Luulen pienessä mielessäni että sinulla täytyy olla jo vauvakuumetta. Itse mä taas inhoan lapsia. Kiitos kuitenkin hymyistäsi ja lämpimistä, kaihoisista katseistasi.
Pelkään lähestyä, koska..
8
596
Vastaukset
- ikäloppu_ko
Järjetön ajatus. En ole enää lapsensaanti-iässä.
- 30+ järkevä nainen
noh, olen vielä just ja just lastensaanti-iässä, mutten halua lapsia. Ei siis vauvakuumetta ainakaan täällä päin...
Älä oleta. Ota mieluummin selvää, mitä tuo nainen haluaa tai ei halua.
Itsekin vaikutan varmaan miesten mielestä sellaiselta herttaiselta, naiselliselta naiselta, josta saisi pullantuoksuisen mamman muksuilleen. Eivät voisi olla enempää väärässä... :) - vaalea n ;)
Ei ole vauvakuumetta, tuskin tuleekaan. Enkä edes suurella todennäköisyydellä pysty saamaan lapsia.
- järjetön naishenkilö
mulla mitään vauvakuumetta ole. Ainoa kuume nousee sinun tuijottamisesta..
- ilkeyttä
Ei ole vauvakuumetta, mutten kyllä kanssasi edes haluaisi mitään vauvaa, saati sitten että edes seurusteltaisiin. Olet luonteesi näyttänyt, osaat olla aika ilkeä.
- Ap.
"The company makes one alike"
suomeksi: seura tekee kaltaisekseen..
- Jen__na
kerroppa hei mihin päin suomee tää viesti menee???
- Hittolainen...
Olipa sopiva aloitus omiin tunnelmiin... Itse olen väistellyt itseäni nuorempaa miestä, koska oletan hänen haluavan myöhemmin naimisiin ja saavan vähintään pari lasta, taustastaan ja iästään johtuen. Itse en ole koskaan halunnut lapsia, ja ikääkin alkaa olla liikaa, mutta hänen takiaan kuitenkin edes kerran ajatellut, että mitä jos sittenkin, vaikka oikeasti ei yhtään kiinnostaisi lapset vieläkään.
Just olin muutama tunti sitten päättänyt, että jätän hänet nyt kokonaan rauhaa ja unohdan koko jutun, koska eihän me tämän takia oltaisi sopiva pari. Perhana sentään, nyt tämä sai mut taas uudelleen epävarmaksi, että josko turhaan luovuin, koska oikeasti en edelleenkään tiedä mitä hän haluaisi, arvelen vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122229Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712103Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051909Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411401Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151329Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086