Olen 18v mies ja päätin vähänaikaa sitten katsoa James Cameronin elokuvan Titanicin, jota en ollut katsonut pitkään aikaan. Olin hieman hämilläni, koska elokuva sai minut paikoitellen kyynelehtimään. Elokuvan katsomisesta on nyt 5 päivää ja vieläkin kelaan elokuvan tapahtumia mielessäni ja välillä päästän jopa muutaman kyyneleen. En ole ikinä ennen liikuttunut elokuvasta tai saati muutenkaan itkenyt ja näyttänyt tunteitani helposti. En tunne itseäni epänormaaliksi, mutta en oikein tiedä onko tämä jotenkin noloa ja hölmöä?
18v nuori mies itkee katsoessaan Titanicia.
4
259
Vastaukset
- dad im homosex
Luulen että olet homo.
- Nuori mies
Olen ihan hetero tiedokseksi vain...
- Normaalia se on!
Ehkä elokuva vain sai erityisen herkkyyden sinussa liikkeelle.Onko jotakin muuta,mikä saattaa sinua itkettääja tulee nyt samalla ulos, kun tuo elokuva sinua liikutti? Itselläni ainakin usein kun olen itkenyt,niin tuntuu, että itken monia asioita samalla kertaa. Titanicissa on monia elämän perusteemoja: rakastuminen, uhrautuminen, kuolema, oikeudenmukaisuus, ihmisen ylimielisyys luonnon edessä jne. Kyllä niiden käsittely elokuvassa saakin koskettaa.
Muutoin haluaisin vain sanoa sinulle:onneksi olkoon! Nuori mies, joka osaa itkeä ja tuntea on kullan arvoinen. Tyhmää, että jotkut näkevät itkemisen epämiehekkäänä (enkä tässä viittaa siihen, että yllä oleva kommentti homoudesta liittyisi tähän. )
Itselläni on hieman sinua nuorempi poika ja olen iloinen siitä, että hänkin liikuttuu joitakin elokuvia/dokumentteja katsoessaan. - Nuori mies
Minulla on juuri sama juttu, että itken monia asioita samalla kertaa. Saatan jopa itkeä asioita, jotka eivät edes liity koko elokuvaan. Tulee vain sellainen herkkä olo ja ajatukset hyppivät asiasta toiseen. Tämä on vain hiukan hämmentävää, koska minulle ei ole ikinä ennen tapahtunut tällaista.
Ja kiitos vastauksestasi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483