En voi YMMÄRTÄÄ!!

viestittelijä

Koko sen ajan,kun olen näillä nettitreffi palstoilla seikkaillut,niin muutamat todella ärsyttävät seikat ovat tulleet esiin,ja nimenomaan naisten taholta!!Mikä siinä voi olla niin vaikeaa,kun ette voi vastata viesteihin,joita teille hyvin asiallisesti kirjoitan?huom en lähetä mitään vonkausviestejä tyyliin:läheks panee ym vaan lähinnä tarkoitan et vastaisitte kohteliaasti vaikka ette olisikaan kiinnostuneet!esim "kiitti mut ei tällä kertaa"rittäis mulle hyvin!Toinen juttu on että vaikka olisimme viestitelleet jo kauan ja sanot että haluat tutustua,niin sitten kuitenkin katoat yhtäkkiä mitään ilmoittamatta johonkin,eikä sinusta kuulu mitään!senkin vois tehdä sivistyneemmin tyyliin:"anteeksi en haluukaan jatkaa sun kans"mutta ei sekin on teiltä naisilta liikaa vaadittu!kolmas vittumaisuus teiltä:Miksi helvetissä vaaditte miehiltä hyvää profiilikuvaa samaan aikaan kun itsellänne ei ole minkäänlaista profiilikuvaa!!miehiltä vastauksia jos allekirjoitatte mitä kirjoitin,ja etenkin naisille esitän kysymyksen:Miksi helvetissä käyttäydytte näin moukkamaisesti!!

9

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+10

Jos vaikka opettelisit kappalejaon ensiksi, niin voi olla mahdollista, että joku jaksaa noita sun viestejä lukeakin...

• 31

no kuule ihan samaa tekee miehet, etenkin kun ollaan jonkin aikaa viestitelty niin jätkä katoaa kun pieru saharaan. Olen aina vastannut jokaiseen viestiin, myös niihin "lähdeks panee" viesteihin...taidat puhua nyt nuorista naisista, jotka ei tänä päivänä osaa mitään käytöstapoja. Neljääkymmentä lähestyvillä pitäisi olla perus tavat kunnossa.

• sss...sss...

Minä sain itseäni noin 15 v. nuoremmalta miehenalulta kiukkuisen viestin, etten saa vastata hänen viestiinsä, jollen ole kiinnostunut. Vastasin siis ystävällisesti, ettei minua kiinnosta seksisuhde parikymppisen nuoren miehen kanssa. Erittäin tuohtuneena hän syytti minua hänen aikansa tuhlaamisella...

voi aikoja, voi tapoja.

Vastaan kuitenkin siis kaikille.

• a

En muista viestin sisältöä mutta mieheltä se kuitenkin oli. Vastasin, ystävällisesti tyyliin ei kiitos ja siihen vastattiin sitten "miksi kirjoitit jos ei kiinnostaa". Mistä tietää, että odottaako toinen vastausta tilanteesta riippumatta.

• ruma on out

Naisilla on naamaraja kelle he vastaavat. Vähänkin ruma naama niin vastausta on turha odottaa. Myös rumilla ja ylipainoisilla naisilla on naamaraja. Ne eivät vastaa kuin komeille ja treenatuille mieheille joilla on hyvät tulot vaikka itse olisivat työttömiä. Olen testannut ja kirjoitellut lihaville naisille mut ikinä en ole vastausta takaisin saanut.

• 4+13

Ei kaikille se naama ole niin tärkeä kuitenkaan. Epäilen, että viesteissäsi tai profiilissasi on jotain mikä saa jättämään vastaamatta.

Kun lukee noita miesten profiileja (kuvattomia tai kuvaa katsomatta), ehkä yksi profiili viidestäkymmenestä on sellainen joka on fiksu. Muihin ei voisi vastata vaikka olisi kuva millainen.

Kun lukee aloittajankin viestiä -jos pystyy- selviää heti miksi hän ei saa vastauksia tai miksi hänestä ei kiinnostuta.

• viisastunut täti

Kannnattaa panostaa viestien sisältöön ja kirjoituksen ulkoasuun.

Kappalejaot, isot kirjaimet, pilkut,pisteet ja niiden käyttö kertoo kyllä jotain kirjoittajasta.
      Pitkä, yhteen pötköön kirjoitettu tarina puuduttaa jo ensimmäisellä rivillä, loppuun ei jaksa lukea.Samoin, jos on isoilla kirjaimilla kirjoitettu.

Kun on osannut itsestään kertoa olennaista, vaikka lyhyemminkin, niin se on parempi, kuin valmiiksi mietityt vastaukset ( esim. E-kontaktissa tämä mahdollisuus)

Itse ainakin vastaan, vaikka ei kuvaa olisikaan, profiiliin, josta huomaa, että on nähty hieman vaivaa sen laatimisessa ja on onnistuttu myös sisällössä.
      Liika itsensä kehuminen ärsyttää,samoin kuin liian pitkät "vaatimuslistat" haettavasta kumppanista.

Olen huomannut, että nuoremmalla ikäpolvella (pääsääntöisesti) kirjoitustaito, niin sisällöllisesti, kuin kieliopillisesti on hakusessa.
      Minulla varmaan oli aikoinaan hyvä äidinkielenopettja, kun nämä asiat on kaaliin painuneet.

• ihansamajuttu

Ihan samaa tekee miehetkin.Ensin annetaan ymmärtää että kiinnostusta on, viestitellän ja hups kato käy

• jos ei ole maksettu, ei voi kirjoittaa! Sen takia tulee vain flirtteja tai ei mitään, huom! Älä ota vakavasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe