Pikaisesti parilla profiililla kokeiltuna, sori, jos jotain on väärin. Mutta homman juju on suurinpiirtein tässä:
Naisten profiilit ovat ilman maksuakin automaattisesti tasoltaan Perusprofiileja - vieläpä kauniisti näkee, että vuoden maksu on jo suoritettu!
Naisen profiililla on oikeus nähdä miesten lähettämiä flirttejä (ja siis miesten profiilit) ja luonnollisesti myös sekä lähettää viestejä että lukea saapuneita viestejä.
Miehen profiili on (maksamatta) aina ilmaisprofiili, joka voi vain lähettää flirttejä. Eli hän voi vain antaa naisellle tiedoksiannon, olen katsellut profiiliasi.
Mutta mitään muuta sillä ei tee. Ilmaisprofiilin omaavalla miesilmoittajalla ei ole mitään oikeaa mahdollisuutta päästä todelliseen kontaktiin naisilmoittajan kanssa. Paitsi maksamalla.
Vaikka nainen itse tekisi aloitteen lähettämällä viestin tai flirtin, mies ei näe tästä naisesta muuta kuin profiilin nimen. On kuin katsoisi tikkaria näyteikkunan takaa.
Kontaktia ei synny, ellei pari hoksaa siirtyä yhteisestä sopimuksesta vaikka jonnekin maksuttomalle saitille ja käyttää siellä samoja nimimerkkejä toisensa tunnistaakseen. Aika utopistista.
Homman juju on siis sama kuin kaikissa muissakin, saada kiimaiset miehet maksamaan.
Taas uusi kusetus, VictoriaMilan
5
2185
Vastaukset
- kaunis ja uskollinen
Toi saitti onkin epätoivoisten pettäjäpaskojen ja varattujen rumien ja tyhjäpäiden saitti!!!Voi hyvää päivää:::))))
- '
ilmaiseksiko niiden pitäis sulle pildeä järkätä : ) jos naiset joutuisi maksamaan, ei naiskäyttäjiä olisi eikä miehilläkään mitään syytä mennä saitille.
- NnNnNn
Munkin mielestä on kummallista, että miehet maksaa, naiset ei. Toki tuokin sivustolla on enemmistö miehiä ja jos naisille maksaisi, olisi niitä vieläkin vähemmän.
Mä en tykäännyt VM ollenkaan...otin profiilini pois vaikka nainen olenkin. - 11+8
Eikös ennen vanhaan ollut tukuttain näitä kaikenmaailman senssilinjoja, joihin aina mainostettiin, että naiset soittavat ilmaiseksi. Miesten sen sijaan piti soittaa aina maksulliseen numeroon. Eli ei kai ideassa sinänsä ole mitään uutta.
- Höynäyttämistä
Vuoden verran olen maksanut ja nekin naiset jotka ovat mukamas online - tulee vastaus että pitää yrittää myöhemmin kun on ongelmia yhteydessä. Tää on ihan kusetusta koko puuha !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611