Olen ollut treffipalvelussa kirjautuneena n. 2 kuukautta. Ja pannut merkille, että varmaan joka toinen 30-40-vuotias mies harrastaa moottoripyöräilyä.
No, eipä siinä mitään, saahan sitä harrastaa. Ei minua haittaa, vaikka mies tykkäisi kuinka ajella prätkällä. Mutta miksi minun pitäisi olla myös kiinnostunut moottoripyöristä?
Yksi sun toinen näistä motskarimiehistä laittaa parin viestin kirjoittelun jälkeen jotain tyyliin, että "Minullapa on muuten myös motskari. :) Lähtisitkö ajelulle?"
No, olen lapsesta asti ollut isäni moottoripyörän kyydissä silloin tällöin. En erityisemmin pidä moottoripyörän kyydissä olemisesta. Eikä minusta ole mitenkään erikoista, että miehellä on moottoripyörä - sellainenhan on nykyään yhdellä sun toisella!
Silti miehet tuntuu luulevan, että nainen on ihan ihastuksissaan, jos miehellä on moottoripyörä. Ja sitten suurella osalla on vielä joku malliston halvin kaksipyöräinen, jolla ajellessa yritetään epätoivoisesti pitää nuoruudesta kiinni...
Kuvittelevatko miehet oikeasti, että naiset katsoo heitä ihaillen, kun ajavat ohi moottoripyörällä? Minusta motskarilla ajelevat varsinkin yli 40-vuotiaat äijät on vähän säälittäviä... Olisivat hankkineet sen moottoripyörän, kun olivat parikymppisiä.
Miksi noottoripyörä miehistä kova juttu?
79
2814
Vastaukset
- Noottoripyärä
Saman todennut. Jollain tapaa miesten kovasti mainostamasta moottoripyöräharrastuksesta onkin tullut minulle lievä turn off.
- ei enää sinisilmä
Ei motskarimiestä minullekaan,tuntuu, että 40-60 vuotiaat tätä lajia harrastavat etsivät/elävät mennyttä nuoruuttaan.
Koskakohan joku motskarimies/-nainen älähtää??
Jokainen harrastakoon mitä haluaa, mutta moottorilla ei minua valloiteta.- sinisilmäinen pahola
Siksi koska nuorena ei ole varaa pyörään tai siitä aiheutuviin kustannuksiin, kuten sikamaisiin vakuutuksiin?
Olis se kiva ollut nuorena olla. Nyt ei enää kehtaa.
- jaa-a-75
"Mutta miksi minun pitäisi olla myös kiinnostunut moottoripyöristä?"
Ei pidä.
"Yksi sun toinen näistä motskarimiehistä laittaa parin viestin kirjoittelun jälkeen jotain tyyliin, että "Minullapa on muuten myös motskari. :) Lähtisitkö ajelulle?""
En laita.
"miehet tuntuu luulevan, että nainen on ihan ihastuksissaan, jos miehellä on moottoripyörä."
Ei ole totta.
"Ja sitten suurella osalla on vielä joku malliston halvin kaksipyöräinen, jolla ajellessa yritetään epätoivoisesti pitää nuoruudesta kiinni..."
jaa-a, n. 20000 se maksoi, ei ollut kyllä malliston kallein.
Kuvittelevatko miehet oikeasti, että naiset katsoo heitä ihaillen, kun ajavat ohi moottoripyörällä?
En kuvittele.
Mies, 36 vuotta, profiilissa ei mainintaa moottoripyörästä, JUURI tämän takia.- Noottoripyärä
Oikein!
Toivoisin miesten enemmän ajattelevan samalla tavoin kuin sinä!
Olen todennut, että moottoripyöriin kuumana käyminen on naisten keskuudessa tosi yleistä... Pitäsköhän hankkia moottoripyöräkortti...
- 13+14
Näinpä. Kyllä aina vähän väliä törmää naisten deitti-ilmoituksiin, joissa kerrotaan naisen syttyvän moottoripyöristä ja kyydissä olemisesta tai jopa naisen itse harrastavan ajamista. Ehkä tässä osasyy siihen miksi asiaa tuodaan jollain tavalla esille.
- justjuutiina
Siis toiseksi jäävät "kunnon" miehet,
kun paikalle ilmestyy pitkätukkainen renttu
vanhalla Jammulla =D justjuutiina kirjoitti:
Siis toiseksi jäävät "kunnon" miehet,
kun paikalle ilmestyy pitkätukkainen renttu
vanhalla Jammulla =DEn minä tiedä "kunnon" miehistä tai rentuista, mutta prätkistä lähinnä meinasin noista joidenkin (naisista siis) innostuvan.
- alidober
"Minusta motskarilla ajelevat varsinkin yli 40-vuotiaat äijät on vähän säälittäviä... Olisivat hankkineet sen moottoripyörän, kun olivat parikymppisiä."
Mitä jos he hankkivat sen silloin parikymppisinä? Minulla on valtavan paljon tuttuja motskaripiireissä, jotka ovat harrastaneet jo tosi pitkään "mopoilua" vaikka ikääkin voi olla 30-65 vuotta.
Yleistäminen on vaarallista, voi olla että siinä jää häviölle... voi olla että ei.
Isäsi lie jo yli 40v, pidätkö häntäkin säälittävänä siis? Pitäisikö muiden ihmisten ajatella häntä "vähän säälittävänä" kuten sinä teet tuon ikäisille? - motoristin kesäleski
Moottoripyöräkausi on Suomessa suht lyhyt eli se joka asiasta on innostunut, onkin sitten tien päällä koko kesän milloin missäkin kokoontumisajossa tai lomareissulla. Eli JOS toinen ei prätkää omista eikä ole niistä innostunut yhtään eikä kyytiinkään kaipaa, kesä mennään sitten kyllä aikalailla eri reittejä.
Että motskarimiesten olisi hyvä hankkia se dooris niistä piireistä.- tämäkin ..
Yleistystä
- kypsätäti
tämäkin .. kirjoitti:
Yleistystä
Juu ei, ei mopopetteriä minulle, ei kiitos. Kun se jakso elämässä meni ohitse silloin teini-iässä, enkä yhtään kaipaa mitään roottoripyöriä sen enempää kuin muutakaan retrokamaa.
Tämä moottoripyöräinnostus tuntuu olevan vakio viisikymppisillä miehillä ja olen joutunut lisäämään profiiliini, että mopot eivät innosta yhtään. Onkohan kyseessä muoti-ilmiö, vai miksi tämä harrastus tuntuu olevan nyt niin yleinen? Osaako joku selittää, miksi isäni tai isoveljeni tai siskojen miehet eivät moottoripyörää kaivanneet viisikymppisinä, mutta nyt minun ikätoverini hinkuvat tien päälle nahkavehkeissään? - selitetään tädille
kypsätäti kirjoitti:
Juu ei, ei mopopetteriä minulle, ei kiitos. Kun se jakso elämässä meni ohitse silloin teini-iässä, enkä yhtään kaipaa mitään roottoripyöriä sen enempää kuin muutakaan retrokamaa.
Tämä moottoripyöräinnostus tuntuu olevan vakio viisikymppisillä miehillä ja olen joutunut lisäämään profiiliini, että mopot eivät innosta yhtään. Onkohan kyseessä muoti-ilmiö, vai miksi tämä harrastus tuntuu olevan nyt niin yleinen? Osaako joku selittää, miksi isäni tai isoveljeni tai siskojen miehet eivät moottoripyörää kaivanneet viisikymppisinä, mutta nyt minun ikätoverini hinkuvat tien päälle nahkavehkeissään?Naisilla alkaa yleensä jo 2-kymppisenä selittely, ei sitä tai tätä voi tehdä enään tässä iässä. Sitten 40 vuotiaana harrastukset ovat kuin vanhoilla mummoilla, teatteria, kuoroveisuuta ja muuta aivan järkyttävää. Sitten kuitenkin haette nuorekkaita miehiä!
Koittakaa nyt ymmärtää, ei miehet ajele yleisesti siitä syystä prätkillä, että se vetoaisi naisiin, ajaminen on vain niin mukavaa ja prätkällä voi korvata kesällä auton käytön. Moottoripyöräily on enemmän vapaiden miesten laji, jotka eivät ole kangistuneet kaavoihinsa, uskaltavat ottaa vähän riskiä, siksi tuttavamiehesi eivät harrasta, eikä mp harrastus ole oikeasti edes kovin yleistä. - ylikypsälle vastaus
kypsätäti kirjoitti:
Tämä moottoripyöräinnostus tuntuu olevan vakio viisikymppisillä miehillä ja olen joutunut lisäämään profiiliini, että mopot eivät innosta yhtään. Onkohan kyseessä muoti-ilmiö, vai miksi tämä harrastus tuntuu olevan nyt niin yleinen? Osaako joku selittää, miksi isäni tai isoveljeni tai siskojen miehet eivät moottoripyörää kaivanneet viisikymppisinä, mutta nyt minun ikätoverini hinkuvat tien päälle nahkavehkeissään?oliskohan nykyään akkojen taso pudonnut ja siksi miehet ajelevat mielummin moottoripyörillä?
Toisin sanoen uskon että 99% miehistä jolla on moottoripyörä vähät välittää onko nainen kiinnostunut moottoripyöristä vai ei... - vink vink
ylikypsälle vastaus kirjoitti:
oliskohan nykyään akkojen taso pudonnut ja siksi miehet ajelevat mielummin moottoripyörillä?
Toisin sanoen uskon että 99% miehistä jolla on moottoripyörä vähät välittää onko nainen kiinnostunut moottoripyöristä vai ei...Moottoripyörällä ajelen ja on tasokas akkakin..vaan eipä löytynyt sellaista deittipalstoilta.
- ei moottoripyörää, k
Kyllä minullekin moottoripyörä on enemmän turn off. En mitenkään hinkua kyytiin.
- ei kiitos...
Suorastaan inhoan nuorekkaaksi tekeytyviä viisikymppisiä äijiä....en ole koskaan ollut kiinnostunut moottoripyöristä nuorempanakaan,saati nyt viisikymppisenä , ja näitä kyydin tarjoajia tuntuu olevan paljon.
- ~cissi~
Asiaa! Näin on, moottoripyörällä lähestytään naista, ongelmamme on yhteinen.
Moottoripyörä saa miehen tuntemaan itsensä miehekkääksi, ja se mitä mies tuntee, on tietysti koko luomakunnalle tärkeää. Naista vaikka jo uuvuttaa noi päristimet, on parasta olla hiljaa...
Etenkin eronneet miehet hankkii moottoripyörän ja kaivaa jostain esille nuoruudenpäiviensä buutsit ja sitten mennään. Ah vapaus! Ah eturauhasvaivat!- mahtaa johtua
voi olla...ihan samaa kun yli 40 naiset käyvät jos jonkinmoisissa jumpissa ja kampaamolla tälläävät itseään kun luulevat että näyttäisivät mekoissaan viehättäviltä ja 99% naisista omaa selluliittiä että huonoa tekee ja ihmetellään mistä johtuu 50 miesten erektiohäiriöt....mistähän tosiaan...
- diibadaaba juu
Cissi-pissi taas vauhdissa!
Siis joku tarjoaa motskarikyytiä!? No hyi helvetti, kuinkas kehtaavatkin??? Siis kenenkään ei saisi nauttia motskareista. Näin on näreet! Pitäisi lailla kieltää mokomat rakkineet! Kun en minä, niin ei kukaan muukaan! Amen! - ~cissi~
diibadaaba juu kirjoitti:
Cissi-pissi taas vauhdissa!
Siis joku tarjoaa motskarikyytiä!? No hyi helvetti, kuinkas kehtaavatkin??? Siis kenenkään ei saisi nauttia motskareista. Näin on näreet! Pitäisi lailla kieltää mokomat rakkineet! Kun en minä, niin ei kukaan muukaan! Amen!Ei ollut tarkoitus loukata henkilökohtaisesti, pahoittelen että mainitsin prostatan.
- TeppoTaneli
mahtaa johtua kirjoitti:
voi olla...ihan samaa kun yli 40 naiset käyvät jos jonkinmoisissa jumpissa ja kampaamolla tälläävät itseään kun luulevat että näyttäisivät mekoissaan viehättäviltä ja 99% naisista omaa selluliittiä että huonoa tekee ja ihmetellään mistä johtuu 50 miesten erektiohäiriöt....mistähän tosiaan...
Moottoripyöräilijällä voi tosiaan olla erektiovaivoja yleisemmin kuin muilla.
Monilla miehillä tulee kovasti erektiovaivoja kylläkin 50-vuotiaana muutenkin, ei sen tarvitse olla mistään harrastuksesta johtuvaa, vaan johtuu ihan iästä.
- viisastunut täti
Aivan! Sitten vielä kasvatetaan hiukset, jotta saadaan ne ponnarille,huivi kaulaan, ja eikun menoksi.
Voi kun ne nahka-asut,bootsit ja ponnarit ei vie niitä vuosia pois, niinkuin ei glitterfarkut ja napapaidat naisilta.
Nuorekkuutta voi korostaa muullakin tapaa, yleensä se on sisäsyntyistä, jota ei keinotekoisesti saa aikaan. - .
Naiset ovat näistä viesteistä päätellen kateellisia miehille. Näillä kadehtivilla naisilla ei uskallus, taidot, eikä rahat riitä moottoripyöräilyyn, se on fakta, siksi sitä ei sallittaisi muillekaan. Nämä 30 - 40 vuotiaat naiset pelkäävät jo nilkkojensa murtumista kävelyssä, niin onhan se raivostuttavaa, että saman ikäinen mies ajaa moottoripyörää ja nauttii ajamisesta.
- 8+2
Minä en nyt oikein ymmärrä tätä jauhamista siitä, että yritetään olla nuorekkaita kun ajetaan moottoripyörillä. Millähän tavalla moottoripyörä liittyy nuorekkuuteen? Onko jossain määritelty joku ikä milloin vain moottoripyörällä kuuluisi ajaa? En muutenkaan ymmärrä täällä toisinaan esiintyvää negatiivisuutta nuorekkuutta kohtaan tai kun väitetään, että joku yrittää olla nuorekas. Mitähän sitä pitäisi oikein tehdä esim. siellä 50 iässä, jos moottoripyörällä ei esim. saisi ajaa, jos itseä kiinnostaa? Harrastaa ehkä postimerkkeilyä ja kohta jo siirtyä kiikkustuoliin odottamaan loppuelämän vaiheita, jos erilaiset tekemiset kerran ovat ikäsidonnaisia?
En ole itse moottoripyöräilijä. Mitä nyt tässä vierestä seuraavana ihmettelen. - elevan.poika.tolova
Siis WTF? Pitääkö parisuhde ja seksi vetää jo prätkäilyynkin mukaan? ei sissos??!! Varmaan joku sinkku täällä Suomessa ostaa moottoripyöränkin siksi "että kun vaan sais naisia" olen huomannut suomalaisen sinkkumiehen epätoivon.. siis kaiken aikaa vaan mietitään keinoja naisen saamiseksi. Jokainen teko ja ajatus on vaan yhtä asiaa varten.. Pääsy parisuhteeseen! Suomipoika! Epätoivosi haisee kilometrien päähän ja naisella on hyvä vainu sen suhteen! Älä syytä meitä somppuja vaan katso peiliin .. sieltä löytyy syy miksi nainen karkaa Somalin matkaan..
terveisin: Prätkäilevä Somali- uuhhuuh....
Se on ällöttävää , ja naurettavaa. Nuorilla vielä menee, tosin taitaa harvemmat nuoret olla moottoripyöristä kiinnostuneita, kyllä se on ikäjunttien harrastus....Jäykkä, kankea harmaantunut ukko pyörän sarvissa virnottava ilme naamallaan......Ei ikinä, sivuutan prätkäilevät ukot heti, en ikinä lähtis kyytiin vaikka näitä "tarjouksia" tämän tästä tulee....Herätys ikämiehet, prätkäily on rumaa ja auttamatta vanhentava harrastus...
- kalman hajuako
uuhhuuh.... kirjoitti:
Se on ällöttävää , ja naurettavaa. Nuorilla vielä menee, tosin taitaa harvemmat nuoret olla moottoripyöristä kiinnostuneita, kyllä se on ikäjunttien harrastus....Jäykkä, kankea harmaantunut ukko pyörän sarvissa virnottava ilme naamallaan......Ei ikinä, sivuutan prätkäilevät ukot heti, en ikinä lähtis kyytiin vaikka näitä "tarjouksia" tämän tästä tulee....Herätys ikämiehet, prätkäily on rumaa ja auttamatta vanhentava harrastus...
voi että ihanko sivuutat prätkäilevät ukot heti.....kauheeta...kyllä meitä nyt harmittaa.....noooh jos totta puhutaan niin suksi vaikka hevon vittuun mielipiteinesi horoperse
- niinkö luulet ukko..
kalman hajuako kirjoitti:
voi että ihanko sivuutat prätkäilevät ukot heti.....kauheeta...kyllä meitä nyt harmittaa.....noooh jos totta puhutaan niin suksi vaikka hevon vittuun mielipiteinesi horoperse
Niin varmasti, ja ylläoleva "kalman hajuko" kyllä kertoo prätkämiesten "tasosta" jos sellaisesta voi edes puhua...sivistymättömiä, moukkamaisia , todellakin ukkeleita joilla ei ole mitään todellisuudentajua mistään....aika on ajanut ohitsesi äijäparka, turhaa mopoinesi vonkaat...Pyöräilevät , sivistymättömätvanhukset ei todellakaan kiinnosta...
- eimotskarimimmi
Saa sitä harrastaa moottoripyöräilyä. Ihan niin paljon kuin ikinä sielu sietää. Kritisoinkin tässä sitä, miksi mopomiehet väkisin yrittää tuputtaa sitä harrastustaan deittikumppanilleen. Voihan sitä mainita harrastavansa moottoripyöräilyä, mutta pitääkö siitä jauhaa niin paljon?
Niin, ja isäni itsekin sanoo, että alkaa olla jo vähän säälittävää, kun kaljuuntuva mies ajaa moottoripyörällä tai avoautolla. :) Hän ei olekaan varsinainen prätkäharrastaja vaan mobilisti ja muutaman kerran kesässä huristelee harrastusvälineillään.
Kertoisiko joku, miksi moottoripyörä, vapaus ja nuorekkuus yhdistetään toisiinsa? Mielestäni polkupyörä tai pienlentokone on parempi vapauden symboli kuin prätkä konsanaan.- JurpÅ
On teillä sitte suuret ongelmat elämässänne ku moporetket rassaa pääkoppaa noi pahasti. Muinon ku olin parisuhteessa mulle rupes noi teatteri käynnit ja jalkahoidot oleen turn-off ! ha ha ha ha
- mopo perintönä
Useimmillahan on nimenomaan ollut prätkä parikymppisenä, sitten tuli perhejutut, ja menevimmät harrastukset jäi.
Sitten kun muksut on isoja, avioerokin jo hoidettu muutama vuosi sitten, voi taas villiintyä samoista asioista, mistä nuorempanakin.
Näin isäni on tehnyt. Ja näin moni hänen ystävistään on tehnyt. Joten kuvittelisin kyseessä olevan ihan puhtaasti vanhan harrastuksen uusiminen. Ja onhan kautta aikojen miehille tuntunut olevan tekniikka ja moottorilelut Se juttu. Sama kuin meille naisille kengät, asusteet, sisustaminen yms.
Jollekin miehelle se varmasti on ehdoton vaatimus, että tuleva naisystävä tykkää reissata pyörän kyydissä. Tässä tapauksessa ymmärrän profiilissa esiintyvän maininnan moottoripyöräilystä. Mutta pelkkänä show offina onkin sitten aika naurettava juttu :D
Mun mielestä profiilissa pitäisi Aina kertoa avoimesti sellaisista asioista/harrastuksista, jotka vievät paljon vapaa-aikaa. Käsittääkseni "mopoilu" on kesäisin aikaavievää hommaa, kun Suomessakin ajokausi on kovin lyhyt.- riippuu tapauksesta
"Mun mielestä profiilissa pitäisi Aina kertoa avoimesti sellaisista asioista/harrastuksista, jotka vievät paljon vapaa-aikaa. Käsittääkseni "mopoilu" on kesäisin aikaavievää hommaa, kun Suomessakin ajokausi on kovin lyhyt. "
Riippuu aivan täysin tapauksesta! Mutta jos vie paljon aikaa, niin hyvä varmaan olisi kertoa, niinkuin MIKÄ TAHANSA harrastus.
Minun aikaa "mopoilu" ei ainakaan vie yhtään sen enempää kuin mikä tahansa muu harrastus, tunti siihen, tai reilukin uppoaa matkoineen jos käy vaikka jumpassa tai salilla, tmv. harrastuksessa yhtä lailla.
Edellisiä postauksia luin -> eihän tätä kukaan usko, mutta sanonpa kuitenkin; moottoripyöräillä voi ihan vaan sen takia että siitä pitää, ikään katsomatta, huoh.
- nopopojat
kyllhän nopopojat ovat ainakin omasta mielestään kovia jätkiä huristellessaan kankeina pyöriensä selässa... joskus yli 20vuotta sitten poikani seurasi lasten sarjaa "prätkähiiret Marsista", yhtä lapsellista touhua tuo nopoilu vanhuksilla...
- kyllästynyt14
Kävin pari kertaa treffeillä miehen kanssa, jolle moottoripyöräily on todella tärkeää. Tulimme hyvin toimeen keskenämme mutta hän ei voinut ajatellakaan mitään vakavampaa minun kanssani koska en itse omista moottoripyörää tai pidä sen kyydissä olemisesta. Minusta seurustelukumppanin valitseminen harrastuksen perusteella on aika kummallista. Varsinkin kun tätä harrastusta ei voi Suomessa jatkaa ympäri vuoden. En minäkään naisena valitse seurustelukumppania sen perustella mitä harrastan. Tuskimpa löydän sellaista miestä joka pitää kutomisesta ja joogasta. Luulen vaan että tuolla valintaperusteella jää moni hyvä kumppaniehdokas kohtaamatta.
- myös kyllästynyt
Tuliko mieleen että hän vaan ei halunnut muuten seurustella kanssasi ja sanoi mp harrastuksen syyksi ettet ollut hänelle sopiva.
Aika moni ajelee pyörällä myös sen takia että saa olla rauhassa omissa ajatuksissaan ja tehdä mitä lystää.
Se on varmaan vaan ko. miehelle niin tärkeä konsti relata kaikista paineista. Että ilahtuu, jos nainen ei tykkää kyttyrää miehen pärinä harrastuksesta. Ite moottoripyöläilevänä naisena tiedän sen fiiliksen miksi sitä tulee harrastettua. Joten voisin uskoa sen olevan eräänlainen uudelleen syntyminen tai henkireikä arjen keskellä. :-)
Voihan se jollekin olla, kuten autokin vain munanjatke. Niin kun melkein mikä vaan juttu voi olla munajatkeena. Mut se on sitten jo toinen juttu mitä minä en tarkoita.- sukisuki m 1800 r
moottoripyörä munan jatkeena no bmw autoista sen olen kuullu ja tuntuu pitkälti pitävän paikkaansa,taitaa tosin aikamoni mies koittaa kasvattaa egoansa hankkimalla hd:n tai hd logolla olevan rotsin mut kukin tavallaan.ite hankin aikoinani prätkän kymmenien vuosien tauon jälkeen vain sen takia et se on niin mukavaa touhua,nais kaverilleni ilmotin et ostin moottoripyörän ja se siitä jos ei kiinnosta olla kyydissä ei ole pakko tulla.mut ompa tuo ollu kyydissä ihan positiivisella mielellä vaikka moneen kertaan on kyseenalaistanu koko touhun,kuten tämänkesän hankinnan.no onhan se raha muusta pois mut kerran täällä eletään ja kukin harrastakoon mitä haluaa?joku istuu joka ilta bubissa joku on koukussa masullisiin naisiin et voihan sitä harrastaa muutakin tai niitäkin,se on niinku nuo vanhemmat mummot sanoo et pojat on aina poikia lelut vain muuttuu,ei moottoripyöräilyä pidä heti kättelyssä tyrmätä harrastuksena vain sen takia ettei neiti siitä nyt henkilökohtasesti pidä.ootteko neidit varmoja et miehet aina pitää teidän harrastuksist tai rahan käytöstä?usein miehet on fiksuja ja pitää mölyt mahassa sekä on ymmärtävänään teitä ettei menis teillä heti jalat ristiin ja selipaatti alkais kotona.
- yks motoristi
Minkä ihmeen takia naiset ottaa pulttia miesten moottoripyöräharrastuksesta?
Tottakai se mainitaan ilmoituksessa, koska ajoreissut ei aina ole vain kylällä pyörähtämistä. Välillä käydään viikon - kahdenkin reissussa.
Olen ajellut jo kymmenen vuotta prätkällä ja se vaan on vieläkin hauskaa hommaa. Siinä näkee ja kokee tämän maan ihan eri tavalla kuin autolla moottoritietä ajaessa.
En todellakaan aio luopua jostain harrastuksesta vain sen takia että naisen mielestä se on mukamas nuoruuden tavoittelua.
Naisten ja miesten tulee antaa toisilleen hieman omaakin tilaa, muuten ei tule kuin riitoja. - hmmmmmm44556677
Kysymys oli lähinnä kai siitä että miksi miehet mainostavat ja korostavat sitä harrastusta, profiilikuva prätkän selässä j n e ja olettavat että se vetää naisia puoleensa...Ei kai kukaan tarvitse luopua rakkasta harrastuksestaan koska joku ei tykkä..
- että tämmöistä
Mun mies osti pyörän v 2009 ja osti myös mulle kypärät sun muut. Samaan aikaan laittoi nettiin ilmon, jossa haki tositarkoituksella takanaistujaa. Peräpenkki ei kyllä ollut niin iso että oltais sen uuden muikin kanssa sinne yhessä mahduttu. Tämä musta oli todella säälittävää jos mikä, harrastus olikin vaan sitä uuden metsästystä varten.
- sukisuki m 1800 r
no ei kuullosta ihan reilulta mut meitähän on joka lähtöön?itellä on ollu prätkä vuosia mut eipä ole juolahtanu edes mieleen et sillä iskis naisia voihan niitä silläkin saada ihan niinku teininä kun pyörittiin autolla pi**u rallia nuorina miehinä,sillon kyllä vaikutti tyttöihin jos oli jonkinlainen amerikan rauta alla mut ne oli teinityttöjä sillon.voihan se olla et hd miehillä käy parempi flaksi kun paareissa pukeudutaan niin hd kuteisiin ja ollaan renttumaisia,sehän on aina ollu tiedossa et naiset rakastuu renttuihin.
- että tämmöistä
Joo mustakin oli tosi kiva ajella ja luulinkin että se on meidän yhteinen juttu. Kun kaikki selvis jälkeenpäin, tuntui tosi oudolta ne kaikki reissut. Kuinka sillä oli puhelin kuumana joka kahvitauolla. Kierreltiin leirintäalueita ja välillä hotellissa ja se vielä sanoi että tännehän voi tulla uudestaan. Mä olin kai sellainen testiseuralainen?? Ite kyllä tykkään pyöristä ja mun tuntemat motoristit on reilua ja mukavaa porukkaa, aina vaan joukkoon mahtuu tällainenkin jolle ei se harrastus paljon merkkaa. En tiedä montako niitä kokelaita sillä oli. Renttuihin ei naiset oikeasti rakastu, se on kyllä harhaluulo. Ja baarihomma ei sovi yhteen mopoilun kanssa, eikä mun mielestä baareihin pukeuduta motoristikuteisiin, paitsi just nää itsensä korostajat.
- sukisuki m 1800 r
niimpä jos kysyy ns.perusnaiselta moottoripyörän merkkiä ne ei oikeastaan tiedä muuta kun hd:n,ja baareissa äijillä sika kännis on hd kuteet päällä saa kuvan et moottoripyöräilijät on yleensä tuollasia.ja tuolla jannulla on kunnon prätkä sillä on hd? vaikka todellisuudessa harley-davidson on brändi merkki jonka nimeen valmistetaan ns.logo vaatteita ym.rihkamaa.mut toivottavasti sulla ei jääny mielikuvaa et kaikki motoristit yrittävät vain saada sillä moottoripyörällä pi**ua,vaikka onhan sen saanti tietysti joka miehen päässä.mut saahan sitä kotonakin jos asiat on kunnossa morsiammen kanssa.
- että tämmöistä
sukisuki m 1800 r kirjoitti:
niimpä jos kysyy ns.perusnaiselta moottoripyörän merkkiä ne ei oikeastaan tiedä muuta kun hd:n,ja baareissa äijillä sika kännis on hd kuteet päällä saa kuvan et moottoripyöräilijät on yleensä tuollasia.ja tuolla jannulla on kunnon prätkä sillä on hd? vaikka todellisuudessa harley-davidson on brändi merkki jonka nimeen valmistetaan ns.logo vaatteita ym.rihkamaa.mut toivottavasti sulla ei jääny mielikuvaa et kaikki motoristit yrittävät vain saada sillä moottoripyörällä pi**ua,vaikka onhan sen saanti tietysti joka miehen päässä.mut saahan sitä kotonakin jos asiat on kunnossa morsiammen kanssa.
Mun tuntemat motoristit on kyllä muita kuin hd-miehiä. Ehkä en sitten ole perusnainen siinä mielessä, koska olen keikkunut pyörän selässä jo jonkin aikaa. Vaikka en mä pyörän merkin mukaan ketään arvostele. Se mun mies nyt sattui olemaan se p-n vonkaaja, vonkas se tosin sitä jo enne pyörääkin, selvis jälkeenpäin sekin.
- oravanpyörä
Vai noottoripyörä?
Minulla on oravanpyörä, kelpaako se paremmin? - Rän rän
Minä sain motskarista apupyörät pois...vähänkös on nyt rintakarvat pörröllään :)
- busa-nisti78
Kyllä on naisilla murheet...:D
- ihana nainen
Ompa taas kirjoituksia.Olen itse 44v ja avomieheni 40v.Me rakastamme moottoripyörillä ajelua.Se ihana vapauden tunne ja vauhti.Pääsee äkkiä paikasta toiseen.Saa olla toisen lähellä ja nauttia yhteisestä hyvästä olosta.Vaihdamme pyörää joka kesä niin ei kyllästytä.En tajua kelle se merkkaa jotain statusta tai munan jatketta miehelle...ei mene jakeluun...Ihastuttava ajopeli sille joka sen oikein osaa ottaa:)
- että tämmöistä
Niinhän menkin tehtiin...oli ihanaa ja kivaa. Mutta kuplaa kaikki
- Hyvä huomio.
Tässä nyt on tullut esille lähinnä keski-ikäisten naisten negatiivinen suhtautuminen moottoripyöräileviin keski-ikäisiin miehiin. Olisikohan asian laita toinen jos kyseessä olisivat parikymppiset pissikset ja samaa ikäluokkaa olevat moottoripyöräilevät jätkät?
- sukisuki m 1800 r
vaikea sanoa kun parikymppiset jätkät rupee oleen niitä vähemmistöjä tuossa moottoripyöräilijöiden joukossa?oonki sanonu et sitten kun nämä äijät jotka sai moottoripyörä kortin vähä niinku lahjaksi autokortin kanssa,lakkaa ajamasta tulee moottoripyöräilystä nais voittonen harrastus laji.niin paljon nuoret naiset hommaa moottoripyörä kortteja tänäpäivänä,
- 3+10
Näinpä. Kyllä naisillakin tuntuu nykyään olevan hyvin iso kiinnostus moottorivehkeisiin. Jos ei aina ihan varsinaiseen moottoripyörään, niin skootteriin ainakin. Etenkin nuorilla tytöillä. Ainakin täällä Helsingissä omilla kulmilla vastaantulevat skootterit tuntuu olevan yhä enemmän naisten ajamia kuin miesten. Ja näitä siis tulee vastaan ihan päivittäin. Muistan omilta kouluajoilta kuinka mopot olivat vain poikien harrastus. Nykyään tuntuu, että mopoilevia poikia näkee yhä harvemmin, mutta tyttöjen osuus on vastaavasti viime aikoina kasvanut huimasti. Samaten kuulee myös nuorten naisten hommaavan moottoripyöriä. Mm. yksi työkaveri ajoi juuri hiljan kortin ja osti pyörän. Mitäs vanhemmat naiset siihen sanovat?
- -Maikkis-
Minut saa kyllä valloitettua prätkällä, jos mies on kaiketi vielä sellainen namupakkaus :) Mielellään istuisin siellä takapenkillä. Suorastaan janoaisin päästää kyytiin, kun on niin hiton pitkä aika.
Ihmetyttää, kun täällä pidetään yli 40-vuotaita prätkällä ajeleviä säälittävinä, hyvä ettei vielä haisevinä vanhoina :(- naps.
Vaihtelua noottoripyöräilyyn:
Ratkaise:
y'' - y = 2x-1
r^2 - 1 = 0
r = -1
y = Ax B
y' = A
y'' = 0
Ax B = 2x -1
A=2, B = -1
y = C1e^x C2e^-x 2x - 1
------------------------------------------- - naps.
naps. kirjoitti:
Vaihtelua noottoripyöräilyyn:
Ratkaise:
y'' - y = 2x-1
r^2 - 1 = 0
r = -1
y = Ax B
y' = A
y'' = 0
Ax B = 2x -1
A=2, B = -1
y = C1e^x C2e^-x 2x - 1
-------------------------------------------Ops, piti olla A = -2, B = 1
eli
y = C1e^x C2e^-x - 2x 1
---------------------------------------------
- ...
Motskari on olevinaan kovempi munanjatke kuin auto.
- sukisuki m 1800 r
jos motskaria meinaa munanjatkeeksi sen tulee olla oikean merkkinen (hd) se on ainut merkki jonka kaikki naiset tunnistaa,yleensäkki kun kuuluu kunnon papatus naiset yhdistää sen hd pyöriin vaikka tankissa lukee isolla yömaha.hd porukka on vähä semmosta sisäsiittosta ne ei yleensä edes tervehdi maantiellä mikä on yleinen kansanainvälinen tapa,tosin jos tulee toinen hd sit tervehditään.ne jokka hommaa hd:n on vähän samanlaisia kuin ne miehet joilla on bmw,tosin tämähän on vain mun mielipide.ainahan löytyy poikkeuksia myös hd:n käyttäjäkuntaan niinku myös bmw:n mut ne on harvassa,mun mielestä 40 vuotiaat naiset ei vielä ole ikäloppuja vaikka toiset on kyllä jo pahasti rupsahtaneita.mut nykyään on paljon tosi timmin näkösiä 40 vuotiaita naisia jotka todella pitävät itsensä kunnossa,onhan meitä miehiäkin joka lähtöön mut miehet vain komistuvat vanhetessaan jostain syystä? mut jos noin niinku silmän iloa ajattelee siitä ei pääse yli eikä ympäri etteikö nuo nuoret teinitytöt ole kauniita katseltavia varsinkin jos vertaa varttuneempiin naisiin.
- Mopoiän jo ohittanut
Itsellä jäi mopo sauna nurkalle nojaamaan, kun ajokortti tuli 18-vuotiaana hankittua ja täytyy sanoa, että enpä ole sitä 25 vuoteen kaivannut. Joskus kun huoltoasemalle eksyy jonkun mopopojan kanssa sääliksi käy, siinä se helteessä on mustat vermeet päällänsä, kun minä siirryn tankkauksen jälkeen siirryn ilmastoituun autoon ja poistun arvokkaasti lipuen paikalta ja huom. minun ei tarvitse tehdä välikaasutuksia, autoni pysyy käynnissä hyvin ilman niitä. Toinen säälitilanne on kun ohitan sateella moottoritiellä mopopojan kun sateentunnistimella toimivat tuulilasinpyyhkimeni kuivaavan pisarat ikkunaruudulta. Niin ja mitä tulee vapauden tunteeseen voihan sitä autollakin ajaa maalaisteitä ja jos haluaa luonnon tuoksuja niin ikkunat voi avata, toisaalta taasen ilmaistointi ei silloin toimi oikein, joten en avaakkaan ikkunaa, vaan ajan levähdysalueelle ja tutkiskelen lähtitienoota...
- sukisuki m 1800 r
se on totta kaikille moottoripyöräily ei sovi ja sehän ei ole tarkoituskaan,ite ajan omalla autolla noin 35000km vuodessa on ilmastoinnit ja muita sähköherkkuja.mut silti nautin moottoripyöräilystä ja sen antamasta nautinnosta joka kesä,eikä mun ole tarkoituskaan tehdä sillä vaikutusta muihin.suomen kesään kuuluu kaikenlaista säätä mut yleensä kesä kuivaa sen minkä kasteleekin ,toki meitä motoristeja on joka lähtöön ja joillakin on sitä näyttämisen halua enempi kuin toisilla.mut kun tuolla tiellä kesä ruuhkissa ohittelee asuntovaunujen ja muiden hidaskulkusten tekemiä pitkiä autoletkoja,saa autoilijoilta noita närkästyneitä katseita ja typeriä kiilauksia vaikka niidenhän pitäis nauttia kesästä niissä peltilaatikoissa.mut eipä silti oli mullakin välillä taukoa yli 25vuotta mut aina ne prätkät on ollu kiinnostavia ja kun työkaverin pyörällä heitti lenkin nii paljon alko kiinnostaa et vanha innostus alkoi uudelleen,mut eipä ole tarvinnu autolla eikä moottoripyörällä egoa kasvattaa ,eikä niitä naisten iskemiseksi ole tarvinnu mut kukin tavallaan.
- En ymmärrä
"Itsellä jäi mopo sauna nurkalle nojaamaan, kun ajokortti tuli 18-vuotiaana hankittua ja täytyy sanoa, että enpä ole sitä 25 vuoteen kaivannut."
Se oli sinun valintasi ja sillä selvä, mutta miksi sinun pitää vähätellä niitä jotka moottoripyöräilyä harrastavat? Jotain hampaankolossa? - ikääntyvä
hankin ekan mp 85 ja sama peli jatkuu tosin er mp ja saman naisen kanssa jonka hankin jo 83 ja aina se on istunut tyytyväisenä takana ja oikeen kysyy et lähettäiskö ajelulle sille en voi mitään et kaikille tulee ikää vääjäämättä lisää. mut ehkä teijjä kannatais miettiä miks ootte edelleen sinkkuja ja minä en. eikä se johdu mp.stä vaan ihan omasta ahdasmielisyydestänne. ei se ole teidän kukkahattutätien tehtävä sanella mitä kukin saa tehdä. ps. miks muuten ootte niin katkeria ? valuiko elämä liian äkkiä ja huomasitte ettete olleet tehneet yhtään mitää.
- TeppoTaneli
Miksi luulet, että jos ei harrasta moottoripyöräilyä, niin ei ole tehnyt mitään?
Väittäisin kyllä päin vastoin. Itse olen matkustellut maapalloa ristiin rastiin lentokoneella, lomaillut ihanissa kohteissa ja tutustunut upeisiin kulttuureihin yms. Minulla on myös ollut paljon erilaisia harrastuksia laidasta laitaan. Tunnen monenlaisia ihmisiä ja se on suurin rikkaus.
Tuttavani jotka ovat moottoripyöräilyä harrastaneet koko ikänsä eivät juuri mitään muuta ole harrastaneetkaan. Ja heidän ystäväpiirinsä ja maailmankatsomuksensa on kovin suppea. - ikääntyvä
TeppoTaneli kirjoitti:
Miksi luulet, että jos ei harrasta moottoripyöräilyä, niin ei ole tehnyt mitään?
Väittäisin kyllä päin vastoin. Itse olen matkustellut maapalloa ristiin rastiin lentokoneella, lomaillut ihanissa kohteissa ja tutustunut upeisiin kulttuureihin yms. Minulla on myös ollut paljon erilaisia harrastuksia laidasta laitaan. Tunnen monenlaisia ihmisiä ja se on suurin rikkaus.
Tuttavani jotka ovat moottoripyöräilyä harrastaneet koko ikänsä eivät juuri mitään muuta ole harrastaneetkaan. Ja heidän ystäväpiirinsä ja maailmankatsomuksensa on kovin suppea.kuka jeesus sulle sano että luulen et jos ei harrasta mptä niin ei tee mitään lue perkele edes kunnolla ennenkun rupeet urputtaan olen ajellut mp llä ympäri maapalloa et revi siitä. ja olen tutustunut mahtaviin paikkoihin ja kulttuureihin ymäri maailmaa koska liikkumiseni on helppoa mp llä tosin kuin hikisillä busseilla ja vaimo tykkää . et jos toi sun ahdasmielisyys on tota tasoa et ei jaksa edes lukea kunnolla ni kannattas tehdä äkkiä jotain. jeesus mikä urpo
- ercoquin
Tinka Tiger tuossa puhui asiaa,se todella on yks hyvä keino purkaa paineita tyhjätä turhat ajatukset päästä. Lähtee vaan päästään tietä pitkin vailla päämäärää,kyllä siinä mieli lepää yhtälailla kuin jossain joogassa. En oo kokeillut tosin. eikä sitä naista löydy pyörällä eikä nahkapenkki ilmastoidulla autollakaan. Tottakai samanhenkinen kiinnostuu mutta jos ei muuten synkkaa,ei ole pakko yleistää tai syyllistää. Eikä ne pissistytöt itäpyörän kyytiin lähde kuitenkaan : )
- yli 60v ja nainen
ei kaikkien mielestä,mies komistu vanhetessaan
- CR250
Joo, en tiä... ehkä naiset eivät tiedä moottoripyöräilyn haasteellisuutta. Nin no, itse ajelen motocrossia ja kunto siinä on kovilla. Kilpipyörillä ajelu on vähän muuta toista, vaikka kyllähän citypyörittelyssä siinäkin saa hien pintaan.
Meillä emäntä ei tykkää pyöräilystä sen vaarallisuuden vuoksi, mutta on ajan saatossa tottunut tilanteeseen ja hyväksynyt harrastuksen kuntoilumuotona, jota se tosiaan on. Jos jollakulla tavan katumotoristilla pysyy pyörä kylmiltään intensiivisessä ajossa, ettei ala käsiä tai jalkoja väsyttää 6 minuutin cooperin ajossa, nostan tälle hattua. - Akkojen juoruja :)
"Silti miehet tuntuu luulevan, että nainen on ihan ihastuksissaan, jos miehellä on moottoripyörä. Ja sitten suurella osalla on vielä joku malliston halvin kaksipyöräinen, jolla ajellessa yritetään epätoivoisesti pitää nuoruudesta kiinni...
Kuvittelevatko miehet oikeasti, että naiset katsoo heitä ihaillen, kun ajavat ohi moottoripyörällä? Minusta motskarilla ajelevat varsinkin yli 40-vuotiaat äijät on vähän säälittäviä... Olisivat hankkineet sen moottoripyörän, kun olivat parikymppisiä. "
Taidat vaan kuvitella. Eiköhän se pyörä ole heitä itseään varten hankittu, näin minä miehenä ainakin ajattelen. Kuka nyt pyörää ostaa akan takia? Vauhdinhurma se on.
Jaa, että malliston halvin? Herää kysymys että mitä se sinulle kuuluu minkä malliston pyörä kullakin on? Pitäisikö sinua lehmää varten olla malliston kallein malli? Oletko syntynyt kultalusikka suussa vai mistä nuo huoramaiset letkautukset pääsee suuhusi?
Ja kukaan ei yritäkään pitää mistään nuoruudesta kiinni sillä sellaiset on ämmien juttuja. Mies on mies kuin tulee miehen ikään. Parikymppinen on pelkkä poika. Saat ainakin mut nauramaan kun puhut että aikuisen miehen pitäisi esittää jotain armeijapojan kloppia :D buhahah!
ja se että mitä ne miehet kuvittelee ajaessaan mp:llä ohi, niin totta kai niillä kerätään myös huomiota ja ihan kaikilta sukupuoleen riippumatta.
Kasvaisit sinäkin aikuiseksi naiseksi, etkä esittäisi mitään 20 vuotiasta pikkutyttöä. Kukaan meistä miehistä ei ainakaan edes yritä esittää :)
Onko sulla muutenkin vähän taipumuksia pedofiliaan ?
Ei voi kun ihmetellä miten joku ämmä pitää miehekkäänä parikymppistä pojankoltiaista? Harvalla poikasella on varaa siinä iässä mitään sun mallejas ostella.
Hyppää horo jokeen ja hukuttaudu. Et taida tajuta kunnon miesten päälle mitään. Pysyttelet edelleen niissä säälittävissä pikkupojissa.
Luuletko että me miehet alennutaan itkemään jotain 20 vuoden ikää? sehän on varmaan se elämän tärkein aika sun mielestä :)
- Janne Jokinen
Kouvola.
- Kehonrakentaja- Janne J.
"Ei motskarimiestä minullekaan,tuntuu, että 40-60 vuotiaat tätä lajia harrastavat etsivät/elävät mennyttä nuoruuttaan."
No mikäs siinä nuoruudessa niin ihmeellistä sitten on? Kerrotko?
Onko sulle tullut koskaan mieleen, että elämä on aika pitkä harrastella
kaikenlaista?
Taitaa olla ämmien juttuja vaan nämä itkut siitä että missä iässä saa
tehdä mitäkin, vai mitä?
Ketään ei kiinnosta tuo sun p*skanjauhamisesi. Olet yksinkertainen
tylsä bimbo, etkä kelpaa aikuisille 40-60 miehille, eli painu vaan ettimään
seuraa pikkupojista. Niissähän sitä miehekkyyttä riittää :)
Se että sinä vatipää kuvittelet nuoruuden olevan koko elämän suurin asia koskee varmaan vain sua? Nuoruushan on kasvamisaikaa, opiskelua, kaiken alkua.
Elämä alkaa vasta sitten kun tullaan kolmenkympin ikämaastoon. Miksi muuten muka kaikki harrastavat kaikenlaista?
Eli pikku-poika pitäisi olla tyyliin 20vee ja painoa 70 ja risat. Tosi miehekästä.
Mene sinä kultalusikka p*rseessä syntynyt idiootti vaan kutomaan neuleita.
Minä ainakin aion hankkia vaikka mitä kun tulen joskus 50 vuoden ikään.
Eikun ai niin.... ! Olikos se alamäki jo neljäkymppisenä?
oho! No ei tullut mieleenkään... eikä aio tullakaan. Mua ei kiinnosta tämän tasoisten mammojen ja muiden läsyp*rseiden jutut.
Nyt pitäisi varmaan äkkiä kiiruhtaa hankkimaan skeittilauta ja nintendo että voi vielä pitää nuoruudestaan kiinni..... huijui!
Olen aina sanonut että jos aikoo akan hankkia, niin ei ikinä Suomesta!!!
- eimotskarimimmi
Ohhoh, aikamoista tekstiä.
Kun lukee näitä moottoripyöräharrastajien tekstejä, niin kyllä niissä vilisee vittua, ämmää, bimboa, olet perse, jne... Siinäpä paljastui moottoripyöräilyä harrastavien miesten älyllinen taso. Ymmärtääkseni en aloitusviestissä tämän tasoista kieltä käyttänyt.
Sääliksi käy niitä aasialaistyttöjä, jotka vaimoiksenne haette, kun ette muuta saa. Tuollaiset vaimonhakkaajat saavat heistä itselleen helpon uhrin.
Mutta noilla keskustelutaidoilla, ettehän te voi ottaa kumppaniksenne naisia, jotka ymmärtävät, mitä puhutte... - 22
Minulle moottoripyörät ovat aivan samantekeviä. Itse en aja, enkä kenenkään kyytiin ole uskaltautunut, vaikka muutama mies on pyytänyt. Moottoripyörän kyydissä on aika turvatonta, ja on täysin kuskin taitojen ja reaktio- ja arviointikyvyn armoilla. Itse en omaa kallista henkeäni anna toisen käsiin noin epävarman menopelin kyydissä. Jos itse ajaisin, niin olisin vastuussa omista ratkaisuistani ja silloin asia olisi aivan eri.
- .......
Henkilöauton kyydissä on lähes yhtä turvatonta, peltikottero antaa valheellisen turvallisuuden tunteen, jokainen vastaantuleva auto , tai rekka, tavallisella valtatiellä on kuoleman vaara parin metrin marginaalilla kaistojen välissä.
- :)<3
Minulle oli oikea TURN-ON kun nykyinen aviomieheni tuli hakemaan minut Harley Davidsonilla aikoinaan ekaa kertaa :D vaikken pyöristä mitään ymmärräkään.
- 206
Yksi keskisuomalainen mies kohta 60v. on jeesustellut motskari kuvalla ja
nahkapuvulla monta vuotta. Oiskohan aika jo vaihtaa tyyliä, kun flaksi ei
käy. kohta eläke häämöttää.- mopoiltu on
Heh.. joo tiedän tyypin.. ja luulee itsestään vaikka mitä .. päästä pöljä... sopii hänen p-profiiliinkin :)
- jaa...
ja kirjoittelu tänne on kivaa ??? mene sanomaan sille naamatusten? uskallatko?
taitaa olla niin että sulla ei käy flaksi koska henkesi haisee. - _fillari_mies_
joillekin se on janis petke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama475231Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä704222Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783746Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.742750Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1622586Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta662428Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282345Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792219- 1441793
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko411578