Monestiko olet käynyt treffeillä?

trefs

Ja missä ajassa? Itse käynyt varmaan 15 treffit neljässä vuodessa,. Yhden kanssa heistä jopa puoli vuotta seurustelua.

13

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähemmäs 50 treffeillä viimeisen puolen vuoden aikana ja ehkä 4-5 eri naisen kanssa.

Puoli vuotta seurustelua, etkä käynyt, kuin 15 treffeillä??

• trefs

Minulla kaikki nuo eri ihmisiä. En laskenut niitä treffejä, jos kävin toistamiseen saman kanssa. Mulle kyllä selviää yleensä ensimmäisten treffien jälkeen haluanko tavata toistamiseen.

• smhjk

Vuoden aikana 9 kertaa, joista yksi johti 1/2v. suhteeseen ja tietysti kaikki olivat eri
      henkilöitä.

• Anonyymi

Viimeisen puolen vuoden aikana 7 kertaa neljän eri henkilön kanssa.

• 8-10 per vuosi

Tais olla luokkaa 8-10 treffikumppania aikoinaan ja kahdessa vuodessa löytyi kumppani, mistä alkoi 9 vuotta kestänyt suhde. Nyt puoli vuotta sinkkuna, eikä vielä treffi-ilmoitusta, eli ihan vain livenä tullut treffiseurat löydettyä (en käy ravintoloissa) ja neljän naisen kanssa olen käynyt treffeillä (entuudestaan jollain tavalla tuttuja).

• ggkkeett7755bb

Treffaillu 11 eri miehen kanssa viimeisen 5 vuoden aikana ja yhden kanssa parisuhde joka kesti kolmisen vuotta, oltiin sielunkumppaneita. Muut jutut kuivui yhdestä kerrasta muutamiin viikkoihin, yhden kanssa oltiin pelkkiä kavereita parin panokerran jälkeen muutamia kuukausia, tai oikeastaan auttoi erilaisissa asioissa.
      Keskinäistä (eroottista) kemiaa ja samanmielisyyttä pitää olla, että suhde syntyisi.

• nainen...

Mulla taisi käydä varsinainen onni, kun olin elämäni ensimmäisillä treffeillä ja hän oli se elämäni mies mistä aina haaveilin. Ollaan seurusteltu nytten 7kk ja asutaan yhdessä :)

• treffaaja

Aloin käymään treffeillä vuonna 2006.

2006: 2 treffiä
      2007: 1 treffi
      2008: 2 treffit
      2009: ei treffejä
      2010: 1 treffi
      2011: ei treffejä

• Riman korkeus

kohdallaan?

• dfghgfdfgh

Ei ole kummoinen saavutus tuolla aikavälillä, minä kyllä repisin ilmoitukseni vähin
        äänin.

• Miesmiesmiesmiess

"treffaajalla" on tosiaan rimat kohdillaan.
      Kuudessa vuodessa kuudet treffit.
      Voisitko valaista asiaa lisää? Mites se nyt noin harvinaista herkkua on?

• Mies 37

En ole laskenut, mutta kolmen vuoden aikana treffeillä varmaan noin 30-40 eri henkilön kanssa. Yksittäisiä treffikertoja tietysti paljon enemmän.

• yksin kotona

En ole ikinä käynyt treffeillä. Enkä pääse ikinä treffeille koska olen niin ruma ja vastenmielinen et naiset kiertää kaukaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe