Ihastunut

Hirsu

Olen 36 v nainen enkä ole koskaan seurustellut. Kärsin melko vaikeasta hirsutismista eli karvojen liikakasvusta kasvojen alueella. Tapasin kuitenkin vähän aikaa sitten miehen joka hämmästyksekseni jutteli minulle ja halusi tavata uudestaan. Tapasimme ja kävimme kävelyllä ja sen jälkeen minun luokseni jossa riisuimme ja olimme sängyssä. Varsinaista yhdyntää ei kuitenkaan ollut koska hän sanoi ettei jaksanut. Sen jälkeen en kuullut hänestä mitään kunnes hän yhtenä päivänä taas halusi tavata minut. Tapasimme baarissa missä oli myös hänen kavereitaan mukana. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli iskenyt mua vain sen takia että heillä oli kilpailu että kuka iskee rumimman naisen. Olin tietenkin loukkaantunut ja poistuin paikalta. En kuitenkaan saa häntä mielestäni koska en ole kokenut mitään vastavaa ikinä ennen enkä ollut niin lähellä ketään. En tiedä mitä tehdä. Ajatus siitä että joutuu elämään yksin eikä saa koskaan kokea mitään samanlaista tuntuu vaikealta.

153

17608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Tuollainen mies kannattaa unohtaa ja ottaa toinen tilalle. Vinkiksi voisin sanoa että tee nimimerkillä nettiprofiili seuranhakuun, missä on kuvasi. Varmasti löytyy miehiä jotka aidosti välittävät sinusta ja pitävät ulkonäöstäsi vaikka et huippumalli olisikaan. Miehiä on miljoonia ja kaikki pitävät erilaisista naisista.

      • sdsfdsfsd

        just laita kuva nettiin ni pääsee muutki kusipäät ilkkumaan on siinäki typerät ehotukset


      • feadf
        sdsfdsfsd kirjoitti:

        just laita kuva nettiin ni pääsee muutki kusipäät ilkkumaan on siinäki typerät ehotukset

        En usko että miehet pitää erilaisista naisista. Todista!


      • kaunistunut,
        feadf kirjoitti:

        En usko että miehet pitää erilaisista naisista. Todista!

        Varmasti makuja on monia. Kaunis menee parhaiten useimpien makuun , mutta kun heitä ei riitä kaikille. Ruma mieskin haluaa puolison.
        Olen kyllä huomannut, että naiset pitää itseään rumana, vaikka on ihan tavallisen näköinen.
        Katselin ohjelmaa, jossa miehet tekivät itsestään "kauniin naisen"
        Kyllä tavn näköisestä naisesta saa varmasti kauiin korostamalla hyviä puolijaan.
        Siis vain meikit peliin


      • efffffffff
        kaunistunut, kirjoitti:

        Varmasti makuja on monia. Kaunis menee parhaiten useimpien makuun , mutta kun heitä ei riitä kaikille. Ruma mieskin haluaa puolison.
        Olen kyllä huomannut, että naiset pitää itseään rumana, vaikka on ihan tavallisen näköinen.
        Katselin ohjelmaa, jossa miehet tekivät itsestään "kauniin naisen"
        Kyllä tavn näköisestä naisesta saa varmasti kauiin korostamalla hyviä puolijaan.
        Siis vain meikit peliin

        Minä taas olen huomannut että kaikkien mielestä juuri samat naiset ovat kauniita ja kyllä minusta pitää taistella kauniista naisista eikä luovuttaa.

        Mun mielestä monet rumat miehet just saa kauniit naiset vaikkei edes ansaitsis. Niin en oikein ymmärrä tuota "ruma mieskin haluaa puoliskon".


      • hkifjaäögia

        Tämä on asiaa...olet varmasti kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Ei muuta kuin eteenpäin, kyllä se OIKEA... kypsä mies tulee vastaan.


      • er,mies
        efffffffff kirjoitti:

        Minä taas olen huomannut että kaikkien mielestä juuri samat naiset ovat kauniita ja kyllä minusta pitää taistella kauniista naisista eikä luovuttaa.

        Mun mielestä monet rumat miehet just saa kauniit naiset vaikkei edes ansaitsis. Niin en oikein ymmärrä tuota "ruma mieskin haluaa puoliskon".

        Kovin tärkeää tuntuu olevan sinulle ulkonäkö. Olen ihastunut naiseen, joka ei ole ulkoisesti yhtä hyvännäköinen kuin esim. exäni, mutta minulle hän on oikein kaunis.


      • Tässä vastaus ketjun alkupään nimettömälle kirjoittajalle, joka sanoi , että miehiä on miljoonia.

        Niin on naisiakin miljoonia ja suomi24;n treffipalstoilla julmetun paljon kymmenen vuoden kokemuksella, melkein puolet turhia tirkisteluprofiileita. Taas ne, jotka haluaisivat jotain seuraa itselleen, tavoittelevat mahdottomia. He haluavat kuin Pinochion itselleen, josta sitten voisivat veistää mieleisen sätkynuken itselleen. He tarvitsevat itselleen vain tohvelisankarin, jota on helppoa komennella. Osa taas on jo niin itsenäisiä eronneita naisia, jotka eivät enää millään sopeudukaan elämään toisen sukupuolen kanssa. Liikaa erilaisia omia harrastuksia, joihin ei enää mahdu miestä. Mieskään ei sentään ole leikkikalu, vaikka naiset sellaiseksi kuvittelevatkin.

        Näistä kokemuksista voin vaikka kenen kanssa alkaa debaattia. Ja aineistoa olisi vaikka lisensiaattityötä varten.

        Kirjoittakaa vaan jos pystytte. Uskallan vaan epäillä.


    • justjuuuuuuudfnmkdl

      no eikö niille karvoille voi mitää muka tehä

      • neljän äitee

        Voi, esim. vahaus auttaa, laser auttaa, sokeri auttaa jne. Jotkut vaan ei tajua, tai eivät halua = haluavat rypeä itsesäälissä ja syyttää karvojaan, siitä että jäi vanhaksi piiaksi, toiset syyttävät ylipainoa jne. eivät näe itsessään eli omassa käytöksessään mitään vikaa. Ja sitä paitsi aloitus on provo, joku yrittää mustamaalata nyt miehet vaihteeksi, me naiset ollaan julmempia.


      • ...........
        neljän äitee kirjoitti:

        Voi, esim. vahaus auttaa, laser auttaa, sokeri auttaa jne. Jotkut vaan ei tajua, tai eivät halua = haluavat rypeä itsesäälissä ja syyttää karvojaan, siitä että jäi vanhaksi piiaksi, toiset syyttävät ylipainoa jne. eivät näe itsessään eli omassa käytöksessään mitään vikaa. Ja sitä paitsi aloitus on provo, joku yrittää mustamaalata nyt miehet vaihteeksi, me naiset ollaan julmempia.

        Hirsutismi on enemmän kuin muutama ruma karva leuassa. Jos se on oikein paha, karvoja pitäisi olla vahaamassa jatkuvasti, mikä tulehduttaisi jo ihoa.

        Itselläni on normaali karvoitus, mutta esim. laser ei autta tippaakaan, kiihdyttää vain kasvua, ja kaikki vahat ärsyttävät, aiheuttavat allergisia reaktioita ja rikkovat ihoa. Kaikista hellävaraisimmatkin. Höylät ärsyttävät ihoa myös, mutta jotenkin niiden kanssa on pakko pärjätä. Onneksi tosiaan karvoitus on normaalia, muuten pitäisi tyytyä hirsutismiin, sillä mieluummin ottaisin ylimääräiset karvat kuin naaman joka on jatkuvasti vereslihalla ja kutiseva.


      • toisen äidin tytär
        neljän äitee kirjoitti:

        Voi, esim. vahaus auttaa, laser auttaa, sokeri auttaa jne. Jotkut vaan ei tajua, tai eivät halua = haluavat rypeä itsesäälissä ja syyttää karvojaan, siitä että jäi vanhaksi piiaksi, toiset syyttävät ylipainoa jne. eivät näe itsessään eli omassa käytöksessään mitään vikaa. Ja sitä paitsi aloitus on provo, joku yrittää mustamaalata nyt miehet vaihteeksi, me naiset ollaan julmempia.

        Äiteelle

        Hyväkäytöksinen nainen, jolla on suht sopusuhtainen kroppa, pikkasen ylipainoa, ei kelpaa tanssipaikalla, vaan pitää olla noille vanhemmille miehille 30 vuotta nuorempi heitä, pitkät sääret, mallivartalo, ja tanssitaito ei näyttele enää sitä osaa.... Kunhan on pikkutyttö jota esitellä


      • jeppe23353452
        ........... kirjoitti:

        Hirsutismi on enemmän kuin muutama ruma karva leuassa. Jos se on oikein paha, karvoja pitäisi olla vahaamassa jatkuvasti, mikä tulehduttaisi jo ihoa.

        Itselläni on normaali karvoitus, mutta esim. laser ei autta tippaakaan, kiihdyttää vain kasvua, ja kaikki vahat ärsyttävät, aiheuttavat allergisia reaktioita ja rikkovat ihoa. Kaikista hellävaraisimmatkin. Höylät ärsyttävät ihoa myös, mutta jotenkin niiden kanssa on pakko pärjätä. Onneksi tosiaan karvoitus on normaalia, muuten pitäisi tyytyä hirsutismiin, sillä mieluummin ottaisin ylimääräiset karvat kuin naaman joka on jatkuvasti vereslihalla ja kutiseva.

        Saatan nyt olla hieman yksinkertainen, mutta kyllä miehillä kasvaa karvat naamaan ja ne saa pois partakoneella tai partahöylällä. Parta ajetaan kasvusta riippuen joka päivä tai jos haluaa olla tosi siisti ja kasvaa tosi nopsaan niin jopa kaksi kertaa päivässä. Kait tämän nyt luulisi olevan mahdollista naisellekin=


      • Ei ole vereslihalla
        ........... kirjoitti:

        Hirsutismi on enemmän kuin muutama ruma karva leuassa. Jos se on oikein paha, karvoja pitäisi olla vahaamassa jatkuvasti, mikä tulehduttaisi jo ihoa.

        Itselläni on normaali karvoitus, mutta esim. laser ei autta tippaakaan, kiihdyttää vain kasvua, ja kaikki vahat ärsyttävät, aiheuttavat allergisia reaktioita ja rikkovat ihoa. Kaikista hellävaraisimmatkin. Höylät ärsyttävät ihoa myös, mutta jotenkin niiden kanssa on pakko pärjätä. Onneksi tosiaan karvoitus on normaalia, muuten pitäisi tyytyä hirsutismiin, sillä mieluummin ottaisin ylimääräiset karvat kuin naaman joka on jatkuvasti vereslihalla ja kutiseva.

        Onko naisilla sitten herkempi iho,itse joudun joka päivä parran ajamaan,johonka iho on hyvin sopeutunut...


      • asdfaduh
        neljän äitee kirjoitti:

        Voi, esim. vahaus auttaa, laser auttaa, sokeri auttaa jne. Jotkut vaan ei tajua, tai eivät halua = haluavat rypeä itsesäälissä ja syyttää karvojaan, siitä että jäi vanhaksi piiaksi, toiset syyttävät ylipainoa jne. eivät näe itsessään eli omassa käytöksessään mitään vikaa. Ja sitä paitsi aloitus on provo, joku yrittää mustamaalata nyt miehet vaihteeksi, me naiset ollaan julmempia.

        Ooksää oikiasti noin tyhymä :) tää kirjottaja ei puhu mistään hieman normaalia tummemmista karvoista kasvojen alueella, vaan ihan oikeasta sairaudesta. Sille on olemassa nimikin jota en muista. Oot melekonen pässi ämmä kyllä, mutta en ihimettele jos oot neljä lasta punnannu. Sellanen ei voi olla kovin välkky tyyppi...


      • ..........
        jeppe23353452 kirjoitti:

        Saatan nyt olla hieman yksinkertainen, mutta kyllä miehillä kasvaa karvat naamaan ja ne saa pois partakoneella tai partahöylällä. Parta ajetaan kasvusta riippuen joka päivä tai jos haluaa olla tosi siisti ja kasvaa tosi nopsaan niin jopa kaksi kertaa päivässä. Kait tämän nyt luulisi olevan mahdollista naisellekin=

        No eihän partansa ajanut mies koskaan näytä karvattomalta mieheltä, vaan partansa ajaneelta mieheltä. Kuinka moni nainen haluaa näyttää partansa ajaneelta mieheltä?

        Allaoleva kirjoittaja on sitä paitsi oikeassa, että naisilla on herkempi iho, etenkin kasvoissa. Ainakaan minun naamani ei kestäisi päivittäistä karvojen ajelua, kun sääretkään eivät tunnu kestävän viikottaista...


      • bfdhged
        .......... kirjoitti:

        No eihän partansa ajanut mies koskaan näytä karvattomalta mieheltä, vaan partansa ajaneelta mieheltä. Kuinka moni nainen haluaa näyttää partansa ajaneelta mieheltä?

        Allaoleva kirjoittaja on sitä paitsi oikeassa, että naisilla on herkempi iho, etenkin kasvoissa. Ainakaan minun naamani ei kestäisi päivittäistä karvojen ajelua, kun sääretkään eivät tunnu kestävän viikottaista...

        Luulisi että nainen haluaa mieluummin näyttää partansa ajaneelta mieheltä kuin parrakkaalta mieheltä jos nuo kaksi on vaihtoehtoina.


      • nainen minäkin
        neljän äitee kirjoitti:

        Voi, esim. vahaus auttaa, laser auttaa, sokeri auttaa jne. Jotkut vaan ei tajua, tai eivät halua = haluavat rypeä itsesäälissä ja syyttää karvojaan, siitä että jäi vanhaksi piiaksi, toiset syyttävät ylipainoa jne. eivät näe itsessään eli omassa käytöksessään mitään vikaa. Ja sitä paitsi aloitus on provo, joku yrittää mustamaalata nyt miehet vaihteeksi, me naiset ollaan julmempia.

        neljän äitee

        Eipä tainnut olla aloitus mikään provo. Sinä nyt et sitä ymmärrä. Et ilmeisesti osaa samaistua toisen tuskaan tuossa asiassa.
        Taidat olla aika kova tyyppi, kun noin kirjoitat. Tuollainen hirsutismi on varmasti naisella todella ikävä ja itsetuntoa koskettava asia. Ja mies oli kyllä aika mulkku, jos suoraan asia ilmaistaan.


      • Tottakai voi!

        Korkeahormoniset (estrogeeni) E-pillerit auttavat. Hirsutismihan johtuu liiasta testosteronin erityksestä. Ja sitä ennen voi vahata tai sokeroida!


      • ex malli

        Lähtökohtahan on että kyllä ihminen pitäisi hyväksyä omana itsenään... oli karvoja tai ei.
        Olen niin kyllästynyt ulkonäkökeskeiseen elämään että minulta ainakin lopahtaa heti mielenkiinto kun mies ensisanoikseen tokaisee.. jotain positiivista ulkonäöstä.


      • Nti Sänki
        .......... kirjoitti:

        No eihän partansa ajanut mies koskaan näytä karvattomalta mieheltä, vaan partansa ajaneelta mieheltä. Kuinka moni nainen haluaa näyttää partansa ajaneelta mieheltä?

        Allaoleva kirjoittaja on sitä paitsi oikeassa, että naisilla on herkempi iho, etenkin kasvoissa. Ainakaan minun naamani ei kestäisi päivittäistä karvojen ajelua, kun sääretkään eivät tunnu kestävän viikottaista...

        "No eihän partansa ajanut mies koskaan näytä karvattomalta mieheltä, vaan partansa ajaneelta mieheltä. Kuinka moni nainen haluaa näyttää partansa ajaneelta mieheltä?"

        pitääkö sitten näyttää partansa ajamatta jättäneeltä naiselta?


      • Tottakai voi! kirjoitti:

        Korkeahormoniset (estrogeeni) E-pillerit auttavat. Hirsutismihan johtuu liiasta testosteronin erityksestä. Ja sitä ennen voi vahata tai sokeroida!

        Njet. Hirsutismi johtuu siitä, että korkea testosteronitaso on ollut joskus. Sen jälkeen karva kasvaa itsestään.


      • tanssineitokainen201
        toisen äidin tytär kirjoitti:

        Äiteelle

        Hyväkäytöksinen nainen, jolla on suht sopusuhtainen kroppa, pikkasen ylipainoa, ei kelpaa tanssipaikalla, vaan pitää olla noille vanhemmille miehille 30 vuotta nuorempi heitä, pitkät sääret, mallivartalo, ja tanssitaito ei näyttele enää sitä osaa.... Kunhan on pikkutyttö jota esitellä

        saman olen itsekin huomannut! eipä tanssitaidoilla ole väliä, ainoastaan sillä ulkonäöllä ja sillä, että onko valmis muuhunkin kuin vain tanssimiseen...

        itsekään en jaksa enää akkojen rivissä nuokkua, vaan ollaan alettu naispareissa tanssahdella ettei ilta mene aivan täysin hukkaan!


      • pullukka naikkonen
        ex malli kirjoitti:

        Lähtökohtahan on että kyllä ihminen pitäisi hyväksyä omana itsenään... oli karvoja tai ei.
        Olen niin kyllästynyt ulkonäkökeskeiseen elämään että minulta ainakin lopahtaa heti mielenkiinto kun mies ensisanoikseen tokaisee.. jotain positiivista ulkonäöstä.

        itseänikin jotenkin oksettaa tää nykyaikainen hömpötys ulkonäöstä. tuntuu, että on aivan sama millainen ihminen on oikeesti kunhan hän vaan näyttää hyvältä. enpä itse ainakaan jaksa kauaa katsella komeaa miestä, jos korvien välissä ei yksinkertaisesti ole mitään muuta kuin ulkonäköön tuijottelua.

        itse olen aina ollut tukevarakenteinen ja tulen varmasti aina olemaankin. :) oman elämään mahtuu kyllä vaikka minkälaista kohtaamista miesten kanssa. tiedän, etten kelpaa suurimmalle osalle miehistä, sillä en ole blondi, mallinmitoissa ja kulje minihameessa pitkien säärieni kanssa. päin vastoin olen keskiverto suomalaisen pituinen, hieman pullea, tukevahko nainen. itse olen tämän asian hyväksynyt ja toivon, että jonakin päivänä löytäisin miehen joka myös hyväksyisi. :)


      • HEHEHHEE
        toisen äidin tytär kirjoitti:

        Äiteelle

        Hyväkäytöksinen nainen, jolla on suht sopusuhtainen kroppa, pikkasen ylipainoa, ei kelpaa tanssipaikalla, vaan pitää olla noille vanhemmille miehille 30 vuotta nuorempi heitä, pitkät sääret, mallivartalo, ja tanssitaito ei näyttele enää sitä osaa.... Kunhan on pikkutyttö jota esitellä

        eipä tarvii mun kullallani olla malli vartaloo en rakasta ulko kuorta vaan sisintä


      • joku mies
        ex malli kirjoitti:

        Lähtökohtahan on että kyllä ihminen pitäisi hyväksyä omana itsenään... oli karvoja tai ei.
        Olen niin kyllästynyt ulkonäkökeskeiseen elämään että minulta ainakin lopahtaa heti mielenkiinto kun mies ensisanoikseen tokaisee.. jotain positiivista ulkonäöstä.

        no malleillahan onkin varaa kyllästyä, mut jos nainen ei juuri koskaan kuule olevansa kaunis tai viehättävä niin ne harvatkin kerrat tuntuvat varmasti mukavilta ja niitä muistelee pitkänkin ajan päästä.


      • jepjepsis
        joku mies kirjoitti:

        no malleillahan onkin varaa kyllästyä, mut jos nainen ei juuri koskaan kuule olevansa kaunis tai viehättävä niin ne harvatkin kerrat tuntuvat varmasti mukavilta ja niitä muistelee pitkänkin ajan päästä.

        Mutta suomalainen nainen välttämättä ei ole tottunut ottamaan kohteliaisuuksia vastaan. Ainakin minut, joka olen vähemmän kaunis, kaikenlaiset miesten antamat lausunnot ulkonäöstä tai vaatteista tms. tekevät vaivaantuneeksi ja nolottaa. Nämä miehethän ovat kerta toisensa jälkeen näitä supliikkimiehiä,joita näkee esim. töissä. Ei tavalliset miehet sano mitään sellaista. Niinpä kukaan omasta aloitteestaan, oikeasti tarkoittaen sitä, ei ole sanonut vissiin koskaan. Eipä tuota kuullut kertaakaan exältäkään, vaikka parikymmentä vuotta yhdessä oltiin. Tuntuu vaan niin hullulta, jos itse on sanonut, mutta toinen ei keksi mitään "kehua" olemuksesta. Herää pikkuhiljaa vuosien myötä ajatus että vissiin sitä sitten on läpeensä ruma.


      • .........
        Nti Sänki kirjoitti:

        "No eihän partansa ajanut mies koskaan näytä karvattomalta mieheltä, vaan partansa ajaneelta mieheltä. Kuinka moni nainen haluaa näyttää partansa ajaneelta mieheltä?"

        pitääkö sitten näyttää partansa ajamatta jättäneeltä naiselta?

        Ei pidä, mutta jos vaihtoehtoina on luonnollinen look parran kanssa, ja melkein yhtä ruma parransänki joka on lisäksi vereslihalla ja tulehtunut, niin... noh.

        Tiedän kyllä mitä valitsisin.


    • lk,mnjhb

      Yritä unohtaa tuollainen mies, joka ei todellakaan ole sun arvoinen. Enkä usko, että olet mitenkään älyttömän ruma.. Sinussa on varmasti monia ihania piirteitä ja tuo karvoitus on vain osa sinua:) Vielä löydät miehen, joka rakastaa just sua ja just tuon näköisenä !

    • hgfhgfhfghfd

      Saanen kysyä miksi ihmeessä jätät karvat kasvojen alueelle, jos se kerran haittaa elämääsi? Säännöllinen karvojenpoisto (ei tosin sheivaamalla, sillä karvat kasvavat vain vahvempina takaisin) ei ole kovin hankalaa toteuttaa, varsinkaan kun se nostaa elämänlaatuasi huomattavasti. Me naiset joudumme jokatapauksessa ajamaan karvat kainaloista, bikinirajalta, sääristä ja käsivarsista. Jotkut joutuvat tekemään sen vatsansa alueelle, ja jopa rinnuksille/selkään. Tämän lisäksi monet joutuvat nyppimään kulmakarvojaan siistimmäksi aika-ajoin.. Sinä joudut sen tekemään myös kasvoillesi, mutta se ei ole yhtään sen hankalampaa.

      Jos tällainen asia on suurin murheesi elämässäsi, olet aika onnekas. Aja ne karvat pois!

    • 2+2

      "En kuitenkaan saa häntä mielestäni koska en ole kokenut mitään vastavaa ikinä ennen enkä ollut niin lähellä ketään."

      Siispä sä et ole ihastunu just siihen mieheen. Sä ihastuit rakastumisen tunteeseen ja siihen että joku olis kiinnostunu susta. Miten sä voit edes enää haaveilla sellasesta miehestä, joka on pokannu sut tollasen vedonlyönnin seurauksena?! Ja joka siis piti sua rumana.

      Ota nyt hyvä ihminen järki käteen ja totea että sä ansaitset parempaa ku tollasen pinnallisen urpon!

    • Puistattaa

      Uskomattoman törkeää mieslaumaeläimiltä. Olen itse joskus joutunut uhriksi päinvastaisesta syystä, eli miesporukka on lyönyt vetoa kuka saa minun huomioni. Melkein oksensin asian selvittyä. Eikö typeryydestä pitäisi säätää sakko.

      • sikolo

        "Olen itse joskus joutunut uhriksi päinvastaisesta syystä"

        Oletpas kaunis. Tuo oksennus lattarinnoillasi hiukan häiritsee.


      • Puumailaa

        Joillakin miesporukoilla (nuorehkoilla) on myös huvinaan lyödä vetoa siitä, kuka vie baarista kotiinsa vanhimman naisen.


      • nainen minäkin.
        Puumailaa kirjoitti:

        Joillakin miesporukoilla (nuorehkoilla) on myös huvinaan lyödä vetoa siitä, kuka vie baarista kotiinsa vanhimman naisen.

        Huh!! Onneksi en käy baareissa ja vaikka kävisin, en lähtisi nuoren enkä vanhemmankaan kollin matkaan.


    • kauneus on sisällä

      Siis todella törkeätä älä haikaile tuollaisten keskenkasvuisten miesten perään jotka ovat häpeäksi koko mies sukupolvelle ei rumia naisia ole olemassakaan on naisia jotka meikkaavat ja peittävät luonnollisen kauneutensa meikkien alle valitettavati näitä miehet pitävät kauniina onko se siinä että meikattu nainen on kielletyn huoran näköinen ja kaikki kiellettyhän vetää aina puoleensa en usko että olet ruma ole oma itsesi miehet loppupeleissä puolisokseen valitsevat naisen joka ei ole meikeillä itseänsä pilannut olet luultavasti ollut paarissa joka on näitten sitoutumis kammoisten miesten paikka haeppas seuraa jostain keskustelupalstalta kun keskustelette mies saa sinusta oikean laisen kuvan sen jälkeen ei ulkonäöllä ole mitään väliä kun tapaatte semppiä sulle muista rumia ei ole olemassa kaikille on joku joka rakastaa sinua sellaisena kun oot

      • sikolo

        Kumpaa haluat kokeilla ensin - vastakkaista sukupuolta vai välimerkkejä?


      • ei haittaa satunnais
        sikolo kirjoitti:

        Kumpaa haluat kokeilla ensin - vastakkaista sukupuolta vai välimerkkejä?

        Asiaahan tuossa oli, välimerkittyömyydestä huolimatta.


    • turku nainen

      itse olen 28v nainen jolla on runsaasti kasvojen sekä kainaloiden alueella karvaa. kasvavat hyvin nopeasti pitkäksi ja tummiksi.

      silti ollut onnellisesti 5 vuotta saman miehen kanssa. siistin säännöllisesti, toki mieheni näkee/tietää että karvani kasvavat varsinkin noissa paikoissa erittäin nopeasti.

      silti häntä ei ole asia ainakaan pahemmin häirinnyt.

      tsemppiä. kasvojesi karvat eivät ole sielusi peili. rinta ronttigilla nauti elämästä ja kun vähiten odotat niin löydät arvoisesti ihmisen joka näkee myös pinnan alle.

      • KEKKUUU!"#

        Niimpä aivan samaa mieltä


    • Parta vinossa

      Hei!

      Et ole vaivasi kanssa yksin eli meitä muitakin parrakkaita naisia on. Itsekin joudun ajelemaan partaa, vaikka sain siihen vaivaan lääkkeitä. Karvojen poltto olisi tietysti parempi ratkaisu. Jutustasi ei selviä pidätkö partaa vai ajatko sen pois. Ymmärrän kyllä parta ei kyllä sovi naiselle ja miehet karttaa sellaista naista. Sympatiat ovat kyllä sun puolella. Ei pidä kuitenkaan vaipua epätoivoon ja kannattaa ajaa parta pois. En tosin itsekään ole sinut asian kanssa. Seurustelen itse parasta aikaa vajaat kolme vuotta ja itsekin pelkäsin , mitä seurustelukumppani ajattelee, kun näkee minun ajamassa partaa. Olen selittänyt, että minulla sattuu olemaan tällainen luonnonoikku ja hän sitten sen ymmärtänyt.

      Ei siis kannata heittää kirvestä kehään. Uskon, että vielä ilmaantuu sellainen mies, joka näkee partasi taakse. En usko, että olet niin ruma kuin luulet. Pikkuaivoiset ja itsekeskeiset miehet saavat mennä menojaan. Tsemppiä!!

    • uusi yritys

      Oletko käynyt kosmetoloogilla? Karvojahan voi poistattaa jopa pysyvästi pieniltä alueilta, kuten kasvoista.

      Miehen voit unohtaa. Ei osoita kovin suurta inhimillisyyttä pitää toista pelinappulana. Tuollaisia miesporukoita löytyy ikävä kyllä muitakin ja uhriksi voi joutua minkä näköinen tahansa, pelistä riippuen.

      • a_mba

        Naisethan ei koskaan "pelaa"??? No miehethän ovat naisille vain "kuhnureita",
        joita voi arvostella ja alentaa mielensä mukaan. Vielä parempi, kun löytyy
        sellainen hölmö, joka uskoo kestävään suhteeseen..........


    • Elämä on laiffii

      Valitettava fakta on se, että miehet on sata kertaa pinnallisempia ku naiset. Vaikka usein toisin luullaan. Naiset kelpuuttaa kumppanikseen vähän vaatimattomankin näköisen tyypin, pääasia et se on kiltti, turvallinen, alkoton jne. Mut miehet ei taas paljoo luonteenpiirteistä perusta, kunhan nainen vaan on pitkäsäärinen, isotissinen, pitkähiuksinen, anorektisen laiha, nättinaamanen missi. Näin se vaan menee...

      • a_mba

        Älä jauha pas...! Naiset kelpuuttavat vaatimattoman, niin kyllä joo. Sellaisen
        hiljaisen varakkaan hissukan, jota voivat sättiä ja määräillä mielensä mukaan.

        Juu, elämä on laiffii (slogan jonka lanseerasi oikein joka anopin "kultapoju")
        ja kohtelee naisia esimerkillisesti.


      • hohhoijakkaa..
        a_mba kirjoitti:

        Älä jauha pas...! Naiset kelpuuttavat vaatimattoman, niin kyllä joo. Sellaisen
        hiljaisen varakkaan hissukan, jota voivat sättiä ja määräillä mielensä mukaan.

        Juu, elämä on laiffii (slogan jonka lanseerasi oikein joka anopin "kultapoju")
        ja kohtelee naisia esimerkillisesti.

        Oletkos a_mba miettinyt, että lauseen lanseeraaja on kovasti enemmän anopin kultapoju, kun ei ole akka provosoimassa? Piti vain löytää nainen, joka ei kännää ja soita suutaan joka tilanteessa ja käytä miestään vain oman pahan olonsa purkupussina?

        Miksi väkivallan kohteeksi joutunut nainen on aina enkeli, uhri ja kaikkea mitä muutakin? Minä ainakin tunnen muutaman naisen, jota mies on monottanut. Heille muka aina vaan sattuu väkivaltaisia renttuja, mutta tutustuttuani noihin naisiin olen sitä mieltä, että ansaitsevat sen. Nuo akat ovat nalkuttavia, ylimustasukkaisia, itsekkäitä, määräileviä ämmiä, jotka eivät ainoastaan tarvitse miestä itseään palvomaan, vaan ystäviäänkin käyttävät ihan töykeästi hyväkseen. Ihan hävettää, että olen heitä joskus typeryyksissäni mennyt puolustelemaan.

        Noiden ämmien modi operandi on rajatonta käskytystä, kiukuttelua ja miehen pompotusta vailla mitään logiikkaa (eilen tämä asia toimi, tänään se on vituroillaan). Jälkeenpäin ulvotaan käräjäoikeudessa kuinka mies hakkaa, vaikka mies on sen ainoan kerran vetänyt akkaa turpaan - kuunneltuaan kuukausi- tai vuositolkulla eukon mäkätystä ja vaatimuksia. Mutta koska oikeuden käytäntö ja maan tapa on sellainen, niin nainen on aina uhri ja/tai provosoitua eivät saa muut kuin maahanmuuttajamiehet.

        Edellisen turpaansa saaneen ämmän tapauksessa olisin mielihyvin mennyt puhumaan miehen hyvän luonteen vuoksi, mikäli Suomessa annettaisiin oikeudessa luonnetodistuksia. Miehen olen tuntenut koko ikäni, enkä ole koskaan todistanut väkivaltaista käytöstä. Minäkin olisin hakannut sen ämmän - jos sellaista harrastaisin. Mikäli mies olisi käynyt sen naisen päälle minun läsnäollessani olisin teeskennellyt etten nähnyt enkä kuulut mitään. Sen verran hyvin kuitenkin tunnen miehen, jonka kanssa leikin samalla hiekkalaatikolla ja myöhemmin tuli pussailtua ja vähän yhdessäkin kuljettua.

        Ja kyllä, naiset kelpuuttavat vaatimattomankin. Itse olen tapaillut miestä, jota moni ihmetteli ja lähimmät ihan kysyivät että mitä ihmettä hänessä edes näen. Tutut ja sukulaiset eivät ehtineet tutustua siihen, kuinka kultainen ja hauska mies oli. Elämäni parhaimmat naurut olen nauranut ja romanttisimmat illat olen tuon miehen kanssa viettänyt. Välimatka sitten koitui meidän suhteen kohtaloksi, mutta niin hyvä mies oli että toivon jonkun toisen naisen löytäneen hänestä unelmiensa miehen.


      • Terve itsetunto +
        hohhoijakkaa.. kirjoitti:

        Oletkos a_mba miettinyt, että lauseen lanseeraaja on kovasti enemmän anopin kultapoju, kun ei ole akka provosoimassa? Piti vain löytää nainen, joka ei kännää ja soita suutaan joka tilanteessa ja käytä miestään vain oman pahan olonsa purkupussina?

        Miksi väkivallan kohteeksi joutunut nainen on aina enkeli, uhri ja kaikkea mitä muutakin? Minä ainakin tunnen muutaman naisen, jota mies on monottanut. Heille muka aina vaan sattuu väkivaltaisia renttuja, mutta tutustuttuani noihin naisiin olen sitä mieltä, että ansaitsevat sen. Nuo akat ovat nalkuttavia, ylimustasukkaisia, itsekkäitä, määräileviä ämmiä, jotka eivät ainoastaan tarvitse miestä itseään palvomaan, vaan ystäviäänkin käyttävät ihan töykeästi hyväkseen. Ihan hävettää, että olen heitä joskus typeryyksissäni mennyt puolustelemaan.

        Noiden ämmien modi operandi on rajatonta käskytystä, kiukuttelua ja miehen pompotusta vailla mitään logiikkaa (eilen tämä asia toimi, tänään se on vituroillaan). Jälkeenpäin ulvotaan käräjäoikeudessa kuinka mies hakkaa, vaikka mies on sen ainoan kerran vetänyt akkaa turpaan - kuunneltuaan kuukausi- tai vuositolkulla eukon mäkätystä ja vaatimuksia. Mutta koska oikeuden käytäntö ja maan tapa on sellainen, niin nainen on aina uhri ja/tai provosoitua eivät saa muut kuin maahanmuuttajamiehet.

        Edellisen turpaansa saaneen ämmän tapauksessa olisin mielihyvin mennyt puhumaan miehen hyvän luonteen vuoksi, mikäli Suomessa annettaisiin oikeudessa luonnetodistuksia. Miehen olen tuntenut koko ikäni, enkä ole koskaan todistanut väkivaltaista käytöstä. Minäkin olisin hakannut sen ämmän - jos sellaista harrastaisin. Mikäli mies olisi käynyt sen naisen päälle minun läsnäollessani olisin teeskennellyt etten nähnyt enkä kuulut mitään. Sen verran hyvin kuitenkin tunnen miehen, jonka kanssa leikin samalla hiekkalaatikolla ja myöhemmin tuli pussailtua ja vähän yhdessäkin kuljettua.

        Ja kyllä, naiset kelpuuttavat vaatimattomankin. Itse olen tapaillut miestä, jota moni ihmetteli ja lähimmät ihan kysyivät että mitä ihmettä hänessä edes näen. Tutut ja sukulaiset eivät ehtineet tutustua siihen, kuinka kultainen ja hauska mies oli. Elämäni parhaimmat naurut olen nauranut ja romanttisimmat illat olen tuon miehen kanssa viettänyt. Välimatka sitten koitui meidän suhteen kohtaloksi, mutta niin hyvä mies oli että toivon jonkun toisen naisen löytäneen hänestä unelmiensa miehen.

        Väkivalta ei ole koskaan oikeutettua, olipa tekijänä kuka tahansa. Aina voi poistua tilanteesta tai erota, ei ketään pakoteta kuuntelemaan kenenkään "nalkutusta". Olet selvästikin kasvanut väkivaltaisen isän/muun miehen vaikutuspiirissä ja ihailet ja oikeutat väkivaltaista käytöstä. Surullista. Väkivaltainen ja persoonallisuushäiriöinen (niin mies kuin nainenkin) löytää AINA teoilleen oikeutuksen muualta kuin itsestään.


    • fghfdhgdf

      Ei hitto! Tollanen sälli ei ansaitsis, kuin lättyyn. Ei ansaitse sun ihastusmista.

      • a_mba

        Jes, ja sillähän kaikki ratkeaa. Lättyyn vaan kaikkia niin kaikki selviää.
        Kukaan ei ansaitse kenenkään ihastumista, se kun ei kestä ikuisesti.


      • fvgfvb
        a_mba kirjoitti:

        Jes, ja sillähän kaikki ratkeaa. Lättyyn vaan kaikkia niin kaikki selviää.
        Kukaan ei ansaitse kenenkään ihastumista, se kun ei kestä ikuisesti.

        Ei tollaset muuten opi...


      • kokeiltu on toimii

        ei sitä tartte lättyyn.minä antaisin jolle kulle tutulle rahaa ja sanosin että käy pyytämässä kaveri ulos juttelee,saat parikymppiä,sit ku se kaveri on mennyt ulos sen toisen kanssa,sano junnun kavereille lyötiin vetoa että se antaa tolle kaverille kunnon panot se on homo.sen jälkeen sano et ei siitä oo naista panee,on muuten sen jälkeen kaveriporukan homo.


    • Atdreen

      Häpeän jo keski-iän ylittäneenä miehenä tuollaista todella sikamaista käytöstä.
      Pää pystyyn, löydät etsimäsi!

    • KUITENKIN SINÄ

      RAKASTA ITSEÄSI NIIN PALJON ,ETTÄ UNOHDAT KOKO MIEHEN. .TUO MIES EI OLE HYVÄ IHMINEN. HYVÄÄ SYKSYN JATKOA.

    • Hairymamaa

      Ostat giletten...ja braunilla loput :D

    • mies_5dfd

      Julmaa käytöstä baarin mieheltä. Sellaista ei pidä hyväksyä.

      Miehenä halusin sanoa, että runsas karvoitus kasvoilla häiritsisi minua, mutta voisin hyväksyä mikäli se hoidettaisiin tai pidettäisiin kurissa.

      Etkö voi käydä laserilla poistamassa karvan kasvun? Se taatusti parantaisi elämäsi laatua.

    • OLETKO kokeillut

      Oletko kokeillut LASERIA (tai muuta keinoa?), yksityisellä tai kunnallisella puolella? Muillakin kasvaa kasvoissa jotain, mutta kunnallinen puoli ei vissiin välitä..? Itselläni ei ole noin paha ongelma mutta ei ole rahaa yksityiseen. Ajolaite ja vaaleus...

      Eivät muutkaan miehet usein naisesta kiinnostu, vaikka olisi "normin mukainen" ulkonäkö, aina on joku pielessä heidän mielestään. Samanlaista pelleilyä se on muutenkin miehillä (suurella osalla) valitettavasti. Kaikki haluavat olla jotain pelimiehiä ja valikoida naisia. Sitten vanha tuttavuus heitetään kuin lelu roskakoriin. Tutustumatta luonteeseen tai persoonaan.

      • niin.

        Piti lisätä että sillä miehellä oli jotain pielessä, jos tekee NOIN ilkeän tempun. Hän ei varmaan ajattele muiden tunteita ylipäänsä. Aikuiseksi ei ole myös kasvettu varmaan?


      • Vetorinki
        niin. kirjoitti:

        Piti lisätä että sillä miehellä oli jotain pielessä, jos tekee NOIN ilkeän tempun. Hän ei varmaan ajattele muiden tunteita ylipäänsä. Aikuiseksi ei ole myös kasvettu varmaan?

        Sillä miehellä oli myös kavereita! Noin tyhmä, törkeä, tampio oli kait myös "kavereittensa" vedonlyönnin kohteena siitä, onko hän niin tyhmä että tekee moisen tempauksen.


      • Laasasen puheet vaikuttavat irvokkailta, kun tätäkin keskustelua seuraa.


    • oeriufbh

      Itselleni on kasvanut rasvaista rintakudosta vaikka olen mies. Saisihan sen pois leikkauksella mutta mukavampi on täällä haukkua naisia pinnallisiksi.

    • jepp ei oo kivaa tuokaan se vaan on yritettävä,samoin on käynyt itselleni kanssa,oolsi kiva jutella asiasta kahden kesken ota palstalla yheyttä ensi nimmerk 70syntynyt

    • Kosmetologit osaa

      Yksinäisyys voi joskus ajaa ihmisen väärään syliin. Vaikutat kivalta, kiltiltä ihmiseltä jonka tunteet heräsi mokoman rontin läheisyydessä.
      On paljon miehiä, jotka päivänselvänä asiana kohtelevat naisia aina nätisti, tuolla tavalla törkeästi käyttäytyvä mies (kuten kuvasit kokemustasi) saisi hävetä tyhmyyttään -- ja tuonkaltaiset sinun tulee kiertää ehdottomasti kaukaa. Ilkeät miehet halailkoon puhelinpylväitä !

      Kosmetologit ovat ulkonäkökysymysten (ihonhoito, meikkaus, karvanpoisto,jne) ammattilaisia. Ovat varmasti ratkoneet isompiakin ongelmia, ja karvanpoisto kasvoalueelta kulmakarvojen muotoiluineen (ja muualtakin) taitaa olla yleisempiä rutiinijuttuja mitä tekevät varmaan päivittäin. Tilaa aika sinne, kosmetologit osaavat hommansa -- saat asian pois päiväjärjestyksestä suitsait.

    • hohhoijaa25

      on nää provot taas...

    • Tutti fiori

      Kiinnostaisi että minkälaisessa tynnyrissä sinua olet nuorena kasvanut, totta vieköön.

    • Justihinsa2

      :D:D:D:D Ahhhahahaaaaaa!

    • leopard Kitty

      Eikö ongelmaasi ole hoitomuotoa gynekologien avulla..??
      Hirveän julmaa tuommoinen! Minusta jokainen on kaunis tavallaan ja se että on jotenkin erilainen ei todellakaan anna oikeutta loukata ja käyttää noin..! aivan hirveä sika koko mies.. Voin vain kuvitella paljonko tuollainen loukkaa...
      Tollanen väkisinkin vaikuttaa itsetuntoon mutta sinun täytyy ymmärtää oma kauneutesi ja arvosi...!! ja se että kukaan ei ansaitse tuollaista,ansaitset vain parasta! täytyy ensin rakastaa itseään ennen kuin muutkin huomaavat ihanuutesi. Tsemppiä!

      • Galen Puutarhuri

        "Eikö ongelmaasi ole hoitomuotoa gynekologien avulla..??
        "
        Kyllä nyt olet erehtynyt toimialasta, meilläpäin tuon alan ammattilaisia kutsutaan Partureiksi.!


    • yksin kotna

      ruma mies ei saa naista ja joutuu yksin olemaan loppu elämän, kuten minä. Joten tervetuloa kerhoon.

      • Lady_23wee

        Noh, noh, nuori mies, jos todella uskot tuohon, niin et sitten myöskään luota saavasikaan....Täällä rumaksi yläasteella haukuttu nuori nainen....;)
        Ja myös rumana itseään pitänyt ja ollut sen vuoksi itsetuhoinen 5-6 vuotta, mutta on nyt kasvanut vahvaksi ja itestään ylpeeksi naiseksi, koska tosiaankin säälittävät, kovista esittävät luokkalaiseni pikkumulkvistit tekivät musta sellasen, vaikka se tie käytiinki kovimman kautta....;)
        Tiedätkö, mikä niissä oli kaikkein huvittavinta? Noh, nämä pikkupenishousut kuvitteli, ettei niissä itessään ollut mitään vikaa, ulkonäössä siis, mutta nyt kun miettii, niin voi nauraa niille tosiaanki paskaset naurut....Puolet mun luokan pojista ei tod. ollut mitään kansikuvapoikia, mutta jos kerran ite niin luulivat, niin luulkoon kaikessa rauhassa....;)
        Oon siis kiduttanu itteäni siitä lähtien kaikin tavoin rangaistukseksi siitä, etten ollut tarpeeksi kaunis....Molemmat käsivarret viillelty, tupakoita tumpattu ihoon, pari itsemurhayritystä, lääkkeitä yhesti semmonen määrä, että olisin voinu kuolla....Plus siihen päälle painon tarkkailu ja syömisen kontrollointi, että ei liho, vaikka nyt onki lihonu....Joo-oh, kuulostaa varmaan pahalta, mutta se teki musta vahvemman....;)
        Toivon, että säkin tulet sellaseks, älä vaan lähe samalle tielle, minkä mä valitsin....Joo-oh, mä nyt kerroin aika avoimesti omista asioistani, mutta se ei ollu mulle mikään ongelma....Voisin jopa mennä mun entisten luokkalaisten miesten luokse ja näyttää niille viiltoarpeni ja kiittää niitä siitä, että tekivät musta vahvemman....Pokkaa kyllä löytyy....;)
        Ja mä en ainakaan deittailisi hyvänäköisten miesten kanssa, jos ne on tosiaan muuten kusipäitä....Deittailisin paljon mieluummin vaikka sinun kanssa....Miksikö?__Koska en halua joutua helvettiin, jota suhde kusipäämiehen kanssa on....Toivottavasti tämä piristi....;)


    • Poooorteri

      Miten tollasia kusipäämiehiä on edes olemassa. Lähi-idässä sen ymmärtää kun ne kasvatetaan alistamaan naisia, mutta että täälläkin.

      • niinpä.

        Voi voi. Tietäisit vaan mitä kaikkea naiset joutuu kestämään. Ehkä tämä on "Kauko-pohjoinen", ikäänkuin Lähi-idän vastine? Mistä se johtuu.


    • juu.

      Tuli muuten mieleen että joskus karvankasvun syytäkin voi tutkia. Mutta silloin myös lääkärin pitäisi lähteä siihen mukaan, eikä vähätellä. Jos löytyy syy, voi löytyä apu. Mutta muuten muut keinot. Ellei aloitus ole provo.

    • mallu_62

      Ymmärrän sinua täysin mieheltä tosi raukkamainen teko, kokemiksesta voin kertoa että puhuminen asiasta on kaikkein paras lääke lähde liikkeelle ja lenkkeile otat purttia pieneen hikeen asti se helpottaa kummasti ja ajattelet ettei se mies ollut arvoisesi. Ota jokin harrastus lähde vaikka tanssi kurssille empä oikein usko ettei sinuakin varten ole elämällä jotain tarjottavaa. Minun kohdalleni sattui narsisti pahimmasta päästä sitä kesti 8 kuukautta kuin vahingossa pääsin irti toipuminen vie aikansa mutta asiasta puhuminen vie aikansa.

    • Äijä2011

      Jokohan joku on asiasta sanonut, mut tosiaan jos lääkärin avulla ei pysty karvankasvua hillitsemään (oikeushan jokaisella on olla oma ittensä, mutta siltikin on vaivoja joille voi myöskin tehdä jotakin), mutta sun kannattaisi kokeilla onneasi sellaisissa maissa tai sellaisten maahanmuuttajien kanssa jotka ovat seuduilta, joissa on tumma ja paksu karvankasvu. Esimerkiksi kaikki latinomaat Espanjasta sinne Etelä-Amerikan maihin asti. Ja tietysti Italia, Turkki (?) ja kaikki Lähi-idän maat taitavat olla juuri sellaisia että siellä kasvaa aika mustaa karvaa aika tiheästi. Ja dokumenttien perusteella noiden maiden (ei välttämättä kaikkien) naisilla on ongelmia kun heillä kasvaa viiksiä ja melkeinpä pientä partaa. Frida Kahlo on yksi hyvä esimerkki viehättävästä naisesta jolla tyypilliseen meksikolaiseen tapaan oli viikset.

      Ja viiksiä kylläkin löytyy suomalaisten yli keski-ikäisten naisten kasvoilta, että et selvästikään ole ainoa jolla on kyseinen vaiva. Se on sitten jokaisen itse mietittävä häiritsevätkö ne omaa elämää vai ei. Onnea kuitenkin.

    • kaamoskaappi

      Hei, haloo
      Ei karvojen liikakasvu voi olla niin paha ongelma, että ei löytäisi sitä "oikeaa".
      Maailma on täynnä tuollaisia kusipäitä. Todellisia ihmisiä on vähän, mutta jatka etsimistä, löydät varmasti jonkun jota rakastaa ja joka rakastaa Sinua.
      Mikä ihmisiä vaivaa nykyään? Pelkkiä idiootteja liikkeellä.
      En tarkoita Sinua vaan tota porukkaa johon jouduit.

    • Tuollaisen miehen unohdat heti paikalla! Hän käytti sinua loukkaavasti hyväksi vedonlyöntiin, joka loukkaisi ketä tahansa! Kannatan ideaa siitä, että laitat tietosi nettipalveluun, jossa myös kuvasi on esillä. Aivan varmasti löytyy mies, joka arvostaa sinua juuri sellaisena, kuin olet!

    • Naisimmeinen

      Heipä hei..
      Meneppäs lääkärin pakeille, hän toteaa kuinka hurjaa sinun karvoituksesi on ja määrää siihen hoitoa.
      Laserilla saa nykyään kuulemma paljon hyvää aikaan noitten liikakarvoitustenkin suhteen.
      Lääkärihän tutkii kuinka sinun mielenrauhasi on kärsinyt liikakarvoituksesta ja kuinka se haittaa / häiritsee sosiaalista kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa.
      Miksi ihmeessä et ole mennyt hoidattamaan kiusallista vaivaasi.
      Luin vast ikään jostain lehdestä kuinka monet saaneet apua sillä laserhoidolla.

      • Tietova!

        Lääkärin tulisi sitten kans ymmärtää tai edes kuulla, että vaikkei hänen itsensä (lääkärin) mielestä karvoitus ole kovin hurjaa, se aiheuttaa asiakkaalleen psyykkistä kärsimystä.
        Silloin lääkärillä on suurempi motiivi ja myös velvollisuus paneutua asiaan.
        Eikö hirsutismiin tehoa mikään hormoonihoito?
        Kiinnostaa nyt sen verran, että meenpä Gooklettamaan hirsutismia!


      • Karvaset käsivarret

        Itsekin kärsin mustista leuka-, ylähuuli- ja kulmakarvoista. Ja nyt ne alkaneet tulla paksummiksi harmaiksi risuiksi. Välillä pohdin laserhoitoja, mutta ... ne maksavat. Nytkin katsoin erään klinikan hintoja ja sinne uppoaisi kait n. 2.500€.
        Kasvoista nypin joka toinen ilta niin paljon kuin jaksan, sääriin ja kainaloihin annan nyt talvella kasvaa. Sitäpaitsi sairastettuani ruusun viime talvena, olisi parempi, ettei mitään haavoja tulisi.


    • Turmiolan Tommi

      Minkä takia baareissa olet kaljoittelemassa. Paremmat miehet löydät vaikka täältä Suomi24:stä. Syytä vain itseäsi...kyllä sinulla on ottajia!

    • EL.a . k:IM

      Hirsu

      Ihan sama.

      Sheivaa itsesi, jos karvan kasvu on joku ongelma sulle.

      Jos harrastitte seksiä, ja se mies oli olikea mies, niin ei sillä olis edes stondannut.

      Ei oikea mies pysty ejakuloimaan, jos ei pidä partneriaan viehättävänä.

      Paitsi ihan sekopäät raiskaajat.

      Elä sitä tunteen takaisin saamista mieti liikaa.

      Se fiilis tulee siitä, kun susta tykkäillään sellaisena kuin olet.

      Se on kyllä aika alhaista käyttää sitä fiilistä hyväkseen.

      Että jos toi oli totta, mitä sanoit, niin se jannu saattaa olla aika pulassa.

    • ajomies ei kiirehdi

      kaveri ei siis jaksanut koskaoli jo saman päivän aaamuna laskenut kassit tythjiksi johonkin reikään. en itekkään paina samana päivänä jos aamulla on ollut ajoa. mieluummin kasvattaa kassiin ainetta ja laukaisee nielurisaan sit myöhemmin.
      karvoista viis joskus ne on ihan ok. on meinaan kokemusta karvaiseista naisista ja tykkään kyllä. nykyään vanhemmiten on tullut jo laiskaksi eikä jaksaisi lähteä mihinkään kapakkiin naista hakemaan. siksi nykyään ajelen noita yh äitejä vuoronperään milloin viihtii

      • oikea miesten mies

        kyllä mun kassit kestää useamman ajon.jos on uus riidu remmissä,kyllä kolme neljä riidua jaksaa päivässä,jopa usiamman.olis kiva päästä sun kanssa kokeilee että tältä kyllä löytyy paukkuja,se sun junnus on kyllä homppeli eli samaan sukupuoleen rakastunu ku se oli poikaporukassa.minä olen aina tyttö porukassa.se oli jo saanut pojalta köröt ja antanu itteesä panna pojilla,silloin ei kyllä seiso vaikka olis kuinka kaunis tyttö vieressä.minulla on myös näitä homo ystäviä itse ovat kertoneet,vaikka itse en ole homo.voimia sulle löytää oikea mies,eikä näitä ohöm miehiaa


    • nankka

      Siis mikä ihmisiä vaivaa, kun tollanen kilpailu täytyy tehdä ja kehtaakin vielä myöntää sen?!

      Häntä pystyyn ja uutta matoa koukkuun :)

      • men ja parta ja viik

        minulle kävi hassujuttu.miehiä oli vähemmän kuin naisia,kattelin syödessä kun tytöt aivan täysi ikäisiä kesusteli ruokapöydässä.olivat jakaneet miehet että minä otan tuon ja toinen ottaa tuon.siinä syödessä tytöt katteli miehiä.yksi vastasi aina katseeseeni,tanssittiin siinä iltana monta kappaletta meillä synkkasi hyvin hän kertoi että oli valinnut minut,oli ihastunut minuun ja minä ihastuin rakastuin häneen.parivuotta siinä meni hengaillessa muta kaatui ihan mahottomaan juttuun hän ei halunnut sitoutua minuun ja homma kaatui kyllä molemmat varmasti kaipaa toistaan vaikkei siitä tullut sen pitempää juttua.oli muuten säärikarvat ja kaikki.sisäinen kauneus se ratkaisee ei jotkut karvat on hienoa jos naisella on karvat tallella.


    • no jo on nuija juttu

      siis eikö mitään muuta enää keksitä kun nää jutut voi teitä raukkoja et miten tulee mieleen.HEH HEH !!!!!!!

    • lukenut
    • Yksi asia ihmetyttää

      ...kuinka vanha oli tuo mies jonka tapasit? En haluaisi uskoa, että pitkästi yli 3-kymppiset miehet jaksavat tehdä tuollaisia parikymppisten nulikoiden temppuja! Lyödä nyt vetoa siitä kuka iskee rumimman naisen... Vain nulikat tai täysidiootit tekevät tuollaista.

      • Ei ihmetytä ollenkaa

        Niinpä niin ja juuri näin; "nulikat ja täysidiootit", ja niitä riittää


    • Mitähän uskoisi?

      Hei, olen oikeasti todella pahoillani, että jouduit noin typerän ja lapsellisen vedonlyönnin kappaleeksi vailla pienintäkään ihmisarvoa. Syy ei ole sinun, sillä tuossa vaiheessa et voinut edes aavistaa, minkälainen kusipää treffeille kavereidensa kanssa sinua ivallisesti naureskellen odottaa. Älä ota asiasta yhtään itseesi, hänen korvien välissä se kusi velloo, ei sinun. Olen kuullut vastaavia pilailuja molemmin puolin toteutettuna. Tosi rankkaa leikkiä.

      Hirsutismi on varmaan ikävä ja rankka tauti henkisesti, mutta uskon sinun saavan siihen apua tavalla, jossa kasvojen alueen karvat tuhotaan esim. kemiallisesti, mutta on syytä olla tietoinen riskeistä ihollesi.

      Itse kärsin päinvastaisesta eli hiuksia minulla ei ole kuin sivuilla ja niskassa, joten en voi seistä yhdenkään valaisimen alapuolella, kun päälaki kiiltää kuin konepelti. Tulee niin tylyjä kommetteja naisilta ja tympeitä ilmeitä, ettei nykyään halua juurikaan mennä tuonne nolattavaksi ilta toisensa jälkeen. Meistä kaikista ei tosiaankaan voi tulla mallia tai kaunotarta mahtavine leijonaharjakutreineen.

      Olen lukenut hiustenlähdöstä kaiken mahdollisen ja mahdottoman testeistä huhupuheisiin ja omiin kokemuksiin jne. Kaksi asiaa on oikaistava eli monet ovat käyneet laserissa ja maksaneet itsensä kipeäksi saamatta juurikaan näkyvää apua hiustenlähtöön, niin miten se voi toimia kasvoissa ihan päinvastaisesti? Sama höylätessä. Hiusakatemian vetäjä Annikki Hagros väittää, että nuoret miehet, jotka jatkuvasti höyläävätä päänsä kaljuksi, heidän höyläämistarpeensa harvenee lopulta kokonaan eli hiusten tehtävä on suojata päänahkaa eri rasituksilta. Säärikarvoista puhutaan samaa, että muka kasvavat kahta vahvempana ja nopeammin. Bullshit! Uskokoon ken, mitä lystää. Tuon mukaan minunkin pitäisi olla selkäytimestä mätääntynyt umpikuuro aktiivi-itsensäsaastuttaja, jolla kasvaa känsiä ja karvoja käsissä jne. Uskotko vielä kaiken sanotun? Hyvää jatkoa joka tapauksessa ja valoa ja rakkautta elämääsi.

    • Mies.....

      Unohda se sikamies. Etsi netistä uusi mies silloin onnellisuus alkaa tai vapaus menee silloin joutuu perhettä elättämään tulee ruumiillisia vaivoja. Täytyy sanoa kokemuksesta että sinkuilla on helppo elämä, saa olla oma itsensä herra. Itse löysin vaimoni nettisivuilla kristillinen deitti.

      Hyväksy itsesi silloin olet onnellinen, älä välitä siitä emme täydellisiä ole jokaisella on joku vika joka ei näy. Onnea metsästykseen vaikka menisi muutama vuosi.

    • sampsoniitti

      Voi helvetti mikä kusipää, tekis mieli vetää pataan. Ei kai tuollasta tapahdu muualla ku jossai jenkkiteinileffoissa. En oo koskaan ajatellu, että joku tekis sellasta oikeasti. Ei haittaa vaikka naisella karvoja kasvaa. Toki ymmärrän, että ne häiritsee, mutta se kasvattaa luonnetta, muussa kulttuurissa se ois sitä paitsi enemmän normaalia ku poikkeuksellista. Niistä karvoista voi tietty yrittää päästä jotenki eroon, mutta jos ei pääse niin ei sitten...mutta ehdottomasti unohda se kusipää vaikka kuinka olis ollu hyvän näköinen. Sulle varmasti löytyy oikea aito ihminen rinnalle, älä lannistu äläkä sulkeudu tuollasen vittupään takia. Voimia =)

    • Mukana kulkee

      Jos se ehti mennä sinne mieleen, niin et mitenkään ja vaikka se kaveri olisi millainen.

    • voi kertoo että minä esim oon sitä mieltä että kauneus on sisäistä jos tuijottaa pelkkään ulkonäköön niin löytää yleensä pelkkiä bimboja ei sillä etteikö fiksujakin oon noissa näteissä mutta minä ainakin sytyn ajan kanssa.....en tuijota pelkkää ulkokuorta neidossa pitää olla muutakin

      • iso mies

        se mulkerohan oli ihan kyvytön impotentti,tai aineskin homo kun ei ymmärtänyt,että siinä on oikea nainen vieressä ihan aatamin puvussa,mulla aineskin olis heti pongannut pystyyn.ainoa joka olis estänyt sekstailun,olis ollut sun kielto,eihän ketään oteta väkisin,se ansaitaan hyvällä yhteistyöllä.paljon sulle voimia että jaksat mokoman koltiaisen unohtaa,ja löytyis oikea mies,eikä mitään vellihousuja.


    • kanssakärsijä85

      Itse kärsin myöskin hirsutismista ja olen nyt ollut naimisissa jo yli 5vuotta...minulla hirsutismi alkoi siitä kun aloin kärsimään pco tyyppisestä sairaudesta eli monirakkulaiset munasarjat...minulle kasvaa tumma parta sekä viikset ja ihan kunnon pulisongit...näitä sheivailen ihan päivittäin pois..mutta toivon sinulle voimia..tuollaiset "pojat" eivät ole minkään arvoisia jotka kohtelevat naisia noin..tuollainen on todella halveksuttavaa ja usko pois vika ei todellakaan ollut sinussa vaan tämän jätkän pääkopassa..voimia ja onnea sinulle sen oikean löytämiseen:)

      • Hirsutismi ja ravint

        PCO:hon vaikuttaa paljon ruokavalio, samoin myös hirsutismiin. Eli avainsana on saada liiasta hjiilihydraatin syönnistä villiintynyt insuliiniaineenvaihdunta kuntoon.

        Tämä tapahtuu jättämällä hiilihydraattimätön pois, monet naisethan mättää pitsaa, karkkia, limsaa, makaronia, pullaa. Siirrytään vähän kuin karppaus-ruokaan, myös hyvistä vihanneksista ja eritoten aidoista rasvoista huolehtien.

        Olen lukenut siitä on ollut monelle apua näissä vaivoissa, samoin myös lapsettomuudessa.


    • Mitähän uskoisi?

      Joo huomannu samaa eli mitä nätimpi ja sexympi jokin misu jossain on, sitä kusipäisempi horo ja joka äijä yrittää lakanoihin ja koko tyyppi on kävelevä kauppatavara, joka vedättää varsinkin hyväuskoisia miehiä mennentullen ja saa ulkonäöllään kaiken kusipäisyyden anteeksi. Hyi helvetti, oikein kuvottaa kun näkee noit(i)a kaupungilla, niin itsekeskeisiä narsistipaskoja, että kierrän kaukaa.

      En ole rehellisti sanoen kertaakaan tavannut täyspäistä todellista kaunotarta, jolla on sydän paikallaan. Kaikilla viiraa suuntaan jos toiseen ja ihmekös tuo, kun lapsesta asti ensin omat vanhemmat ja sitten kundikaverit hokeneet, miten kauniita ovat ja että maailma on sun täysin avoin kaikelle ja muuta paskaa, niin johan siinä naksahtaa. Noh, eipä noissa ole kadehtimista, mallimaailma on armoton ja tytöt myös keskenään ja heidän parisuhteensa samaa tasoa, kun ollaan niin oman navan ympärillä ja heti uutta putkeen ja mistään ei opita.

      Sorry, että meni aiheen sivuun, mutta elämässä on miljardeja muita asioita kuin että onko joku vatipää nyt sitten kaunis, perus vai ämpäriruma. Kaikkea löytyy ja niin tulee ollakin. Sinun täytyy löytää oma juttusi, muutakin kuin peilin edessä omia karvoja taivastellessa. Hyvää matkaa:)

    • apua saatavilla :)
    • liuygyuibloiujhnlokj

      Kaikenmaailman sikoja saakin näköjään vapaana liikkua!! Sympätiat sinulle :) Älä anna moiste tollojen lannistaa :)

      • oikea mies

        älä aja karvojasi,jos mies on niin pöljä ettei,pysty toista rakastamaan,kuin karvattomana,se on täysi pöljä hyypiö ei oikea mies ei edes housun kannati.tsemppiä ja vomia sulle sylin täydeltä.


    • unoha se mulgero

      Tuntuu pahalta sun puolesta... Mut oli ne sun karvat miten pahoja tahansa, niin ei se mies oo sun arvonen, se vaan osotti oman idioottisuutensa. Sun pitäis vaatia itselles vähän parempaa eikä todellakaan ottaa tommosta takas vaikka se onnistuiskin. Tekis vaan sun itsetunnolle huonoo lisää :< Toi ukko vaikuttaa ihan tunnevammaselta ja tosi ilkeeltä. Ulkonäkökään ei korvaa puuttuvaa luonnetta mitä tolla ukolla ei selvästikkään oo. Luonne on tärkein. Jos uskosit ittees niin voisit löytääkin sopivan. Älä anna niiden karvojen tuhota sun elämää....Ja jos niitä karvoja haluaisit pois niin ainakin tummiin karvoihin toimii laser poisto jonka kesto on ikuinen mut en sitten tiiä miten toimii sulla kun ei oo ihan tavallinen tilanne kai... Voimia sulle

      • aikuinen mies karvat

        minusta iho karvat kuuluu naiselle siinä kuin miehellekkin,nainen joka ajaa karvat eimerkiksi jaloista on luonnoton kalju,ei millaan lailla aineskaa sekikkäämpi.minusta on hienoa katsella naista joka omistaa karvat,on aineskin itsetunto tallella.ei ole lähtenyt toisten talutusnuorassa kuljetettavaksi.karvat on gool.en ole koskaan ihastunut karvattomaan naiseen,täytyy olla taso korkealla.olet oma itsesi älä lähde toisten hönäytettäväksi.


    • miets

      anna älykääpiön mennä potku persuuksille!

    • Minusta tuntuu

      Että jotku postaa "ammattimaisesti" erilaisia keksittyjä tarinoita eri saiteille ja yrittää saada aikaan uusia ennätyksiä.

      • minusta ei tunnu

        Joo joo et ole tainnut ymmärtää asian ydintä, saattaa olla että jollain läheiselläsi on jonkunlainen itsetuntoa vievä mielikuva ... ehkä heitä auttaa jonkun ulkopuolisen ihmisen mielipide ... "postaa" ennätyksiä? taidat olla psykiatria hanki oma itsellesi


    • kuulemma kääpiö

      Näin täytyy sanoa, ei ihimisen ulkoinen ulkomuoto ole este todelliselle ystävyydelle ja rakkaudelle, ihmisen sisin olemassa olo kertoo hänen todellisen piirteensä ... se täytyy sanoa ketään loukkaamatta, mutta oli todella alhainen teko pojilta! älä anna sen asian masentaa itseäsi kyllä täällä maailmassa löytyy vielä rehellisiäskin ihmisiä, jotka pitävät ihmisestä sellaisena kuin ovat olemassa niin on käynyt minulle

      • Mr BBig

        Mua ei ainakaan yhtään haittaa jos naisella rehottaa naamasta karvaa.
        Ei vaiska, hyi hitto sentään,! osta ruohonleikkuri.


    • auttava junnu

      minusta olisi hienoa,jos voisin rakastella kanssasi.vaikkei seurusteltaisi olisi kyllä mukava saada hellyyttä ainakin joskus.silloin kun tuntuu että on hellyyden tarve voitas soittaa että kävisikö sulle että tulisin käymään ilman sen suurempaa sitoutumista.autettais toista kun on tarve sellaiseen.johan toi jeppe on ihan kahjo joka tekee tommosta.heitä koko kahjo mielestäs sehän on eunukki jolla ei seiso muu kuin järki.

    • fdeeew

      Mitä voisin antaa sulle vinkiksi? No ensinnäki mitä hittoo yrität tavotella semmosta mikä ei sinusta välitä? Jos oisit sen kanssa niin et vois olla oma ittes. EHkä kannattaa mieluumi olla vaa omissa oloissa.

    • Ei toivotut karvat

      Kasvaa meille miehillekkin karvoja ei toivottuun kohtaan. Mulla kasvaa otsaan semmonen viivamaimen karvoitus kulmakarvasta hiuksiin. Sen karvoituksen ajan partaa ajaessa. Vielä ei toivotumpi karvoitus on sormen päissä, johon ei tunnu auttava partakone eikä pinsetti. Miten mä saisin sormenpään karvat pois? Ne sormenpään karvat on ärsyttävän näkösii.

    • 25252525252525252525

      otan osaa tähän keskusteluun, sillä mieleeni tuli eräs tuttavani lausuma "viisaus".

      hänen alle 10-vuotiasta poikaansa oli kiusattu todella rajusti pojan päässä olleen kasvaimen vuoksi. kiusaamiset olivat olleet niin rajuja, että poika oli joutunut olemaan poissa koulusta ajoittain ja jopa vaihtamaan opiskeluryhmää.

      mieleeni on jäänyt eräs lausuma, jota pojan äiti aina sanoi pojalleen:
      "sinulla on paskaa päässäsi, joka voidaan leikata pois. kiusaajillasi on sellaista paskaa korvien välissä, jota ei voida leikata".

      mielestäni tämä sopii tähänkin tilanteeseen oivasti. sinulla on vaiva, jota voidaan hoitaa. sinua "kiusanneella" miehellä on puolestaan korvien välissä sellaista paskaa, jota ei voida hoitaa.

      toivon todella tsemppiä sinulle! nykyajan elämä on liian ulkonäkökeskeistä ja julmaa, aivan jo lastentarhaiästä lähtien.

      varmasti tulet vielä löytämään elämäsi miehen, joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin sinä olet! :)

    • Arton päivänä

      Kuulen että sinulla on tuon miehen suhteen kaksi merkittävää kokemusta: lähellä olo, kosketus, sylissäoleminen - mikä ihana kokemus - ja toisaalta tilanne, jossa tuli ilmi kavereiden keskinäinen kilpailu - jätettäköön omaan alhaiseen kastiinsa - tilanne, jossa etäisyys oli mitä suurin, aivan eri maailmoissa - mikä pelottava ja raivostuttava kokemus. Ehkä et kaipaa juuri tätä miestä, vaan nimenomaan sitä ihanaa kokemusta mitä on olla toisen ihmisen lähellä, iholla. Ja toisaalta surua ja pelkoa, ajatusta siitä että se olisi jäänyt ainoaksi ja viimeiseksi omassa elämässä, nyt kun sen on itse kokenut. Tunnen surua ja raivoa lukiessani tarinasi. Surua sinun normaalista tarpeesta läheisyyteen ja miten tässä kohtaa kävi. Ja raivoa miehen käytöksestä, ymmärtämättömyydestä, on kaveriporukalla erikoinen huumorin ja leikintaju. Ehkä heidän oma pelkonsa tulla hylätyksi on niin kipeä kohta, että kääntyy päälaelleen. Toivon sinulle kaikkea hyvää.

    • ex body man

      Aikoinaan sain jatkuvasti kuulla, etteivät naiset pidä ylisuurista lihaksista. Vastasin, että promille kiinnostuneita naisia riittää, kun lihaskimppuja on vain yksi miljoonasta. Sama pätee muutenkin erilaisiin ihmisiin. Karvaisista naisista on usea mies kiinnostunut.

    • Heti vaan sänkyyn

      ja panohommiin :D Kovat on halut, kun yhden kerran jälkeen haluaa panna XD

    • Hyvät neuvot kalliit

      Hyvä ohje on annettu jo ensimmäisessä kommentissa. Yli 200 peukutusta, unohda tollanen "mies" pienellä...... m:llä...

    • minnimirrinen

      Mulla on myös hirsutismi ollut jo yli 30 vuotta ja tällä hetkellä olen suht koht sinut asian kanssa...sen kanssa on oppinut elämään, johtuu PCO:sta joka on tutkittu Naistenklinikalla. Paras hoito tähän on painon pudotus. Endokrinologi on sen kertonut ja se pitää paikkaansa jos on ylipainoa. Mutta itse ajan parran joka ikinen aamu samalla kun olen suihkussa, pääasia, että kosteuttaa karvat tarpeeksi ja antaa partavaahdon vaikuttaa tarpeeksi kauan niin ajelu on täysin kivutonta. Joskus jos on iltamenoa niin ajan parran vielä illallakin. Käytän meikkivoidetta, ihan kevyesti, joskus sinisyyden neutraloijaa, se peittää aika kivasti ajellun parran...Mulla oli suhde 7 vuotta ja mies hyväksyi minut karvoineen kaikkineen eikä koskaan huomauttanut asiasta. Nyt on uusi suhde ja tämäkin mies kyllä hyväksyy asian...uskon, että se riippuu paljon miehestä sekä siitä, miten siihen itse suhtaudut...jos mies ei asiaa hyväksy...aina voi pistää herran kävelemään, silloin hän ei ole sen arvoinen.

      Hirsu, asutko pk-seudulla? Voisin suositella muutamia meikkivinkkejä ja kauppoja mistä ostaa peitevärejä, halpojakin on olemassa.

    • kaljunen

      Ei karvat tee kenestäkään rumaa.Mutta jos on susiruma jo muutenkin,karvoitus väärässä paikassa vahvistaa sitä.Sekä miehillä että naisilla.Mutta ei kukaan karvojen takia suhteeseen ala,kyllä se on se sisäinen kauneus,joka merkitsee.Mutta onhan se varmaan hassua pussata naista,jonka viikset kutittaa.

    • suvaitsevaisuus

      ja onhan sekin hassua kun miehellä isot tissit..

    • Yualle

      " Kävi kuitenkin ilmi .."

      Siis miten tuo muka kävi ilmi? Voisitko vähän valottaa? Aika tampio mieskin, jos tuollaisen menee paljastamaan...

      Kuullostaa provolta.

    • BMW -520

      jos olet kerta niin ruma niin mäkin haluan tavata sinut sitten meitä olisi kaksi ...= ))

    • -lyyli40-

      Oli provo tai ei, aihe osui omaan elämääni! Olen tumma "karvainen" nainen ja välillä asia häiritsee ja välillä taas en jaksa piitata. En kyllä mene uimahalleihin ilman säärikarvojen ajoa, kainalokarvoista viis. Häpykarvoja voi ajella sitten miten mielii, tai olla ajamatta.. pahinta on leukaan kasvavat vahvat karvat, joiden kasvu alkoi synnytyksen jälkeen. Labrat olivat ok, eli ei mitään selvää hirsutismia ole mutta välillä asia vaikuttaa itsetuntoon.
      Mieheni rakastaa minua omana itsenäni ja meillä on välillä tapana sheivata toistemme karvoja, siitä saa mielikuvitusta käyttämällä ihan kivaa "esileikkiä".

      Itse olen 170cm ja 99 kg, muodokas Nainen, ja itse olen tansseissa yms paikoissa aina löytänyt/saanut ihan reiluja ja rehtejä tanssittajia. En usko että sellaiset edes hakisi, joita ei iso nainen kiehtoisi. Kumma kyllä, suurin osa niistä miehistä on minua paljon pienempiä - jopa lyhyempiä ja silloin ei osaa ottaa miestä kyllä ihan todesta. Minä kun haluan miehen olevan itseäni isompi, ainakin pidempi! Korkkareissa on kurjaa joutua pussaamaan miestä ylhäältäpäin! ;oP

      Tärkein asia minusta on se, miten kehonsa kantaa! Hyvä ryhti, sellainen asenne että "Mä pidän itsestäni tälläisenä ja hyväksyn itseni! " sekä aito hymy - niistä ainakin minä olen saanut palautetta.
      Ja miehet, jotka kuolaa korvaan ja kehuu maasta taivaisiin - plaaah.. kuka niitä ottaa todesta! Mieluummin kaadan paukun heille nivusiin, jäähdyttämään. =oD

      Naisen pitää näyttää naiselta ja miehen Mieheltä ! Mutta aitous on kyllä iso !!

    • kyllähän nyt

      joku vedättää toisia näillä keksityillä jutuilla :)

      • paljonkohan näistä

        tällaisten juttujen keksimistä maksetaan?


      • onhan noiden
        paljonkohan näistä kirjoitti:

        tällaisten juttujen keksimistä maksetaan?

        unelma-pehmo-kirja markkinoillakin omat lukijakuntansa.


      • ettei vain naiset
        onhan noiden kirjoitti:

        unelma-pehmo-kirja markkinoillakin omat lukijakuntansa.

        olisi lyöneet vetoa jostakin?


    • Hirsutismiin e-pille

      Hirsutismin hoitoon on lääkkeet. Eräät e-pillerit toimivat myös hirsutismin hoitoon ja karvat vähenevät. Kannattaa kysyä seuraavan kerran omalla lääkärilläsi käydessä.

      • Hirsutismiin e-pille

        Onpas outoa, että asiallinen kommentti on saanut miinusta. Lääkkeen nimi on muistaakseni Diane Nova


    • kysymys: "Mikä

      yhdistää naisia kiinnostavia juttuja?" Kuka on syyllinen ja kuka uhri.

    • Erillaista kauneutta

      Syötko hirsutismiin jo lääkkeitä tai oletko käynyt laaserhoidossa tms?
      Ei niitä tarvitse kaikkia pois saada, mutta helpottaisi huomattavasti elämää. :)

      Musta on kiva että on erillaisia ihmisiä. Iso nenä, karvat, luomet... ne tuo asennetta ihmiselle. :D Ei pidä olla liian vakava tuon ulkonäön kanssa.

      P.s. Kauhea mies! Yritä unohtaa se kusipää ja tosiaan pistä nettiin seuranhakuilmoitus. Sellainen jossa näkyy naamaa ja jos oma yksityisyys pelottaa niin kannattaa kuvasta peittää silmät (kuvanmuokkausohjelmalla). :)

    • EiSaaLannistua

      Miesten käytös oli yksiselitteisesti julmaa, ilkeää ja todella lapsellista. tuollaisten nimet pitäisi julkaista jossain listalla, ettei vahingossa kukaan järkevä nainen tule heihin koskaan sekaantuneeksi.

      Sinä ansaitset parempaa!

      Joku ehdotteli nettiprofiilin tekoa deittipalveluun.. ei välttämättä huono idea! Tiedätkö, että on olemassa miehiä joita erityisesti kiehtoo karvaisempi nainen? Nykyisessä karvafobisessa yhteiskunnassa heillä lienee vaikeuksia löytää nainen jolla ne karvat kasvaa.. Saattaisit olla heidän unelmiensa prinsessa! Siis rohkeasti etsimään vaan, kyllä sinulel löytyy ottajia aivan varmasti!

    • 3r3422

      Tarina on kuin suoraan yhdestä elokuvasta siksi tohdin epäillä sen todenperäisyyttä.

    • sukkahousupentti

      Tosi törkeää tuo kilpailu. Jos tulisi kyseessä oleva kaveri vastaan, niin löisin heti. Vaikka ei väkivalta ole ratkaisu, mutta jos kaveri jotain oppisi.

    • Ihan kauniit huulet

      karvankasvunkin saa pois saippualla pesemällä :)

    • on se kumma

      ellette ilmiselvää trollialoitusta huomaa.

    • Muita en huoli.

      No ei haittaa vaikka kasvais kuinka pitkä parta. Jos jotain rakastaa niin sillä ei ole hevon perseenkään merkitystä.

    • Lasinen lintu

      Ymmärrän kyllä tilanteesi, harmittaa sinunkaltaistesi puolesta. Jos mies on sinua noin pahasti loukannut, niin kannattaa harkita asiaa, että haluatko nähdä häntä enää. Kaikille on se oikea maailmassa, usko minua. Nuoresta iästäni (14 vuotta) huolimatta olen kokenut yhtä ja toista, ja itsekin tunnekuohuissa uin.
      Jaksamisia, ja hyvää syksyä!

    • jussukkanussukka

      Minkä ihmeen takia et ala lesboksi? Varmasti moni femme-tyyppinen lesbonainen innostuu jos tyttöystävänä on parrakas nainen. Saisit läheisyyttä ja hellyyttä ehkä jopa paremmin kuin raavaalta mieseläjältä.

      • Tieto hukassa

        Homoksi tai lesboksi ei "aleta". Ihmisen seksuaalinen vietti on suuntautunut niille alueille, jotta oma sukupuoli kiinnostaa. Onko sulla paljon muitakin aiheita, jotka ovat menneet ohi hilseestä?


    • Heidooo

      Joskus ihastuksesta voi olla tosi surkeeta päästä yli. Itsekin mourusin exäni perään vaikka erottiin mun tahdosta, en vain voinut sille mitään. Jossain syvällä aivoissa pieni ääni jaksoi aina sanoa että parempi mulle kun en perään itke, ja lopulta se auttoi.

      Mulla on vitiligoa eli pigmentittömiä valkoisia läiskiä ihossa, nykyisin myös kasvojen alueella. Eli tiedän millaista on piilotella kasvojaan uteliailta ja törkeiltäkin katseilta. Mutta. Asioille voi aina tehdä jotain! Jos menen johonkin missä tuijotus ärsyttäisi (kuten hienoon ravintolaan), laitan meikkiä kasvoihin ja käsiin ja se siitä. Mun kait pitäisi jo olla ihan sinut sen kanssa että olen läikikäs kuin dalmatialainen, mutta en usko että tulen ikinä pitämään siitä enkä ole kovinkaan itsevarma silloin kun naama näyttää tosi pahalta (kuten kesäisin kun valkoisesta tulee ihan pinkkiä, rusketun muualta kuin läikistä, ja mulla on tukahduttavan kuuma kun suojelen itseäni auringonvalolta mikä on haitallista).

      Hirsutismiin ei tietenkään auta pelkkä meikki, mutta ainakin voit yrittää tehdä asioille jotain, täällä on jo tullut sen tuhannen hyvää neuvoa. Minun neuvoni on, että käy rohkeasti lääkärissä ja lakkaat haikailemasta noin idiootin miehen perään. Ethän halua olla suhteen pelle jatkossa? Älä siis tyydy huonoon mieheen.

    • *Superhali*

      Anna mulle sen "miehen" nimi ja numero, niin mä pistän ystävättärieni kanssa pystyyn kisan kuka iskee yltiöpinnallisimman ja ääliöimmän miehen ikinä!
      Saa maistaa omaa lääkettään, mitä hän tuskin kestää. Ei hänkään ole täydellinen...

    • Shokkihoito?

      Uskon että olet vaikeassa tilanteessa, enkä halua vähätellä tunteitasi, mutta minusta vaikuttaa että olet menossa parempaan päin. Nyt tiedät, mitä sinulta puuttuu?: tyytyväisyyden tunne omaan ulkonäköön ja sekä elämäsi rakkaus.
      Oletko sattumoisin katsonut elokuvan Kreikkalainen naimakauppa (My big fat greek wedding)?
      Olen saanut kokea sen, että itsensä hyvännäköiseksi kokeminen ei varsinaisesti riipu ulkonäöstä. Aiemmin olin mielestäni ruma jopa meikattuna, mutta kun pääsin yli omasta rumuudestani ja muutuin samalla sosiaalisemmaksi, ja aloin tuntea itseni kauniiksi jopa lenkkeilyvaatteissa. Varmaankin aluksi ulkonäköön pitää aika paljon panostaa, mutta myöhemmin kun homma alkaa toimia eivätkä ihmiset enää kaihda seuraasi, olet kaunis aina.
      Totta kai löydät lopulta paremman, joka oikeasti välittää sinusta ja tukee sinua, eikä koskaan suostuisi tekemään toiselle tuollaista. Se idiootti joutaakin jollekin pinnalliselle tusina-nukelle ja tulee varmasti jäämään ilman pysyvää, onnellista suhdetta.

    • fhshdhdgsdgsdgdgs

      Tuonkaltaiset miehet eivät ole ikinä kokeneet vastoinkäymisiä ja ovat pulla mössö paskaa jolle pitäisi opettaa käytöstapoja. Cheer up.

    • ....

      Pussi päähän

    • Toivottavasti

      se äijä lukee tän ketjun ja sille kasvaa aivot ja omatunto.

    • J K

      UNOHDA HÄNET

    • RumaLutka

      HAHA! Olette ihmiset urpoja kun tätä uskotte! :DD

    • hei.olen 35 vuotias mies.en todellakaan ole kaunis ja olen myös reilusti ylipain elokuvastaoinen.painan 130kg ja kärsin siintä jatkuvasti.sinulle on tehty todella rumatemppu.en voi ymmärtää ihmisiä jotka tuollaista voi tehdä toiselle ajattelematta toisen tunteita.kirjoituksesi tuntui jostain huonosta elokuvasta.jos haluat vaihtaa jonkun kanssa ajatuksia niin minä olen kyllä käytettävässäsi.siis jos haluat. jutella tai siis kirjoitella jollekkin ajatuksistasi.olisin vähän kirjeystävää vaille minäkin.olen niitä täältä eri sivuilta hakenut mutta on liian hienoa porukkaa täällä että en ole kehdannut kirjoittaa,en tarkoita että sinä olisit muita huonompi vaan kirjoituksesi oli sellainen että se pysäytti tajuamaan kuinka julmia ihmiset on toisiaan kohtaan.

    • POIS KOKO KETJU

      HIRSU ITSE ON HÄVINNYT MAISEMISTA JA NAURESKELEE VARMASTI AIHEUTTAMAANSA KOHUA:D (TAI SITTEN YMMÄRTÄÄ HÄVETÄ)

      Samoja neuvoja joka toinen kommentti. Jos oikeasti olisi noin tapahtunut, niin varmasti täällä vielä ITSEKIN jotain kommentoisi ja jokainen karvoista kärsivä nainen kyllä kokeilee kaikkea mahdollista tai tietää ainakin kaiken mahdollisen asiasta.

      EI SÄÄLIÄ ENÄÄ TÄLLE PROVOLLE.

    • Mies 32-v

      Oletan nyt, että aloitus EI ole provo.

      Tuollaiset "miehet" ovat pelkkiä pas** jauhavia pellejä.
      Unohda tuollaiset pösilöt. Ei tuota urpoa kannata todellakaan kaivata.
      Tuollaisissa tyypeissä roikkumalla vaan satuttaa itseään.
      Tämä koskee sekä miehiä, että naisia.

      Tee tosiaan vaikka kunnollinen nettitreffiprofiili.
      Opettele tutustumaan tuntemattomiin ihmisiin jokapäiväisissä tapahtumissasi.
      Hankkiudu harrastuksiin, joissa tapaat mieleisiäsi ihmisiä.
      Miehiä on maailma täynnä ja aivan joka lähtöön.
      Unohda muotit ja kliseet.
      Sopivaa et välttämättä löydä viikossa, mutta kun aloitat heti,
      niin et hukkaa aikaa. Toimi!

      Ja mitä tuohon karvankasvuun tulee niin karvanpoistovälineitä on keksitty.
      Ja myös suurin osa ihmisistä käyttää niitä.
      Ei tuossa ole mitään ihmeellistä tai hävettävää.

    • ingridia

      Neuvot: osta itsellesi uusi hieno paita, pukee, katso peiliin kun hyvältä näytät..seuraavalla viikolla osta itsellesi vaikka uudet pörösukat, ihaile niitä ja itseäsi, samaa jatkuu taas , osta hieno pipo, katso peiliin , ihaile pipo ja itseäsi kun se on niin mukavaa ja pehmeä, hymyile..laita poskipunaa, huulipunaa ...mene vaikka ulos, katso ihmisiä, katso luontoa, ihaile maisemat, ihaile polkua jossa kävelet..eikö maailmaa ole ihanaa? ..oon ja sinä mys olet ihanaa..hymyile..toista samat jutut, älä unohda hymyillä..olethan ihanaa ja maailmaa myös hymyilee sinulle...ennen tai myöhemmin saat haluamansa..kun olet hyvää ja ihanaa..

    • pöyristynyt

      Kamala tyyppi! Se ei todellakaan ansaitse sun huomiotas. Unohda se.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe