Hyvä asiakas!
Täällä teitä palvelee seuraavanlainen henkilökunta:
Älymies; rankoista hommista kokemusta omaava yhteiskunnan tarkkailija ja voimakkaita moraalisia periaatteita omaava nuorukainen jolla on hyvä yleissivistys.
Naisasialuuseri; antaa arvokkaita näkökulmia AT-miehen elämään ja miesten kaverinaisiin.
Mies1985; seksuaalisuuden professori ja arvostettu tutkija.
Hämärän Rajamailla; arvostettu muusikko ja kirjallisuuden asiantuntija. Palstabändin johtohahmo.
ATM:yyden emeritus eATMe on eläkkeellä.
surunveri: palstafilosofi.
TheOne; huolehtii vieraiden turvallisuudesta.
Palstan naiset; huolehtivat kävijöiden sukupuolisista tarpeista ja viihdyttämisestä.
Tervetuloa Sinkut-palstalle!
4
145
Vastaukset
- lttl
:D
- Mihin unohtuivat
40 pillun mies, kunnian mies ja Suuri isä?
- taitavat olla
tuon luuserin rinnakkaisnikkejä
- Reipas Mies
No "henkilökunnan" asiakaspalvelusta voisin puhua koko päivän lämpimikseni, palstan tyrkyimmät nickit poistuivat suuren naisjoukon ruusu-kortiten saattelemana.
En käy palstalla juurikaan asiakaspalvelu mielessä, vain esittämällä mielipiteitäni asioista joihin "sinkut" eivät näköjään vaivaudu paneutumaan (hah oiva sana tähän ;)
Listaan pari tärkeää teesiäni muistutukseksi noobeille:
-Supliikki
- Baariasiamies/looseri
- sosiaalisen statuksen vaikutus miehen sijoittumiseen ps-markkinoilla.
-miehen sosiaalisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450