Uusi M5 kiityvyys

Iso möhkö!

On se kummallista. Iso, painava auto ja takavetoinen kiihtyy 0-100kmh 3.7 sekunnissa.
Mieletötä, only BMW!

88

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50-50 manuaali

      Eipä oikein aiheuta tuntemuksia kun talvi on tulossa. Nelivetoisena ja 15-20cm maan varalla farkku korisena olisi oikea auto niin ja vielä ilman sähköisiä pelleilyjä neliveto ns awd vetosuhde 50-50 m e k a a n i n e n viskon ollessa takaperässä.

      Aika hyvä auto mutta ei likikään paremman veroinen.

      • (/I\)

        Hei, nyt puhutaan urheillullisesta sedanista ei maatalouskoneista. Neliveto on hyvä kyntöhommissa....


      • Talvi tulossa khyl

        jollaoin tiet 80% ajasta täysin kuivia :D


      • 50-50 manuaali
        (/I\) kirjoitti:

        Hei, nyt puhutaan urheillullisesta sedanista ei maatalouskoneista. Neliveto on hyvä kyntöhommissa....

        Maatalouskone joka näyttää takavalot m5 bemarille valoissa kun on liukasta. Näin seh vaan on oikeassa elämässä. Kun on liukasta ei ole pitoa ja vaikka homo bemulla 1005hv tai kilowattia ei se kiihdy kunnes ole pitoa,aika yksinkertainen juttu ja ekalla liukkaalla todettavissa,tosin noita bensa ei ole mutta näitä nelivetoa on useitakinnja saatavissa ja omistettavissa ja ylläpidettävissä toisinkiuon noita satu bemulla.


      • (/I\)
        50-50 manuaali kirjoitti:

        Maatalouskone joka näyttää takavalot m5 bemarille valoissa kun on liukasta. Näin seh vaan on oikeassa elämässä. Kun on liukasta ei ole pitoa ja vaikka homo bemulla 1005hv tai kilowattia ei se kiihdy kunnes ole pitoa,aika yksinkertainen juttu ja ekalla liukkaalla todettavissa,tosin noita bensa ei ole mutta näitä nelivetoa on useitakinnja saatavissa ja omistettavissa ja ylläpidettävissä toisinkiuon noita satu bemulla.

        Joo-o. Mites kävi topgearin ratatestissä kun vastakkain oli M3 ja RS4, märkä rata? Luulis että nelikko ois voittanu... mutta ei. Muuten puolesta tuosta sinun vastauksesta ei saa mitään tolkkua. "tosin noita bensa ei ole mutta näitä nelivetoa on useitakinnja" WTF?


    • ....

      Ei se kyllä noin hyvin mene, 4,4s se menee oikeasti. Ei kannata satuilla.

      • Voi poikaparka...

      • lähessama
        Voi poikaparka... kirjoitti:

        Heh heh, 0-60 mph ei ole sama asia kuin 0-100 km/h. Laskeppa vaikka. Yksi maili on 1,6 kilsaa. Ei mene millään alle 4s 0-100 km/h.

        joo 60mph=96km/h luulet varmaan että noissa lopuissa 4km/h meneekin saatanasti aikaa....


      • Usko pois, poju
        lähessama kirjoitti:

        joo 60mph=96km/h luulet varmaan että noissa lopuissa 4km/h meneekin saatanasti aikaa....

        Kyllä menee, sillä jokaisen auton kiihtyvyys laskee nopeuden noustessa. Se ei vain mene alle 4s 0-100 km/h.


      • laskepojolaske
        Usko pois, poju kirjoitti:

        Kyllä menee, sillä jokaisen auton kiihtyvyys laskee nopeuden noustessa. Se ei vain mene alle 4s 0-100 km/h.

        lasketaanpas, kun näytät olevan niin "nero" 0-100mph 8,3s eli jos käytettäisiin pelkkää vakioarvoa saataisiin 1km/h kiihtyvyydeksi 0,051 s ja niinkuin väität ja oletkin oikeassa kiihtyvyys hidastuu nopeuden kasvaessa, eli tuossa 96km/h kohdalla 1km/h nopeuden kasvu ei vie vielä mainittua aikaa vaan vähemmän, tuolla vakiokertoimellakin ajaksi tulisi 0-100km/h 3,91s,


      • 62,137 on 100kmh
        Voi poikaparka... kirjoitti:

        Heh heh, 0-60 mph ei ole sama asia kuin 0-100 km/h. Laskeppa vaikka. Yksi maili on 1,6 kilsaa. Ei mene millään alle 4s 0-100 km/h.

        :D Vai nii.
        60mailia on 96,56
        sinun mukaan 3.4 kilometriä tunnissa kestää kiihtyä 0,7 sekuntia :) millä oikein ajelet?

        0-100kmh 3.8sek
        varttimaili 12 sek
        käsittämätön perheauto


      • Voi voi poju!
        laskepojolaske kirjoitti:

        lasketaanpas, kun näytät olevan niin "nero" 0-100mph 8,3s eli jos käytettäisiin pelkkää vakioarvoa saataisiin 1km/h kiihtyvyydeksi 0,051 s ja niinkuin väität ja oletkin oikeassa kiihtyvyys hidastuu nopeuden kasvaessa, eli tuossa 96km/h kohdalla 1km/h nopeuden kasvu ei vie vielä mainittua aikaa vaan vähemmän, tuolla vakiokertoimellakin ajaksi tulisi 0-100km/h 3,91s,

        Jännä juttu kun saksalaislehdet on mitannu tuolle 4,4s. Mutta sinä fanipelle varmaan tiedätkin paremmin? Ja tuolla BMW:n fanisivustolla nyt kirjoitetaan mitä tahansa, joten ei ole kovin uskottava lähde. Samaa tasoa kuin tämäkin palsta.

        http://www.autozeitung.de/auto-fahrbericht/bmw-m5-im-fahrbericht


      • olethomo
        Voi voi poju! kirjoitti:

        Jännä juttu kun saksalaislehdet on mitannu tuolle 4,4s. Mutta sinä fanipelle varmaan tiedätkin paremmin? Ja tuolla BMW:n fanisivustolla nyt kirjoitetaan mitä tahansa, joten ei ole kovin uskottava lähde. Samaa tasoa kuin tämäkin palsta.

        http://www.autozeitung.de/auto-fahrbericht/bmw-m5-im-fahrbericht

        Jännä juttu, kun tuonkin arvon 0-60mph on lehdistö ilmoittanut... millä perusteella pidät tuota itse ilmoittamaasi lähdettä luotettavana?Oletko kenties ollut paikanpäällä kalibroimassa kellon ja todistanut mittaustapahtumaa, tuskin. Joka tapauksessa todella nopea ja hienostunut auto, sen myöntää aivan varmasti koko autoilumaailma,tosiasia joita ei teidän finninaamain itku muuta mihinkään suuntaan.


      • Kerro toki
        olethomo kirjoitti:

        Jännä juttu, kun tuonkin arvon 0-60mph on lehdistö ilmoittanut... millä perusteella pidät tuota itse ilmoittamaasi lähdettä luotettavana?Oletko kenties ollut paikanpäällä kalibroimassa kellon ja todistanut mittaustapahtumaa, tuskin. Joka tapauksessa todella nopea ja hienostunut auto, sen myöntää aivan varmasti koko autoilumaailma,tosiasia joita ei teidän finninaamain itku muuta mihinkään suuntaan.

        Miksi bemaristeilla on heti homot mielessä?


      • hahaha jästi
        Voi voi poju! kirjoitti:

        Jännä juttu kun saksalaislehdet on mitannu tuolle 4,4s. Mutta sinä fanipelle varmaan tiedätkin paremmin? Ja tuolla BMW:n fanisivustolla nyt kirjoitetaan mitä tahansa, joten ei ole kovin uskottava lähde. Samaa tasoa kuin tämäkin palsta.

        http://www.autozeitung.de/auto-fahrbericht/bmw-m5-im-fahrbericht

        Toinen lehti sai 4.4sek ja toinen 3.7sek.
        Mitä tämä keretoo? Autolla siis voi päästä 3.7sekunnin aikoihin jokatapauksessa, olisiko kuskeissa eroja.


      • gs birotor
        hahaha jästi kirjoitti:

        Toinen lehti sai 4.4sek ja toinen 3.7sek.
        Mitä tämä keretoo? Autolla siis voi päästä 3.7sekunnin aikoihin jokatapauksessa, olisiko kuskeissa eroja.

        EVO lehti sai ajaksi 4,3 sek, nopeasti vilkaisin kiskalla ja tuosta linkistä saa kansikuvan esiin, jossa se myöskin lukee...

        http://www.evo.co.uk/front_website/gallery.php?id=469435


      • gs birotor
        gs birotor kirjoitti:

        EVO lehti sai ajaksi 4,3 sek, nopeasti vilkaisin kiskalla ja tuosta linkistä saa kansikuvan esiin, jossa se myöskin lukee...

        http://www.evo.co.uk/front_website/gallery.php?id=469435

        Lisäksi vielä tuossa M5 kanssa oli jenkkilehdessä testattu Mersu E63 joka käytännössa sai samat ajat bemun kanssa...


      • ----
        hahaha jästi kirjoitti:

        Toinen lehti sai 4.4sek ja toinen 3.7sek.
        Mitä tämä keretoo? Autolla siis voi päästä 3.7sekunnin aikoihin jokatapauksessa, olisiko kuskeissa eroja.

        Eipä se kuski hirveästi vaikuta kun elektroniikka hoitaa kiihdytyksen. Kuskin täytyy vain pitää lappu lattiassa.


      • hhuuuuiiii
        laskepojolaske kirjoitti:

        lasketaanpas, kun näytät olevan niin "nero" 0-100mph 8,3s eli jos käytettäisiin pelkkää vakioarvoa saataisiin 1km/h kiihtyvyydeksi 0,051 s ja niinkuin väität ja oletkin oikeassa kiihtyvyys hidastuu nopeuden kasvaessa, eli tuossa 96km/h kohdalla 1km/h nopeuden kasvu ei vie vielä mainittua aikaa vaan vähemmän, tuolla vakiokertoimellakin ajaksi tulisi 0-100km/h 3,91s,

        kyllä on vääntökäyrä kohdillaan ku koko kierrosalueen vääntää tasaseen...


      • Mä en nyt ehkä hokaa

      • gs birotor
        Mä en nyt ehkä hokaa kirjoitti:

        BMW lupaa 4.4 sek mutta http://www.minirunner.com/3989/2012-bmw-m5-accelerates-0-60-mph-in-3-7-seconds/
        Siis joku on jo ajanut sillä noin, eli on merkityksetöntä etsiä tuota huonompaa aikaa koska toi on juuriki tuolla autolla tehty aika

        Aika harvoin noin paljon heitää mukamas todellinen aika tuosta tehtaan ilmoittamasta ja jos ei muut lehdet tule pääsemään lähellekkään tuota jenkkien ilmoittamaa niin silloin voi epäillä heidän testaus metoodia.


      • Nopeammin ilman
        ---- kirjoitti:

        Eipä se kuski hirveästi vaikuta kun elektroniikka hoitaa kiihdytyksen. Kuskin täytyy vain pitää lappu lattiassa.

        elektroniikkaa, jos sen taitaa... elektoroniikka laittaa vastaan, mutta jos sitä ilman osaa kiihdyttää on se nopeampi tapa.


      • 345676543
        Nopeammin ilman kirjoitti:

        elektroniikkaa, jos sen taitaa... elektoroniikka laittaa vastaan, mutta jos sitä ilman osaa kiihdyttää on se nopeampi tapa.

        Ei ole M5:sen tapauksessa.


      • 550i
        hahaha jästi kirjoitti:

        Toinen lehti sai 4.4sek ja toinen 3.7sek.
        Mitä tämä keretoo? Autolla siis voi päästä 3.7sekunnin aikoihin jokatapauksessa, olisiko kuskeissa eroja.

        Lastuttamalla pääsee ehkä n 3,2 sekkaa.


      • -----
        550i kirjoitti:

        Lastuttamalla pääsee ehkä n 3,2 sekkaa.

        Höpö höpö. Se menee edelleenkin vakiona 4,4s, sen on monet eri lehdet todistaneet. Tuo 3,7s on bemufanien keksintö. Lastulla pääsee luultavasti tasan 4s.


      • On.. Vai kehtaatko
        345676543 kirjoitti:

        Ei ole M5:sen tapauksessa.

        väittää että BMW:n elektroniikka on niin paljon edellä muita? hehe


      • Olet kyllä sankari
        ----- kirjoitti:

        Höpö höpö. Se menee edelleenkin vakiona 4,4s, sen on monet eri lehdet todistaneet. Tuo 3,7s on bemufanien keksintö. Lastulla pääsee luultavasti tasan 4s.

        Oli... Sinä tiedät paremmin kuin nämä jotka ovat OIKEASTI auton nähneet ja testanneet?
        Yksi nettihöperö vs auton testannut lehiti, miltä kuullosti ?


      • HAHAHAHAAAA!!!
        Olet kyllä sankari kirjoitti:

        Oli... Sinä tiedät paremmin kuin nämä jotka ovat OIKEASTI auton nähneet ja testanneet?
        Yksi nettihöperö vs auton testannut lehiti, miltä kuullosti ?

        Miltäs tämä kuulostaa? Monta lehteä ja BMW:n ethdas jotka ovat mitanneet 4,4s vs yksi BMW:n fanipojun laatima sivusto.


      • se siitä
        ----- kirjoitti:

        Höpö höpö. Se menee edelleenkin vakiona 4,4s, sen on monet eri lehdet todistaneet. Tuo 3,7s on bemufanien keksintö. Lastulla pääsee luultavasti tasan 4s.

        Lastuttamalla V10 tuplaturboilla on yli 600 heppaa.


      • Herää pahvi!
        se siitä kirjoitti:

        Lastuttamalla V10 tuplaturboilla on yli 600 heppaa.

        Paitsi että uudessa M5:ssa on V8


    • on se on se huosuisa

      Juu mopopoikien märkäuni.

    • varttimaili 12 sek

      mieletön vehje

    • täysin

      gay mopo...

    • kallisvuosibmw

      nojuu, kisarenkailla, ammattikuljettaja, kuiva kisarata... normaali juntti pääsee noin 7sek. hyvällä kelillä.. ps. löytyy muuten tilastoja m5 kestävyydestä normaalikäytöstä, ei oikke vakuuta..

      • pekka-

    • eet8

      Miksi englantia? "Mieletötä", on se.

      • asiantuntijana

        Bemulla kaks kiihdytystä, jo kone on kaput..


    • Majatalon isäntä

      Jeesuskin ajoi BMW:llä. Ja mitä teki kateelliset naapurit? Tappaahan se piti, kun äijä rupesi lesoilemaan eikä muut tiellä liikkujat olleet enää turvassa.

      • Katkeruus tappoi

        Se ihmisen ikuinen pahe, katkeruus.


    • Turha mikä turha

      Ehkä,ehkä ! Optimi olosuhteissa mutta eipä kiihdy Suomessa esim nyt viileältä kosteahkolla asfaltilla!
      Aika turhake auto kokonaisuutena arkisessa elämässä normi palkoilla eikös vaan.
      Ehkäpä se tyhjätasku teineille on unelmien aihe mutta ei todellista elämää elävälle ihmiselle.

      • Totta!

        Suomen vaativissa oloissa on Corolla tms. japsi luotettava ja turvallinen valinta.Ainaki jos haluaa että autolla pitää voida myös ajaa.


    • M5-M5

      M malli on aina ollut turboton. Pilattu turbolla. Eivät kunnioita perinnettä.

      • 335i

        Hei, herääs nyt nykyaikaan.


      • oppopp
        335i kirjoitti:

        Hei, herääs nyt nykyaikaan.

        Maahantuoja suomeen on ilmoittanut 4,4 s ja se on väärä. Pitäisi olla 3,7 s


      • ProStock
        oppopp kirjoitti:

        Maahantuoja suomeen on ilmoittanut 4,4 s ja se on väärä. Pitäisi olla 3,7 s

        BMW näyttää ilmoittavan kiihtyvyydeksi 0-100km/h jokseenkin saman ajan kun mikä on laskennallinen arvo jos auto on takaveto, teho 560hv ja paino 1945, eli 4,4s ja varttimaili 12.15s(195km/h). Samalla kaavalla laskettaessa 3.7s kiihtyvyys vaatisi tehoa noin 1000hv jolloin varttimaili 10.44s(242km/h).


    • Shame on M%
      • Nokivasara.

    • jakkerwokki

      Ei tainnu tuo M3 olla tiisseli eikä katulaillinen :)

    • Ei tainnu

      Eipä yksikää urheiluauto taida ollakka tiisseli. :)

    • macaron rulez

      "Maahantuoja suomeen on ilmoittanut 4,4 s ja se on väärä. Pitäisi olla 3,7 s "

      Oikeinko tosissanne väitätte uuden M5:sen kiihtyvyydeksi 0-100km/h 3,7 s vai onko nuo kaikki jutut samalta trollilta.

      http://www.catamount.fi/tinfo.asp?tid=1000279036&valittu=0kokolista

      Ferrari 599 GTB Fiorano 623hv kiihtyy 3,7s, että älkää viitsikö jauhaa paskaa, 4,3s on todella hyvä aika M5:sen kokoiselle autolle.

    • Tiisseli poweria

      "Eipä yksikää urheiluauto taida ollakka tiisseli. :) "

      Onkos amisteineillä tietoa että dieselillä on voitettu Sebringin 12 tunnin ajo viimeisen kuuden vuoden aikana viisi kertaa ja Le Mansin 24 tunnin ajo viimeiset kuusi vuotta putkeen.

      Että semmosia "tiisseleitä."

      • Joo-o.....

        No mitä sitten? Alanko luettelee jotai missä dieselillä ei tehä mitää, eli kaikki muut?


      • Siis mitä?
        Joo-o..... kirjoitti:

        No mitä sitten? Alanko luettelee jotai missä dieselillä ei tehä mitää, eli kaikki muut?

        Mitkä kaikki muut?


      • siiis le mans
        Siis mitä? kirjoitti:

        Mitkä kaikki muut?

        On ainut. Eli pitääkö luoetella kaikki muut autourheilu kilpailut, lajit? ja tuskimpa kuule lemans kisassakaan tungettiin mitää talvilaatua tankkii :)

        Dieselissä on urheilullisuus kaukana


    • Le Mans

      On ainut. Eli pitääkö luoetella kaikki muut autourheilu kilpailut, lajit? ja tuskimpa kuule lemans kisassakaan tungettiin mitää talvilaatua tankkii :)

      Dieselissä on urheilullisuus kaukana

    • rokrokrok

      Eikös tuo Le Mansin 24h ole kruunaamaton kuningas yksittäisissä autokisoissa? Ei millää pahalla bentsiinikoneita kohtaan.

    • Eipä ole ainakaa

      suomessa, jos olisi siitä olisi iltapäivälehdissä edes joskus jotai :) Joskus kuullut että formulat olisi autourheilun kuninkuus luokka... Olisi se hauska jos esim.. no mikä nyt vaan vaikka Rallicross missä 2.0l moottoreita olisi joku nokipiippu sielä yskimässä

      • 8v

        Bmw on laittanut ihan hienon V8 koneen. Maailman eka V8 sisäpuolisella ahtimilla. Tupla vanos ja erikoiset tasapainoitusakselit. Erikoinen ratkaisu vauhtipyörässä. mutta tosiasiasssa Scania on paras V8 maailmassa vaikkakin on työntötankokoneinen.


    • !!!!!!!

      viestin yläosissa nelivetotaisteluun vielä, että paras jakosuhde on 80/20 :)

    • Joppista joo

      "Eipä ole ainakaa suomessa, jos olisi siitä olisi iltapäivälehdissä edes joskus jotai :) Joskus kuullut että formulat olisi autourheilun kuninkuus luokka... Olisi se hauska jos esim.. no mikä nyt vaan vaikka Rallicross missä 2.0l moottoreita olisi joku nokipiippu sielä yskimässä"

      Voi jessus mikä kommentti, Suomiko on joku autourheilun Mekka, eikös tuolla ylempänä puhuttu yksittäisestä autokisasta.

      http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw

      Siinä nokipiippu yskii, tuo tosin on kolmelitranen.

      • Mitä hemmettiä

        mikä täällä hehkuttaa tuollaisia romuja?? joo vanha ruma diesel mersu driftaa :D Mitä se liittyy mitenkää mihinkää, tuoko nyt on se "urheiluato" millä mennä formuloihin vai alleihin..


      • x-driver
        Mitä hemmettiä kirjoitti:

        mikä täällä hehkuttaa tuollaisia romuja?? joo vanha ruma diesel mersu driftaa :D Mitä se liittyy mitenkää mihinkää, tuoko nyt on se "urheiluato" millä mennä formuloihin vai alleihin..

        "tuoko nyt on se "urheiluato" millä mennä formuloihin vai alleihin.."

        Eikai formuloita ja alleja driftinkivehkeillä ajeta, mun käsittääkseni niihin on ihan omalaisensa autot.


      • Bimmeri kersoilla

        pärähtää pjaska housuun ku oikeet laitteet vetyästään käyntiin..


    • m5bmweeee

      MUAHAHAHAAA...PENTU NÄKEE TAAS UNTA.. TODELLAKAAN KIIHDY TUOSSA AJASSA.. LÄHEMPÄNÄ 6 sekuntia oikeesti.. M:n omistava

    • !!!

      Formulat on enneksi kohta sellainen kuninkuusluokka, jossa ajeteen r4 konella jonka iskutilavuus on alle 2.0 :)

      • Kerro toki

        Niin ja mitä sitten vaikka olisikin 4-syl. moottorit?


    • RS 6 rulez
      • f10 hmmm

        en usko että aivan 3.7 kyllä menee, mutta uskon että se menisi jos olisi pitoja takapyörissä läpi sen koko ykkösvaihteen.. Ehkä noi 3.7 testit sitte onkin tehty jollain liimapinnalla mene ja tiedä... Jokatapauksessa 0-100kmh on täysin turha testi, mitä sillä tiedolla edes tekee... Elämä alkaa vasta pikkuhiljaa sen jälkeen, radalla tietty.

        Rs6 rul?
        http://www.youtube.com/watch?v=-SzO15N5Krw


      • EX bemaristi
        f10 hmmm kirjoitti:

        en usko että aivan 3.7 kyllä menee, mutta uskon että se menisi jos olisi pitoja takapyörissä läpi sen koko ykkösvaihteen.. Ehkä noi 3.7 testit sitte onkin tehty jollain liimapinnalla mene ja tiedä... Jokatapauksessa 0-100kmh on täysin turha testi, mitä sillä tiedolla edes tekee... Elämä alkaa vasta pikkuhiljaa sen jälkeen, radalla tietty.

        Rs6 rul?
        http://www.youtube.com/watch?v=-SzO15N5Krw

        "Jokatapauksessa 0-100kmh on täysin turha testi, mitä sillä tiedolla edes tekee... Elämä alkaa vasta pikkuhiljaa sen jälkeen"

        Joopa joo, niinpä näyttää alkavan...
        http://www.youtube.com/watch?v=I2Y4VjkEoQI&feature=fvwrel

        M5 kelaa ihan mukavasti tuonne 260 mutta sitte alkaa puutua.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10840931

        Taitaa myös bemarin superdieselin pollet olla niitä kuuluisia haamuhevosia.


      • BMW power
        EX bemaristi kirjoitti:

        "Jokatapauksessa 0-100kmh on täysin turha testi, mitä sillä tiedolla edes tekee... Elämä alkaa vasta pikkuhiljaa sen jälkeen"

        Joopa joo, niinpä näyttää alkavan...
        http://www.youtube.com/watch?v=I2Y4VjkEoQI&feature=fvwrel

        M5 kelaa ihan mukavasti tuonne 260 mutta sitte alkaa puutua.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10840931

        Taitaa myös bemarin superdieselin pollet olla niitä kuuluisia haamuhevosia.

        Yleisillä teillä Saksassakaan harvemmin pääsee ajamaan yli 240 ainakaan pitkiä siivuja ja siihen asti M5 on perheauto luokassa kova luu. Suomen oloissa aivan turhia vertailuja.


      • Vähän realistisempaa
        EX bemaristi kirjoitti:

        "Jokatapauksessa 0-100kmh on täysin turha testi, mitä sillä tiedolla edes tekee... Elämä alkaa vasta pikkuhiljaa sen jälkeen"

        Joopa joo, niinpä näyttää alkavan...
        http://www.youtube.com/watch?v=I2Y4VjkEoQI&feature=fvwrel

        M5 kelaa ihan mukavasti tuonne 260 mutta sitte alkaa puutua.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10840931

        Taitaa myös bemarin superdieselin pollet olla niitä kuuluisia haamuhevosia.

        http://www.youtube.com/watch?v=7elXvrYeKqo


        Niin mitä sanoitaan syönees???


      • HAHA siinä sai

      • JA HUOLELLA
        HAHA siinä sai kirjoitti:

        mersukin jo turpaan

        SAIKIN MUAHAHAHAHAHAA


      • ei voi olla nauramat
        Vähän realistisempaa kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=7elXvrYeKqo


        Niin mitä sanoitaan syönees???

        mersun 6.0l v12 biturbo saa noin selvästi turpaan BMW:n 4.4l vi twinturbolta.... :DDD to on jo naurettava vertailu edes mutta miten kävikään :DDDD GO BMW GO


    • EX bemaristi

      "Ehkä noi 3.7 testit sitte onkin tehty jollain liimapinnalla mene ja tiedä..."

      No justiinsa, käytetäänkö Baijeris nykyään erikeeperiä vai mitä, ei siellä ole vieläkään kuultu esim. slickseistä mitää (jos kerran haetaan optimiarvoja), muhahahaa...

    • Audi.

      Kaverillani on M6 coupe bemari. Mitä paskaa tekee sellaisilla tehoilla kun pidot löytyy vain kuivalla ja suoralla asfalttipätkällä. Talvi, eheei. Vesisade kesällä, eei, kuiva asfaltti ja mutkia, eheei.

      • gay

        Audi,e-eeei.


      • ...
        gay kirjoitti:

        Audi,e-eeei.

        Sinulla on aika osuva nimimerkki, ei mikään ihme että tykkäät BMW:stä.


    • bmwJEAH
    • pajalla ei kiihdy

      Mitä hittoo tekee tollasilla kiihtyvyyksillä ja ainakaan BMW, sillä kun otat bemulla muutaman kiskasun täysillä, niin korjaat autoos seuraavat kaks viikkoo kun se hajoo. Mulla on ollu kaks M5 bemmiä 02 ja 09 vm ja kumpikin aivan susi vehkeitä. Radalla kävin kokeilemassa ja aina jokin hajos ja homma jäi kesken. En ees kehtaa luetella niitten vikoja sillä siihen menis liikaa aikaa.

      • 335i ETS

        Kerro ihmeessä lisää mitä vikoja oli vaikka tuossa vanhemassa?


    • RS 6 Power

      "Kaverillani on M6 coupe bemari. Mitä ****** tekee sellaisilla tehoilla kun pidot löytyy vain kuivalla ja suoralla asfalttipätkällä. Talvi, eheei. Vesisade kesällä, eei, kuiva asfaltti ja mutkia, eheei."

      http://www.youtube.com/watch?v=jwnv7d4rFbc&feature=relmfu

      Tuossa sellainen pätkä jossa nähdään että bemu ei pärjää edes suoralla asvalttipätkällä.
      Huomatkaa että autoissa on tasan sama tehomäärä molemmissa, bimmerin luistonesto vaan ei toimi niinkuin pitäisi.
      Kevyempänä ja samantehoisena sen olisi pitänyt voittaa mutta ei.

      • RS6 POWER

        Loppunopeus m6 mallissa enemmän kuin rs6 mallissa, ei kauan kuin olisi tullut ohitse, vaikka takapyörillä alussa pidot huonot.

        Autot ovat tuning versioita jokatapauksessa, vaikka bmw olisi syönyt rs6 mallin 300m sisällä, pidoista huolimatta.

        PS: BMW M5 G-POWER on Maailman nopein perheauto, tuning versio toki mutta nopeampi kuin mtm rs. 382KMH siinä jää jo r8 mallit nuolemaan näppejään perheautolle.

        Mutta tämä kaikki, ne on virityspajojen teettämiä "toki sarjatuotantoon verrattavissa" olevia autoja, sen saa ken sen haluaa..
        Mutta jos pysyttäisiin aidoissa Audeissa, aidoissa BMW:ssä.. sekä nykyisessä päivässä On tulos tämä, iso perheuto rs6 vs iso perheuto M5:
        http://www.youtube.com/watch?v=-SzO15N5Krw

        Hehkutit uossa edellisessä viestissäsi "Huomatkaa että autoissa on tasan sama tehomäärä molemmissa" Huomaathan että tässä nykyaikaisessa videossa audi on 5.0 L V10 bi turbo 580hp 650nw , kun bmw:ssä 4.4 L V8 Twinturbo 560 hv 680Nm.. Ei voi muuta sanoa kuin että Teknologia kunniaan. "huonoista" takavedon pidoista huolimatta,f10 m5 on jopa 0-100kmh nopeampi kuin kyseinen rs6 malli, mitä se kertoo.. se kertoo paljon autoista tietävälle, jos tuohon bmw malliin löisi apupyörät eteen, siitä lähtisi puolisekuntiä lisää pois vaikka on jo takavetoisena nopeampi. Kummallista, mutta edelläkäviä on edelläkäviä.


      • Jos yhtään osaat

        Niin voinet äänistä päätellä, bmw löi tyhjää kolmoselle saakka... Sillin ei tämä sinun sanavarastoosi käyttämä "bimmerin luistonesto vaan ei toimi" lause ei vaan toimi, se ei ollut silloin edes päällä ymmärrätkö.


      • RS6 POWER lisään viä
        RS6 POWER kirjoitti:

        Loppunopeus m6 mallissa enemmän kuin rs6 mallissa, ei kauan kuin olisi tullut ohitse, vaikka takapyörillä alussa pidot huonot.

        Autot ovat tuning versioita jokatapauksessa, vaikka bmw olisi syönyt rs6 mallin 300m sisällä, pidoista huolimatta.

        PS: BMW M5 G-POWER on Maailman nopein perheauto, tuning versio toki mutta nopeampi kuin mtm rs. 382KMH siinä jää jo r8 mallit nuolemaan näppejään perheautolle.

        Mutta tämä kaikki, ne on virityspajojen teettämiä "toki sarjatuotantoon verrattavissa" olevia autoja, sen saa ken sen haluaa..
        Mutta jos pysyttäisiin aidoissa Audeissa, aidoissa BMW:ssä.. sekä nykyisessä päivässä On tulos tämä, iso perheuto rs6 vs iso perheuto M5:
        http://www.youtube.com/watch?v=-SzO15N5Krw

        Hehkutit uossa edellisessä viestissäsi "Huomatkaa että autoissa on tasan sama tehomäärä molemmissa" Huomaathan että tässä nykyaikaisessa videossa audi on 5.0 L V10 bi turbo 580hp 650nw , kun bmw:ssä 4.4 L V8 Twinturbo 560 hv 680Nm.. Ei voi muuta sanoa kuin että Teknologia kunniaan. "huonoista" takavedon pidoista huolimatta,f10 m5 on jopa 0-100kmh nopeampi kuin kyseinen rs6 malli, mitä se kertoo.. se kertoo paljon autoista tietävälle, jos tuohon bmw malliin löisi apupyörät eteen, siitä lähtisi puolisekuntiä lisää pois vaikka on jo takavetoisena nopeampi. Kummallista, mutta edelläkäviä on edelläkäviä.

        Anteeksi nehän oli maaliviivalla jo noin lähellä tosiaan.. Eli korjaan sanat "300m sisällä" siis 50m sisällä tarkoitan


      • 15+14
        Jos yhtään osaat kirjoitti:

        Niin voinet äänistä päätellä, bmw löi tyhjää kolmoselle saakka... Sillin ei tämä sinun sanavarastoosi käyttämä "bimmerin luistonesto vaan ei toimi" lause ei vaan toimi, se ei ollut silloin edes päällä ymmärrätkö.

        ""bimmerin luistonesto vaan ei toimi" lause ei vaan toimi, se ei ollut silloin edes päällä ymmärrätkö."

        Olisko kannattunut olla päällä? Muhahahahaaa

        http://www.youtube.com/watch?v=cqtsygLDeR0

        Ei vakio bimmerillä kannata lähtee kokeileen.


    • Just joo....

      Painava,kankea ja tehoton paskaläjä jossa ei kiihdy kuin omistaja ja kylän tuninkikorolla amikset saa makeat naurut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe