Mitä ajatella?

ongelma(ko)?

En jaksa enää tätä asiaa itse pähkäillä, joten kysytääs muiden mielipidettä ongelmaan.. :) Jos tässä edes mitään ongelmaa on ja itse vain teen asiasta sellaisen..

Tapasin netissä tosi kivan tyypin n. kuukausi takaperin. Muutama viikko viestiteltiin päivittäin ja sen jälkeen ollaan tavattu useampia kertoja mm. leffassa, kahvilla, lounaalla ja nyt viimiset pari viikonloppua ollut toisen luona myös ihan yökylässä. Tullaan tosi hyvin juttuun ja meillä on hauskaa yhdessä. Eli mikä siis ongelma..? Noh, kuten sanoin ehkä tämä ei ole ongelma vaan teen siitä itse sellaisen. Kyse on siitä, että alussa mies laittoi tosi aktiivisesti viestejä ja oli yhteydessä, ehkä jopa vähän liikaakin näytti kiinnostustaan. Sitten kun suhde eteni siihen että olin yötä, niin sen jälkeen sellainen viesteillä pommittaminen on tavallaan loppunut. Laittaa kyllä viestiä tai sähköpostia ja vastaa jos laitan viestiä, mutta ei enää niin aktiivisesti. Joskus jos on laittanut ensin minulle viestin ym. ja vastaan siihen, niin hän ei välttämättä vastaa takaisin useampaan tuntiin tai ehkä vasta seuraavana päivänä. On kuitenkin osottanut että haluaa nähdä ja viime näkemisen jälkeen otti itse ensin yhteyttä (mutta taas kun vastasin hänelle ja kysyin samalla jotain, niin ei tullut vastausta takaisin).

Eli kysymys kuuluu onko mies kiinnostunut vai ei? Teenkö vain itse tästä asiasta ongelman? Voiko olla että koska nyt tietää että myös minä olen kiinnostunut niin ei tunne enää tarvetta niin aktiivisesti laitella niitä viestejä.. Olen ymmärtääkseni ainakin näyttänyt olevani myös kiinnostunut, joten ei voi johtua siitä ettäkö mies olisi itse epävarma siitä olenko minä mahdollisesti kiinnostunut.

En haluaisi näin lyhyen tuttavuuden jälkeen heti alkaa myöskään tenttaamaan että mitä tuntee ja missä mennään, koska sekoilijaksi vielä luulee.. :) Mutta en haluaisi myöskään että tunteeni voimistuvat, jos mies ei mahdollisesti sitten tunnekaan samalla tavalla.. Neuvoja mitä tehdä tai mitä ajatella koko asiasta?

15

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huruinasag

Moi

Minusta hänen kiinnostuksensa on laimentunut.

Tunnistan itseni niin tuosta tekstistä, näin olen itsekin huomannut toimivani, kun kiinnstukseni on lopahtanut.
      Eli toinen oih ihan suht' ok ja kiva, mutta se joku on puuttunut että olisi oikeasti innostunut. Sori.

• ongelma(ko)?

Sitä tässä vähän itsekin ajatellut, mutta miksi toinen sitten on itse soittanut ja pyytänyt kahville ja sen jälkeen vielä halunnut nähdä viikonloppuna viikonlopun jälkeen laittanut viestiä oma aloitteisesti ja kysellyt kuulumisia, ilman että olisin hänelle ensin viestiä laittanut? Kuitenkin sitten kun vastaan hänen viestiin, niin ei tule häneltä vastausta takaisin.. Se tässä nyt vähän hämää... Mies on kyllä ollut myös kipeänä jo muutaman viikon, mutta ei sen pitäisi olla syy, että miksi ei sitten vastaa viestiin (tai siis vastaa kyllä jossain vaiheessa, mutta aika viiveellä verrattuna siihen että alussa laittoi montakin viestiä päivässä)... Mutta taidat olla oikeassa... Nyt en kuitenkaan tiedä että annako asian vain olla vai kysynkö suoraan onko näin ja jos toinen vastaa että juu ei kyllä oikein kiinnosta, niin toivottelen sitten hyvät jatkot? Itse haluaisin nyt vain suoran vastauksen niin voisin sitten unohtaa koko jutun.

• vain elämää

Alkuhuuma on varmaan jo ohi. Arki tulee väkisinkin jossain vaiheessa vastaan.

• Zuttura

No ei hemmetti vielä kuukaudessa alkuhuuma ole ohi, höh :) Vitsi ilmeisesti...

Aloittajalle: kyllä mies varmaan ihan tykkää susta ja siksi kuulumisia kyselee. Voi olla kuitenkin, että sen syvemmälle kiinnostus ei ylety. Melkein kannattaisin tuota suoraan kysymistä, tosin jos mies oikein häkeltyy niin ei ehkä osaa antaa vastausta tai yrittää olla "kiltti" eikä halua sanoa liian suoraan.

• ongelma(ko)?
        Zuttura kirjoitti:

No ei hemmetti vielä kuukaudessa alkuhuuma ole ohi, höh :) Vitsi ilmeisesti...

Aloittajalle: kyllä mies varmaan ihan tykkää susta ja siksi kuulumisia kyselee. Voi olla kuitenkin, että sen syvemmälle kiinnostus ei ylety. Melkein kannattaisin tuota suoraan kysymistä, tosin jos mies oikein häkeltyy niin ei ehkä osaa antaa vastausta tai yrittää olla "kiltti" eikä halua sanoa liian suoraan.

Siinähän se onkin, että miten kysyä asiaa, että saisi toisen vastaamaan rehellisesti. Itsekin valitettavasti joskus sortunut siihen että yrittänyt jollekin kaunistella asiaa tai sepittänyt jotain muuta potaskaa, jos en olekaan ollut kiinnostunut, koska se on vain paljon helpompaa kuin sanoa suoraan.. Mutta jos kysyy ja toinen vastaa ympäripyöreitä, niin siitähän varmaan myös osaisi sitten päätellä..

• Ei hanskoja tiskiin

Jos ajattelisin tuota oman toimintani kannalta, niin saattaa olla jonkinlaista pientä "vaikeasti tavoiteltava"-juttua tai pientä aikalisää. Tarkoitan siis, että mies on vasta nyt tajunnut olleensa ehkä liian innokas ja haluaa nyt vähän kuulostella tilannetta teidän molempien kannalta.

Toinen vaihtoehto on alkukiinnostuksen hiipuminen. Mikään alkuhuuma tuo EI ole ollut. Eihän tuossa ole kunnolla mikään edes alkanut. Pelkkää sytyttelyä.

Jos seuraavien treffien aikana/jälkeen mies on selvästi etäinen niin silloin kannattaa kysyä asiasta suoraan. Miehenä pyydän, että mitään potaskaa älä ala selittää, vaan mieti jo vähän etukäteen miten asian muotoilet ja toimi sitten tilanteen mukaan. Loppupeleissä ympäripyöreä selittely satuttaa molempia paljon enemmän, kuin suora kaunis puhe.

Ensin puhut siitä mitä olette jo yhdessä aiemmin tehneet ja hiukan johdattelet asiaa eteenpäin. Jos mies ei tästä tajua, että mitä ajat takaa, niin sitten kysyt nätisti suoraan, että tykkäätkö sinä minusta ja minkä verran. Sanasi muotoilet tietysti itse :) Jos pienen juttelun jälkeen vastaus ei miellytä niin sano suoraan, että teidän ei EHKÄ kannattaisi juttua jatkaa pidempään, koska et tiedä miehen tunteista mitään. Jos oikeasti pidät miehestä kovasti niin treffien jälkeen seuraile vielä tilannetta ainakin pari viikkoa. Ole myös jatkossakin itse aktiivinen viestinnässä, kunhan muistat vastavuoroisuuden!

Jos oikeasti pitää jostakusta kovasti niin muutama viikko/kuukausi sinne tai tänne ei merkitse mitään. Liian helposti EI kannata luovuttaa!

• ongelma(ko)?

Kiitos neuvosta :) Päätin pienen mietinnän jälkeen laittaa miehelle viestiä ja mielestäni laitoin ihan ystävälliseen ja helposti vastattavaan tyyliin, että onko mahdollisesti vielä halua tutustua paremmin ym. Eli viestini ei tosaankaan ollut tyly, eikä tenttaava, vaan kirjoitin sen siihen tyyliin kun ajattelin minkälaisen viestin haluaisin mahd. itse saada... Noh, eipä tullut mitään vastausta... Joten eiköhän se ollut aika selkeä vastaus.. Eipä ole vähään aikaan ihmistuntemus mennyt näin pieleen. Olisin edes jonkinlaista vastauksen odottanut saavani, edes vaikka sen pelkän "ei", jos ei muuhun kykene... Nyt sitten ihmetyttää että olinko oikeasti noin väärässä miehen suhteen, koska vaikutti oikeasti tosi kiltiltä ja mukavalta, eikä ollenkaan tyypiltä joka noin vain jättäisi asian sikseen eikä vaivautuisi edes vastaamaan..

• halooooo..

Kyllä minäkin katoaisin, jos huomaisin asioitani käsiteltävän tällä palstalla. Kai te naikkoset tajuatte, että nämä on yleisiä palstoja ja toinen osapuoli todennäköisesti vierailee myös täällä. Annatte itsestänne todella typerän kuvan, kai täällä omia asioitaan vatvovat ovatkin sellaisia.

• Doh!
        halooooo.. kirjoitti:

Kyllä minäkin katoaisin, jos huomaisin asioitani käsiteltävän tällä palstalla. Kai te naikkoset tajuatte, että nämä on yleisiä palstoja ja toinen osapuoli todennäköisesti vierailee myös täällä. Annatte itsestänne todella typerän kuvan, kai täällä omia asioitaan vatvovat ovatkin sellaisia.

Eiköhän meitä ole sen verran monia joilla mahdollisesti sama ongelma, joten jos juuri kyseinen mies jostain kumman syystä oliskin sattumoisin juuri tämän ongelman kaikkien näiden muiden keskusteluaiheiden joukosta bongannut (tuskin edes välttämättä käy näillä palstoilla) , niin miten oletat miehen tietävän että kyse on juuri hänestä..?

• chanti

Samaa teki myös mun edellinen tuttu, hävisi aina "kuulumattomiin". Tajusin onneksi aika nopeasti missä mennään...
      Onko kyseessä 50 v?

• Ei hanskoja tiskiin

"ongelma(ko)?"
      Pyydän anteeksi edustamani mies-sukupuolen puolesta!
      Emme ole kaikki idiootteja.

Selkeältä tuo vaikuttaa, jos olet varma, että puh.nro/sp-osoite oli oikea :D
      Odota nyt vielä muutama päivä, mutta valmistaudu kuitenkin siihen ettet kuule miehestä mitään. Asialliseen viestiin vastaamatta jättäminen on typerää käytöstä sukupuolesta riippumatta, ja tuskinpa edes pidemmän päälle haluaisit olla moisen urpon kainalossa.

• ....................

Miten tunteet voivat voimistua sellaista ihmistä kohtaan joka selvästikään ei ole enää kiinnostunut...

Tietenkin jos laittelet viesti kerta per tunti niin meneehän keneltä tahansa mielenkiinto. Mutta jos vaikkapa kerran päivässä ja siihen ei vastata, niin kyllä se aika selkeästi kertoo siitä että se siitä.

• täysillätutkaan

pelimies tai/ja varattu - unohda.

• monnax

Voi että, itse olin aiemmin samassa tilanteessa, tekstisi olisi voinut olla itseni kirjoittama. Tosi hyvin tultiin juttuun, hauskaa oli yhdessä ja tehtiin kaikkea yhdessä. Mutta aavistin jotenkin että toisen tunteet eivät taida olla niin vahvat, mutta en uskaltanut heti siinä kysyä ja juttu jatkui jonkin aikaa, vaikka meni sitten vähän arpomiseksi ja oli sitten tosi rassaavaa mulle kun ei ollut varmuutta asiasta.
      Eihän sitä heti kannata liikaa hönkiä päälle vaan tutustua rauhassa, mutta jossain vaiheessa toki pitää sitten saada jotain varmuutta jatkosta. Itse katsoin avointa tilannetta liian kauan.
      Että ikävä kyllä tuo vaikuttaa siltä vahvasti, että ei kiinnosta.

• ongelma(ko)?

Kyllä mies vihdoin ja viimein vastasi, olisko ollut seuraavana päivänä.. Jotain sepitti kiireistä ja on vähän huono vastaamaan viesteihin jne. mutta että on kanssa nauttinut seurasta.. Suoraa vastausta siihen että haluaako vielä jatkaa tapailua en siis saanut, joten eiköhän se ollut siinä.. Kiitos vain kaikille neuvoista, ehkä jätän tämän deittailun nyt vähäksi aikaa.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe