Ja missä ajassa? Itse käynyt varmaan 15 treffit neljässä vuodessa,. Yhden kanssa heistä jopa puoli vuotta seurustelua.
Monestiko olet käynyt treffeillä?
13
275
Vastaukset
Lähemmäs 50 treffeillä viimeisen puolen vuoden aikana ja ehkä 4-5 eri naisen kanssa.
Puoli vuotta seurustelua, etkä käynyt, kuin 15 treffeillä??- trefs
Minulla kaikki nuo eri ihmisiä. En laskenut niitä treffejä, jos kävin toistamiseen saman kanssa. Mulle kyllä selviää yleensä ensimmäisten treffien jälkeen haluanko tavata toistamiseen.
- smhjk
Vuoden aikana 9 kertaa, joista yksi johti 1/2v. suhteeseen ja tietysti kaikki olivat eri
henkilöitä. - Anonyymi
Viimeisen puolen vuoden aikana 7 kertaa neljän eri henkilön kanssa.
- 8-10 per vuosi
Tais olla luokkaa 8-10 treffikumppania aikoinaan ja kahdessa vuodessa löytyi kumppani, mistä alkoi 9 vuotta kestänyt suhde. Nyt puoli vuotta sinkkuna, eikä vielä treffi-ilmoitusta, eli ihan vain livenä tullut treffiseurat löydettyä (en käy ravintoloissa) ja neljän naisen kanssa olen käynyt treffeillä (entuudestaan jollain tavalla tuttuja).
- ggkkeett7755bb
Treffaillu 11 eri miehen kanssa viimeisen 5 vuoden aikana ja yhden kanssa parisuhde joka kesti kolmisen vuotta, oltiin sielunkumppaneita. Muut jutut kuivui yhdestä kerrasta muutamiin viikkoihin, yhden kanssa oltiin pelkkiä kavereita parin panokerran jälkeen muutamia kuukausia, tai oikeastaan auttoi erilaisissa asioissa.
Keskinäistä (eroottista) kemiaa ja samanmielisyyttä pitää olla, että suhde syntyisi. - nainen...
Mulla taisi käydä varsinainen onni, kun olin elämäni ensimmäisillä treffeillä ja hän oli se elämäni mies mistä aina haaveilin. Ollaan seurusteltu nytten 7kk ja asutaan yhdessä :)
- treffaaja
Aloin käymään treffeillä vuonna 2006.
2006: 2 treffiä
2007: 1 treffi
2008: 2 treffit
2009: ei treffejä
2010: 1 treffi
2011: ei treffejä- Riman korkeus
kohdallaan?
- dfghgfdfgh
Ei ole kummoinen saavutus tuolla aikavälillä, minä kyllä repisin ilmoitukseni vähin
äänin.
- Miesmiesmiesmiess
"treffaajalla" on tosiaan rimat kohdillaan.
Kuudessa vuodessa kuudet treffit.
Voisitko valaista asiaa lisää? Mites se nyt noin harvinaista herkkua on? - Mies 37
En ole laskenut, mutta kolmen vuoden aikana treffeillä varmaan noin 30-40 eri henkilön kanssa. Yksittäisiä treffikertoja tietysti paljon enemmän.
- yksin kotona
En ole ikinä käynyt treffeillä. Enkä pääse ikinä treffeille koska olen niin ruma ja vastenmielinen et naiset kiertää kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462