Varattua komeaa miesseuraa kaipaa varattu seksikäs nainen

Puumalle jellona

Hartiat ovat miehen upein osa joten toivon että sinulla ne on. Tykkäät helliä salarakasta ja tulla hellityksi. Hierontataito pelkkää plussaa. Omaani enkä sinunkaan siviilionnea tahdo kuitenkaan särkeä joten olethan myös 100 % luotettava. Paikkanasi on pääkaupunkiseutu. Olen ulospäin suuntautunut, hauska ja seksikäs -71 syntynyt vaalea nainen. Ota yhteyttä jos uskallat. Olen koukussa ihastumiseen.....
[email protected]

31

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuma puuma

Mulle kans yks, jos sulta jää yli. Tuntomerkit samat. Aika vaikee vaan on löytää niin hyvää, et vois ihan ihastua.

• 29v

Anna tulla vaan yhteys tiedot niin voisin sinuun yhteyttä ottaakkin :)

• Kuuma puuma
        29v kirjoitti:

Anna tulla vaan yhteys tiedot niin voisin sinuun yhteyttä ottaakkin :)

[email protected]

• Puumalle jellona

Ihan oikeasti olisi tarvetta. Eli ilmoita itsestäsi mies ; )

• kaunis nainen

Voi hyvää päivää mitä lehmiä täällä tyrkyttää itseään..pitää olla todella epätoivoinen ruma nauta että rukoilee sexiä itselleen netistä...Etkö tiedä horo mitä on itsekunnioitus ja omanarvontunto?Ei sun älynlahjat taida riittää moiseen...Suomi tollasia huoria täynnä...Huhhuh..

• toinen kaunis

Niin ja vielä sen verran että sulle vastailee nämäö yhtä epätoivoiset luuseriäijät jotka ei livenä saa niinkuin et sinäkään joten yhtykää vaan toinen toisiinne selkärangattomat moraalittomat oksettavat ihmiset!

• Puumalle jellona

Nimenomaan, taas näitä katkeria naisia ; ) Selvästi olet pettynyt katkera vanhapiika tai ruma petetty joka navetan takana haaveilee housut kintussa paremman elämän toivossa tummeli purkki toisessa kädessä ja iso otto housuissa kun ei lärvi ja ulkomuoto kestä päivänvaloa. Ikävä ja huonosta omasta tunnosta kärsivä ihminen. Ja sitten vielä nää ns.kauniit tonnikeijut katkerana yrittää kuittailla kun tietää ettei kuitenkaan itse kehtais livenä kenellekkään näyttäytyä. Mikä tarve tollasilla on yrittää pönkittää omaa egoaan palstoilla varsinkaan kun otsikko ei koske teitä. Vai onko pelko omasta lökäpöksystä jos vaikka lähtisi toisen matkaan ; )

• Petäks mun kaa hei?

Juu. Laadukkaat fiksut naisethan sen sijaan hakevat pettämisseuraa netistä. Jep jep. Ne ovat vain kateellisia, jotka eivät nussi toisten kanssa kumppaninsa selän takana.

Eikö sitä voisi reilusti erota, jos on pakko päästä muiden miehien kanssa touhuilemaan. Itsekäs ja moraaliton lumppu.

Pettäminen on hei tosi jännää ja "salarakkaat" muotia! Ainakin jos on henkisesti vieläkin 15v.

• Puumalle jellona

Taas näitä joita ei edes oma ukko pimeässä säkki päässä huoli petiin. Ja verbaalisuus täysin kolmevuotiaan tasolla joten ei ole edes juttuseuraksi ; )

• puuma=nauta

Ei taida se omaakaan ukkos huolia sinua edes säkki päässä pimeässä kun täältä vonkaat seuraa. Eikä huoli edes vapaat miehet tuolla live-elämässä senkin vanha ja rupsahtanut nauta, hehe, miksi muuten etsisit panoseuraa netistä ;).

T: 22-vuotias kaunis nainen jolla on pokkaa erota ennen kuin bylsii vierasta

• kaunis nainen

Tämä kaunis nainen on 180 cm pitkä ja entinen tanssija.Painoa noin 68kg ja hyvä ammatti.Tummat hiukset ja vihreät silmät.Vientiä riittäisi mutta mun arvoilla ja elämän periaatteilla rakastetaan vaan yhtä miestä ja ollaan uskollisia.Vain epätoivoiset läskikasat ja rumilukset kummastakin sukupuolesta hakee täältä seuraa..Etkö horo tajua edes hävetä yhtään!!!???:::))))

• morgan_kane

Mitäs sinä sitten teet täällä??

• Puumalle jellona

Kamala HIRVI ; ) pieni on kaunista. Läskiä ei ole koska urheilen ja koskaan ei ole rumaksi sanottu ; )

• säälittävää

Puuma jellona kalastelee omaa syrjähypyistä epäiltyä miestään, josko sais rysänpäältä kiinni.

• kaunis nainen

Hienoa säälittävää nimimerkillä kirjoittanut...juuri noin on asian toinen puoli...kannattaisi kylläkin enemmän pohtia asioita ja selvitellä niitä mielessään ennenkuin tarjoaa itseänsä netissä...suorastaan tyrkyttää:::)))

• kaunis nainen

Kuvitelkaa tän lehmän ilmoitus löytyi toisestakin osiosta näillä palstoilla.Voi kuinka epätoivoinen olet...todella sääliksi käy ämmää::)))

• hohhoijakkaa,

Jaahas, "kaunis nainen" on palannut linjoille.

Tämä nainen on katketoitunut, miehensä pettämäksi ja jätetyksi joutunut goljatti. Joka ketjussa sättii pettäjiä, nuoremmista miehistä pitäviä naisia tai muunlaista elämää viettäviä.

Säälittävä ja jokseenkin yksinkertainenkin, kirjoitustyylikin ala-arvoista. Asuu sossun elättinä vuokrakaksiossa katkerana yh-äitinä..

Joten ei muuta kuin onnea Puumille!!

• hehheh:)

Ai niin, unohdin kertoa että pian 2 vuotta olen omaa 3h ja sauna asuntoa maksanut.Kouluttaudun parasta aikaa lisää eli saankin paljon nopeammin lainani maksettua kun olin laskenut niin et taas meni täysin väärin sun epätoivoiset arvailut huora! .

• naurattaa::))

Aivan.Vain ja ainoastaan kouluttamattomat ja sossurahoilla tai huoraamalla rahansa hankkivat naiset ajattelee noin.Mutta ethän sä paremmasta voi raukka tietää.Niinkuin sanottu mulla ei ole mitään hätää.En ole katkera tai edes onneton vaan tyytyväinen.Pitkä ja hoikka, liikun paljon ja nautin elämästä.Olen uskollinen rakkaalleni ja toteutan periaatteitani myös muussa elämässäni...niin et jaa sä vaan sitä väljähtänyttä tavaraas siel juoppoloissa:::))Mistä näitä huoria sikiää!!!

• Puumalle jellona

Osuit asian ytimeen ; )
      En jaksa ymmärtää henkilöitä joilla on tarve kommentoida muiden tekemisiä joten jätän kauniin naisen ja muut vastavat ilman kommentteja. Olen varma että on samoin ajattelevia ihmisiä kuten minä. Haluan vain toimia ketään satuttamatta. Jos haluaisin tietää pettääkö mieheni niin olisin täysin idiootti jos yrittäisin saada kiinni. Mitä tuosta hyötyisin??

• """"""""

Kuulut ilmeisesti niihin ihmisiin, jotka elävät mieluusti laput silmillä, koska totuus tekisi liian kipeää ja olisi liian rankkaa kestettäväksi.

Ihan ymmärrettäväähän se on, mutta vain samankaltaiset ihmiset pitävät sitä mitenkään ihailtavana tai hyvänä juttuna. Muut eivät pidä, kadehtimisesta puhumattakaan.

Itse en tuollaista selkärangattomuutta arvosta yhtään, mutta inhimillistähän se on. Ja jokainen tietysti elää elämäänsä niin kuin haluaa ja parhaaksi näkee.

• Puumalle jellona

Kiitän ja kuittaan. Kiitos kaikille mukavista mielipiteistä. Poistun takavasemmalle tutustustumaan mukavan tuntuiseen uuteen hurmuriin ; )

• kerroppa

Joko olet hurmurisi tavannut vai oliko kaunis nainen senkin takana?

• kaunis nainen

Raukka lähtee kun ei enempää kestänyt kunnollisten ihmisten kritiikkiä.Jatka huoramistas vaan kaikessa hiljaisuudessa::)))

• Lääkitys kohdillaan,

Ei vaan, me normaalit ihmiset käymme töissä, emmekä muutenkaan roiku nettipalstoilla huorittelemassa. Tässä ero sivistyneen naisen ja sun välillä.

• kaunis nainen

Aivan.Käyn täällä työpäiväni aikana kommentoimassa milloin mitäkin koska se hupaisaa puuhaa ja Suomi vapaa maa mielipiteiden esittämisen puolesta niin että turha kai puolustella huoraajia..Kuulut luultavasti samaan joukkoon::))

• riittää jo

Sulla on kyllä lähtenyt tuo huorittelu lapasesta. Katsoppas sinne peiliin nyt
        välillä.

Ja nyt peesaan sua. "Suomi vapaa maa mielipiteiden esittämisen puolesta".
        Joten tässä tuli yksi sellainen, eli ihan turha huoritella.

• Oletko-.

Vähän pimahtanu?

• kaunis nainen:)

En todellakaan.Vain hieman liian älykäs kai tähän seuraan.Jatkan nyt töitäni.Toiset lukee seiskaa kun haluavat typerää ja ajatuksetonta viihdettä.Toiset lukee näitä keskustelupalstoja ja uskokaa pois - kyllä täältä naurunaiheita löytyykin.Niinkuin tämänkin ketjun apkirjoittaja.

• No tuo-.

Kysymys olikin nimenomaan aloittajalle.

• yx mietintämyssy

Tällaiset ketjut kannattaa ottaa mieluummin huumorilla, kuin vetää mitään
      nokkaansa. Mitäpä tuo oikeastaan kellekkään kuuluu, jos joku pettää, sillä
      eiköhän se aikanaan kostaudu itsestään näille pettureille !

Itseasiassa voihan tämä olla pila-aloituskin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2255
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1848
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      662
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe