Eli ongelma on seuraava:
Kirjoitan ajatuksella muutaman lauseen naiselle, josta olen kiinnostunut. Joskus tekstiä tulee enemmänkin. Pyrin AINA huomioimaan, että olen tutustunut naisen profiiliin ja valitsen naisen siten, että meillä OIKEASTI olisi paljonkin yhteistä.
Tästä huolimatta vain yksi nainen noin kahdestakymmenestä vaivautuu vastaamaan edes jotain parilla sanalla. Tämäkin homma yleensä kuihtuu parin viestin jälkeen. En ole yli-innokas ja mielestäni viestini ovat asiallisia, mutta eivät kuivia.
Siis onko todellakin niin, että naiset saavat niin paljon viestejä, etteivät enää viitsi vastata edes niille, jotka oikeasti olisivat kiinnostuneet muustakin, kuin p***misesta? Tiedän, että törkyviestejä tulee paljon, mutta onko liikaa vaadittu, että vastaisi edes parilla sanalla oikean viestin lähettäjälle, joka on nähnyt sentään vaivaa viestinsä eteen.
Voisiko joku nainen hiukan valottaa tätä mysteeriä?
Ovatko naiset ylimielisiä vai mikä mättää?
62
1071
Vastaukset
- hmmmmmmmmmm.
no jospa olet jo niin tuttu profiili vuosien takaa ja aina vaan samat jorinat ensimmäisessä viestissä, että alkaa haukotuttaan;) tai sitten jaksat sen ekan viestin olla asiallinen ja seuraava sitten täyttä psskaa tai sitten et ymmärrä, että joku sun kirjoittamassasi saa naisen heti tietämään, että teillä ei ole mitään yhteistä kuitenkaan tai sulla sellaiset epärealistiset ajatukset etkä anna sijaa muille ajatuksille....onhan näitä syitä.
Tiedän kokemuksesta , että miehet, jotka tällä foorumilla hakee seuraa, ovat jollain lailla aina toisesta mailmasta kuin missä nyt eletään.
Ja samathan täällä aina vastailee on se haku ja profiili mikä tahansa.- GoodGollyMrsMolly
Toihan olis aikamoine sattuma.
Eiköhän tuon naisten ylimielisen käyttäytymisen takana ole jotkut muut asiat.
Vanha katkeruus ennen internettiä eli seinäkukkasena oleminen ja sen näkeminen, että paremman näköiset tytöt saivat kaiken huomion.
80-luvulla homma meni toisin: parhaat tytöt saivat parhaan huomion.
Nyt sitten jokainen seinäkukkanen haluaa olla se pikku ballerina jota kaikki haluavat, EI toimi, kun homma ei mene näin.
Itse olen palannut nettihommista takaisin elävään elämään ja huvittavaa siellä on ollut se että entistä yli 40-v rokkijätkää välillä tulee jututtamaan 25 - 30 v tyttöset.
Itse olen sitä mieltä ettei se ikä vaan kunto( ulkonäkö) naisen ja miehen välillä on se tärkein. Tolla reseptillä se vaan näyttää toimivan paremmin kuin jossain nettisaiteissa.
- Tyhjää touhua
En ole todellakaan pyörinyt täällä vuosia, vaan alkusyksystä aloitin. Enkä aio kauaa pyöriäkään tällä menolla, vaan jatkan tutustumisia irl. Löydän kyllä seuraa muutenkin. Halusin vaan kokeilla tätäkin, kun kaverit niin paljon jauhavat näistä olemattomista nettijutuistaan.
Myös se seuraava lähettämäni viesti on aina ollut asiallinen. Ilmeisesti olen sitten vaan kirjoittaessani tylsä. Luonnossa kuulemma en ole ;)
Ideana vaan oli se, että jos itse en ole jostain naisesta kiinnostunut niin vastaan hänelle silti edes jotain. Sekä elävässä elämässä, että netissä. Tuo kuuluu jo hyviin tapoihin. Hiljaisuus sen sijaan ei kuulu. Ilmeisesti netissä pätevät siis eri säännöt, kuin oikeasti tavatessa. Täytyy varmaan ottaa opiksi ja ruveta netissä hiljaiseksi itsekin :) - idea?
Viestilaatikkoonhan mahtuu vain rajallinen määrä viestejä. Ehkäpä kirjoitat niin suosituille naisille että he eivät ehdi nähdä viestiäsi kun uutta kamaa tuuttaa jo toisesta päästä päälle...?
- 20+13
No viestin saatuaan nainen tottakai katsoo sinun profiilisi että minkäslainen kaveri kirjoittelee (huom profiilia, ei kuvaa) ja voipi olla, ettei sen sisältö ja kirjoitukset natsaa hänen ajatusmaailmansa kanssa.
Tulee niitä viestejä aika paljon naisille, että kuivan tylsän asiallisilla viesteillä ei ehkä pärjää vaan pitää olla jotain muutakin.- Mies 37
Tästäkin huolimatta aina pitäisi vastata edes kohteliaasti kieltäytyen. Hiljaisuus on moukkamaista.
- moukkaootitte
Mies 37 kirjoitti:
Tästäkin huolimatta aina pitäisi vastata edes kohteliaasti kieltäytyen. Hiljaisuus on moukkamaista.
"Viestilaatikkoonhan mahtuu vain rajallinen määrä viestejä. Ehkäpä kirjoitat niin suosituille naisille että he eivät ehdi nähdä viestiäsi kun uutta kamaa tuuttaa jo toisesta päästä päälle...?"
Mies 37 kirjoitti:
Muutaman viestin jälkeen osa miehistä katoaa moukkamaisesti, joka on mielestäni vielä moukkamaisempaa kuin aloitusviestiin vastaamattomuus.
- 2+9
kisu_87 kirjoitti:
Muutaman viestin jälkeen osa miehistä katoaa moukkamaisesti, joka on mielestäni vielä moukkamaisempaa kuin aloitusviestiin vastaamattomuus.
Naiset osaavat tämä katoamisen paremmin kuin hyvin. Harvalta löytyy selkarankaa ilmoittaa kiinnostuksen loppuneen. Itse en ole kiinnostunut naisista, joilla ei ole selkärankaa hoitaa näinkin yksinkertaista asiaa. Ja näitä näyttää löytyvän nämä nettipalvelut täynnä.
- pohdiskelua
Tästä asiasta valitetaan jatkuvasti, nimenomaan miehet. Naisena on sanottava, etten kerta kaikkiaan ymmärrä mistä johtuisi, että vastaus tulee yhteen viestiin kahdestakymmenestä. Itse jätän vastaamatta ainoastaan selkeisiin massapostauksiin. Eikä sekään johdu ajan puutteesta, vaan siitä että tuntuisi hölmöltä vastata mainoskirjeisiin.
Mutta ei naisille tule niin järjettömästi viestejä, ettei kohteliasta ei kiitos-viestiä voisi kaikille kirjoittaa, jos ei ole kiinnostunut. Ja koska se on peruskohteliaisuutta, yhdeksäntoista kahdestakymmenestä ei varmasti jätä sitä tekemättä. Lyhyesti sanottuna: en keksi mitään selitystä.
"Tästä huolimatta vain yksi nainen noin kahdestakymmenestä vaivautuu vastaamaan edes jotain parilla sanalla. Tämäkin homma yleensä kuihtuu parin viestin jälkeen."
Tuosta kuihtumisesta ei pitäisi olla mitään valittamista. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Ainut joka tulee mieleen on se, että miehet liioittelevat kovasti naisten vastaamattomuutta. Esimerkiksi niin, että asialliseksi vastaukseksi lasketaan vain ja ainoastaan "kyllä kiitos". - western66
No ne saa niiiiiin paljon yhteydenottoja että siinä pitää todella erottua porukasta jotta vastauksen saisit....niin se vaan menee.
- Tyhjää touhua
Siis juuri tuota kohteliaisuuspuolta tässä ajoinkin takaa. Niin se taitaa olla kuten ajattelinkin, että netissä on vaan helppo jättää se ei-kiitos sanomatta. Eli netissä pätevät eri käyttäytymissäännöt, kuin oikeassa elämässä.
Mitä noihin jatkoviesteihin tulee niin sen toki ymmärrän, että jos ei kiinnosta niin sitten ei tarvitse vastata. Sehän se on pelin henki muutenkin ;)- pohdiskelua
Sanot että yksi noin kahdestakymmenestä vastaa. Sanot että yleensä viestittely kuihtuu muutaman viestin jälkeen. Sanotaan nyt että olist viestitellyt kolmen naisen kanssa, jotta voisi käyttää sanaa "yleensä".
Siis kolme naista kuudestakymmenestä on vastannut sinulle. Olet lähettänyt viestin kuudellekymmenelle naiselle ja aloitit alkusyksystä. Sinulla on mielestäsi OIKEASTI paljonkin yhteistä kaikkien kuudenkymmenen kanssa ja olet nähnyt vaivaa jokaisen viestin eteen. Jos alkusyksy voisi olla vaikka elokuun puoliväli, olet kahden kuukauden aikana lähettänyt suunnilleen viestin päivässä, aina eri naiselle.
Olenko ainut jonka mielestä tarinassa saattaa olla jotain mätää? - sdgfdgh dt
pohdiskelua kirjoitti:
Sanot että yksi noin kahdestakymmenestä vastaa. Sanot että yleensä viestittely kuihtuu muutaman viestin jälkeen. Sanotaan nyt että olist viestitellyt kolmen naisen kanssa, jotta voisi käyttää sanaa "yleensä".
Siis kolme naista kuudestakymmenestä on vastannut sinulle. Olet lähettänyt viestin kuudellekymmenelle naiselle ja aloitit alkusyksystä. Sinulla on mielestäsi OIKEASTI paljonkin yhteistä kaikkien kuudenkymmenen kanssa ja olet nähnyt vaivaa jokaisen viestin eteen. Jos alkusyksy voisi olla vaikka elokuun puoliväli, olet kahden kuukauden aikana lähettänyt suunnilleen viestin päivässä, aina eri naiselle.
Olenko ainut jonka mielestä tarinassa saattaa olla jotain mätää?You called his bluff :)
Taidat olla matemaatikko. Tai insinööri.
Jos miehet lakkaisivat spämmäämästä, kohdistaisivat senkin energian oman profiilinsa laatimiseen ja oman itsensä kehittämiseen, tulokset saattaisivat alkaa olla parempia puolin ja toisin. Minäkin olen kyllästynyt niihin 'moi, mites sinne' -viesteihin. - näin täällä
pohdiskelua kirjoitti:
Olenko ainut jonka mielestä tarinassa saattaa olla jotain mätää?Näin voidaan toki myös tulkita aloittajan viestistä. Toisaalta kun ei tiedetä, niin eipä tulkita asioita pidemmälti.
Oikeasti yhteisillä asioilla aloittaja saattaa tarkoittaa, että löytää monestakin profiilista useampia yhteisiä asioita itsensä. Tämä ei edes ole tavatonta, sillä varsin moni profiili netissä on siksi geneerinen, että ei välttämättä edes tarvitse olla kovin erikoinen ja monipuolinen ihminen löytääkseen monenkin naisen profiilista sen verran yhteisiä asioita, että heille haluaisi kirjoittaa. Tämä on myös se syy miksi profiilista ei kannata ajatella asioita liian pitkälle, koska vasta tutustumisen myötä nähdään onko sitä yhteistä tarpeeksi. Kaikissa tapauksissa se ei selviä profiilien kautta ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että kukaan ei kirjoita koko elämäänsä niihin profiileihin. Täällä S24:ssa profiileja on aika paljon, joten valinnan varaa löytyy kenelle kirjoittaa. Lisäksi aloittaja ei maininnut onko hän kirjoitellut vain täällä vai mahdollisesti jossain muissakin palveluissa. Aloittaja ei myöskään oman kertomuksensa mukaan vaikuttanut tavanomaiselta massapostittajalta. - ihmetelen tätä
näin täällä kirjoitti:
Näin voidaan toki myös tulkita aloittajan viestistä. Toisaalta kun ei tiedetä, niin eipä tulkita asioita pidemmälti.
Oikeasti yhteisillä asioilla aloittaja saattaa tarkoittaa, että löytää monestakin profiilista useampia yhteisiä asioita itsensä. Tämä ei edes ole tavatonta, sillä varsin moni profiili netissä on siksi geneerinen, että ei välttämättä edes tarvitse olla kovin erikoinen ja monipuolinen ihminen löytääkseen monenkin naisen profiilista sen verran yhteisiä asioita, että heille haluaisi kirjoittaa. Tämä on myös se syy miksi profiilista ei kannata ajatella asioita liian pitkälle, koska vasta tutustumisen myötä nähdään onko sitä yhteistä tarpeeksi. Kaikissa tapauksissa se ei selviä profiilien kautta ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että kukaan ei kirjoita koko elämäänsä niihin profiileihin. Täällä S24:ssa profiileja on aika paljon, joten valinnan varaa löytyy kenelle kirjoittaa. Lisäksi aloittaja ei maininnut onko hän kirjoitellut vain täällä vai mahdollisesti jossain muissakin palveluissa. Aloittaja ei myöskään oman kertomuksensa mukaan vaikuttanut tavanomaiselta massapostittajalta."Aloittaja ei myöskään oman kertomuksensa mukaan vaikuttanut tavanomaiselta massapostittajalta. "
Millaisesta aloituksesta näkee että kirjoittaja ON massapostittaja? Hän sanoo rehellisesti, että on vähän tullut välillä massapostiteltua, mutta naiset voisi silti vasta kohteliaasti? - näin täällä
ihmetelen tätä kirjoitti:
"Aloittaja ei myöskään oman kertomuksensa mukaan vaikuttanut tavanomaiselta massapostittajalta. "
Millaisesta aloituksesta näkee että kirjoittaja ON massapostittaja? Hän sanoo rehellisesti, että on vähän tullut välillä massapostiteltua, mutta naiset voisi silti vasta kohteliaasti?Aloittaja kertoo mm. kirjoittavansa ajatuksella ja valitsevansa yhteisten asioiden perusteella kenelle kirjoittaa. Mielestäni ei se kuulosta tavanomaiselta massapostittamiselta. Sellaista olisi nähdäkseni se, että lähettää jotain yleistä viestiä copy-pastena jokaiselle vastaantulijalle. Oman tekstinymmärrykseni mukaan aloittaja kertoo toimivansa aivan toisin. Monia viestejä aloittaja toki on lähettänyt. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että netissä asioita kannattaa jättää parin profiilin ja viestin varaan? Ainakaan jos on yhtään pidempään tätä kokeillut. Se kun ei vain yksinkertaisesti toimi, kun niitä vastauksia tosiaan tulee siksi harvassa. Jos nettideittipalvelusta meinaa jotain seuraa saada treffeillekin asti, niin valitettavasti useimmiten on kirjoitettava useammille. Ja jotta ei tarvitse olla joka päivä kirjoittamassa, niin välillä voi laittaa useamman viestin menemään saman päivän aikana. Toki varmasti jokainen mielellään valitsisi vain yhden ihmisen, mutta sillä meiningillä saa mahdollisesti odottaa hamaan tulevaisuuteen kunnes joku vastaa. Vasta sitten kun se keskusteluyhteys jonnekin saadaan luotua, niin voidaan alkaa katsomaan pitäisikö johonkin ihmiseen keskittyä. Pelkkiin profiileihin on aivan turha keskittyä sitä ennen. On naivia olettaa, että nettideitissä joku on pelkän profiilin perusteella kiinnostunut vain sinusta.
- ihmettelen edelleen
näin täällä kirjoitti:
Aloittaja kertoo mm. kirjoittavansa ajatuksella ja valitsevansa yhteisten asioiden perusteella kenelle kirjoittaa. Mielestäni ei se kuulosta tavanomaiselta massapostittamiselta. Sellaista olisi nähdäkseni se, että lähettää jotain yleistä viestiä copy-pastena jokaiselle vastaantulijalle. Oman tekstinymmärrykseni mukaan aloittaja kertoo toimivansa aivan toisin. Monia viestejä aloittaja toki on lähettänyt. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että netissä asioita kannattaa jättää parin profiilin ja viestin varaan? Ainakaan jos on yhtään pidempään tätä kokeillut. Se kun ei vain yksinkertaisesti toimi, kun niitä vastauksia tosiaan tulee siksi harvassa. Jos nettideittipalvelusta meinaa jotain seuraa saada treffeillekin asti, niin valitettavasti useimmiten on kirjoitettava useammille. Ja jotta ei tarvitse olla joka päivä kirjoittamassa, niin välillä voi laittaa useamman viestin menemään saman päivän aikana. Toki varmasti jokainen mielellään valitsisi vain yhden ihmisen, mutta sillä meiningillä saa mahdollisesti odottaa hamaan tulevaisuuteen kunnes joku vastaa. Vasta sitten kun se keskusteluyhteys jonnekin saadaan luotua, niin voidaan alkaa katsomaan pitäisikö johonkin ihmiseen keskittyä. Pelkkiin profiileihin on aivan turha keskittyä sitä ennen. On naivia olettaa, että nettideitissä joku on pelkän profiilin perusteella kiinnostunut vain sinusta.
"Aloittaja kertoo mm. kirjoittavansa ajatuksella ja valitsevansa yhteisten asioiden perusteella kenelle kirjoittaa."
Nimenomaan, hän kertoo. Emme tiedä miten asia oikeasti on. Ei massapostittaja kertoisi suoraan mitä tekee koska ei itse varmaan pitäisi sitä oikeasti massapostitteluna, ja olisi kyllä varmasti aidon loukkaantunut jos hänelle ei vastata.
On myös eroa siinä, lähetteleekö viestejä neljälle vai neljällekymmenelle naiselle. Vain yhdestä ei tarvitse olla kiinnostunut, mutta jos on kiinnostunut kaikista... - näin täällä
ihmettelen edelleen kirjoitti:
"Aloittaja kertoo mm. kirjoittavansa ajatuksella ja valitsevansa yhteisten asioiden perusteella kenelle kirjoittaa."
Nimenomaan, hän kertoo. Emme tiedä miten asia oikeasti on. Ei massapostittaja kertoisi suoraan mitä tekee koska ei itse varmaan pitäisi sitä oikeasti massapostitteluna, ja olisi kyllä varmasti aidon loukkaantunut jos hänelle ei vastata.
On myös eroa siinä, lähetteleekö viestejä neljälle vai neljällekymmenelle naiselle. Vain yhdestä ei tarvitse olla kiinnostunut, mutta jos on kiinnostunut kaikista...Voimme toki epäillä kaikkea mitä muut sanovat, mutta ainakaan itse en koe sitä mielekkääksi. En myöskään keskustelun kannalta. Mutta ainakin nettideittailussa tuntuu monesti yleiseltä se, että kaikkea epäillään ja tulkitaan mitä kummallisemmilla tavoilla :)
Tuohon kuinka monesta voi olla kiinnostunut. Monesti tälläkin palstalla esillä ollut asia. Yritin yllä tähän liittyen kirjoittaa. Kiinnostutko sinä ihmisestä vai profiilista? Itse kiinnostun ihmisestä. Ei ole ihan joka kulman takana niitä itseäni kiinnostavia naisia. Niitä ei ole siten myöskään jokaisen profiilin takana. Mutta kas kun se kiinnostaako minua oikeasti joku profiilin takana oleva nainen ei selviä siitä yhdestä profiilista. Kiinnostuksen osalta profiilista selviää vain se, että naisen profiilissa on jotain, jonka vuoksi hänen kanssaan voisi keskustella lisää ja mahdollisesti tutustua enemmän ja katsoa löytyisikö sitä varsinaista kiinnostusta. Näiden asioiden löytäminen ei ole vaikeaa isossakaan määrässä profiileita, koska profiili kertoo ihmisestä vain pienen osan ja yleensä niissä vielä toistetaan samoja yleisiä asioita. Vielä siinä vaiheessahan ei tiedä onko vastapuoli halukas edes aloittamaan keskustelun. Kun monessa tapauksessa netissä ei ole, niin ainakin itse jätän sen varsinaisen kiinnostuksen vasta sinne viesittelyn ja tapaamisen puolelle. Asia on siis pikkasen eri kuin jos olisi kiinnostunut jokaisesta kadulla vastaan tulevasta. - yhä ihmettelen
näin täällä kirjoitti:
Voimme toki epäillä kaikkea mitä muut sanovat, mutta ainakaan itse en koe sitä mielekkääksi. En myöskään keskustelun kannalta. Mutta ainakin nettideittailussa tuntuu monesti yleiseltä se, että kaikkea epäillään ja tulkitaan mitä kummallisemmilla tavoilla :)
Tuohon kuinka monesta voi olla kiinnostunut. Monesti tälläkin palstalla esillä ollut asia. Yritin yllä tähän liittyen kirjoittaa. Kiinnostutko sinä ihmisestä vai profiilista? Itse kiinnostun ihmisestä. Ei ole ihan joka kulman takana niitä itseäni kiinnostavia naisia. Niitä ei ole siten myöskään jokaisen profiilin takana. Mutta kas kun se kiinnostaako minua oikeasti joku profiilin takana oleva nainen ei selviä siitä yhdestä profiilista. Kiinnostuksen osalta profiilista selviää vain se, että naisen profiilissa on jotain, jonka vuoksi hänen kanssaan voisi keskustella lisää ja mahdollisesti tutustua enemmän ja katsoa löytyisikö sitä varsinaista kiinnostusta. Näiden asioiden löytäminen ei ole vaikeaa isossakaan määrässä profiileita, koska profiili kertoo ihmisestä vain pienen osan ja yleensä niissä vielä toistetaan samoja yleisiä asioita. Vielä siinä vaiheessahan ei tiedä onko vastapuoli halukas edes aloittamaan keskustelun. Kun monessa tapauksessa netissä ei ole, niin ainakin itse jätän sen varsinaisen kiinnostuksen vasta sinne viesittelyn ja tapaamisen puolelle. Asia on siis pikkasen eri kuin jos olisi kiinnostunut jokaisesta kadulla vastaan tulevasta."Voimme toki epäillä kaikkea mitä muut sanovat, mutta ainakaan itse en koe sitä mielekkääksi."
En nyt aivan näin laajasti ajatellut. Vaan tarkoitin että epäilen nimenomaan aloittajan kertomusta. Jotta joku jäisi noin usein ilman vastausta, hän tekee kyllä jotain väärin. Tänne sitten kirjoitellaan että tein aivan kaiken oikein mutta silti ei vastata. Ja meillä on vain aloittajan sana siitä että hän teki kaiken oikein.
- dfghdg
En tiedä noista lukumääristä, mutta normaalilta kuulostaa. Varmaan miehet ja naiset tekee tuota samaa. Toisaalta ainakaan naisten profiileissa ei ole useinkaan kerrottu itsestä juuri mitään eikä kuvaakaan ole. Tai sitten on käytetty jotain valmiita pohjia. Vaatimuksia miehen suhteen toki löytyy :)
Miesten profiileista en osaa sanoa mitään, kun en miestä etsi. - Roosa-Annikki
Mitä väliä sillä vastaamisella on, oon itekkin laittanut viestiä miehille ja osa on jättänyt vastaamatta. Mitä sitten? Enemmän kai ottais päähän jos näkis että "jee, se on vastannut!" ja sitten siellä olis vaan joku Ei Kiitos. Jos ei miestä kiinnosta niin se on aivan sama laittaako viestiä asiasta vai ei.
- Mies 37
Minä olen tästä eri mieltä. Paljon mieluummin luen sen ei kiitos -viestin kuin jään turhaan odottelemaan, että vastaako se vai ei. Toisen pitäminen epätietoisuudessa on mielestäni melkoisen epäkohteliasta. Ei kiitos -viestin jälkeen voi taas mennä eteenpäin ja keskittyä uusiin juttuihin.
- Odottelemisesta
Mies 37 kirjoitti:
Minä olen tästä eri mieltä. Paljon mieluummin luen sen ei kiitos -viestin kuin jään turhaan odottelemaan, että vastaako se vai ei. Toisen pitäminen epätietoisuudessa on mielestäni melkoisen epäkohteliasta. Ei kiitos -viestin jälkeen voi taas mennä eteenpäin ja keskittyä uusiin juttuihin.
Ei sillä etteikö vastaaminen olisi kohteliasta, mutta voihan vastaaamattomuudenkin tulkita "ei kiitos" -viestiksi, miksi se useimmiten on tarkoitettu, joten tuhraan ei kannata jäädä odottelemaan.
- joo joo
JOO ONKOHAN ME KAIKKI YKSINÄISII,VAI!?
- dfghdg
"osa on jättänyt vastaamatta". Niin. Aloittajan pointti taisi olla se, että yleensä naiset jättävät lähes aina vastaamatta ja toki jokaista ottaa päähän se, jos on käyttänyt runsaasti aikaa viestinsä sisältöön.
But, no worries! Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!- 1+2=3
Näinpä. Itse olen tottunut muualla elämässä siihen, että yhteydenottoihin tavallisesti reagoidaan jollain tavalla. Jopa treffipyyntöihin. Puhun siis nyt asiallisista normaaleista yhteydenotoista. Tähän touhuun netissä kuin seuranhakuun yleensäkään ei toki pidä suhtautua liian tiukkapipoisesti. Tosiasia kuitenkin on se, että syystä tai toisesta naisten vastausaktiivisuus on asiallisiin viesteihin on monesti melkoisen alhainen. Tarvitsee olla melkoinen fakiiri, että jaksaa kirjoitella ns. seinille kerta toisensa jälkeen. Itse kun kirjoittaa henkilökohtaisesti toisen profiilin perusteella viestin eikä lähetä mitään yleistä massapostia jokaiselle, niin onhan se pidemmän päälle turhauttavaa, kun kovinkaan moni ei viitsi vastata millään tavalla, vaikka profiilien perusteella yhteistä nimenomaan löytyisi eikä sen mukaan olisi toiselle jotain aivan muuta kuin mitä on hakemassa. On sikäli ikävää, että henkilökohtaisiin kunnollisiin viesteihin ei reagoida kuin harvoin silloin kun ei kiinnosta, koska jokainen toiminnallaan osaltaan vaikuttaa siihen kuinka mielekäs pidemmän päälle palvelu on, kun on kyse tällaisesta vuorovaikutteisesta palvelusta. Ja mielekkyyttä on vain vaikea pidemmän päälle löytää silloin jos vuorovaikutus on yksisuuntaista :)
- Tyhjää touhua
Olen käyttänyt kolmea tunnettua palvelua. Jätän tässä yhteydessä nimien mainostamisen pois. Massapostittaja en todellakaan ole. Viestini ajoittuvat noin kymmenen viikon ajalle.
"näin täällä" osui asian ytimeen. Eli monissa profiileissa on kerrottu itsestä suhteellisen vähän. Pakollisten tietojen lisäksi lähinnä harrastukset ja muutamalla sanalla jotain omasta luonteesta tms. Ja lopussa todetaan jotain tyyliin "kirjoittelemisiin" tai "ota rohkeasti yhteyttä" tms.
Olen itse aktiivinen ihminen ja minulla on paljon hyvinkin erilaisia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Profiilin perusteella löydän melko helposti harrastuksiltaan, mielenkiinnon kohteiltaan ja luonteeltaan itseäni kiinnostavan ihmisen. Tarkoitushan on olla itse aktiivinen ja ottaa mielenkiintoiseen ihmiseen yhteyttä, eikä odottaa maailman tappiin toisten yhteydenottoja. Eikös se ole koko tämän nettideittailun idea? Miten toiseen voi tutustua pelkän tekstin perusteella, jos ihmiseen ei saa mitään elävää kontaktia? Kirjoittaminenhan on vain yksi pieni osa kokonaisuudesta ja monikaan ei ole hyvä kirjoittamaan itsestään, vaikka olisi luonnossa kuinka mahtava tyyppi hyvänsä. Vai olenkohan pyörinyt liikaa oikeiden ihmisten keskellä elävässä elämässä? :D
Eikä tästä ole tarkoitus mitään vakavaa porua nostaa, kunhan vain hieman huvittuneena olen tilannetta seurannut. Toki olen saanut myös mukavia ja persoonallisia viestejä, joista on paistanut läpi naisen luonne. :)- keskustelija X
"Eikä tästä ole tarkoitus mitään vakavaa porua nostaa, kunhan vain hieman huvittuneena olen tilannetta seurannut. Toki olen saanut myös mukavia ja persoonallisia viestejä, joista on paistanut läpi naisen luonne. :) "
Ahaa, klassinen "Vitsi vaan hei, kunhan testaan teitä" -selitys. - pohdiskelua
" "näin täällä" osui asian ytimeen. Eli monissa profiileissa on kerrottu itsestä suhteellisen vähän. Pakollisten tietojen lisäksi lähinnä harrastukset ja muutamalla sanalla jotain omasta luonteesta tms. "
Eikö asian ydin ollut siinä, että valitat kun naiset eivät vastaa sinulle?
Kyllä olet melkoisen määrän viestejä kirjoittanut, jotta aloituksessa mainitsemasi luvut pitäisivät paikkansa. Voi olla että monissa profiileissa on kerrottu vähän, mutta vielä useammissa on kerrottu paljon itsestä. Mikset kirjoita heille? Jos kirjoitat hirveän määrän viestejä niukasti itsestään kertoville naisille saadaksesi heistä edes perustiedot, eikö ole todennäköistä että he ovat niitä jotka eivät ota nettideittailua tosissaan? Eli jättävät todennäköisemmin vastaamatta.
Tuolla aikaisemmin laskeskelin, että olisit lähettänyt viestin kuudellekymmenelle naiselle, jotta aloituksessa kertomasi asiat pitäisivät paikkansa. Sanotaan, että totuus olisi puolet siitä. 30 kiinnostavaa naista näin lyhyessä ajassa tarkoittaa kyllä minusta sitä, että kaikki kelpaa. Ja viesteistäsi huomaa sen varmasti.
Ainakin täällä teksteistäsi "paistaa läpi" halveksunta nettideittailua kohtaan. Mutta jotkut, kuten minä, pitävät nettideittailua parempana vaihtoehtona kuin perinteistä. Eipä paljon kiinnosta tyyppi, joka selvästi pitää koko juttua vitsinä.
"Vai olenkohan pyörinyt liikaa oikeiden ihmisten keskellä elävässä elämässä? :D"
Luuletko tietokoneen vastaavan lähettämiisi viesteihin? Oikea ihminen ne lähettää. Pieni asennemuutos olisi paikallaan, jos aiot nettideittailua jatkaa. Nettideittailu ei tee kenestäkään ei-oikeaa-ihmistä. Pitäisikö nähdä vaivaa ja vastata sellaiselle, joka ei oikeastaan pidä edes ihmisenä naista, jolle lähettää viestin? Luulet varmaan, ettei tuo asenne näy viesteistäsi, mutta kyllä moni sen varmasti huomaa. Ehkä "elävä elämä" olisi sinulle parempi vaihtoehto.
- näääin
Olen sitä mieltä, että loppujen lopuksi moni ei edes tiedä mitä halutaan. Näin puuttuu eräänlainen "seikkalun halu" ja pahemmin kukaan ei vastaa. Vaikka kumppania olisikin tosimielessä etsimässä. Tuntuu että ei vaan jakseta nähdä vaivaa tutustumista varten, että jaksaisi muutaman viestin vaihtaa ja tutustua.
Ironisesti sanottuna ensimmäisen viestin ja kuvan pitäsi vetää jalat alta ja tapautua rakastuminen sen yhden ainoan viestin perusteella :d edellisen kirjoitttajan viesti tivistää asiaa aika hyvin. - 8+8
Onhan se moukkamaista olla vastaamatta, mutta selvä merkkihän se on,
että ei kiinnosta.
Sekin kertoo hyvien käytöstapojen puutteesta, että yhtäkkiä viestit lakkaa
kulkemasta, mutta selvä merkkihän se on sekin, että ei kiinnostanut
sitten sen enempää. - i re ne
Koska tuskin kaikista naisista netissä 95% jättää vastaamatta asiallisiin viesteihin, en keksi kuin kolme syytä tähän dilemmaan:
1. Ap liioittelee tuota %-osuutta.
2. Ap:ssa tai hänen viesteissään on jotain niin pahasti pielessä, että naiset eivät vastaile.
3. Ap valitsee lähestymisenkohteikseen naisia, jotka herkästi skippaavat viestejä, eli kyseessä olisi jonkinlainen kohderyhmän valikoituminen. Minkätyyppisille naisille hän viestejään lähettää? - almakassinen2
Minä veikkaan, että aloittaja on pituudeltaan alle sanotaan nyt vaikka 174 cm, eli siis lyhyt/lyhyehkö mies, ehkä myös kevyt painoltaan. Ei siinä sen ihmeellisempää mystiikkaa tarvitse olla.
Kookkaat naiset eivät ole kiinnostuneita ja ne pienet sirot naiset nyt sitten ovatkin joka sällin tavoittelema unelma, niin pitkien karpaasien , keskimittaisten kuin lyhyidenkin. Eli edes pieni siro nainen ei vastaa, koska haluaa näyttävän pitkän miehen jne. Kerropa aloittaja osuiko alku oikeaan?- Pätkät hevonkuuseen!
AIVAN! Pätkät on persheestä, eikä niistä tai niiden lähettämistä viesteistä pidä välittää! Näin on näreet!
- x-)
Pätkät hevonkuuseen! kirjoitti:
AIVAN! Pätkät on persheestä, eikä niistä tai niiden lähettämistä viesteistä pidä välittää! Näin on näreet!
Noh noh. Itse olen vajaa 170 cm (siis pituudelta vajaa, en muuten vajaa...) ja pidän pituisistani miehistä.
- Tyhjää touhua
"i re ne"
1. Prosentteja en ole laskenut, vaan lukumäärä oli arvio, muttei tuosta kauas heitäkään.
2. Viesteissäni saattaa tosiaan olla jotain pahasti pielessä. En osaa mitään liirumlaarumeita, vaan kerron itsestäni ja pyrin vaikkapa esittämään naiselle jonkin kysymyksen, jolla hommaa saisi luontevasti jatkettua.
3. Olen tosiaan saattanut valita kohderyhmän väärin, vaikka olen mielestäni osannut karsia pahimmat pintaliitäjät pois.
"almakassinen2"
Olen n. 190 cm ja hoikka/urheilullinen. Profiilini on tietenkin kuvallinen.
Saattaahan se toki olla, ettei naamani miellytä :)- Turhaa touhua
Ai niin. Lisäyksenä vielä se, että esim. baareissa tai vastaavissa seuraani lyöttäytyy usein itseäni noin 15-20 vuotta vanhempia naisia. Siis oikeasti. Itse olen n. kolmekymppinen. Pitäisiköhän tästä vetää jotain johtopäätöksiä kohderyhmän suhteen ;)
- naisimmeine
Turhaa touhua kirjoitti:
Ai niin. Lisäyksenä vielä se, että esim. baareissa tai vastaavissa seuraani lyöttäytyy usein itseäni noin 15-20 vuotta vanhempia naisia. Siis oikeasti. Itse olen n. kolmekymppinen. Pitäisiköhän tästä vetää jotain johtopäätöksiä kohderyhmän suhteen ;)
Kyllä se on kaikilla 18 - 40-vuotiailla ihmisillä että juuri ne 10 - 40 v vanhemmat vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat kimpussa, mutta oman ikäisiä et kiinnosta sitten niin millään ilveellä.
Parikymppisenä sain melkein juosta pakoon 50 ja 60 ukkona. Nyt kun olen nelikymppinen niin sen ikäiset ottavat oikein pultit kun en heistä kiinnostu.
Olisiko se sitten niin että 50 v korvilla ihmisellä jotenkin niksahtaa päässä että ei ole enää minkäänlaisia rajoituksia, ja kehtaa tuputtaa itseään ihan kelle hyvänsä.
- Nähty on
Etpä taida paljoa viisastua vaikka joku vastaiskin kun suurin osa porukasta hokee jonkun neuvomana minä olen hyvä minä olen hyvä minä olen hyvä.
Nätit naiset on niin itseänsä täynnä että saavat pitää profiilinsa esillä ns.tappiin asti.Pulskat naiset on taas niin hyökkääviä että jo toisessa viestissä pitäisi tietää mennäänkö naimisiin.Tavikset haluaa vain kirjoitella mutta kirjoittelu loppuu jos et kysy mitään viestissä.- karpaasiäijä
En mitenkään halua yleistää, eikä mulla ole varsinaisesti ketään vastaan, lihavia naisiakaan, mutta samansuuntaista olen huomannut, että kaikkein hanakampia on tanakat naiset ottamaan yhteyttä. Ne on oikeestaan ainoita naisia treffeillä,
jotka tekee alotteita ja pommittaa viesteillä. Mistähän moinen ilmiö johtuu.
Niiltä naisilta, joilta toivois saavansa jotain viestintynkää takaisin päin, niin
ei saa muuta kun pelkkää hiljaisuutta.
- lihavatonlepposia
kun on tanakka, on hanakka, lieneekö syynä se ja miehistä myös senverran, et aika pinnallista on nykyisin, ihmekkös jos ei löydy naista...
- jaapajoo....
vai oisko siitä kyse, kun muhammet ei mene vuoren luo, niin vuoren
on mentävä muhammetin luo...
mut joo, on se pinnalliseks menny nykyään, oot oikeessa.
- n41nen'
En tiedä muiden naisten kriteereistä, että kelle vastaavat tai kelle jättävät
vastaamatta, mutta itse teen niin, että luen sen miehen profiilin pariinkin
kertaan, jolta olen viestin saanut ja jos se profiili vaikuttaa sellaiselta, että
sitä en kehtaisi esim. lapsilleni, ystävilleni tai vanhemmilleni näyttää, niin
silloin jätän vastaamatta. Mieshän kuitenkin jossain vaiheessa tulee
tapaamaan em. henkilöt. Mitä en ilkeä näyttää netistä em. henkilöille,
niin tuskin teen sitä livenäkään. - S Anna
Eli etsit itsellesi siis eräänlaista näyttelyurosta jolla voit tehdä tuttavat kateellisiksi. Mahtaa olla mielenkiintoista luettavaa profiilisi "etsin" -kohta. Onko tullut paljonkin viestejä vai dumppaatko kaikki suoraan roskiin? ;)
Itse kylläkin etsin itselleni sopivaa miestä. Jos ei muille kelpaa niin olkoon kelpaamatta.- ..............
Ehkä kirjoittaja tarkoitti vain sitä, että vastaa ainoastaan miehille, jotka profiilinsa perusteella ovat perusfiksuja. Siis sellaisia, joiden tekemisiä ja sanomisia ei tarvitse hävetä tai selitellä.
Yllättävän paljon on ei-fiksuja ilmoituksia. Tuntee jo tiettyä myötähäpeää pelkästään lukemalla miehen kirjoittamaa tekstiä. Niin miten sellaisen ihmisen kanssa voisi livenä olla ja tulla toimeen?
En ainakan minä ole etsimässä mitään "näyttelykappaletta", mutta en sentään halua hävetä miestäni.
Voi tietysti olla, että tulkitsen tuon ylllä olevan viestin väärin. - n41nen
.............. kirjoitti:
Ehkä kirjoittaja tarkoitti vain sitä, että vastaa ainoastaan miehille, jotka profiilinsa perusteella ovat perusfiksuja. Siis sellaisia, joiden tekemisiä ja sanomisia ei tarvitse hävetä tai selitellä.
Yllättävän paljon on ei-fiksuja ilmoituksia. Tuntee jo tiettyä myötähäpeää pelkästään lukemalla miehen kirjoittamaa tekstiä. Niin miten sellaisen ihmisen kanssa voisi livenä olla ja tulla toimeen?
En ainakan minä ole etsimässä mitään "näyttelykappaletta", mutta en sentään halua hävetä miestäni.
Voi tietysti olla, että tulkitsen tuon ylllä olevan viestin väärin.Sitä juuri kysymys.
Jos ystävät tai vanhemmat utelisi, että näytä nyt sen miehen profiili,
jonka kanssa kirjoittelet netissä ja menet treffeille viikonloppuna,
niin en ehkä näyttäisi sellaista profiilia heille, johon mies on vaikka
kirjoittanut Harrastukset-kohtaan;
Näppäilen plektralla skittaa ja lirputtelen kielellä klittaa.
Saati, että yleensäkkään vastaisin tuollaiselle siihen ensimmäiseenkään
hänen lähettämäänsä viestiin mitään.
- -ei kiitos-
yhden naisen näkökulma...itse en prof kuvaa laita ilmoitukseeni, koska haluan että mies kiinnostuu minusta ja arvomaailmastani, eikä pelkästään ulkonäöstäni. Kuvan annan, jos arvioin miehen kiinnostavaksi. Ja voin kertoa, että yhteydenottoja ei todellakaan ole paljoa, koska sitä kuvaa ei ole, eikä varsinkaan urheilulliselta 180cm pitkiltä miehiltä!
Ei vaikuta, vaikka tekisi minkälaisen kuvauksen ja tekstin.
Että jos naiset eivät vastaa -ei kiitos- niin mikä teissä miehissä sitten mättää kun otatte yhteyttä ainoastaan kuvallisiin naisiin??? kuvattoman ilmoituksen takaakin voi löytyä ulkonäöstään huolehtiva nainen.
Ja toiseen aiempaan kommenttiin vastaten voin myös sanoa, että itse en enää tällä hetkellä kuulu noihin palstoihin, syystä että, olen aina se joka tekee aloitteen miehelle (eikä toisinpäin, kuten joku väitti)....eivätkä kyllä miehetkään vastaa -ei kiitos-.- Mies 37
Kyllä kai se on niin, että se kuvan näkeminen kuitenkin madaltaa yhteyden ottamisen kynnystä aika lailla. Silloin voi usein todeta ainakin kumppaniehdokkaan ulkoisen olemuksen olevan kutakuinkin kohdallaan (tiedostan toki, että kuva voi myös hämätä). Ja toisen ulkoinen olemushan on kuitenkin lähes kaikille merkitsevä tekijä näissä kuvioissa. Uskoisin aika monen kokeneen pettymyksiä intensiivisenkin kirjoittelun jälkeen, kun on tullut aika nähdä toisen kuva.
Itse olen ottanut useinkin yhteyttä kuvattoman profiilin omistaviin naisiin. Kuvattomien profiilien takaa on löytynyt joskus helmiä, joskus pieniä pettymyksiä - ja toisinaan pelkkää hiljaisuutta.
- neroo
minäpä kerron mikä mättää. esim, e.kontakti 180000 maksavaa asiakasta, a 20e kk. tekee 3.6 milj e. kk. ja vuosi 43 milj.e.. heh heh.. ja yritys ei ole edes tönantaja rekisterissä, ja osoitekin on postilokero,,uskokoon ke tahtoo, minä en ainakaan usko,,todellinen oikeitten profiilien määrä lienee korkeitaan muuta sata ja loput on freikkejä joita muut vastaavat sivustot vaihtelevat keskenään, ja näiden oikeitten profiilien yhteyden otot on estetty lähes kokonaan, muutenhan nekin pian lähtis pois maksamasta, nehän vois löytää kumppanin, sivusto lähettelee satunnaisia vastauksia viesteihin.. joukko viesteinä,,,kyllä vietejä voi lähetellä ihan niinpajon kun tykkää, ,, freikki ei vastaa-....
- Deittailija
Jospa olet aivan tavallisen tallaajan näköinen mies? Eniten viestejä saa varmaankin hyvännäköiset miehet ja naiset, joita kaikki haluaa. Siksi sinä saat vähemmän viestejä ja sitten jos vielä kirjoitat yhtä tavallisen tallaajan oloisesti kuin mitä olet näköinen (?), niin viestittely loppuu lyhyeen. Eli panosta kirjoituksiisi enemmän olemalla hauska. :)
- 1+2+3-6
Naiset ihastuvat miehiin, jotka saa naisen nauramaan, sanotaan?
Miehet vois selata kilpakumppaneidensa profiileja joskus.
Niiden miesten vieraskirjat ovat yleensä täynnä naisten kehuja, joiden
profiilit on hauskasti kirjoitettu. Miehen ei tarvitse olla edes mitenkään
erityisen huippukomea, kunhan on hauska ja viihdyttävä, vähän kuin
sellainen komediasarja, jonka seuraavan viikon jaksoa odottaa aina innolla.
Tavallisilla ihmisillä, tavallisine sanottavineen, ei ole mitään viihdearvoa.
Hauskuttamisen taito on yllättävän tärkeä asia netissä.
- Turhaa touhua
Olet oikeassa tuossa hauskuuttamisasiassa. Homman pitäisi tältä osin olla hallussa. Tokihan itsekin haluan naisen, jonka kanssa on hauskaa. Minkään naama mutrulla viilettävän prinsessan kanssa en viitsi aikaani tuhlata.
Eikä tässä mitään kiirettä eikä hätää ole sillä tiedän olevani kohtuullinen saalis.
Tätä en tietenkään millään tavalla mainosta tai tuo esille etenkään flirttivaiheessa. Saapahan joku sopiva sitten joskus kaksi kunnon yllätystä :)
Niistä toinen liittyy talousasioihin/tulevaisuuteen
ja toinen on, no, kröhöm, siellä...- p1kkut1l1
Ai että iso pankkitili ja iso pen15? Jospa saisit jonkun naisen kiikkiin ja voit sitten yllättää hänet noilla antimillasi. Toivon, että teistä tulee oikein onnelliset:)
- btejavt
Ei helvata. :D Kynttiläillallisen jälkeen jätkä vetää lompsan ja k*rvän esille itseensätyytyväinen ilme naamalla. Voin kuvitella. :D:D
- Abcdefghijklmn
No voi helevata :D
- Tyhjää touhua
"Turhaa touhua" = provo.
- I re ne
Kuvailisitko vähän, minkätyyppiset naiset sulta viestejä saa? Onko jotain yhteistä piirrettä? Voisi pohtia tuota kohderyhmähypoteesia. Et sä täällä ainakaan huonosti kirjoita, kyllä mä sulle voisin vastata jos mulla olisi ilmoitus.
- Tyhjää touhua
Sen verran tuossa kohderyhmää nyt vertailin ja kyllä sieltä tosiaan jotain voi päätellä. Yhtä lukuunottamatta kaikki edes jotain vastanneet ovat yli 30-vuotiaita. Parhaaseen kirjoitteluun pääsin lähes nelikymppisen kanssa (itse 32 v.), mutta tuo kaatui jo välimatkaankin. Oli tosin mukava nainen ja helppoa oli kirjoitella puolin ja toisin. Eli vaivaako 23-29-v. nettiprofiilin omaavia sinkkunaisia tosiaan jonkinlainen ylimielisyys vai arkuus?
- Perkkupeppu Iines
No 23-vuotiaat ei ihan hirveästi vastaile yli kolmekymppisten spämmiin. Sun haarukka olis oikeasti jossin -5 vuotta sun omasta iästä.
- Kokemusta tästä
Olisiko syynä että miehiin ei voi vain luottaa ja sitä kultakimpaletta on vaikeaa sieltä loskan seasta löytää.
- Tyhjää touhua
"Perkkupeppu Iines"
No miksi sitten vaikka 23-vuotiaan naisen profiilissa lukee
"etsin: mies 23-35-v", jos 32-vuotias ei kelpaa?
Ja tiedoksi muuten, että yllättävän moni näistä 32-v naisista, eli ikäisistäni, näyttää etsivän miestä ikäluokasta 34-45v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472