vaikeaa löytää tuommoisista nuoria kiinnostavista tapahtumista lähellekään samanlaista porukkaa kun itse on.

Onko tuo nyt pakosti epärealistinen fantasia? Hän pitää juuri miehistä jotka osaavat kuunnella ja ovat muutenkin pirteitä ja kohteliaita. Kyllähän tämä enempi fantasiointi tässä luultavasti lievittyy ajan mittaan, mutta myöhemminhän se suhde hänen kanssaan voisi olla hyvinkin mahdollinen? Ellei hän sitten ole kiinnostunut hieman kuuluisimmista henkilöistä

• sir_von_baughen

siis et tunne naista mitään muuta kautta kuin julkisuuden eli et kuuluu kaveri piiriin tms.
      Jos on nääin niin nyt jarrua ennen kuin menee lepikköön ihan täysiä.Ihastumiset on ihan ok,ei siinä mitään.Mutta,muista että jopa suomentasolla olevat julkiset ihmiset luovat itselleen imagokuvan jolla sitten viedään omaa juttua eteenpäin.
      Joten,osittain tämä kuva voi olla myös harhanen.

Nyt,kuten ensinmäinen sanoi niin jatka toki urheilua,se tekee aina hyvää mutta muuten suuntaa katseesi erillaisiin tapahtumiin,baareihin tms.ja sieltä lähdet hakemaan itsellesi neitoa.
      Noissa tapahtumissakin on monennäköistä tyyppiä joten kyllä sieltä joku löytyy juttukaveriksi.

Meinaan vain että ei ole kauhean hyväksi keskittää koko elämän voimansa johonkin fantasian varaan josta hyvin epätodennäköisesti tulee edes ikinä totta.Satutat vain itseäsi turhaan tuollaisella.

• Masentunut100-4.3.

Kiitos hyvästä vastauksesta.

Kuten jo sanoinkin, on todennäköistä että elämäni suurinpiirtein normalisoituu vähintään noin parin viikon sisällä, mutta pieni pettymys jää ainiaaksi. Haluaisin kuulla sen häneltä itseltään ettei suhde ole mahdollinen, ei edes kaveri- sellainen, saisin mielenrauhan.

Ja baareihin onneksi pääsen jo vuoden päästä niin pääsee erilaistenkin ihmisten kanssa sosialisoitumaan. Tällä hetkellä se on kuitenkin mahdotonta, ainakin rajoittunutta.

Voiko suhde olla oikeasti mahdoton hänen kanssaan, onko se pakko olla fantasiaa? Ikäero ei ole kummoinen, olen suht hyvännäköinen ja toivoakseni muutenkin mukava ihminen. Onhan hän toki kuuluisa ja minä (ainakin tällä hetkellä ja luultavasti myöhemminkin) tavan tallaaja, mutta eihän tällaisen tekijän pitäisi vaikuttaa, jos muuten ihmisestä pitää.

Joo, ja on tulkut todettua tuo että yhdestä ihmisestä haaveileminen ei todellakaan tee hyvää, mutta minkäs sitä tunteilleen voi

• sir_von_baughen
        Masentunut100-4.3. kirjoitti:

Kiitos hyvästä vastauksesta.

Kuten jo sanoinkin, on todennäköistä että elämäni suurinpiirtein normalisoituu vähintään noin parin viikon sisällä, mutta pieni pettymys jää ainiaaksi. Haluaisin kuulla sen häneltä itseltään ettei suhde ole mahdollinen, ei edes kaveri- sellainen, saisin mielenrauhan.

Ja baareihin onneksi pääsen jo vuoden päästä niin pääsee erilaistenkin ihmisten kanssa sosialisoitumaan. Tällä hetkellä se on kuitenkin mahdotonta, ainakin rajoittunutta.

Voiko suhde olla oikeasti mahdoton hänen kanssaan, onko se pakko olla fantasiaa? Ikäero ei ole kummoinen, olen suht hyvännäköinen ja toivoakseni muutenkin mukava ihminen. Onhan hän toki kuuluisa ja minä (ainakin tällä hetkellä ja luultavasti myöhemminkin) tavan tallaaja, mutta eihän tällaisen tekijän pitäisi vaikuttaa, jos muuten ihmisestä pitää.

Joo, ja on tulkut todettua tuo että yhdestä ihmisestä haaveileminen ei todellakaan tee hyvää, mutta minkäs sitä tunteilleen voi

"Voiko suhde olla oikeasti mahdoton hänen kanssaan, onko se pakko olla fantasiaa?"

Niin,siis ei se ole sitä varten mahdottomuus että se on julkkis vaan sitä varten että loppupeleissä sitä oikeata on todella vaikea löytää.
        Tai edes että molemmat ihastuu toisiinsa.Ota vaikka koulusta joku tyttö ja kuvittele että olet ihastunut siihen.Sen jälkeen alat miettimään että mikä on todennäköisyys että teillä molemmilla on kiinnostusta toisianne kohtaan.
        Se prosentti on todella pieni.

Joten,edelleen,koita keksiä jotain muuta elämääsi mihin voit keskittyä:)

• Ymmmm
        sir_von_baughen kirjoitti:

"Voiko suhde olla oikeasti mahdoton hänen kanssaan, onko se pakko olla fantasiaa?"

Niin,siis ei se ole sitä varten mahdottomuus että se on julkkis vaan sitä varten että loppupeleissä sitä oikeata on todella vaikea löytää.
        Tai edes että molemmat ihastuu toisiinsa.Ota vaikka koulusta joku tyttö ja kuvittele että olet ihastunut siihen.Sen jälkeen alat miettimään että mikä on todennäköisyys että teillä molemmilla on kiinnostusta toisianne kohtaan.
        Se prosentti on todella pieni.

Joten,edelleen,koita keksiä jotain muuta elämääsi mihin voit keskittyä:)

Onhan tämä nyt turhaa haihattelua ja fantasointia, mutta jos oletetaan että tapaamme ja hän pitää minusta ja minä pidän hänestä, niin silloinhan ei kai mitään estettä pitäisi olla?

Ja kyllä, tiedossa on jo harrastus joka saa unohtamaan koko jutun, ehkä useampikin, haluaisin vain tietää mielipiteenne siitä, mitkä ovat "taviksen" mahdollisuudet kuuluisamman henkilön suhteen. Kuuluukohan hänen kriteereihinsä mallin ulkonäkö, suuret tulot tjs.

• lololololo

Anna Abreu

• lololololo2.

Kyllä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      192
      6557
    2. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      213
      3866
    3. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      22
      3331
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      60
      2957
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      97
      2680
    6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
      Maailman menoa
      5
      2573
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      33
      2297
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      38
      2054
    9. Bussipysäkki katos!

Mitäpä mieltä uudesta katoksesta?
      Suomussalmi
      75
      1975
    10. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      60
      1847
    Aihe