Täältä nämä "suvaitsevat" vihreät, jotka eivät suvaitse ketään muuta kuin itsensä ja juuri samoin ajattelevat ihmiset, poistavat aloitteita. Käykää katsomassa esim keskustan palstaa, mitä potaskaa siellä kirjoitellaan, mutta keskustalaiset eivät niitä sensuroi. Siinä lätisköön kun haluavat.
Suvaitsevaisten palstalla kova sensuuri
8
87
Vastaukset
- vihreät limat
Onhan se tiedetty kautta aikain, että ns. suvaitsevat ovat kaikkein AHDASMIELISEMPIÄ.
- Järkistynyt
TAAS minä järkytyin
- Loukkaantunut
Nyt mä loukkaannun. Paha päävamma.
- suvaitsewainen
Olen suvaitsevainen. Suvaitsen olla äänestämättä vihreää presidenttiehdokasta.
- audi on pop
Minä poltin traktorin renkaan vihreiden kunniaksi.
Kuvastakoon noki ja palamattomat pienhiukkaset vihurien luonnonpuolesta taistelua,ydinvoima hallituksessa.
Olen silti ajatukseltani vihuri.(heti kun notski sammuu).- vihurifani
Vihreät ydinvoimasta
- ydinvoimaa vastuttettiin kaikissa valiokunnissa
- ydinvoimaa vastutettiin hallituksessa kaikkien ministereiden äänin
- ydinvoimaa vastutettiin enduskunnassa kaikkien kansanedustajien äänin
- vääräräräär
Vihreet ei vieläkään uskalla tunnustaa kaikkien tietämää tosiasiaa, että homot ovat pedofiileja, etenkin vihreät homot. Siksi Braxkin yrittää peittää halosakan tuelle homojen ja pedofiilien rikoksia. Se on väärin, todella vakavasti väärin.
- suvaitkaa toisianne
hyvinhän täällä suvaitaan mitä vaan! yvä vihreät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463