Tulipa taas tämä aihe mieleen, kun tuossa kotimatkalla edessäni käveli eräs ihanan näköinen punapää. Olisi aika pirusti siinä ohittaessa tehnyt mieli sanoa jotain, mutta mutta mutta... tyhjää täynnä koko mieli ja jarrut pohjaan. Miten tollaisessa tilanteessa voi naista lähestyä vai onko se edes sopivaa?
'Hei, näytit musta aika söpöltä siinä kävellessäsi. Haluisitko lähteä käymään kahvilla?', kuulostaa periaatteessa helpolta, mutta toteutus on ihan jotain muuta...
Lähestyminen kadulla?
17
1945
Vastaukset
- nuija nukutus
Hyppää sen eteen kädet pystyssä ja huuda jotain tyyliin "HÄÄÄÄÄÄÄ BÖÖÖÖÖÖÖÖÖ". Sitte jos se säikähtää tai lähtee juoksemaan karkuun, niin juokse perään. Naiset tykkää ettei mies heti luovuta pakit saadessaan, vaan näkee vaivaa naisen huomion kiinnittämiseen.
- ihastunut hlö
Anteeksi neiti..voitko neuvoa tien sydämeesi?:)
- Nainen....
buahahhaha!!! päivän paras vitsi! Itse kyllä vaivaantuisin jos joku tuntematon tulisi heittämään randomisti jotain yliromanttista liirumlaarumia. Tulee sellainen olo että tuota se heittää kaikille!
- ................
Kyllä naiset haaveilee että joku jännä mies tekisi aloitteita ihan arkipäiväisissä tilanteissa. Kannattaa kokeilla joskus.
- Ex Pimp
"Joku jännä" tarkoittaa oikeasti "joku todella, todella komea ja itsevarman kehonkielen omaava" ... ja tuohon voisi lisätä jokaisen naisen henkkoht listan.
Mutta se ei estä yrittämästä. Kaikki on kiinni siitä onnistuuko herättämään naisessa hyvän fiiliksen (hyvä ulkonäkö on vain osa sitä, tosin huono ulkonäkö voi leimata ihan minkä tahansa käyttäytymisen vain friikkimäiseksi toiminnaksi). Hyvää fiilistä haluaa aina lisää.
- niceguy81
Olisi se hienoo, jos uskaltais. Itse olen miettinyt samaa. Toinen on sitten kaupassa pokaaminen...
Lähde kysyyn jotain turhanpäiväistä kuten mitä kello on tai miten pääsee jonnekin. Tai mistä ostit nuo kengät.
Siitä voit sitten hivuttaa keskustelun johonkin muualle. ;)
Mut en lähtis suoraan tuota kysymään. Sehän voi olla henkilönä ihan täys pahvi :P
Sit josse suostuukin. Joudut sietämään sitä kahvikupillisen verran. Ajattelepa sitä kohtaloa. Ajattele! AJATTELEPA ITE OMALLE KOHDALLESI hyvä ystäväni.- yksPunapää
Itse olin ulkosalla koirani kanssa ja istuin penkillä, ja toden totta eräs mies pysähtyi polkupyörällä siihen, alkoi juttelemaan ja pyysi puhelinnumeroani, jos vaikka mentäisiin johonkin kahville -ja minäpä vielä annoin sen numeron. Yksi seikka tässä oli eri tavalla, eli se mies ei ollut suomalainen. Vaan jos olisi ollut, niin luultavasti olisin käyttäytynyt aivan samalla tavalla. Kyseiseen henkilöön kun tutustun mahdollisesti vain kaveruuspohjalta. Päiväni piristyi kummasti ja vaikkei mies minulle koskaan soittaisikaan, se ei silti vie iloista muistoa tuosta päivästä.
- Ex Pimp
Valitsit ehkä kaikkein vaikeimman tilanteen.
Itse olen bussista noussessa katsonut toista bussista noussutta tyttöä silmiin ja hymyillyt. Hän hymyili heti takaisin ja otti kuulokkeet pois korviltaan. Muuta ei tarvittu keskustelun alkamiseksi. Eli hymy voi olla sellainen.
Kannattaa kävellä tytön edelle, kääntyä hetken päästä olkansa yli ja kysyä "siis seuraaksä mua?". Tottahan fiksu nainen tietää että kyseessä on läppä. Tosikko (eli suurin osa naisista) sanoisi tietysti "en" ja porhaltaisi ohi lakonisesti. Mutta tosikoitahan emme kaipaakaan joten hyvä testi samalla. Juttua pitäisi jatkaa siitä tietysti.
Sen sijaan että kysyisit "minne matka tommosella kiireellä" sanot mieluummin että olet itse menossa muka johonkin tosi tärkeään juttuun. Siten annat tytön ymmärtää, että et aio vaivata häntä pitkään ja ilmeisesti sinulla on elämäkin, mitä parempi ja mielenkiintoisempi se juttu on ja sun elämä, sen parempi.
Kysy vaikka miten sinun kannattaisi siinä tärkeässä jutussa olla. "Olen yleensä tosi itsevarma ja mulla menee ihan hyvin tommoset julkiset esiintymiset mutta nyt mä jotenkin mietin että pitäiskö mun esiintyä näin vai näin"'
Se joko toimii tai sitten ei. Pointti on se, että jos nainen vastailee sun juttuihon osoittaen mielenkiintoa, hän antaa sinulle syyn kiinnostua itsestään (muu kuin ulkonäkö) ja sinä hänelle (sinun tapauksessa pelkkä ulkonäkö voi riittää).
Matkan keskeyttäminen ja tyttöjen repiminen hihoista on aina kömpelöä eikä juuri koskaan toimi.- rouvanamu47
Tämä oli hauska.... "siis seuraaksä mua?
muutenkin hyviä vinkkejä!!
- Ex Pimp
Lisäyksenä vielä, että huomaat miten jäätyminen tapahtuu varmasti ja säännönmukaisesti. Siksi on tärkeää että varaat aina jokaiseen tilanteeseen jonkin asian, jonka olet etukäteen kunnolla miettinyt. Siinä ei häviä mitään. Aina, kun tulee tilanne, jossa et tiennyt mitä tehdä, kirjoita se ylös ja keksi jokin, mitä voit kokeilla jos seuraavan kerran joudut siihen tilanteeseen. Jos ei toimi muutaman yrityksenkään jälkeen, vedä henkselit yli ja keksi uusi.
- iloinen mieli neito
Kaukojunissa matkustaneena huomaan että joskus joku saattaa katsoa kiinnostuneena mutta ei uskalla avata keskustelua...;( sitten toisinaan on kivaa seuraa ihan siitä viereiseltä paikalta löytynyt..ja kysytty kahvilel ravintolavaunuun tai puh,nroa...:) mä olen sellainen yltiösosiaalinen ja vastaan kyll'ä jos mulle aletaan juetlla..ja aloitan kyllä ihan ominkinpäin juttutuokioita..niiden kanssa jotka lukee lehteä totisena ja rupeaa nukkumaan niin ei sitten..:)
- neito....
Musta olisi ihanaa, jos joku lähestyisi ihan arjessa. :)
- rohkeutta vaan
Ei se kadulla lähestyminen niin hankalaa lopulta ole. Tytölle voi hymyillä ja avata rohkeasti keskustelun, se joko toimii tai ei toimi, riippuu tilanteesta. Vähän rohkeutta se vain vaatii.
Miten alkutilanne rakennetaan alkavaksi suhteeksi... onkin jo monimutkaisempi asia. - enneujo
Ex pimppi puhuu asiaa. Ja niille jotka ei oikeasti saa sanaa suusta niin harjoitus tekee mestarin. elikkäs yksi hyvä vinkki voisi olla että juttelet vaikka liikenne valois tai jossakin jollekkin ei niin viehättävälle naiselle jotakin tai jotain sanot vaan jne... pian huomaat että juttuskelun aloittaminen ei ole niin hankalaa ja kauniitkin naiset ovat vain naisia ;)
- -milla-
Minuun toimi kun kävelin lenkkipolulla rivakasti ja joku mies tuli vastaan, sitten kun menin hänen ohitseen niin huikkasi perään että "hei! Tuota.. tää kuulostaa varmaan oudolta mutta halluutko joskus lähteä kahville?" . :D
Okei, oli häkellyttävää mutta ilahuin ihan sikana ja punastuin tomaatiksi ja sanoin että ka lähenpä mie. :) Selvät, suorat sanat. Oli kivaa. - hymyhuulet...
Juu olen samaa mieltä että rohkea rokan syö! Miksi arkaillaan kysyä..suora toiminta ja komea hymy siihen päälle,,,ja jos ei onnista-harmitellaan ja toivotetaan hyvää jatkoa...ja mitään pahaa ei tapahtunut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701