Se toimi!

Minähän kerran kirjoitin niistä puhdistuslaastareista ja niin ne tänään saapuivat postiin.
Minulla on koko päivän särkenyt päätä hyvin ikävästi ja en ole ottanut siihen mitään.
No suhtauduin koko laastareihin skeptisesti ja ajattelin jos toiseen jalkapohjaan sitten vaikka pitäisi muutaman tunnin. Vaikka pitäisi pitää molemmissa jalkapojissa sen 8-10 tuntia.
Alussa se ihanasti siinä lämitti mutta jo parin tunnin päästä siitä alkoi leijua kamala haju, sellainen tunkkainen sanoinkuvaamattoman paha.
Näin jälkeenpäin ajateltuna, olisi tulos voinut olla aamulla ikävä sängyssä kun eritteet olisi pursuneet yli, niin tunkkainen mä olen sittenkin.

Mutta jo parin tunnin jälkeen päänsärky oli poissa ja olo kirkkaampi, se toimi ja huomenna aloitan koko sen hoidon sitten.

ps. suosittelen kaikille tunkkaisille.

Tässä parin tunnin saastani.

http://www.aijaa.com/v.php?i=005198820284.jpg

15

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiesVaillaSarkasmia

Kuulostaa oikein hyvältä hoidolta, josta tuskin on haittaa potilaalle.

Minun kehostani kaikki saastaa siirtyy näppäimistön välityksellä suomi24:n palvelimelle.

• Joskun minultakin, nyt se vain tuli ulos hyvin konkreettisesti kuvan kera.
        Tuon jälkeen ei kukaan enään epäile, että yritän pokaa täältä seuraa.

Hihi.

• MiesVaillaSarkasmia
        weawery kirjoitti:

Joskun minultakin, nyt se vain tuli ulos hyvin konkreettisesti kuvan kera.
        Tuon jälkeen ei kukaan enään epäile, että yritän pokaa täältä seuraa.

Hihi.

Mitähän lapussa sitten konkreettisesti on? Kertooko valmistaja mitä kehosta poistuu? Vuotanut verikin on jonkin ajan päästä aika ikävän väristä.

• no,
        MiesVaillaSarkasmia kirjoitti:

Mitähän lapussa sitten konkreettisesti on? Kertooko valmistaja mitä kehosta poistuu? Vuotanut verikin on jonkin ajan päästä aika ikävän väristä.

tietenkään se ei oikeasti poista mitään, vaan ihon kosteus saa värimuutokset aikaan. Hoitokuurin on oltava vähintään 30-90 päivää, mikä maksaa noin 100-300 euroa. Mutta mitäpä ihminen ei oman hyvinvointinsa eteen tekisi.

Mutta voin hyvin kuvitella, että ihminen, joka 3 kk joka aamu repii haisevat laastarit jaloistaan ja uskoo puhdistuvansa, saattaa voidakin paremmin hoidon jälkeen. Vaikutus on kuitenkin aivan puhdas placebo, mutta väliäkö tuolla...

• MiesVaillaSarkasmia
        no, kirjoitti:

tietenkään se ei oikeasti poista mitään, vaan ihon kosteus saa värimuutokset aikaan. Hoitokuurin on oltava vähintään 30-90 päivää, mikä maksaa noin 100-300 euroa. Mutta mitäpä ihminen ei oman hyvinvointinsa eteen tekisi.

Mutta voin hyvin kuvitella, että ihminen, joka 3 kk joka aamu repii haisevat laastarit jaloistaan ja uskoo puhdistuvansa, saattaa voidakin paremmin hoidon jälkeen. Vaikutus on kuitenkin aivan puhdas placebo, mutta väliäkö tuolla...

Hoitoa voisi kenties tehostaa siten että puhdistaisi myös ruokansa, jonka syö. Melonille ja appelsiinille laastari poskeen ja lohelle myös laastari pyrstöön muutamaksi tunniksi ennen pannulle panoa. Tuskin siitäkääm olisi haittaa, jos kokeilisi.

• piä on kipiänä hällä
        no, kirjoitti:

Tolla summalla saa jo hyvän matokuurin ja kokovartalopuudutuksen, joka tehoaa ihan kerta-annoksena, :) Eikä vaikutus ole plasebo

• alv-liskot
        piä on kipiänä hällä kirjoitti:

Tolla summalla saa jo hyvän matokuurin ja kokovartalopuudutuksen, joka tehoaa ihan kerta-annoksena, :) Eikä vaikutus ole plasebo

jos otan koiralle tarkoitetun matokuurin, ongelma on juurikin se että vaikutus _ei_ ole pelkkä plasebo

• piä on yhä kipiänä
        alv-liskot kirjoitti:

jos otan koiralle tarkoitetun matokuurin, ongelma on juurikin se että vaikutus _ei_ ole pelkkä plasebo

Vaan mato lähtee! Miksi ihmeessä muuten kukaan matokuuria ottaisi? Sekin yksi lapamatolääke, jonka apteekista saa ilman reseptiä, on kyllä niinniin tehokas, että vaikutuksen huomaa;)

Miksi maksaa tuotteesta, jonka teho perustuu mielikuvitukseen, niinkuin joku paskaa imevä laastari.

• alv-liskot
        piä on yhä kipiänä kirjoitti:

Vaan mato lähtee! Miksi ihmeessä muuten kukaan matokuuria ottaisi? Sekin yksi lapamatolääke, jonka apteekista saa ilman reseptiä, on kyllä niinniin tehokas, että vaikutuksen huomaa;)

Miksi maksaa tuotteesta, jonka teho perustuu mielikuvitukseen, niinkuin joku paskaa imevä laastari.

ei minulla ole matoa...

• piä on kipiä
        alv-liskot kirjoitti:

ei minulla ole matoa...

Mistä sen varmaksi voi tietää, ettei ole matoa? Moni sanoo koirastaankin, ettei meidän rekulla mitään matoja voi olla. Itse nautin suunnattomasti, kun lykkään piskille matotahnaa kitaan ja varmistun, ettei kalliit ruoat mene matojen elättämiseen. Yhtälailla ihmisen sisällä madot viihtyvät!

• alv-liskot
        piä on kipiä kirjoitti:

Mistä sen varmaksi voi tietää, ettei ole matoa? Moni sanoo koirastaankin, ettei meidän rekulla mitään matoja voi olla. Itse nautin suunnattomasti, kun lykkään piskille matotahnaa kitaan ja varmistun, ettei kalliit ruoat mene matojen elättämiseen. Yhtälailla ihmisen sisällä madot viihtyvät!

ei voikaan, mutta minun piskini saavat matoja paljon todennäköisemmin kuin minä.

• WTF??? Tahtoo kans. Pippurilaastareita olen käyttänyt kyllä (hyvällä menestyksellä) mutta toi on jotain aivan uutta.

• alv-liskot

toisaalta on se ja sama, miksi tai miten jokin asia toimii, jos se toimii. Plasebovalmisteiden teho on tutkitusti suuri, ja monesti on havaittu sekin, että myös skeptikoihin ihan pelkkä plasebo tehoaa.

Suhtaudun hieman aggressiivisesti kuona-termin väärinkäyttöön, ja minulla on aika selkeä visio siitäkin, mitä ja miksi tuo musta mömmö on tuossa.

Tällä hetkellä kokeilisin ilman muuta, päätä särkee.

• eli,

oman mielesi avulla pystyisit parantamaan päänsäryn. Miksi et sitä tee?

• alv-liskot
        eli, kirjoitti:

oman mielesi avulla pystyisit parantamaan päänsäryn. Miksi et sitä tee?

se vaatii hyvän tekniikan. Riippuu tietysti vähän särystäkin. Itse asiassa olen kipupolin asiakas, ja siellä opetellaan kyllä kaikenmaailman poppakonsteja. Helppoa se ei ole varsinkaan aluksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1738
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      881
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      844
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe