kaljamahamarssi

alv-liskot

miehellä on oltava oikeus viettää kesää ilman paitaa !!11! Jokaisella miehellä on oma tyylinsä, eikä pukeutumis- tai pukeutumattomuustyylin perusteella voida kieltää miestä istumalla terassilla !1!!! Mieshän voi haluta vain viilentää itseään. Miehellä on oltava oikeus istua terassilla ja töissäkin maha paljaana, se on tyylikysymys ja paidattomuus ei oikeuta kutsumaan miestä sovinistiksi tai itsensäpaljastelijaksi !1!11

37

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoppavaHoro

      Ja sama oikeus pitäisi olla naisilla, mrr! Viimeksi kun istuin Pub Alabaman terassilla ilman paitaa niin narikkanatiainen tuli siihen inttämään, että hänen pitää soittaa poliisit, jollen pue päälleni. Ja samana päivänä aiemmin samalla terdellä oli kolme (ei kaksi vaan kolme!!!) ukkoa kaljoilla ilman paitaa, minä näin!!!

      • alv-liskot

        tasa-arvon nimissä: kaikille vaatteita päälle nyt vaan. On se kumma, silloin kun pikkusiskoni riehui ja kieltäytyi vaatteista, hän oli kolme vuotta vanha. Väkisin sitten puin ja kuitenkin oli pentu kohta nakuna pihalla.

        Niin nyt sitten kolmikymppiset.


    • on on, mut miehellä on oikeus myös häveliäisyys syistä olla paskamahaansa paljastamatta, siks suosin löysiä t-paitoja

      • alv-liskot

        milloin naisille saadaan brändättyä nämä häveliäisyyssyyt?


      • alv-liskot kirjoitti:

        milloin naisille saadaan brändättyä nämä häveliäisyyssyyt?

        jos oikeesti häirittee paidattomat äijät niin alatte naiset yhteistuumin aina ku joku karju liikkuu julkisella paikalla ilman paitaa niin menette hieromaan sen rintalihaksia ja kehutte kui trimmissä kunnossa niiden miehekäs kumpu on


    • witsi.

      Nainen pilkkasi rannalla miehen isoa mahaa ja sanoi että ei ole mikään siksbäkki, vaan on koko olutynnyri. Mahtaako olla Karjalaa vai Karlsbergiä? Mies siihen - Siinä on hana alla, senkus maistat. Eheh

      • toi oli hyvä, nyt miekin voin alkaa liikkumaan paidatta, ku voin heittää nasevasti takaisin


    • Woi piru

      Ei ois pitäny kertoo ;D

      • kopsaan tuon ja lähetän exälle, siis hanajutun, äidille sen jo kerroin


    • öörrrgghh

      Osallistun!

      • alv-liskot

        hyvä meininki !1!!1

        Pitäisiköhän tällainen oikeasti järjestää ja olisiko tulijoita :P


    • hohhoijaa, suokaa nyt anteeksi mutta mua vitüttaa tuollaiset mukavitsikkäät mielistelijät.

      ensinnäkin tuossa huomisessa marssissa on kyse herättää huomiota naisten itsemääräämisoikeudesta, elikkä vaikka olis kuinka napapaitaa ja minihametta päällä se EI oikeuta ketään tulemaan lääppimään ja lähentelemään, eikä se oikeuta ketään sanomaan että mitäs olit liian vähissä vaatteissa kun jollakin pervopetterillä alkoi tehdä mieli.

      eikä mua kyllä hetkauttais suuntaan eikä toiseen miesten karvaiset kaljamahat,
      kunhan eivät liian lähelle änkeä haisemaan.

      mur.

      • alv-liskot

        minä en mielistele vaan olen tosissani. Miten oikeutat sen, että loukkaatte sukupuolisiveellisyyttä julkisella paikalla maailmassa, joka yliseksualisoituu? Miksi pakotatte sivulliset näkemään intiimejä ruumiinosianne?

        Siinä juuri olen kanssasi samaa mieltä, että oikeasti kyse on vakavasta asiasta.


      • alv-liskot kirjoitti:

        minä en mielistele vaan olen tosissani. Miten oikeutat sen, että loukkaatte sukupuolisiveellisyyttä julkisella paikalla maailmassa, joka yliseksualisoituu? Miksi pakotatte sivulliset näkemään intiimejä ruumiinosianne?

        Siinä juuri olen kanssasi samaa mieltä, että oikeasti kyse on vakavasta asiasta.

        no en mää nyt lopultakaan usko että kukaan tuonne tulis oikeasti pillut ja perseet paljaana jos siitä tässä on kyse.

        mur


      • alv-liskot
        Pikku-Murri kirjoitti:

        no en mää nyt lopultakaan usko että kukaan tuonne tulis oikeasti pillut ja perseet paljaana jos siitä tässä on kyse.

        mur

        olen siinä käsityksessä, että aika paljon kaikenlaista on tarkoitus näkyä. No, se nähdään sunnuntaihsarista. Mikä se marssin idea nyt oikein on? Osaatko sinä sitten kertoa? Se tuntuu kristallinkirkkaalta ja perustellulta ja tarpeelliselta, koska sadat muut ihmiset marssivat myös.

        Ei se minulle ole kristallinkirkasta eikä perusteltua eikä tarpeellista. Saanko kysyä, mikä vika tässä aloituksessa on? Olen huolissani tasa-arvosta. Miehet kun eivät saa esiintyä maha paljaana, se on kuulema inhottavaa. Mutta naiset saavat pukeutua vähiin vaatteisiin. En ihan ymmärrä.


      • Richartti

        Haiseeko vain karvaiset kaljamahat vai myös karvattomat sixpackit?


      • oho?
        alv-liskot kirjoitti:

        olen siinä käsityksessä, että aika paljon kaikenlaista on tarkoitus näkyä. No, se nähdään sunnuntaihsarista. Mikä se marssin idea nyt oikein on? Osaatko sinä sitten kertoa? Se tuntuu kristallinkirkkaalta ja perustellulta ja tarpeelliselta, koska sadat muut ihmiset marssivat myös.

        Ei se minulle ole kristallinkirkasta eikä perusteltua eikä tarpeellista. Saanko kysyä, mikä vika tässä aloituksessa on? Olen huolissani tasa-arvosta. Miehet kun eivät saa esiintyä maha paljaana, se on kuulema inhottavaa. Mutta naiset saavat pukeutua vähiin vaatteisiin. En ihan ymmärrä.

        Eivät miehet kysy lupaa kainalokarvojensa tai persvakonsa julkiesittelyyn sen enempää kuin naisetkaan tissivako- tai napanäyttelyyn. Näyttelijää ei paljoakaan kiinnosta muiden mielipiteet. On se inhottavaa, jos uimarannan tai kotipihan ulkopuolella näkyy liian paljon paljasta nahkaa, olipa se periaatteessa kuinka hyvännäköistä tahansa.

        Vähäpukeiseen henkilöön ei silti saa käydä käsiksi. Vai onko naisella oikeus pahoinpidellä paljasmahainen mies esim. tunkemalla kaulin hanuriin? Mieshän kerjäsi sitä paljastamalla itseään.


      • oho? kirjoitti:

        Eivät miehet kysy lupaa kainalokarvojensa tai persvakonsa julkiesittelyyn sen enempää kuin naisetkaan tissivako- tai napanäyttelyyn. Näyttelijää ei paljoakaan kiinnosta muiden mielipiteet. On se inhottavaa, jos uimarannan tai kotipihan ulkopuolella näkyy liian paljon paljasta nahkaa, olipa se periaatteessa kuinka hyvännäköistä tahansa.

        Vähäpukeiseen henkilöön ei silti saa käydä käsiksi. Vai onko naisella oikeus pahoinpidellä paljasmahainen mies esim. tunkemalla kaulin hanuriin? Mieshän kerjäsi sitä paljastamalla itseään.

        Kannattaisiko sinun ottaa pahoinvointilääkkeitä, jos normaali ihmisnahka noin saa kakomaan?


      • alv-liskot kirjoitti:

        olen siinä käsityksessä, että aika paljon kaikenlaista on tarkoitus näkyä. No, se nähdään sunnuntaihsarista. Mikä se marssin idea nyt oikein on? Osaatko sinä sitten kertoa? Se tuntuu kristallinkirkkaalta ja perustellulta ja tarpeelliselta, koska sadat muut ihmiset marssivat myös.

        Ei se minulle ole kristallinkirkasta eikä perusteltua eikä tarpeellista. Saanko kysyä, mikä vika tässä aloituksessa on? Olen huolissani tasa-arvosta. Miehet kun eivät saa esiintyä maha paljaana, se on kuulema inhottavaa. Mutta naiset saavat pukeutua vähiin vaatteisiin. En ihan ymmärrä.

        no mun puolesta miehet saavat juoksennella vaikka täysin alastomina pitkin kaupunkeja ja kyliä, oli kaljamahaa tai ei.

        mutta se on eri asia jos joku kauhistunut kukkahattutäti kirjoittaa lehden mielipidepalstalle paljasmahaisista ukkeleista,
        kuin se että naisia jopa viranomaistaholta käsketään pukeutumaan peittävämmin.

        mur


      • oho???
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kannattaisiko sinun ottaa pahoinvointilääkkeitä, jos normaali ihmisnahka noin saa kakomaan?

        Olipa älykäs kommentti! Ajattelin ehdottaa sinulle Tiimarin lukulaseja, mutta tuskinpa ne auttavat, jos tuo oli ainoa, mitä ymmärsit.


      • Sinun taas
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kannattaisiko sinun ottaa pahoinvointilääkkeitä, jos normaali ihmisnahka noin saa kakomaan?

        kannattais ottaa lukulasit käyttöön.


      • alv-liskot
        oho? kirjoitti:

        Eivät miehet kysy lupaa kainalokarvojensa tai persvakonsa julkiesittelyyn sen enempää kuin naisetkaan tissivako- tai napanäyttelyyn. Näyttelijää ei paljoakaan kiinnosta muiden mielipiteet. On se inhottavaa, jos uimarannan tai kotipihan ulkopuolella näkyy liian paljon paljasta nahkaa, olipa se periaatteessa kuinka hyvännäköistä tahansa.

        Vähäpukeiseen henkilöön ei silti saa käydä käsiksi. Vai onko naisella oikeus pahoinpidellä paljasmahainen mies esim. tunkemalla kaulin hanuriin? Mieshän kerjäsi sitä paljastamalla itseään.

        näytä kohta, jossa sanon että vähäpukeisuus oikeuttaa raiskaukseen. En vain ole niin tuttavallisissa väleissä ihan kenen kanssa tahansa, että olen valmis tapaamaan hänet puolialasti.

        Tai sitten miehille oikeus olla paidatta, niin saadaan ainakin tasa-arvoa tähän touhuun.


    • olnvwv

      Tässä on myös pointtia. Ruman kropan omistavan miehen muodoista saa v'ttuilla niin paljon kuin sielu sietää, mutta varjele jos naisen ulkomuodosta jotain sanoo. Se on ahdistelua, häirintää, seksismiä. Ei toteudu tasa-arvo tässä asiassa.

      • alv-liskot

        minä en ymmärrä, miksi paljas mies on "inhottava" ja rikkoo sukupuolisiveyttä (ja naiset kokevat tämän häirinnäksi) mutta paljas nainen onkin seksikäs ja miehen kuuluu olla vain hyvillään, jos tällainen tulee vastaan.

        Onko miehillä yhtäläinen oikeus valittaa naisen lähentelystä ja sopimattomasta käytöksestä? Onhan?


      • olnvwv
        alv-liskot kirjoitti:

        minä en ymmärrä, miksi paljas mies on "inhottava" ja rikkoo sukupuolisiveyttä (ja naiset kokevat tämän häirinnäksi) mutta paljas nainen onkin seksikäs ja miehen kuuluu olla vain hyvillään, jos tällainen tulee vastaan.

        Onko miehillä yhtäläinen oikeus valittaa naisen lähentelystä ja sopimattomasta käytöksestä? Onhan?

        Kyseessä on jonkinlainen käänteinen lasikatto vai miksi sitä sanoisi. Jos esim. työelämässä naiset kärsivät monella tapaa lasikatoista, tässä asiassa on selvästi tilanne toisinpäin. Mies on kissan aivastusta nopeammin seksistinen sika joko huomaamalla "luvatta" naisen habituksen yksityiskohtia tai olemalla itse ällöttävä kaljamahainen limasetä.


      • täti 42

        Kenenkään muodoista ei saa kuttuilla. Silti kuulen toisinaan huutelua. Yhden huutelijan mielestä lihaa on liikaa ja asiantilaa pitää päivitellä äänekkäästi kiroten ja nauraen. Toiselle ventovieraalle lihan paljous tarkoittaa sitä, että olen halukas lähempään tuttavuuteen, mikä ilmoitetaan siveyttä loukkaavalla tavalla. Paljastavin käyttämäni kesäasu on leveäolkaiminen hihaton toppi ja polveen asti ulottuva hame, joten vaatetuksellani en ainakaan "kerjää" huomiota. Kenellekään en ole antanut lupaa kommentointiin eikä sitä edes ole kysytty. Edes tasa-arvon nimissä en alennu samalle tasolle kommentoimaan näiden luomakunnan kruunujen, herkkätunteisten, loukkaamattomuussuojaa nauttivien miesten omaa ruumiinmuotoa tai järjenlahjoja. Joten ei tosiaan toteudu tasa-arvo!


      • Totta.
        täti 42 kirjoitti:

        Kenenkään muodoista ei saa kuttuilla. Silti kuulen toisinaan huutelua. Yhden huutelijan mielestä lihaa on liikaa ja asiantilaa pitää päivitellä äänekkäästi kiroten ja nauraen. Toiselle ventovieraalle lihan paljous tarkoittaa sitä, että olen halukas lähempään tuttavuuteen, mikä ilmoitetaan siveyttä loukkaavalla tavalla. Paljastavin käyttämäni kesäasu on leveäolkaiminen hihaton toppi ja polveen asti ulottuva hame, joten vaatetuksellani en ainakaan "kerjää" huomiota. Kenellekään en ole antanut lupaa kommentointiin eikä sitä edes ole kysytty. Edes tasa-arvon nimissä en alennu samalle tasolle kommentoimaan näiden luomakunnan kruunujen, herkkätunteisten, loukkaamattomuussuojaa nauttivien miesten omaa ruumiinmuotoa tai järjenlahjoja. Joten ei tosiaan toteudu tasa-arvo!

        Jostain syystä usein vastakkain asetetaan nuoret hoikat naiset ja vanhemmat lihavat miehet. Ikäänkuin ei olisi olemassakaan vanhempia lihavia naisia. Eikä olekaan, ainakin mediasta ne on kaikki poispyyhitty.

        Terveisin myös 42 v nainen.


    • K-ullinhärnääjät

      Vancouverissa asuva naistuttava kuvaili koko tapahtumaa todella mauttomaksi. Kanadassa Lutkamarssista on tullut pääasiassa tilaisuus kulkea tyttökavereiden kanssa rivoissa kuteissa kadulla ja väläytellä ohikulkijoille tissejä. eräs rouva oli väläytellyt ohikulkeville miehille takin alta alastonta vartaloaan, johon oli kirjoitettu "this is MY hot body, you can't have it!"

      • Eiköhän tuonne Suomenkin "marssille" riitä jos jonkin sorttista exhipitionistiä itseänsä paljastelemaan. Ei suomalaiset oo ennenkään kummosta tekosyytä julkiseen itsensä paljasteluun tarvinnut. MIehet ovat tuossa tosin yleensä ansioituneempia, mutta kyllä niitä yllättävästi naisistakin löytyy sopivan asian varjolla. Edellinen kerta noilla naisilla on tainnu olla se jonkin valokuvaajan visiitti Helsinkiin.... Olitko muuten murri paikalla?

        http://www.skvcommunications.co.uk/wp-content/uploads/2010/03/helsinki.jpg


    • Miksipä ei. Mua ei henkilökohtaisesti häiritse kenekään vaatetus tai paidattomuus. :-) Aika paljon näin kesällä näkee vattakkaitakin miehiä napa paljaana. Naisia biksuissa jne.

    • Saanko osallistua?

      Minä olen vähän vanhempi vatsakas nainen, saako tulla mukaan? Voin laittaa tissiliivit.

      • Muuten..

        miksei poliisi ole keksinyt ilmoittaa raiskausten ehkäisemiseksi tällaista turvarenkaan kasvatamista ja vielä mummoperuukki päähän. Kun ei sillä varmasti ole mitään merkitystä onko naisella t- paita vai toppi päällä, muutenhan talvella ei raiskauksia tapahtuisi lainkaan.


      • alv-liskot

        tietysti !1!! Alastomuus ei ole vain nuorten ja hoikkien naisten yksinoikeus. Mitä enemmän saadaan lihaa tiskiin niin sen parempi.


    • Minä en ymmärrä, miksi alastomuus on nykyisin niin perverssiä. Minun puolestani ihmiset kulkekoot kadulla vaikka syntymäasussaan. Eihän se tietenkään kauhean kaunista ole, mutta milloin mauttomuudesta on tullut laitonta? (Ai niin, uskonnon myötä, vaikka samaiset hihhulit väittävät, että jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen...)

      • teepä se

        Istutko alasti koneesi ääressä?


      • teepä se kirjoitti:

        Istutko alasti koneesi ääressä?

        En. Oletko noin muuten mielestäsi enempi typerä vai ainostaan utelias?


      • alv-liskot

        miten niin nykyisin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2253
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe