Luulen pienessä mielessäni että sinulla täytyy olla jo vauvakuumetta. Itse mä taas inhoan lapsia. Kiitos kuitenkin hymyistäsi ja lämpimistä, kaihoisista katseistasi.
Pelkään lähestyä, koska..
8
591
Vastaukset
- ikäloppu_ko
Järjetön ajatus. En ole enää lapsensaanti-iässä.
- 30+ järkevä nainen
noh, olen vielä just ja just lastensaanti-iässä, mutten halua lapsia. Ei siis vauvakuumetta ainakaan täällä päin...
Älä oleta. Ota mieluummin selvää, mitä tuo nainen haluaa tai ei halua.
Itsekin vaikutan varmaan miesten mielestä sellaiselta herttaiselta, naiselliselta naiselta, josta saisi pullantuoksuisen mamman muksuilleen. Eivät voisi olla enempää väärässä... :) - vaalea n ;)
Ei ole vauvakuumetta, tuskin tuleekaan. Enkä edes suurella todennäköisyydellä pysty saamaan lapsia.
- järjetön naishenkilö
mulla mitään vauvakuumetta ole. Ainoa kuume nousee sinun tuijottamisesta..
- ilkeyttä
Ei ole vauvakuumetta, mutten kyllä kanssasi edes haluaisi mitään vauvaa, saati sitten että edes seurusteltaisiin. Olet luonteesi näyttänyt, osaat olla aika ilkeä.
- Ap.
"The company makes one alike"
suomeksi: seura tekee kaltaisekseen..
- Jen__na
kerroppa hei mihin päin suomee tää viesti menee???
- Hittolainen...
Olipa sopiva aloitus omiin tunnelmiin... Itse olen väistellyt itseäni nuorempaa miestä, koska oletan hänen haluavan myöhemmin naimisiin ja saavan vähintään pari lasta, taustastaan ja iästään johtuen. Itse en ole koskaan halunnut lapsia, ja ikääkin alkaa olla liikaa, mutta hänen takiaan kuitenkin edes kerran ajatellut, että mitä jos sittenkin, vaikka oikeasti ei yhtään kiinnostaisi lapset vieläkään.
Just olin muutama tunti sitten päättänyt, että jätän hänet nyt kokonaan rauhaa ja unohdan koko jutun, koska eihän me tämän takia oltaisi sopiva pari. Perhana sentään, nyt tämä sai mut taas uudelleen epävarmaksi, että josko turhaan luovuin, koska oikeasti en edelleenkään tiedä mitä hän haluaisi, arvelen vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351478- 381443
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241118
- 181063