Luulen pienessä mielessäni että sinulla täytyy olla jo vauvakuumetta. Itse mä taas inhoan lapsia. Kiitos kuitenkin hymyistäsi ja lämpimistä, kaihoisista katseistasi.
Vastaukset 8
- ikäloppu_ko
Järjetön ajatus. En ole enää lapsensaanti-iässä.
- 30+ järkevä nainen
noh, olen vielä just ja just lastensaanti-iässä, mutten halua lapsia. Ei siis vauvakuumetta ainakaan täällä päin...
Älä oleta. Ota mieluummin selvää, mitä tuo nainen haluaa tai ei halua.
Itsekin vaikutan varmaan miesten mielestä sellaiselta herttaiselta, naiselliselta naiselta, josta saisi pullantuoksuisen mamman muksuilleen. Eivät voisi olla enempää väärässä... :) - vaalea n ;)
Ei ole vauvakuumetta, tuskin tuleekaan. Enkä edes suurella todennäköisyydellä pysty saamaan lapsia.
- järjetön naishenkilö
mulla mitään vauvakuumetta ole. Ainoa kuume nousee sinun tuijottamisesta..
- ilkeyttä
Ei ole vauvakuumetta, mutten kyllä kanssasi edes haluaisi mitään vauvaa, saati sitten että edes seurusteltaisiin. Olet luonteesi näyttänyt, osaat olla aika ilkeä.
- Ap.
"The company makes one alike"
suomeksi: seura tekee kaltaisekseen..
- Jen__na
kerroppa hei mihin päin suomee tää viesti menee???
- Hittolainen...
Olipa sopiva aloitus omiin tunnelmiin... Itse olen väistellyt itseäni nuorempaa miestä, koska oletan hänen haluavan myöhemmin naimisiin ja saavan vähintään pari lasta, taustastaan ja iästään johtuen. Itse en ole koskaan halunnut lapsia, ja ikääkin alkaa olla liikaa, mutta hänen takiaan kuitenkin edes kerran ajatellut, että mitä jos sittenkin, vaikka oikeasti ei yhtään kiinnostaisi lapset vieläkään.
Just olin muutama tunti sitten päättänyt, että jätän hänet nyt kokonaan rauhaa ja unohdan koko jutun, koska eihän me tämän takia oltaisi sopiva pari. Perhana sentään, nyt tämä sai mut taas uudelleen epävarmaksi, että josko turhaan luovuin, koska oikeasti en edelleenkään tiedä mitä hän haluaisi, arvelen vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681090
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,461054Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?66978Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan156765- 57694
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29629- 40625
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109537- 74502