Kertokaa viisaammat miksi käy näin: nainen lähettää minulle flirttikutsun, jonka minä hyväksyn. Ajattelin että hän voisi hyväksynnän saatuaan kirjoittaa jotain, mutta kertaakaan ei ole näin käynyt. Olen joko odottanut hetken ja kirjoittanut itse tai sitten jättänyt sen siihen. Siinä tapauksessa ei ole naisesta kuulunut mitään.
Onko näinkin modernissa touhussa jokin perinne jonka mukaan miehen pitää kirjoittaa ensin?
Flirttailua
22
356
Vastaukset
- mutta mutta---
Naiset on opetettu odottamaan aloite miehiltä..näin se vaan menee..poikkeuksia on harvassa...
- ?????????+
Missä ja kuka on opettanut?
Laiskuutta ja aloitekyvyttömyyttä tuollainen työn jättäminen toiselle on, se on monelle naiselle sisäsyntyistä, sitten vaaditaan tasa-arvoa ja samapalkkaisuutta noilla ominaisuuksilla työelämässä. - promptu
Äidit opettaa tyttäriään jo pienestä pitäen, että ei saa olla tyrkky ja
tuputtaa itseään pojille/miehille. Nykyään nuoret miehetkään ei tee
aloitteita siksi, koska ovat kasvaneet vailla miehen mallia. Äidin,
neuvolantätien, päiväkotien tätien, naisopettajien, työkkärintätien,
sossuntätien jne. vaikutuspiirissä kasvaneet nuoret miehet ei osaa
lähestyä naisia, koska heillä ei ole ollut ketään esikuvaa ja roolimallia,
perinteistä miestä, jolta oppia, kuinka naisten kanssa oikein toimitaan. - oiuytrewertyuio
promptu kirjoitti:
Äidit opettaa tyttäriään jo pienestä pitäen, että ei saa olla tyrkky ja
tuputtaa itseään pojille/miehille. Nykyään nuoret miehetkään ei tee
aloitteita siksi, koska ovat kasvaneet vailla miehen mallia. Äidin,
neuvolantätien, päiväkotien tätien, naisopettajien, työkkärintätien,
sossuntätien jne. vaikutuspiirissä kasvaneet nuoret miehet ei osaa
lähestyä naisia, koska heillä ei ole ollut ketään esikuvaa ja roolimallia,
perinteistä miestä, jolta oppia, kuinka naisten kanssa oikein toimitaan.Ajat ovat muuttuneet, itseään jatkuvasti tyrkyttävä mies tekee itsestään pellen, toivottavasti sellaista miehen roolimallia ei kukaan keskenkasvuinen ota.
Tyrkyttäjiä toki aina löytyy, he ovat sitten näitä, joilla ei päässä paljon tapahdu aivotoimintaa, usein tuhannenjurissa, varsinkin ravintolassa. Jos nainen ei osaa muuta kuin, flirttailla, tai ei edes sitäkään, sitten on tyytyminen näihin miehiin. - promptu
oiuytrewertyuio kirjoitti:
Ajat ovat muuttuneet, itseään jatkuvasti tyrkyttävä mies tekee itsestään pellen, toivottavasti sellaista miehen roolimallia ei kukaan keskenkasvuinen ota.
Tyrkyttäjiä toki aina löytyy, he ovat sitten näitä, joilla ei päässä paljon tapahdu aivotoimintaa, usein tuhannenjurissa, varsinkin ravintolassa. Jos nainen ei osaa muuta kuin, flirttailla, tai ei edes sitäkään, sitten on tyytyminen näihin miehiin.Ajat ovat muuttuneet.... mutta silti ei.
Vieläkin, vaikka ihmiset pauhaa tasa-arvosta ym. , niin edelleen,
modernit nuoretkin naiset odottaa sitä ensimmäistä askelta ja
yhteydenottoa mieheltä, ainakin suurin osa.
Vaikka naiset nykyään ajaa rekkaa ja prätkää ja jopa huoltaa em.
kapineet itse, silti ne etsii miestä sillä kuuluisalla isolla M-kirjaimella.
Mitä sillä Miehellä sitten tarkoitetaan?
Ehkä se on sellaista suoraselkäisyyttä, rehtiyttä, vastuuntuntoa,
luotettavuutta ja rehellisyyttä samassa paketissa ja että nainen
voi luottaa siihen, että mies on turvallista seuraa joka tilanteessa.
Ei se ole nuorten miesten vika nykyään, että heistä kasvaa mitä kasvaa.
Jo kotona he saavat ristiriitaisia fiiliksiä, jos äiti ystävättäriensä kanssa
keskustelee kahvipöydässä siitä, että miehen pitää olla mies, eikä mikään
hiiri ja yhtäkaikki ne samat äidit sallivat sen, että pienen pojan isosiskot
pukevat pikkuvesselin prinsessa-asuun ja leikkivät liisaa ihmemaassa.
Jopa päiväkodeissa poikia kielletään kiipeilemästä leikkitelineisiin,
että ne ei vaan putoa ja satuta itseään, eikä kuralammikoissa saa
maata, että uudet toppahaalarit ei tahriinnu jne.
Olisi ihan ensiarvoisen tärkeää, että jo varhaiskasvatuksessa
huomioitaisiin enemmän poikia ja poikien tarpeita. Silloin kun
päiväkodissa tytöt leikkivät barbeilla tai muuten prinsessaa, niin
pikkupojat pitäisi viedä mato-ongelle, metsään tekemään majoja,
kiipeilemään puissa, hakkaamaan vasaralla nauloja ym. poikamaisiin
leikkeihin, eikä pukea niitä pikkuprinsessoiksi, koska muuten niistä
pikkupojanvesseleistä kasvaa niitä nirppanokkaisia pikkuprinsessoja.
Mies on se aloitteellinen ja aktiivinen osapuoli. Siitä ei päästä mihinkään, vaikka olisi kuinka modernit puitteet. Suurimmalta osalta naisista, tuo flirttikutsu on aktiivisin kiinnostuksen osoitus, mitä on odotettavissa tässä vaiheessa, joten tuskin kirjoittaakaan sulle mitään, ellet viestillä vastaa.
- jaska jokunen
Tuntuu vain että nainen joka noudattaa tätä perinteistä roolia kunnolla ei edes lähettäisi flirttiä. Se on olisi ainakin selkeää ja johdonmukaista. Se että voi lähettää flirtin, mutta ei viestiä, tuntuu melko kummalliselta rajanvedolta.
Millaisia muita vastaavia juttuja tällaisen ihmisen mielessä liikkuu? Voi tehdä salaatin, mutta ei ala passaamaan miestä tekemällä pääruokaa? - 7+9
jaska jokunen kirjoitti:
Tuntuu vain että nainen joka noudattaa tätä perinteistä roolia kunnolla ei edes lähettäisi flirttiä. Se on olisi ainakin selkeää ja johdonmukaista. Se että voi lähettää flirtin, mutta ei viestiä, tuntuu melko kummalliselta rajanvedolta.
Millaisia muita vastaavia juttuja tällaisen ihmisen mielessä liikkuu? Voi tehdä salaatin, mutta ei ala passaamaan miestä tekemällä pääruokaa?Repesin tolle salaatti ja pääruoka vertaukselle =)
Samaa kyllä itsekin monesti miettinyt, että jos se asenne on sellainen ettei juuri mitään voi itse ensin tehdä, niin mahtaa olla kummallista se yhteiselo. Kyllä itse lähden siitä, että ne asenteet on kunnossa puolin ja toisin ihan alusta alkaen ja jos kiinnostaa, niin myös nainen kykenee ottamaan yhteyttä. Sen verran pitää naisessa olla munaa, vaikka se muuten puuttuukin.
- PSYKIATRI
Olet HOMO!
- Voihan s24flirtti
Kyllä suomalaiset ovat hölmöjä:)
Joku typerä S24 väkertää jonkun nolon 'flirtti' -klikkauksen, ja jotkut alkavat käyttää sitä ja kehitellä sääntöjä, miten pitää 'flirttailla'. Sallikaa mun hykertää.
Jos joku on lähettänyt sinulle s24-'flirtin', se tarkoittaa kahta asiaa:
1. Hän on hiukan yksinkertainen
2. Hän olisi mahdollisesti kiinnostunut sinusta, kunhan kirjoitat hänelle ja hurmaat hänet.
Jos et saa sanaa suustasi, et saa. Siinä se. Sitä nainen juuri testasi, ei tuhlannut aikaansa viesteihin, kun sinä saattaisit osoittautua juuri sellaiseksi kuin olet. - joopa_joo
Taas kerran näitä järjettömiä yleistyksiä. Alkaa jo ärsyttää.
"Ajattelin että hän voisi hyväksynnän saatuaan kirjoittaa jotain, mutta kertaakaan ei ole näin käynyt."
Yleensä tämä "ei kertaakaan" tarkoittaa, että kerran tai korkeintaan kahdesti on käynyt näin ja ei muuta kuin palstalle ruikuttamaan. Itse lähetän flirtin ja jos saan myöntävän vastauksen, kirjoitan viestin. Mutta mitäpä se tähän kuuluu?
Aloittajalle neuvo: jos olet kiinnostunut naisesta eikä viestiä ala kuulua, kirjoita viesti itse. Jos sinua ärsyttää, ettei flirttailun aloittanut kirjoita viestiä, unohda koko juttu. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa.
On vain niin kivaa rähistä netissä, miksi kaikki naiset sitä, miksi kaikki miehet tätä... Energian tuhlausta.- efwef23
Syy sille että nainen lähettää tämmösen flirtin on se, että hän haluaa sinun lähettävän hänelle viestin jossa kehut häntä vuolaasti. Tämän hän tekee siksi, että hänestä on mukavaa pyöriä treffipalstoilla ja lukea ylistäviä kirjoituksia tuntemattomilta miehiltä. Jos luulet että hän on sinusta kiinnostunut, erehdyt pahasti.
- joop_joo
efwef23 kirjoitti:
Syy sille että nainen lähettää tämmösen flirtin on se, että hän haluaa sinun lähettävän hänelle viestin jossa kehut häntä vuolaasti. Tämän hän tekee siksi, että hänestä on mukavaa pyöriä treffipalstoilla ja lukea ylistäviä kirjoituksia tuntemattomilta miehiltä. Jos luulet että hän on sinusta kiinnostunut, erehdyt pahasti.
Kiitos tietoiskusta, kuvittelin joskus että lähetän flirtin siksi että olen kiinnostunut miehestä. Onneksi tiedän nyt mitä oikeasti ajattelen.
Kuvittelin myös joskus että miehet suhtautuvat minuun vakavasti, eivätkä luule minun vain keräävän kehuja. Onneksi tiedän nyt mitä miehet oikeasti ajattelevat.
Kaikki edellä oleva oli sarkasmia. - jaska jokunen
Otantani ei tosiaan ole mikään valtava, mutta ehkä kymmenkunta tällaista tapausta. Neuvosi oli selkeä ja kiukkuinen - kiitos siitä!
Nainen joka tekee tällaisia kummallisia rajanvetoja miesten ja naisten roolien välille, ei tosiaankaan ole kiinnostava joten sikäli tässä ei ole mitään ongelmaa.
Itseäni hämmästyttää aina törmätä tällaisiin omituisiin jäänteisiin menneiltä vuosisadoilta ja -kymmeniltä. Ei niistä olisi vaikea päästä eroon jos vähänkään yrittäisi.
- 17+12
Flirtti = "Vierailin profiilissasi ja koin sinut kiinnostavaksi, mahtaisitkohan sinä olla kiinnostunut minusta?"
Jos mies lähettää minulle flirtin ja totean hänet kiinnostavaksi => kirjoitan hänelle.
Jos itse lähetän jollekin flirtin niin odotan, että hän tsekkaa profiilini ja jos kiinnostaa niin kirjoittaa minulle.
Nuo valtapelit ovat ihan omien korvienne välissä.- jaska jokunen
Mielenkiintoista...kai sen noinkin voi ajatella. Onkohan tuo ajatus yleisemminkin naisten käytössä?
- sienimetsällä
Hyvin viisaita naisia nuo, jotka muistavat, että mies on metsästäjä ja nainen marjanpoimija pohjimmiltaan. :)
Ole nyt mies äläkä mikään marjanpoimija!- jaska jokunen
Yleensä jätän vastaamatta näihin idioottimaisiin viesteihin, mutta pakko kai tehdä kerrankin poikkeus.
Tuollaiset "ole mies, älä marjanpoimija" kommentit eivät ole enää aikoihin tehonneet miehiin. Me nykyajan miehet poimimme marjoja tyytyväisinä, keräämme ne pakkaseen ja vähät välitämme roolimalleista joita jälkijunaan jääneet naiset tyrkyttävät.
Miehetkin ovat luopuneet monista asioista tasa-arvon vuoksi ja hyvä niin. Nyt me odotamme koska te jälkijättöiset naiset seuraatte perässä...
- posfm
Parempi kun vain unohdat koko asian ja ihmisen olit sitten mies tai nainen jos joku flirttaa ja ei vastaa takaisin, turha sellaiseen on tuhlata aikaa jos joku vain kerää kehuja ja haluaa profiilinsa arvosteltua.
Kyllä oikeasti seuraa hakevat vastaavat takaisin joko kielteisesti tai myöntävästi toki on näitä sadisteja jotka tykkää katsella kun toinen kerjää ja lähettelee vastauksen toivossa vaikka vastausta ei tule. - nedditeittaaja
Itse olen ainaki tulkinnut sen niin, että nainen haluaa tutustua, mutta ei keksi mielestään mitään järkevää keskustelun aloitusta ja haluaa sinun ottavan ohjat.
Tasa-arvoa, nykyaikaa, blaah blaah blaah, mutta tosiasia on että aika monet naiset ei ole tottuneita tekemään aloitteita, kun koskaan ei ole tarvinnut, ja ovat yhtä avuttomia kuin suomi24:n AT-miehet tässä suhteessa.
Parasta kuitenkin on, kun vastaa flirttiin viestillä eikä saa mitään vastausta. Siinä on huomattavasti mielenkiintoisempi asia mietittäväksi. - ap
Vanha keskustelu, mutta sama aihe toistuu aina uudelleen ja uudelleen.
Pitäisikö miestenkin alkaa lähettämään vain flirttikutsuja ja sitten vaan odottamaan josko toinen kirjoittaisi...helppoa olisi se! - mies1283532
Kyllä naisilta flirttejä tulee, ja vastaan kaikkiin, joko hyväksyn tai hylkään. En tiedä mitä tapahtuu toisessa päässä jos tulee hylkäysviesti paluupostissa, vai tuleeko flirttaajalle mitään palautteena? Koko juttu on kuitenkin kuten tästä ketjusta käy ilmi jollain tavoin hämärä, mitähän jutun suunnittelija on ajatellut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482